Skocz do zawartości

Donio

Użytkownik
  • Ilość treści

    121
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

9 Neutral

O Donio

  • Ranga
    VCD

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. https://www.euro.com.pl/produkty-czyszczace/reinston-ech004.bhtml Taką masz ? nie zmyje ona tej ćmy ?
  2. To jest tragedia,wyczyścić ten ekran jest chyba niemożliwe.Ja stosuje się do instrukcji producenta,spryskana wodą mikrofibra i zostają mazy.Już chyba lepiej wogóle nie czyścić tylko z kurzu przecierać.
  3. Z faq netflixa wynika ze xbox one x obsługuje ,czyli rozumiem że musiałbym zainstalować apke netflixa na boxie i już.
  4. Witam Wzrósl mi troszke budzet i po konsultacjach różnych ,postanowiłem sie zainteresować zestawem amplituner+głośniki. Uznałem że zainwestuje troszke wiecęj i chce mieć dziwek dolby atmos. Wstepnie wybrałem : Pioneer VSX-832-B, Taga Harmony TAV-606 v.3 Amplituner obsługuje dolby atmos ,teraz kwestia zasadnicza ,czy po podlaczeniu amplitunera z tv ,bedę miał dzwięk dolby atmos z netflixa ?? tv to samsung ks9500
  5. Witam Chcę sobie kupić zestaw kina 5.1 i zupełnie nie wiem które wybrać. Absolutnym priorytetem są głośniki tylne bezprzewodowe, połączenie ARC oraz nieprzekraczalny budżet 1,5k. Będzie głównie służyło do oglądania netflixa oraz TV. Ne zależy mi na odtwarzaniu żadnych płyt, może być jakiś soundbar z tylnymi głośnikami. Wstępnie wybrałem : LG LHB655NW LG LHB755 SONY BDV-E6100 SAMSUNG HT-F5550 moze być używane, mam słuchać przez nie telewizję i oglądać netflix, dlatego ma mieć hdmi ARC.Obecnie mam soundbar samsung k-450 działa na 65 ks9500 samsunga. Z góry dziękuję za pomoc
  6. Aktualizacje musisz pobrac ze strony samsung polska,przez tv sa zawsze opoznione updejty.
  7. Ja jednak nic nie rboie z tym pseudo zabrudzeniem,po paru dniach zapomnialem o tym apo ogladaniu tv w swieta zuplenie tego nie zauwazalem.A wnioskujac ze tv wrocil by z serwisu w stanie o wiele gorszym to dziekuje.Najwyzej zglosze usterke za pare lat ,pod koniec gwarancji
  8. Jestem po pokazaniu zdjec w serwisie.Diagnoza to obserwować,mam gwarancje i powiedzial ze jakby sie plamka powiekszala to zglaszac.Rekojmia czy gwarancja to ode mnie zalezy (rekojmia ponoc dluzej trwa).Co do naprawy i tak nie mam co liczyc na nową szt bo ich juz nie ma i tylko naprawa wchodzi w gre.Co do ramki na pixie,powiedzial dokladnie to co Ty,ze idealnego spasowania nie ma w żadnym i nic niepokojącego nie widzi. Takze chyba po swietach moze będę zglaszal tylko nie wiem czy na gwarancję czy rekojmie,mógłby ktoś na ten temat sie wypowiedzieć. Ps.ks9500 nie jest skrecany tylko na zatrzaski,pudlo swoje nie potrzebne.
  9. No właśnie ,podjadę dzisiaj do serwisu i pokaze pixy,najbardziej widoczne tj podczas meczu,moze dlatego ze wiem o tym i lampie się w ten róg na innych kanalach niezauwazalne a jakbym to zgłaszał to na rekojmie czy gwarancję ? Rekojmie to sie zalatwia przez infolinię czy musze w matrix media ,tam gdzie kupowalem ? Nigdy niczego na gwarancję nie zglaszalem i nie wiem.Obejrzalem jeszcze dokladnie ramki i w tym prawym dolnym rogu jest takie cos Nie wiem czy to rozszczelnienie czy moze mam fobie.
  10. Siema Mam duży problem z moim ks: pojawil sie jakis brud (DSE) w prawym dolnym rogu tv.Nie wiem zupelnie co robić,dzwonilem do serwisu to kazali mi zglosic to poprzez infolinie samsunga. Nie wiem czy to zglaszac, czy tez nie ,zamieszczam przykladowe pixy cd pixow
  11. Jak to jest z z serwisem i pudlem po tv ? serwis swoje przywozi w razie czego ?
  12. Kupowałem tam gdzie i Ty.I mam rachunek w formacie a4 (gdzie jest min nr seryjny) a te male kasy przypiete.Potwierdzenie 4 lat gwary dostalem na meila(od samung guard) sprzedawca rejestrował,ale gdzies zgubilem ten zalacznik,ponoc jest systemie takze luzik.Co do realizacji gwarancji,ostatnio korzystalem bo pilot padl.Potrzebny dowod zakupu oraz fota nr seryjnego z tabliczki z tylu tv lub fotka ekranu z nr .ustawienia<zakladka <pomoc techniczna<kontakt z firma samsung i tam jest nr seryjny wyswietlany,to musialem sfotografowac i wsio. ps.kontakt z serwisem u mnie w miescie bardzo pozytywny i szybki
  13. Dzięki,jutro dzwonię do serwisu.Po tel do matrix media dostalem tel i przez serwis najszybciej nowy dostane bez zwłoki.Na razie korzystam ze smart view aplikacji ,tak mi doradzono.
×
×
  • Utwórz nowe...