Skocz do zawartości
Maciej Koper

Panasonic DX800 (TX-58DX800E) Test - Ultra HD 4K, HDR, 120Hz

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 16.01.2017 o 15:26, xalen86 napisał:

Cześć,  to jeszcze ja spytam - w cenie do 7000 mieszczę się z modelem 58dx800 lub 65dx750 i tutaj moje pytanie, czy warto dopłacać do 58dx800 i ją kalibrować ? Czy jest spora różnica w jakości obrazu ? Czy skalibrowane oba te telewizory różnią się od siebie w sposób znaczący?

Nie, nie różnią się w znaczący sposób, duuuza różnica jest dopiero przy dx900. Czy warto wiec doplacic do dx800 - absolutnie nie warto. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widziałem ten filmik facebook w tym filmie uruchomiony jest w przegladarce internetowej a nie z aplikacji dedykowanej do facebooka i dlatego pytam o to czy inni wlasciciele maja ja u siebie w aplikacjach gdyz niestety na moim tv nie ma ikonki facebooka.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka





Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam 58dx800 od pażdiernika i od kilku dni jak uruchomie tv to mam jednocześnie przekontrastowanie o zawyżona ostrość. Jak wył i wł . z wtyczki tv odbiera dobrze.Co może być przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Najlepiej w takim przypadku przywrocic  ustawienia fabryczne   telewizora.W telewizorze jest taka  funkcja.Telewizor  sie uruchomi i wybrac  dom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok tylko ,że dzisiaj już trzy razy uruchomiłem i jest ok.To nie zakażdym razem tak się dzieje

23 minuty temu, grundig napisał:

Witam.

Najlepiej w takim przypadku przywrocic  ustawienia fabryczne   telewizora.W telewizorze jest taka  funkcja.Telewizor  sie uruchomi i wybrac  dom.

 

Edytowane przez kardymowicz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎2017‎-‎02‎-‎01 o 14:28, kardymowicz napisał:

Wczoraj zgłosiłem do serwisu Panasonica  Problem przkontrastowanie i zawyżoną ostrość przy uruchomieniu nie zawsze pomaga wyłi wł tv. Ciekawe jak serwis obsłuży . Przesyłam fotkę tego problemu

 

 

P1060576.JPG

Edytowane przez kardymowicz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

U mnie też oprócz podświetlenia jednego narożnika wystepuje problem opisany powyżej z przeostrzeniem obrazu. Czasem muszę wyłączyć kilka razy.

Zgłaszałem usterkę przez Panasonic. Została przyjęta i przekazana serwisowi jednak Ci po otrzymaniu wszystkich potrzebnych informacji zapomnieli się ze mną skontaktować. Dramat....

W międzyczasie postanowiłem, że zareklamuję jednak w sklepie z tytułu rękojmi. Niech sklep się martwi usterkami. Wydając 8500PLN (tyle wtedy kosztował) spodziewałem sie tv o nieco lepszej jakości. Teraz zdecydowanie wybrałbym OLED lub ewentualnie dx900. Jak wiadomo nie od dziś CHYTRY 2 razy traci!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎2017‎-‎03‎-‎16 o 15:37, m_ch_84 napisał:

Witam,

U mnie też oprócz podświetlenia jednego narożnika wystepuje problem opisany powyżej z przeostrzeniem obrazu. Czasem muszę wyłączyć kilka razy.

Zgłaszałem usterkę przez Panasonic. Została przyjęta i przekazana serwisowi jednak Ci po otrzymaniu wszystkich potrzebnych informacji zapomnieli się ze mną skontaktować. Dramat....

W międzyczasie postanowiłem, że zareklamuję jednak w sklepie z tytułu rękojmi. Niech sklep się martwi usterkami. Wydając 8500PLN (tyle wtedy kosztował) spodziewałem sie tv o nieco lepszej jakości. Teraz zdecydowanie wybrałbym OLED lub ewentualnie dx900. Jak wiadomo nie od dziś CHYTRY 2 razy traci!!!!

Ja zgłosiłem do serwisu ,dzwonili po dwóch dniach . Sprawdż czy przekontrastowanie występuje przy aplikacjach ,włącz yutoobe i sprawdź . Po rozmowie z serwisantem ,wypytał wszystko ,jaki dekoder nc+ czy cp .Najwięcej problemów jest z dekoderami CP .Kazał wymienić kabel HDMI fakt był stary [około8 lat].Na razie wszystko jest ok ,powiedział ,że po tygodniu zadzwoni .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎2017‎-‎03‎-‎16 o 15:37, m_ch_84 napisał:

Witam,

U mnie też oprócz podświetlenia jednego narożnika wystepuje problem opisany powyżej z przeostrzeniem obrazu. Czasem muszę wyłączyć kilka razy.

