maxkorzen 48 Napisano 23 Marca 2017 Bo po ustawieniu wejścia jako PC zmienia sie chroma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzes07 16 Napisano 23 Marca 2017 witam, pojawilo sie oficjalnie nowe firmware FW 4.31.10 dla OLED**B6*-Z,**UH7709-ZA, **UH770V-ZA i wedlug wielu opini wiele rzeczy poprawione zostalo na plus, sam jeszcze tego nie sprawdzalem ale juz niebawem rowniez przetestuje. http://www.lg.com/pl/wsparcie/wsparcie-produktowe/lg-OLED55B6J Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loky 68 Napisano 23 Marca 2017 (edytowane) 29 minut temu, grzes07 napisał: witam, pojawilo sie oficjalnie nowe firmware FW 4.31.10 dla OLED**B6*-Z,**UH7709-ZA, **UH770V-ZA i wedlug wielu opini wiele rzeczy poprawione zostalo na plus, sam jeszcze tego nie sprawdzalem ale juz niebawem rowniez przetestuje. http://www.lg.com/pl/wsparcie/wsparcie-produktowe/lg-OLED55B6J Niższy lag i brzęczenie z obudowy o którym na naszym forum chyba nawet nikt nie wspomniał. Jakie inne "wiele rzeczy"? Edytowane 23 Marca 2017 przez loky Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxkorzen 48 Napisano 23 Marca 2017 Dlaczego dzisiejsze oprogramowanie musi być tak ciężkie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PadrePioo 8 Napisano 23 Marca 2017 Ktoś już instalował? Bo nie widzę aby pojawił się w auto update TV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 23 Marca 2017 W moim E6 tez jeszcze nie widać aktualizacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loky 68 Napisano 23 Marca 2017 (edytowane) U mnie automatycznie poszło dziś rano, ale ja mam B6V. Nie wiem, czy to ma znaczenie. Edytowane 23 Marca 2017 przez loky Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxkorzen 48 Napisano 23 Marca 2017 Z pendrive od razu zainstalował. Pytanie z innej beczki : ktoś próbował odczytać filmy zapisane przez LG na dysku zewnętrznym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 23 Marca 2017 Tu jest do E6: http://www.lg.com/pl/wsparcie/oprogramowanie?keyword=OLED55E6V&search=OLED55E6V&superCateId= Zbyt duzych zmian to on nie wnosi: [04.30.95] 1. To improve color error issue at the bottom of the screen during HDMI 4K 3D On/Off. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denny4 6 Napisano 23 Marca 2017 Na wstępie chciałbym powitać wszystkich forumowiczów. Przestudiowałem ten wątek od pierwszej strony bo bardzo poważnie rozglądam się za kupnem 55B6V lub 65B6V. Po godzinie w MediaExpert przed 65 calami i zabawie czym się tylko da mogę powiedzieć że telewizor mnie KUPIŁ Znalazłem już konkretny sklep z chyba rozsądną ceną 8k zł za model 55B6V. No i tutaj moje pytanie do bardziej wtajemniczonych. Jaka jest różnica pomiędzy telewizorem LG 55B6V a LG 55B6J ??? Na stronie LG jest tylko modej B6J, a sklepy internetowe jak i sieciówki mają w ofercie model 55B6V. Czym to jest podyktowane i skąd różnica w nazewnictwie modelu ?? P.S. Robiłem wywiad w autoryzowanym serwisie LG oraz Samsung pod kątem awaryjności tych OLED-ów. Serwisant był konkretny i bardzo pomocny. Nasłuchałem się wielu ciekawych opinii i historii jak na fachowca przystało. Najważniejsze że jego zdaniem czy to Samsung czy LG to każdy psuje się bardzo rzadko (z własnej winy). W tamtym roku na OLED-a nie miał żadnego serwisu. Wszystko co przychodziło na wypalenie, powidoki to telewizory z wystawy gdzie sklepy wyciągają wtyczkę z gniazdka na koniec dnia i nie