jony619 2 Napisano 6 Listopada 2017 Kabel HDMI Monster Black Platinum 8-16 bit, 60/120Hz , zrodło PC , kabel powinien przepuścić nawet 8K 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 6 Listopada 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, jony619 napisał: Proszę o pomoc , nie mogę uzyskać głębi kolorów na E6V -12 bpc oraz YCbCr 4:4:4 przy rozdzielczości 4K przy 60Hz brak obrazu - obraz jest jedynie wtedy gdy wybiorę YCbCr 4:2:0 i głębi koloru 8 bpc , co robić ? Na 99% to wina kabla. Niewiele jest kabli, które to potrafią, a jeśli już są to zazwyczaj krótkie. Jeśli zależy Ci na przesłaniu takiego sygnału musisz zakupić kabel sprawdzony gdzie producent wyraźnie deklaruje co taki kabel przesyła. Edytowane 6 Listopada 2017 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jony619 2 Napisano 6 Listopada 2017 44 minuty temu, pmcomp napisał: Na 99% to wina kabla. Niewiele jest kabli, które to potrafią, a jeśli już są to zazwyczaj krótkie. Jeśli zależy Ci na przesłaniu takiego sygnału musisz zakupić kabel sprawdzony gdzie producent wyraźnie deklaruje co taki kabel przesyła. Twierdzisz że Monster Black Platinum nie prześle takiego sygnału ? Podaj mi proszę kabel który przepuści taki sygnał . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 6 Listopada 2017 10 minut temu, jony619 napisał: Twierdzisz że Monster Black Platinum nie prześle takiego sygnału ? Podaj mi proszę kabel który przepuści taki sygnał . Dlaczego piszesz że jak tak sądzę? Czytam co napisałem i nie znajduję takiej tezy. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 6 Listopada 2017 \ Prosz... https://www.hdmi.org/manufacturer/hdmi_2_0/hdmi_2_0_faq.aspx#144 Producent kabla może sobie napisać nawet że jego kabel obsługuje rozdzielczość 16k. Co z tego skoro jeszcze format HDMI nie jest na to gotowy. To że możesz wybrać te wartości w sterowniku nVidii wygląda na błąd tegoż sterownika. Wieczorem to sprawdzę, ale u mnie w tych ustawieniach raczej nie mogę wybrać nic więcej niż 8 bitów w polu 'Wyjściowa głębia kolorów' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 6 Listopada 2017 Jak chcesz coś budżetowego to kup W Media kable z linii Avinity to premium Hama. Puszczą sygnał. sprawdzone na 100% mają przepustowość powyżej 21G. Ale co chcesz zyskać tym ustawieniem? Rozumiem że włączyłeś w TV funkcję Deep Color? Bez tego nie wymusisz tego o czym piszesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gmeru 2 225 Napisano 6 Listopada 2017 Na ten moment są dwa pewniaki: purelink (np. http://sklep.hcx.com.pl/purelink-pureinstall-pi1000-010-kabel-hdmi-4kuhd-10m-p2250 albo to (wrzucimy jego test na dniach) : https://hdtvpolska.com/fiberpro-swiatlowodowe-dlugie-przewody-hdmi-do-transmisji-uhd-4k/ Reszta obojętne jak super, jak droga itd.. może (ale zazwyczaj nie ma) mieć zawsze jakiś problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jony619 2 Napisano 6 Listopada 2017 3 godziny temu, ma_ko napisał: Jak chcesz coś budżetowego to kup W Media kable z linii Avinity to premium Hama. Puszczą sygnał. sprawdzone na 100% mają przepustowość powyżej 21G. Ale co chcesz zyskać tym ustawieniem? Rozumiem że włączyłeś w TV funkcję Deep Color? Bez tego nie wymusisz tego o czym piszesz... Oczywiście włączyłem Deep Color i nie mogłem uzyskać odpowiedniej głębi przy 4K 60Hz którą oczywiście uzyskałem przy 1080p... więc na wsparcie dla tego standardu będziemy musieli poczekać do pojawienia się HDMI 2.1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rick131 5 Napisano 12 Grudnia 2017 Witam koledzy. I stało się mam sub piksela daje ostro po oczach. Co z tym robić - gwarancja czy rękojmia? TV kupione w kwietniu. Model 55E6V. Ma ktoś tak? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 12 Grudnia 2017 (edytowane) To nie Bad Pixel :-) pixel widoczny tylko na ciemnym ekranie "swieci" to stuck pixel? Jak świecie na biało tzn masz w 100% wymianę panelu.. Jesteś o tyle w lepszej sytuacji ze przy Bad PIXEL norma jest dość "rozwiązła" w kwestii dopuszczalnych bad pixel, tak w tym wypadku nawet jeden kwalifikuje do wymiany.. Tylko zobacz co dostaniesz bo mozesz dostać tym razem bad pixele... Edytowane 12 Grudnia 2017 przez ma_ko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rick131 5 Napisano 12 Grudnia 2017 no zdjęcie było na 100% planszy białej. Tylko z tego co pisaliście na forum LG wymienia na nowszy model a ten jest bez 3D stuck pixel jest nienaprawialny ?? reklamować w eMAg czy od razu w LG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 395 Napisano 12 Grudnia 2017 4 minuty temu, rick131 napisał: no zdjęcie było na 100% planszy białej. Tylko z tego co pisaliście na forum LG wymienia na nowszy model a ten jest bez 3D stuck pixel jest nienaprawialny ?? Jeżeli faktycznie to się kwalifikuje do wymiany i będą chcieli Ci wymienić na E7, to ze względu na brak 3D żądaj zwrotu kasy. Bez problemu to uzyskasz, bo prawnie są zobowiązani wymienić Ci produkt na nie gorszy niż miałeś. A że aktualnie takich nie produkują to muszą oddać kasę bezwarunkowo. Lepiej wziąść kasę i iść do sklepu po nowe E7 niż wymieniać przez serwis LG, bo przykład kolegi @ma_ko udowadnia że przez serwis jest spora loteria jeżeli chodzi o jakość wymienionych telewizorów. Tzn jest wręcz tragedia. Kolega @Yoszek który też korzystał z wymiany serwisowej dostał również jakąś padakę z żółtym zafarbem. A w sklepie jak kupisz online zawsze masz 14 dni na zwrot jakby przypadkiem trafiła Ci się trefna sztuka. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 12 Grudnia 2017 Witam Ja wymieniłem z tytułu rękojmi , raczej długo to trwało ale dostałem nowy telewizor i jak na razie to jednorodność ekranu super a powidoków 0,00 . Telewizor mam od sierpnia i raczej go nie oszczędzam. Osobiści proponuję walczyć o zwrot kasy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 12 Grudnia 2017 (edytowane) Jeśli to na białej tzn nie świeci tylko jest czarny Nie będzie żadnej wymiany!!.., z treści można było wnioskować ze "świeci" na czarnej... tak nic nie wywalczysz....nawet jak ich będzie więcej.. Byłem zdziwiony ze "świecił" bo takiego cuda to ja na Oled nie widziałem, ale siedzę mocno na forach... N innych kolorach nie ma innych walniętych subpixeli? 6 godzin temu, rick131 napisał: no zdjęcie było na 100% planszy białej. Tylko z tego co pisaliście na forum LG wymienia na nowszy model a ten jest bez 3D stuck pixel jest nienaprawialny ?? reklamować w eMAg czy od razu w LG? Edytowane 12 Grudnia 2017 przez ma_ko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rick131 5 Napisano 12 Grudnia 2017 świeci na każdym kolorze rgb jak również na białym, czyli wnioskuję że gwarancja powinna być uznana. abart68 - jak długo trwała ta sprawa z tą rękojmią? Zwrot kasy jest możliwy zarówno w ramach gwarancji i rękojmi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 12 Grudnia 2017 Ustalmy jeszcze raz na czarnym tle jak go widać? Czy jak masz wgraną czarną planszę to świeci na biało? czy jest czarny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rick131 5 Napisano 12 Grudnia 2017 cały czas świeci na biało (a dokładniej nawet bardziej błękitnie/bardzo jasny niebieski) na każdym tle RGB+W 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szorko 4 Napisano 12 Grudnia 2017 Witam Pytanie ogólne : czy ten model 65E7V różni się tylko wyglądem i mocą głośników