Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung KS9500/KS9800 (UE65KS9500) Test - Flagowy Direct LED, SUHD, Ultra HD Premium

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
13 godzin temu, dragen napisał:

Ile już masz tv? Ktoś tutaj już opisywał podobny problem... Musisz poszukać i zapytać jak rozwiązał problem.

Jeśli chodzi o serwis to przychodzą do domu, nie musisz odwozić, to za ciężkie bydle..., wcześniej trzeba przesłać im fotki i zgłoszenie które muszą zaakceptować, nie jest łatwo, ja np. musiałem używać mega argumentów i wręcz walczyć żeby mi uznali przebarwienia matrycy które było widać gołym okiem...
Ale wątpię żeby wymieniali teraz matrycę, o ile ją jeszcze mają, i oby nie była że zwrotów, upomnij się o zwrot kasy, nie wiem czy teraz proponują jakieś inne rozwiązania, na pewno zwrot wchodzi w grę, pytanie kiedy i za ile go kupiłeś, i ile będziesz musiał dołożyć do nowego tv w technologii FALD

Co do zanikania obrazu? Jeśli masz ps4 pro wejdź w menu serwisowe ( lub jak ktoś woli safe mode ) i ustaw w HDCP na sztywno HDMI z auto na 1.4 only.

TV mam 1 rok i 10 miesięcy. Kupowałem go w pod koniec lipca 2017 za 8999 zł.

Ok ale zgłaszać to na gwarancji do serwisu czy rękojmia w sklepie? Bo TV kupowałem osobiście w sklepie stacjonarnym i tam go odbierałem. Wiadome że tego wielkoluda najchętniej bym nie taszczył do sklepu jeśli nie muszę.

Fotki przesłać do sklepu w którym kupowałem? Bo jakbym kupował przez internet to sprawa oczywista, ale co jeśli kupowałem osobiście w stacjonarnym Samsunga?

 

Co do czarnego ekranu, zobaczę czy podziała to co podesłałeś bo mam PS4 Pro ?

Edytowane przez Stfforek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak gwarancja, to serwisant przychodzi do domu albo na oględziny, albo jeśli ma wymienić jakąś część, lub zabrać zepsuty tv.

Jak jest nie naprawialne lub nie mają nowych części to idzie info do centrali o zwrot kosztów.

Co do rękojmi, to sklep jeśli ma możliwość naprawy to najpierw z niej korzysta, a gdy nie przynosi ona efektu lub okazuje się że nie ma części, wtedy możesz rościć najlepiej zwrot kasy lub jeśli jest opcja wymianę na inny model o podobnych parametrach.

Czy musisz do rękojmi zawozić tv? Wydaje mi się że tak, ale ja bym zadzwonił do sklepu i zapytał.

Zwrot kasy wydaje się najlepszą opcją, niewiele dołożysz do nowszego Falda lub czegoś innego.
I sam wybierzesz gdzie, niekoniecznie ceny tych nowych w Brand Store będą atrakcyjne rynkowo.

Pytanie jaki masz target?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, dragen napisał:

Jak gwarancja, to serwisant przychodzi do domu albo na oględziny, albo jeśli ma wymienić jakąś część, lub zabrać zepsuty tv.

Jak jest nie naprawialne lub nie mają nowych części to idzie info do centrali o zwrot kosztów.

Co do rękojmi, to sklep jeśli ma możliwość naprawy to najpierw z niej korzysta, a gdy nie przynosi ona efektu lub okazuje się że nie ma części, wtedy możesz rościć najlepiej zwrot kasy lub jeśli jest opcja wymianę na inny model o podobnych parametrach.

Czy musisz do rękojmi zawozić tv? Wydaje mi się że tak, ale ja bym zadzwonił do sklepu i zapytał.

Zwrot kasy wydaje się najlepszą opcją, niewiele dołożysz do nowszego Falda lub czegoś innego.
I sam wybierzesz gdzie, niekoniecznie ceny tych nowych w Brand Store będą atrakcyjne rynkowo.

Pytanie jaki masz target?

Ok to zgłoszę na gwarancji ponieważ najchętniej uniknąłbym zabierania tak wielkiego TV do sklepu. Już nie licząc pakowania go. Też mi się wydaje że korzystając z rękojmi musiałbym go osobiście przetransportować do sklepu.

Dołożenie do nowego TV to nie problem o ile dostałbym zwrot kasy. Ale zobaczymy jak to pójdzie z gwarancją.

Jeśli byłbym zmuszony do kupowania nowego TV to wtedy pomyślałbym nad Oledem (LG) zamiast Falda. Oczywiście rozmiar jaki mnie interesuje to tylko 65 cali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, jeśli zaproponują wymianę matrycy, nie oznacza to że będzie lepiej, niestety trafiają się matryce ze zwrotów, pewnie od bardziej świadomych klientów..., testuj przy techniku ile się da, i jak cokolwiek zauważysz od razu interweniuj ( w tym temacie znajdziesz na co możesz zwracać uwagę " kolega z tego forum przez to przechodził i w końcu oddali mu kasę którą przeznaczył na jakiegoś Soniaka, ale ile się biedny namęczył to już jego..

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, dragen napisał:

ale ile się biedny namęczył to już jego..

Nie brzmi to zbyt zachęcająco! 

Ok no to działam. Dam znać jak coś już będę wiedział.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odezwałem się do sklepu w którym kupowałem by dowiedzieć jak to wygląda sprawa z rękojmią w moim przypadku.

W skrócie nie muszę przywozić im TV bezpośrednio do sklepu. Po zgłoszeniu wniosku serwis skontaktuje się ze mną w celu umówienia na oględziny TV. Więc pójdę tą drogą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
9 minut temu, dragen napisał:

Jak mówiłem za ciężkie bydle ;)

Na samą myśl o pakowaniu tej krowy jestem przerażony ?

Na szczęście nie będę musiał tego robić?

Edytowane przez Stfforek
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj znać co technicy zadecydują, zabrzmi trochę perwersyjnie i rasistowsko, ale nie daj sobie wcisnąć ciemnoty :) i walcz o swoje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej więc był wczoraj u mnie technik/serwisant. Facet ogólnie w porządku ?

Po oględzinach dość długo testował, sprawdzał, robił sporo zdjęć. Podczas gdy uruchamiał najróżniejsze ekrany testowe zwróciłem też uwagę na DSE, zwłaszcza w prawym dolnym rogu ekranu, tu też przyznał rację. (choć nie obyło się bez gadki że ten typ tak ma ?)

Ostatecznie sprawa wygląda tak że matryca idzie do wymiany, plus wymieniał jakieś tam bebechy i by wyeliminować na wszelki wypadek to co się dzieje z PS4 - One Connect Box. Na weekend TV mi zostawił bym nie został bez niczego, bo i tak musi zamówić części. W poniedziałek lub wtorek przyjadą zabrać mój TV.

Tak wygląda sprawa na tą chwilę. Zobaczymy jak będzie po naprawie ?

 

 

Edytowane przez Stfforek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok TV z nową matrycą dotarł wczoraj. Nie miałem za bardzo okazji wczoraj się nim pobawić, ale na pierwszy rzut oka to nie ma takiego DSE jak poprzednik gdzie przy meczu było to strasznie widać.

Ale (choć może mi się wydaje) mam wrażenie jakby w pełnym podświetleniu w trybie HDR słabiej świecił. W sensie rozbłyski nie robią takiego wrażenia, ale może to ja się przyzwyczaiłem przez te prawie dwa lata i teraz to nie robi takiego wrażenia ?

Dzisiaj przysiądę i sprawdzę/testuję cały ekran, podświetlenie, piksele czy wszystko jest ok ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po testach nie jest tak różowo, wręcz nie wiem co o tym myśleć.

Pierwsze to podświetlenie matrycy. Gdy wyłączy się lokalne wygaszanie wygląda to tak jak na zdjęciach.

Black 2.jpg

Black 3.jpg

Black.jpg

Na zielonym kolorze całkiem dobrze widać taką pionową linię na całej długości z prawej strony. Trudno było to sfotografować, na żywo widać bez problemu. Plus na kolorach z prawej strony widać nierówne podświetlenie.

pasek 2.jpg

kolor 3.jpg

kolor.jpg

A na koniec bad pixele. Zauważyłem 4 sztuki, plus takie minimalne zabrudzenia, prawie niewidoczne, ale nie udało mi się ich sfotografować.

Bad Pixel 2.jpg

Bad Pixel.jpg

Nie mogłem już edytować posta. Na zdjęciach widać 2 bad pixele, więcej zdjęć nie chciało mi się wrzucać.

Jeśli tak mają wyglądać wymienione matryce samsunga to ja dziękuję bardzo za taki produkt. Myślałem że takie historie nie trafiają się zbyt często, ale chyba się myliłem.

  • Plusik 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to już jest z Samsungiem :(
"otwierana obudowa nie jest już tak szczelna " to mówił mi technik jak zmieniał u mnie matrycę.
Nie wiem ile w tym prawdy, może chciał asekurować się przed cloudingiem który mógłby wystąpić na tej wymienianej? Na dodatek niby FALD a sam widziałem na dole zewnętrzną listwę doświetlającą ;) co potwierdził fachmen..

Dostałeś nowa skrzynkę do tv? Sprawdź oprogramowanie, ja też zauważyłem mniejszą jasność po wymianie, wcześniej wręcz wypalało oczy, teraz trochę slabo..ktoś tutaj na forum kiedyś napisał że zmniejszyli jasność matryc tych nowych, hmm, pewnie prowokowały jakieś wady..

Co do pixeli? jak jeszcze powalczysz z 2 razy i będzie to samo to wtedy zaproponują zwrot kasy.

Zależy od Ciebie.



Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawę zgłosiłem i dziś ponownie przyjeżdża technik na oględziny TV. 

Dam znać później co dalej z tym nieszczęsnym Samsungiem.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok trochę to trwało, ale dzisiaj dostałem odpowiedź że TV został przez Samsunga uznany za wadliwy i zostanie ode mnie zabrany.

Nie zgodziłem się na kolejną naprawę, dałem im dwie opcje: Zwrot kasy albo wymiana na fabrycznie nowy. Wybrali wymianę, a że tego modelu już nie posiadają jest tylko opcja wymiany na inny nowszy model. Zobaczę jakie opcje wyboru dostanę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pilnuj sobie żeby był FALD jako cecha tego produktu. Ciekawe co wymyślą..

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, dragen napisał:

To pilnuj sobie żeby był FALD jako cecha tego produktu. Ciekawe co wymyślą..

 

Dostałem dokument zwrotu i kazali udać się do sklepu w którym kupowałem. Tak zrobiłem, bo mieszkam 5 minut od galerii.

Tam mają tylko modele tegoroczne i model najwyższy Q90R 65 cali kosztuje aktualnie 14000 zł, więc musiałbym 5 tyś dopłacić co totalnie mi się nie uśmiecha. Mogę coś dopłacić, ale nie tyle.

Więc zaproponowali mi za 7500 zł model Q70R 65 cali, opowieści pana w sklepie mnie nie ruszyły o tym że jest podobny do tego który posiadałem. Bo absolutnie nic o tym modelu niestety nie wiem, ale podejrzewam że do KS9500 to nie ma podejścia niestety (strefy wygaszania, HDR). No chyba że się mylę, ale o tym poczytam.

Tak czy siak skończyło się że nic nie wybrałem i ostatecznie dostałem zwrot środków na konto.

Ja wolę w pierwszej kolejności poczytać recenzje, testy, opinie użytkowników, a potem wybrać się do sklepu. No nic teraz pozostaje pytanie czy iść w LG Oled który bardzo mnie kusi i jest dostępny w tych pieniądzach w 65 calach. W samsungu bardzo lubiłem szybko działający system, ale czy chcę kolejny raz babrać się z samsungiem? Mam dość chociażby DSE. W Sony odpycha mnie ten wolny android, ale czy po tych latach obecne modele nadal zamulają?

Czas na research po TV.

 

Ps. Od siebie dziękuję za odzew, pomogło mi to być lepiej przygotowanym i świadomym w tej sytuacji.

Edytowane przez Stfforek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

System w LG jest równie szybki jak ten w samsungu. Tegoroczne Sony mają już normalnie działającego androida. Nie chodzi tak wolno jak w TV z 2018r.

Edytowane przez Ketsurui

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne że lepiej na konto, zainwestuj w LG, ostatnio było niezłe promo, poczytaj, zastanów się..

Może ktoś doradzi na forum, szkoda KS9500 bo dobry tv, ale co zrobić..

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ks 9500 65 cali i LG oled 55 B8
Bierz oled lepszy tv pod względem obrazu. System webos też ok. Ale wolę tizen

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie samsunga na jakiś czas sobie odpuszczam. Dość przygód z tą marką, dodam skromnie że jakiś czas temu monitor samsunga padł mi po gwarancji... Choć nie mogę w moim przypadku powiedzieć bym miał jakieś nieprzyjemne sytuacje związane z serwisem. Wszystko odbywało się w dobrej atmosferze, reagowali dość szybko i sprawnie, chociaż tyle. Bardzo lubiłem KS9500, ale wady bardzo irytowały. FALD jest bardzo fajny, ile razy w grach HDR robił na mnie wrażenie, ale w nocy spokojnie było widać efekt halo, DSE w moim przypadku bardzo widoczne podczas meczów czy gry w F1 na konsoli.

Ale teraz najważniejsze:

1. Przyznam że zaciekawił mnie Sony 65ZF9. Wydaje się takim idealnym kandydatem do wszystkiego, bardzo dobry HDR, niezła czerń, kąty widzenia jak na VA bardzo dobre, świetny upłynniacz, zupełny brak obaw o wypalenia, podobno już lepiej działający na nim android no i cena aktualnie w Sony Centre 7999 zł! Więc zostaje jeszcze na waciki ? No ale są też wady związane z tym rodzajem wyświetlacza które dobrze znam.

2. No i chyba mój aktualny faworyt LG OLED. Zawsze jak przechodzę obok tych ekranów to przyciągają wzrok. Gdy kupowałem KS9500 te były jeszcze poza moim zasięgiem. Wypaleń zbytnio się nie obawiam bo widać że to bardzo poprawili. U mnie oglądanie to w 50% Netflix, 30% konsola, pozostałe 20% to youtube, HBO GO, zwykła tv i Eleven Sports. Najwięcej oglądania filmów i seriali właśnie wieczorem/noc. Idealny kontrast, świetne kąty widzenia, niezły HDR w połączeniu z tą czernią, szybko działający i fajny system (miałem okazję pobawić się w sklepie, a bardzo mi zależy na szybkości działania). No i to jednak coś innego, inna technologia.

Największy przy OLED problem to... Który model wybrać? Kusi mnie model C8, jest aktualnie dostępny w okolicach 8500 zł czyli spokojnie mieści się w budżecie. Ale czy jest o tyle lepszy od B8 by do niego dopłacać? Ten drugi jest dostępny aktualnie 1000 zł taniej. Jakie są ich największe różnice?

Widziałem że w niedawnych promocjach model C8 można było wyrwać w bardzo dobrych pieniądzach, ale aktualnie takich nie ma.

 

PS. Nie wiem czy czasem za bardzo nie zbaczam z wątku o KS9500 i może przenieść się z nim w inne miejsce.

 

 

 

Edytowane przez Stfforek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązał się sam, w Neonecie jest super promo na tv:

https://www.neonet.pl/telewizory/lg-oled65c8-uhd.html

Można też dobrać jakiś produkt by przekroczyć 9000 zł i dostać 1500 zł rabatu. Ja dodałem żelazko (bo i tak miałem kupić) za 300zł i mam C8 65cali z żelazkiem za 7600 zł :)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zazdroszczę ci. Też mam ks9500 i działa pomimo troszkę wad tej matrycy. C8 to rewelacja.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

Ale teraz będę celował w oled 75 cali.


Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nieźle, wyszedłeś na tym mega, gratuluję.

Ciekawe jak Twoje spostrzeżenia względem KS? Może sam się zmotywuję, sprzedam swój tv i kupię C8? Boje się tylko o jasność w dzień ;(

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, dragen napisał:

No nieźle, wyszedłeś na tym mega, gratuluję.

Ciekawe jak Twoje spostrzeżenia względem KS? Może sam się zmotywuję, sprzedam swój tv i kupię C8? Boje się tylko o jasność w dzień ;(

Jak to mówią "nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło" :)

Ja sam jestem bardzo ciekaw porównania do KS którego używałem dość intensywnie. W poniedziałek ma przyjechać kurier i jak tylko ogarnę wszystko to dam znać jakie odczucia względem samsunga.

Dodam że sam mam jasne mieszkanie, ściany białe, jasne panele, mając KS9500 i tak przysłaniałem drzwi od balkonu :) Mimo że głównie oglądam wieczorami to zobaczymy jak C8 sobie da radę w dzień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...