Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung KS9500/KS9800 (UE65KS9500) Test - Flagowy Direct LED, SUHD, Ultra HD Premium

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj pojawiła się u mnie aktualizacja o numerze 1240, czy ktoś z Was już to zainstalował?
Nie wiem co zmienia, wciąż szukam, jeśli ktoś ma jakieś informacje i spostrzeżenia na temat tego softu to będę wdzięczny.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Info jest o zmianach na stronie amerykańskiej. Typowy bełkot poprawiona stabilność i szybkość działania itp

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem i tyle. Za krótko aby coś więcej napisać

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz wiedział coś więcej daj znać. Thx

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście jak coś spaprali to napiszę

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Menu i Smart chociaż chodzą płynnie? Bo u mnie czasami łapie takie lagi..
Po resecie z serwisu jest ok parę dni, potem jakby brakowało mu pamięci i jest zmuła

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poużywałem trochę mojego C8 i porównując do K9500... Nie wyobrażam sobie powrotu. I na tym mógłbym zakończyć ?

Wieczorami i nocą oglądanie to bajka, ta czerń na prawdę robi wrażenie. Poza tym ŻADNEGO HALO, ZERO DSE które mnie tak denerwowało czy jakiś dziwnych przebarwień na matrycy. Obraz Oleda wygląda tak że na normalnym wysokiej jakości materiale czuje się jakby HDR był ON mimo że go nie ma. :) Przez co przeskok na HDR nie jest aż tak zauważalny. Co prawda w HDR nie osiąga takiej jasności jak poprzednik, ale i tak robi wrażenie, zwłaszcza w połączeniu z doskonałą czernią! U mnie tryb kino w HDR ma bardzo fajne ustawienia obrazu które mi odpowiadają. Do SDR musiałem trochę poprzestawiać by być zadowolonym. Jak się wygrzeje to pomyślę nad kalibracją, bo jest potencjał na więcej.

Co do materiałów z kablówki to... Te wyglądające źle wyglądają tak samo źle na obu TV, różnicy nie widzę ?

Jeśli chodzi o oglądanie w jasnym mieszkaniu, trochę więcej w C8 odbija się na ekranie. Ale tragedii nie ma, jasność jest dobra i jeśli chodzi o mnie jest ok. (choć nie ma co się oszukiwać w SDR KS9500 jest lepszy bez dwóch zdań). Jak przysłaniałem drzwi od balkonu w słoneczne dni w przypadku samsunga tak robię to nadal :)

System działa super, pilot super (choć tego od Samsunga też lubiłem) i wydaje mi się że C8 chodzi szybciej w aplikacjach niż KS. No i ta prosta, ale jakże fajna możliwość przewinięcia w Netflixie na dowolny moment filmu dzięki kursorowi od pilota z żyroskopem!

TV przyjechał nowy fabrycznie zapakowany produkcja maj 2019.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję. 

Na co mam zwrócić uwagę w ks9500 żeby go ew. zwrócić.
Może ktoś podpowie bo mi w tym roku wygasa gwarancja.




Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, Andy_LIs napisał:

Na co mam zwrócić uwagę w ks9500 żeby go ew. zwrócić.
Może ktoś podpowie bo mi w tym roku wygasa gwarancja.

Zwróć uwagę na swój kręgosłup moralny.

Może zobaczysz wtedy, że to o czym tak bez krępacji piszesz jest po prostu słabe....

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co jest w tym złego, że ktoś mi może podpowiedzieć gdzie jakie wady występują w tym tv. Nie każdemu wszystko przeszkadza. Może ja czegoś nie dostrzegam co jest wadą.
Zastanów się czego ty się czepiasz. Może ty we wszystkim widzisz problem.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Andy_LIs

Skoro napisałeś

4 godziny temu, Andy_LIs napisał:

Na co mam zwrócić uwagę w ks9500 żeby go ew. zwrócić.
Może ktoś podpowie bo mi w tym roku wygasa gwarancja.

To wynika z tego, ze

1. Nic Ci nie przeszkadza w Twoim telewizorze, mimo długiego użytkowania

2. Mimo to chcesz go ewentualnie zwrócić, bo kończy Ci się gwarancja. Nawet nie wspominasz o naprawie....

Więc wygląda to jak wygląda....

Edytowane przez Groszek
  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuje, skup swoją uwagę na kogoś bliższego w rodzinie.

Nie mam zamiaru odpowiadać na zaczepki. Twoje wywody nic do mojego zapytania nie wnoszą.

A co cię to obchodzi?

 

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mieszaj w to mojej Rodziny. Nic Ci do tego!

A jak chcesz cwaniakować to rób to na priv, może ktoś Ci podpowie jak zamienić sobie dobry telewizor na nowszy model.

Do czego to doszło...

 

 

Edytowane przez Groszek
  • Plusik 1
  • Lubię 1
  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 U mnie o dziwo ramka zaczęła odchodzić na górnej krawędzi i dostały się jakieś paprochy, myślałem, że to martwe piksele. Oprócz tego pojawiły się takie plamy na jednolitych tłach.

Myślałem, że mi wymienią na nowszy model albo zwrócą kasę, ale znaleźli nową matrycę i obudowę i jestem mega zadowolony bo obraz jest lepszy niż był, zdecydowanie jaśniejszy, HDR robi jeszcze większe wrażenie. Dostałem też przedłużenie gwarancji o kolejne dwa lata. Strasznie mi się podoba obraz na tym TV dlatego nawet się ucieszyłem, że znaleźli nową matrycę. Wszystko wymienili u mnie w domu. Serwis bez zastrzeżeń.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Część, pojawiła się aktualizacja 1241, nie mogę się doszukać zmian, a po aktualizacji nie zauważyłem nic szczególnego. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym softem?

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy takie obłoczki są do reklamacji? Najbardziej widać je na białym.... panel mam do marca na gwarancji i mam jeszcze gwarancję z MM 9c63637cb7bdabe3a41fa21966f0f97f.jpg003c4f043b6bd0e65d909acb5bfe5817.jpg9e0d2b25e706c42fd56239a346fe6599.jpg

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem,dzisiaj chciałem obejrzec film ,podłączam pod one connecta usb ,widzi dysk zaczyna czytać i nic.Kółko staje w miejscu i nic się nie dzieje.Sprawdzane na dwóch usb i jednym hdd.Tydzień temu wszystko śmigało.Czytałem w pomocy samsunga że pojawiło się też to u innych.jakieś rozwiązanie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...