Zgłaszałem usterkę przez Panasonic. Została przyjęta i przekazana serwisowi jednak Ci po otrzymaniu wszystkich potrzebnych informacji zapomnieli się ze mną skontaktować. Dramat....

W międzyczasie postanowiłem, że zareklamuję jednak w sklepie z tytułu rękojmi. Niech sklep się martwi usterkami. Wydając 8500PLN (tyle wtedy kosztował) spodziewałem sie tv o nieco lepszej jakości. Teraz zdecydowanie wybrałbym OLED lub ewentualnie dx900. Jak wiadomo nie od dziś CHYTRY 2 razy traci!!!!

I co zwróciłeś tv czy serwis się zgłosi ł. Bo u mnie znowu to się pojawiło przy uruchomieniu przekontrastowanie i zawyżona ostrość .Zgłaszam znów niech coś robią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎2017‎-‎03‎-‎11 o 10:03, kardymowicz napisał:

 

P1060576.JPG

SERWIS PANASONICA już wie o problemie i wiedzą co jest przyczyną jak ktoś ma ten problem niech zgłasza .Część zamówiona  i przyjadą wymienić .

Edytowane przez kardymowicz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, kardymowicz napisał:

SERWIS PANASONICA już wie o problemie i wiedzą co jest przyczyną jak ktoś ma ten problem niech zgłasza .Część zamówiona  i przyjadą wymienić .

Z ciekawości zapytam..dostałeś odpowiedź od nich konkretną - czemu tak się dzieje (co jest tym źródłem problemu)?

Wygląda to na zdjęciu hmm...przerażająco. :D

Edytowane przez Fjubens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Fjubens napisał:

Z ciekawości zapytam..dostałeś odpowiedź od nich konkretną - czemu tak się dzieje (co jest tym źródłem problemu)?

Wygląda to na zdjęciu hmm...przerażająco. :D

Nie powiedzieli co jest przyczyną ale powiedział serwisant ,że wymienią monte coś takiego

Edytowane przez kardymowicz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadaczy dx800. Dzisiaj zauważyłem dwa poziome paski na moim ekranie. Czy ktoś z was spodkal się z takim przypadkiem? Niestety chyba nie obejdzie się bez serwisu.ce5544d36610f701268185bbbb58535e.jpg

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym zgłosić reklamację mojego tv dx800 jednak na stronie panasonica w rubryce model tv nie ma dx800. Może ktoś to sprawdzić?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, mac78w napisał:

Witam. Chciałbym zgłosić reklamację mojego tv dx800 jednak na stronie panasonica w rubryce model tv nie ma dx800. Może ktoś to sprawdzić?

 

Zgadza się tego typu nie ma w spisie .Wstaw 780 żeby puściło przejście [dalej].W polu usterka wpisz najpierw model ,potem problem .Ja tak zrobiłem .Jak zadzwonią z serwisu to też zgłoś ,że masz typ 800.A jaki problem masz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej wstawiłem zdjęcie z paskami na matrycy. Dzięki za pomoc zgłosiłem reklamację telefonicznie, teraz mam czekać na tel. od serwisanta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎2017‎-‎03‎-‎11 o 10:03, kardymowicz napisał:

 

P1060576.JPG

DZIŚ BYŁ SERWIS I WYMIENILI MODUŁ Z PROCESOREM .MODUŁ JEST PRODUKCJI NIEMIECKIEJ PROSTO Z FABRYKI .A NIE CHIŃSKI .

IMG_20170420_151042.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam posiadaczy dx800. Dzisiaj zauważyłem dwa poziome paski na moim ekranie. Czy ktoś z was spodkal się z takim przypadkiem? Niestety chyba nie obejdzie się bez serwisu.ce5544d36610f701268185bbbb58535e.jpg

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka



Witam raz jeszcze. Serwis juz umówiony. Po wstępnej rozmowie z serwisantem prawdopodobnie matryca do wymiany. Troszkę mnie to przestraszyło. Zobaczymy co powie serwis.


Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ekran winien się pochylac...ba! Obracać wokół własnej osi! ;)
Ps.cudo dezajnu! (y)

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po wymianie modułu z procesorem znów wystąpił problem z przekontrastowaniem i przeostrzeniem obrazu na dodatek paski pionowe się pojawiają z tym problemem .Dziś zgłosiłem do serwisu .To jednak nie wiedzą co może być przyczyną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...