pozwalają matrycy się oczyścić. Telewizory LG po wyłączeniu oczyszczają matrycę i likwidują powidoki. Jak nie zostawimy telewizora na standby-aju to matryce trafi szlak już po pół roku. Taka ciekawostka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gmeru 2 224 Napisano 23 Marca 2017 W sumie wszystko dobrze opisałeś i tak samo twoja rozmowa z przedstawicielem też ciekawa i konkretna. Co do różnic to są one żadne chyba, że jakieś wyposażenie? Ale to pewnie na inny rynek model itp. Obrazowo jest to w 100% to samo. B6 to B6. Ja bym brał 65" ;p Ale rozumiem, że cena? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 24 Marca 2017 @denny4 Oficjalnie LG Polska sprzedaje wyłącznie model B6J. Model B6V jest sprzedawany oficjalnie w Wielkiej Brytanii i Francji: http://www.lg.com/uk/tvs/lg-OLED65B6V . W Niemczech sprzedawany jest już natomiast oficjalnie model B6D a w USA B6P. Różnica jest taka, że LG Polska może (choć nie wiem tego na pewno) odmówić Ci serwisu gwarancyjnego telewizora, który został zakupiony poza oficjalną, polską dystrybucją, a mogą to łatwo sprawdzić właśnie po Part Numberze telewizora. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 24 Marca 2017 Mam E6V z fakturą ze sklepu w Polsce. Jak myślisz, czy jak mi LG odmówi serwisu i pójdę do sądu to kto wygra? Czy ja mam podczas zakupów sprawdzać czy jakiś sklep jest autoryzowany czy nie? Czy jest "polski" czy nie? Czy towar bierze od Pana Miecia czy od LG Polska? Mamy w Unii Europejskiej swobodny przepływ towarów i usług. Odmowa serwisu gwarancyjnego przez LG w Polsce jest niezgodna z prawem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ogrodov 0 Napisano 24 Marca 2017 14 godzin temu, Subman napisał: @denny4 Oficjalnie LG Polska sprzedaje wyłącznie model B6J. Model B6V jest sprzedawany oficjalnie w Wielkiej Brytanii i Francji: http://www.lg.com/uk/tvs/lg-OLED65B6V . W Niemczech sprzedawany jest już natomiast oficjalnie model B6D a w USA B6P. Różnica jest taka, że LG Polska może (choć nie wiem tego na pewno) odmówić Ci serwisu gwarancyjnego telewizora, który został zakupiony poza oficjalną, polską dystrybucją, a mogą to łatwo sprawdzić właśnie po Part Numberze telewizora. Na alledrogo wysypało kilku sprzedawców z 55B6V poniżej 8tys. Na moje pytanie odnośnie dystrybucji, jeden stwierdził że tv jest LG Polska z marca. Z kolei drugi, nie odpowiedział na pytanie wcale. Za to obaj potwierdzili że tv mają menu w języku polskim i posiadają gwarancję producenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jabbaa 5 Napisano 24 Marca 2017 Używam modułu cam NC i bym się zastanowił czy np, listy kanałów satelitarnych CP i NC+ są w menu. Może się okazać że w tv z końcówka V będziemy mieli angielski SKY. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 24 Marca 2017 30 minut temu, jabbaa napisał: Używam modułu cam NC i bym się zastanowił czy np, listy kanałów satelitarnych CP i NC+ są w menu. Może się okazać że w tv z końcówka V będziemy mieli angielski SKY. To o czym piszesz nie zależy modelu na dany rynek, a tylko jedynie od wyboru kraju instalacji na początku podczas instalacji. Wybór Polska pokazuje naszych rodzimych operatorow SAT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloud3 10 Napisano 24 Marca 2017 a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denny4 6 Napisano 24 Marca 2017 Tak więc byłem dzisiaj osobiście w realnym sklepie jednego z wirtualnych sprzedawców na allegro. Sprzedawca twierdzi że oba modele pochodzą bezpośrednio z LG Polska. Po kilku latach zabiegania udało im się zawiązać umowę handlową bezpośrednio z LG Polska dlatego mają ceny poniżej 8k PLN bo biorą z fabryki i pomijają marżę hurtownika. Tak mi powiedział. Towar można rozpakować w sklepie i dokładnie przetestować (jak wysyłają przez "internet" to sami rozpakowują w sklepie i robią zdjęcia) dla bezpieczeństwa. Gwarantuje że oba modele są "polskiego" pochodzenia i na 100000% objęte są gwarancją przez LG. Co do różnic to nie wiedział co ma odpowiedzieć jedynie stwierdził że mogą różnić się kolorem ramki lub obudowy to wszystko. Być może wersja B6V lub B6J to seria specjalnie dla jakiejś sieci RTV ale nie jest pewien. Dziwne tłumaczenie ale przy takiej kwocie wykupienie 5 lat gwarancji to chyba obowiązek. Koszt to 1500zł, a koszt matrycy w pierwszych dwóch latach gwarancji na pewno kilkukrotnie przekroczy tą kwotę. Wspominając rozmowę z serwisantem cyt. Nawet jak gdzieś przypadkiem Pan uderzy lub uszkodzi, a nie będzie to ewidentnie widoczne to zawsze można to podciągnąć pod wymianę gwarancyjną. Ciekawostka. Pierwsze OLED-y LG montowało samo u klienta płacąc serwisantom za usługę 600zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 24 Marca 2017 (edytowane) 17 minut temu, denny4 napisał: Sprzedawca twierdzi że oba modele pochodzą bezpośrednio z LG Polska. Po kilku latach zabiegania udało im się zawiązać umowę handlową bezpośrednio z LG Polska dlatego mają ceny poniżej 8k PLN bo biorą z fabryki i pomijają marżę hurtownika. Tak mi powiedział. I ty w to wierzysz ??? Pracuję na tym rynku od 18-u lat, he, he, he, he. A tak juz zupelnie poważnie ... sprzedawca wcisnie ci wszelkie banialuki zeby ... sprzedać . Nawet albo przede wszystkim przy tak niskiej cenie aby ... zyskać WIARYGODNOSC. Edytowane 24 Marca 2017 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denny4 6 Napisano 24 Marca 2017 (edytowane) 24 minuty temu, pmcomp napisał: I ty w to wierzysz ??? Pracuję na tym rynku od 18-u lat, he, he, he, he. Kwestii mojej wiary nie poruszałem w poprzednim poście. Przekazałem tylko dokładną informację jaką usłyszałem od sprzedawcy. Czy ktoś to kupuje czy nie to już indywidualna sprawa danej osoby Świetnie że trafiłem na kogoś z tak bogatym doświadczeniem. Może podzieliłbyś się kawałeczkiem tego doświadczenia i powiedział co zrobiłbyś na moim miejscu w sytuacji. --- Przyjeżdżam do sklepu po odbiór telewizora. Sprzedawca przynosi mi oryginalne pudło, fabrycznie zaklejone, bez śladów zmiany taśmy lub ponownego jej naklejania, zakładki pudełka nie przegięte w drugą stronę (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi). Zabieramy się do rozpakowywania, oglądania i podłączania. Teraz Twoja kolej. Mając doświadczenie w tej branży na co zwróciłbyś uwagę co sprawdził i czemu dokładnie się przyjrzał żeby zweryfikować to że TV jest fabrycznie nowy, nie pochodzi z wystawy lub zwrotu niezadowolonego klienta bądź tzw. refurbish?? Jakieś menu serwisowe z licznikiem przepracowanych godzin ?? Inne tajne menu o którym mało kto pamięta a dużo mówi o TV?? Bo jeśli powyższe jest OK! to nie ma dla mnie większego znaczenia czy jest z EU czy UK czy jeszcze innego miejsca skoro obejmuje go pełna gwarancja. Cena jest niska ale czy niedorzecznie niska tak by wzbudzać podejrzenia? Edytowane 24 Marca 2017 przez