w stosunku do modelu 65G7V ? Skąd tak duża różnica w cenie obu modeli i czy to jest powodem słabej dostępności modelu 65G7V w Polsce ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 12 Grudnia 2017 1 godzinę temu, rick131 napisał: świeci na każdym kolorze rgb jak również na białym, czyli wnioskuję że gwarancja powinna być uznana. abart68 - jak długo trwała ta sprawa z tą rękojmią? Zwrot kasy jest możliwy zarówno w ramach gwarancji i rękojmi? W moim przypadku kilka tygodni , chyba około 6 więc dość długo ale w moim przypadku było warto . Co do kasy to tak w przypadku rękojmi też można jej żądać , wszystko jest określone w polskim prawie. https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 12 Grudnia 2017 1 godzinę temu, rick131 napisał: cały czas świeci na biało (a dokładniej nawet bardziej błękitnie/bardzo jasny niebieski) na każdym tle RGB+W Wymiana na 100%, z tym ze i tak oprze się o LG..., innym kanałem i będziesz bez TV przez kilka tyg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rick131 5 Napisano 12 Grudnia 2017 przed chwilą wykonałem słynne odszumianie.Ta jasna kropka jest tak jakby przysłonięta czarnym ale jakby niepełnym pikselem (widać delikatną łunę ale nie tak jasno świecącą). Ogólnie lepiej to wygląda. Zapewne to tylko efekt przesunięcia pikseli i problem z mega jasnym pikselem wróci....za takie pieniądze takie rzeczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 12 Grudnia 2017 Te "zablokowane" pixele mają to do siebie, ze mogą znikać i się pojawiać..., no niestety..., ale to akurat zdarza się i zdarzało tez na LCD, choć na OLED to jeszcze nie widziałem :-)... TV jest do wymiany, szczerze to nie potrzebnie go reanimujesz, bo to jest wada jaka i tak się ujawni w pełni. I jedno jest faktem z bad pixelem da się żyć..., ale ze światełkiem na ekranie już nie... Pozytyw ze nawet jedna szuka jest powodem roszczenia naprawy, wymiany bez podstaw do odrzucenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rick131 5 Napisano 20 Grudnia 2017 (edytowane) Tylko dodam ,że LG Polska ma stanowisko " W nawiązaniu do zgłoszenia i dokumentacji zdjęciowej uprzejmie informuję, że zjawisko widoczne na zdjęciu jest w normie. Zgodnie z nią liczba dopuszczalnych, widocznych na zdjeciu subpikseli to 8". Uważajcie, ku przestrodze z zakupem OLED'a. Tak jak napisałem wcześniej w szczęściu w nieszczęściu "walący po oczach" piksel po odszumieniu jest czarny. Tylko telewizor nawet nie ma roku i nie kosztuje małe pieniądze. Tylko wyobrazić ,że w pewnym momencie problem znów wróci i najnowszą część STAR WARS'a obejrzę z "GWIAZDAMI" na czarnym tle. O taki efekt gwarantowany przez LG. Edytowane 20 Grudnia 2017 przez rick131 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 692 Napisano 20 Grudnia 2017 Dziwne, do tej pory LG pokazywało klasę przy reklamacjach OLED, czyżby zmiana podejścia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 20 Grudnia 2017 1 godzinę temu, rick131 napisał: Tylko dodam ,że LG Polska ma stanowisko " W nawiązaniu do zgłoszenia i dokumentacji zdjęciowej uprzejmie informuję, że zjawisko widoczne na zdjęciu jest w normie. Zgodnie z nią liczba dopuszczalnych, widocznych na zdjeciu subpikseli to 8". Uważajcie, ku przestrodze z zakupem OLED'a. Tak jak napisałem wcześniej w szczęściu w nieszczęściu "walący po oczach" piksel po odszumieniu jest czarny. Tylko telewizor nawet nie ma roku i nie kosztuje małe pieniądze. Tylko wyobrazić ,że w pewnym momencie problem znów wróci i najnowszą część STAR WARS'a obejrzę z "GWIAZDAMI" na czarnym tle. O taki efekt gwarantowany przez LG. Rzeczywiście niepokojące stanowisko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach