Jump to content
Maciej Koper

Panasonic DX800 (TX-58DX800E) Test - Ultra HD 4K, HDR, 120Hz

Recommended Posts

Dnia 16.01.2017 o 15:26, xalen86 napisał:

Cześć,  to jeszcze ja spytam - w cenie do 7000 mieszczę się z modelem 58dx800 lub 65dx750 i tutaj moje pytanie, czy warto dopłacać do 58dx800 i ją kalibrować ? Czy jest spora różnica w jakości obrazu ? Czy skalibrowane oba te telewizory różnią się od siebie w sposób znaczący?

Nie, nie różnią się w znaczący sposób, duuuza różnica jest dopiero przy dx900. Czy warto wiec doplacic do dx800 - absolutnie nie warto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Widziałem ten filmik facebook w tym filmie uruchomiony jest w przegladarce internetowej a nie z aplikacji dedykowanej do facebooka i dlatego pytam o to czy inni wlasciciele maja ja u siebie w aplikacjach gdyz niestety na moim tv nie ma ikonki facebooka.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka





Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam posiadam 58dx800 od pażdiernika i od kilku dni jak uruchomie tv to mam jednocześnie przekontrastowanie o zawyżona ostrość. Jak wył i wł . z wtyczki tv odbiera dobrze.Co może być przyczyną?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Najlepiej w takim przypadku przywrocic  ustawienia fabryczne   telewizora.W telewizorze jest taka  funkcja.Telewizor  sie uruchomi i wybrac  dom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok tylko ,że dzisiaj już trzy razy uruchomiłem i jest ok.To nie zakażdym razem tak się dzieje

23 minuty temu, grundig napisał:

Witam.

Najlepiej w takim przypadku przywrocic  ustawienia fabryczne   telewizora.W telewizorze jest taka  funkcja.Telewizor  sie uruchomi i wybrac  dom.

 

Edited by kardymowicz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia ‎2017‎-‎02‎-‎01 o 14:28, kardymowicz napisał:

Wczoraj zgłosiłem do serwisu Panasonica  Problem przkontrastowanie i zawyżoną ostrość przy uruchomieniu nie zawsze pomaga wyłi wł tv. Ciekawe jak serwis obsłuży . Przesyłam fotkę tego problemu

 

 

P1060576.JPG

Edited by kardymowicz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

U mnie też oprócz podświetlenia jednego narożnika wystepuje problem opisany powyżej z przeostrzeniem obrazu. Czasem muszę wyłączyć kilka razy.

Zgłaszałem usterkę przez Panasonic. Została przyjęta i przekazana serwisowi jednak Ci po otrzymaniu wszystkich potrzebnych informacji zapomnieli się ze mną skontaktować. Dramat....

W międzyczasie postanowiłem, że zareklamuję jednak w sklepie z tytułu rękojmi. Niech sklep się martwi usterkami. Wydając 8500PLN (tyle wtedy kosztował) spodziewałem sie tv o nieco lepszej jakości. Teraz zdecydowanie wybrałbym OLED lub ewentualnie dx900. Jak wiadomo nie od dziś CHYTRY 2 razy traci!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia ‎2017‎-‎03‎-‎16 o 15:37, m_ch_84 napisał:

Witam,

U mnie też oprócz podświetlenia jednego narożnika wystepuje problem opisany powyżej z przeostrzeniem obrazu. Czasem muszę wyłączyć kilka razy.

Zgłaszałem usterkę przez Panasonic. Została przyjęta i przekazana serwisowi jednak Ci po otrzymaniu wszystkich potrzebnych informacji zapomnieli się ze mną skontaktować. Dramat....

W międzyczasie postanowiłem, że zareklamuję jednak w sklepie z tytułu rękojmi. Niech sklep się martwi usterkami. Wydając 8500PLN (tyle wtedy kosztował) spodziewałem sie tv o nieco lepszej jakości. Teraz zdecydowanie wybrałbym OLED lub ewentualnie dx900. Jak wiadomo nie od dziś CHYTRY 2 razy traci!!!!

Ja zgłosiłem do serwisu ,dzwonili po dwóch dniach . Sprawdż czy przekontrastowanie występuje przy aplikacjach ,włącz yutoobe i sprawdź . Po rozmowie z serwisantem ,wypytał wszystko ,jaki dekoder nc+ czy cp .Najwięcej problemów jest z dekoderami CP .Kazał wymienić kabel HDMI fakt był stary [około8 lat].Na razie wszystko jest ok ,powiedział ,że po tygodniu zadzwoni .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia ‎2017‎-‎03‎-‎16 o 15:37, m_ch_84 napisał:

Witam,

U mnie też oprócz podświetlenia jednego narożnika wystepuje problem opisany powyżej z przeostrzeniem obrazu. Czasem muszę wyłączyć kilka razy.

Zgłaszałem usterkę przez Panasonic. Została przyjęta i przekazana serwisowi jednak Ci po otrzymaniu wszystkich potrzebnych informacji zapomnieli się ze mną skontaktować. Dramat....

W międzyczasie postanowiłem, że zareklamuję jednak w sklepie z tytułu rękojmi. Niech sklep się martwi usterkami. Wydając 8500PLN (tyle wtedy kosztował) spodziewałem sie tv o nieco lepszej jakości. Teraz zdecydowanie wybrałbym OLED lub ewentualnie dx900. Jak wiadomo nie od dziś CHYTRY 2 razy traci!!!!

I co zwróciłeś tv czy serwis się zgłosi ł. Bo u mnie znowu to się pojawiło przy uruchomieniu przekontrastowanie i zawyżona ostrość .Zgłaszam znów niech coś robią

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia ‎2017‎-‎03‎-‎11 o 10:03, kardymowicz napisał:

 

P1060576.JPG

SERWIS PANASONICA już wie o problemie i wiedzą co jest przyczyną jak ktoś ma ten problem niech zgłasza .Część zamówiona  i przyjadą wymienić .

Edited by kardymowicz

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, kardymowicz napisał:

SERWIS PANASONICA już wie o problemie i wiedzą co jest przyczyną jak ktoś ma ten problem niech zgłasza .Część zamówiona  i przyjadą wymienić .

Z ciekawości zapytam..dostałeś odpowiedź od nich konkretną - czemu tak się dzieje (co jest tym źródłem problemu)?

Wygląda to na zdjęciu hmm...przerażająco. :D

Edited by Fjubens

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Fjubens napisał:

Z ciekawości zapytam..dostałeś odpowiedź od nich konkretną - czemu tak się dzieje (co jest tym źródłem problemu)?

Wygląda to na zdjęciu hmm...przerażająco. :D

Nie powiedzieli co jest przyczyną ale powiedział serwisant ,że wymienią monte coś takiego

Edited by kardymowicz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam posiadaczy dx800. Dzisiaj zauważyłem dwa poziome paski na moim ekranie. Czy ktoś z was spodkal się z takim przypadkiem? Niestety chyba nie obejdzie się bez serwisu.ce5544d36610f701268185bbbb58535e.jpg

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Chciałbym zgłosić reklamację mojego tv dx800 jednak na stronie panasonica w rubryce model tv nie ma dx800. Może ktoś to sprawdzić?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, mac78w napisał:

Witam. Chciałbym zgłosić reklamację mojego tv dx800 jednak na stronie panasonica w rubryce model tv nie ma dx800. Może ktoś to sprawdzić?

 

Zgadza się tego typu nie ma w spisie .Wstaw 780 żeby puściło przejście [dalej].W polu usterka wpisz najpierw model ,potem problem .Ja tak zrobiłem .Jak zadzwonią z serwisu to też zgłoś ,że masz typ 800.A jaki problem masz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wcześniej wstawiłem zdjęcie z paskami na matrycy. Dzięki za pomoc zgłosiłem reklamację telefonicznie, teraz mam czekać na tel. od serwisanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia ‎2017‎-‎03‎-‎11 o 10:03, kardymowicz napisał:

 

P1060576.JPG

DZIŚ BYŁ SERWIS I WYMIENILI MODUŁ Z PROCESOREM .MODUŁ JEST PRODUKCJI NIEMIECKIEJ PROSTO Z FABRYKI .A NIE CHIŃSKI .

IMG_20170420_151042.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam posiadaczy dx800. Dzisiaj zauważyłem dwa poziome paski na moim ekranie. Czy ktoś z was spodkal się z takim przypadkiem? Niestety chyba nie obejdzie się bez serwisu.ce5544d36610f701268185bbbb58535e.jpg

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka



Witam raz jeszcze. Serwis juz umówiony. Po wstępnej rozmowie z serwisantem prawdopodobnie matryca do wymiany. Troszkę mnie to przestraszyło. Zobaczymy co powie serwis.


Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekran winien się pochylac...ba! Obracać wokół własnej osi! ;)
Ps.cudo dezajnu! (y)

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam po wymianie modułu z procesorem znów wystąpił problem z przekontrastowaniem i przeostrzeniem obrazu na dodatek paski pionowe się pojawiają z tym problemem .Dziś zgłosiłem do serwisu .To jednak nie wiedzą co może być przyczyną

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...