denny4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 24 Marca 2017 (edytowane) OK. Odpowiem Ci inaczej. Kupuję od zaufanych sprzedawców (sklepów), któych(e) albo znam albo ktos kogo cenię i do kogo mam zaufanie mi polecił. Cena jest na drugim miejscu. . Albo kupuje na eBay i place PayPalem, gdzie moje transakcje sa ubezpieczone. PS. dzisiaj nawet Niemcy potrafią ściemniać. Od Polaków się nauczyli? PS2. nauczony doświadczniem i wtopami z własnej kasy w 99%-ach, gdy w glowie zapala mi sie czerwona lampka mówię pas. Pamietaj ... dobra cena może przesłonić wszystko , też tak kiedyś miałem. Teraz ... stary jestem, doświadczony . Edytowane 24 Marca 2017 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
binary 741 Napisano 24 Marca 2017 Sa rynki, na ktorych takie ubezpieczenie w przypadku accidental damage dziala w praktyce. Co do wersji kodowanej literka, mam doswiadczenie z lokalnym instalatorem, ktory przehandlowal w ciagu ostatnich 5 miesiecy kilka nowych OLED-ow od LG (roznych modeli, ponoc nie refurbished) oferujac je w bardzo atrakcyjnych cenach- w marcu zyczyl sobie za 65G6V - 3.750e i pomimo tego ze wszystkie mialy literke V, swiadczaca o przeznaczeniu na rynek UK/NI/ROI, biorac pod uwage cene, nie mogly pochodzic z normalnego kanalu dystrybucji dla tego obszaru. Tak wiec wszystko jest mozliwe. Proponuje jednak poprosic sprzedawce o numer seryjny i sprawdzic w customer service status tego konkretnego egzemplarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxkorzen 48 Napisano 24 Marca 2017 @binary w jaki sposób można sprawdzić historie konkretnego egzemplarza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2015 44 Napisano 24 Marca 2017 PISAŁEM WYŻEJ; Po skanach na pudle. Ale po co ? Kupuj stan fabryczny i masz takie same ryzyko jak ze ściany. Ściana lepsza bo trochę popracowała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denny4 6 Napisano 24 Marca 2017 38 minut temu, pmcomp napisał: Odpowiem Ci inaczej. Kupuję od zaufanych sprzedawców (sklepów), któych(e) albo znam albo ktos kogo cenię i do kogo mam zaufanie mi polecił. Cena jest na drugim miejscu. Zajechało sztampową radą Rzecznika Praw Konsumenta ale inaczej ta rada śmierdzieć nie będzie Myślę że bez końca ten temat można odbijać między sobą. Telewizora nie kupuję co kilka miesięcy żeby mieć zaufany sklep i takie tam. Gdyby nie świrus -> JA drążący tajemnicę jednej literki to problemu by nie było. Czasami sam sobie współczuję tej dociekliwości ale już taki jestem inaczej zasnąć nie mogę. Wracając do tematu to jeżeli jest to tylko docelowy rynek zbytu i literka nie świadczy o istotnych różnicach w konfiguracji bądź parametrach to nie ma co się przejmować. Jeśli przez 5 lat gwarancji TV nie padnie to czy jest się czym martwić ?? Chodziło mi o istotne różnice między tymi modelami. binary Z tym numerem seryjnym to niezły pomysł. Mam możliwość zakupu na allegro i odbioru w sklepie. Wtedy obowiązuje prawo do zwrotu w ciągu 14dni i to jest jakieś zabezpieczenie w razie W. PS. Rok temu na gwiazdkę kupiłem Samsunga S6 w polskim sklepie internetowym. Wysłałem do wsparcia Samsunga zapytanie o ten telefon podając IMEI i S/N. Okazało się że jest z niemieckiej dystrybucji ale gwarancja jak najbardziej obowiązuje. No i popsuł się kilka miesięcy temu. Pani w Samsungu nie kłamała, naprawili mi gwarancyjnie na podstawie dowodu zakupu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach