Ralf1410 2 Napisano 15 Stycznia 2017 Witam Jestem zainteresowany tym Philipsem w wersji 43 cale, ale czytając wpisy tutaj, widzę dużo negatywnych opinii. Czy pomimo tego polecilibyście jego zakup? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tentego 1 Napisano 22 Stycznia 2017 Dnia 15.01.2017 o 21:49, Ralf1410 napisał: Witam Jestem zainteresowany tym Philipsem w wersji 43 cale, ale czytając wpisy tutaj, widzę dużo negatywnych opinii. Czy pomimo tego polecilibyście jego zakup? To zależy czym kierowałeś się przy wyborze i na jakich kryteriach zależy ci najbardziej. Ja brałem ten model (49cali) głównie ze względu na kąty widzenia, UHD i możliwości smart TV. Jest też polecany do sportu i gier, ale nie powiem ci jak w tym względzie wypada na tle innych TV, bo nie mam porównania. Sport dobrze wygląda, pod warunkiem właściwego ustawienia opcji. Oglądam dużo piłki i tenisa, i jestem zadowolony. W gry gram tylko te ze sklepu i jest nieźle, nie wiem jak po podłączeniu konsoli, czy komputera. Nie wiem czy jest sens inwestowania w Ultra HD o takiej przekątnej - różnice mogą być mało widoczne dla oka - ale to sam musisz ocenić, najlepiej na żywo, w jakimś sklepie, oglądając własne materiały. Zawsze też istnieje ryzyko, ze producent w mniejszych, czytaj: w tańszych wersjach modeli, stosuje tańsze komponenty. A jeśli chodzi o wady techniczne, to wszystko zależy na jaki trafisz egzemplarz i czy będzie ci przeszkadzał np. brak głębokiej czerni. Ja na to drugie nie zwracam uwagi - widać to tylko w ciemnych statycznych scenach w filmach, oglądanych wieczorem, przy zgaszonym świetle. W senach dynamicznych oko z reguły jest skupione na innych rzeczach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralf1410 2 Napisano 22 Stycznia 2017 Fakt różnicy jakości przy Ultra HD w tym rozmiarze mogę nie zobaczyć, ale kusi mnie sam Android TV. Ambilight też jest ciekawą opcją, widziałem go na jakimś starszym TV u kolegi i sprawiał przyjemne wrażenie.Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 22 Stycznia 2017 Przede wszystkim musisz wiedzieć czy różni się matryca IPS (taka jest w tym Philipsie) od matrycy VA - wejdz w bazę wiedzy i przeczytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandit1250 2 Napisano 22 Stycznia 2017 Ja po 2 tygodniach wymieniłem na nowy i jak narazie jestem zadowolony nawet bardzo i polecam .Mój ma 49cali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralf1410 2 Napisano 22 Stycznia 2017 Jaki był powód wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 22 Stycznia 2017 no i poszlo.zlozenie reklamacji w MIK radom. i czekam za serwisem ,az przyjedzie po pięknego philipsa..( serwis - linia ciemna w dole ekranu, duzy clouding, pionowe pasy, oraz widoczne pukntowe podswietlanie u dolu ekranu i nie dzialajacy perfect motion cos sie ruszylo i naprawiaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 23 Stycznia 2017 (edytowane) odp. Szanowny Panie Łukaszu, Odbiornik został poddany testom w warunkach rzeczywistych i za pomocą narzędzi diagnostycznych. Informuję, że parametry podświetlenia matrycy LCD są prawidłowe, mieszczą się normach producenta. Odbiornik zostanie Panu odesłany najbliższym możliwym transportem. Pozdrawiam/Best Regards jakies pomysly ? Edytowane 23 Stycznia 2017 przez kazmirzleszno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 23 Stycznia 2017 Federacja konsumenta, UOKiK ale najpierw tak jak chyba pisalem sklep - rękojmia, z krótką piłka ze nikt przed kupnem sprzętu nie informował Cie o takich "cechach" produktu, poza tym na ekspozycji nic podobnego nie widać. PS. Seriwis Philipsa/TPV , podobnie jak jakosc ich tv to obecnie słaby żart. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 23 Stycznia 2017 (edytowane) kolejna odp. Szanowny Panie Łukaszu, Poniżej przesyłam Panu kryteria, wg których badany był ekran. Zastosowana metoda diagnostyki to obserwacja obrazu przez filtry 2 i 5%, zadając odpowiednie obrazy testowe zachowaniem odpowiedniego natężenia oświetlenia zewnętrznego(100-300lux) i zalecanej odległości od badanego ekranu(80cm). Potwierdzam, że wszystkie funkcje wspomagające poprawę obrazu w odbiorniku działają prawidłowo. wiec odpisalem ze na owej specyfikacji nie widac zadnego numeru seryjnego i modelu ze To tyczy sie mojego tv.. odpisal ze Perfect motion dziala i nie ma zadnych kwadratow w kolo postaci.. wiec ostatnie zapytanie brzmi ,czy owa ciemna linia na dole ekranu to tez norma,?? Xisiek zbiore wszystkie dowody wydrukuje i trzeba isc rozmawiac z media expert.Jak sie nie dogadamy wtedy pojde w innym kierunku. Edytowane 23 Stycznia 2017 przez kazmirzleszno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_1988_KrK 473 Napisano 23 Stycznia 2017 oNI dobrze wiedzą że jest lipa z ich produktami tylko naprawiać nie chcą. Nie jesteś pierwszy i ostatni, wystarczy popatrzeć na ich profil na facebook'u wykasowali setki postów(...) Teraz mają ład i porządek zostawiają tylko wygodne dla nich komentarze, być może sami je zamieszczają. A szkoda gadać! R.I.P PHILIPS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 24 Stycznia 2017 i Jest ekspertyza .. :)) Poprosilem wyniki badan i przeprowadzonego serwisu i dostalem odp. Witam, Zapewniam, że zbadane zostały wszystkie parametry obrazu. W załączniku przesyłam ekspertyzę. Wraz z odbiornikiem otrzyma Pan podpisaną wersję pisma. Odpowiedzi na temat czarnej lini na dole ekranu nie otrzymalem i odpowiedzialem ,ze to pewnie linia miesci sie w normie :)).. Szkoda gadac.czekam az zwroca Tv.. jade od razu bez odpakowywania do Media i zobaczymy jakie bedzie zakonczenie sprawy, lub kolejny raz zostanie odeslany TV z racji czarnej lini u dolu ekranu. EX1187141-1.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bandit1250 2 Napisano 24 Stycznia 2017 Mi wymienili od ręki tv . Też miałem linie w poprzek ekranu i chłop zobaczył w sklepie na własne oczy i wymienił cały telewizor na nowy bez żadnych ceregieli czy przyrządów, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamileqpl 2 Napisano 29 Stycznia 2017 Wyszła aktualizacja do androida 6 Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 29 Stycznia 2017 (edytowane) ja dalej walcze,aby pozbyc sie tego Tv ,z serwisem nie ma sensu dyskutowac - czekam na decyzje ME na wymiane TV na http://www.mediaexpert.pl/telewizory/telewizor-samsung-led-ue55ku6470,id-650990 Edytowane 29 Stycznia 2017 przez kazmirzleszno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grazny 28 Napisano 30 Stycznia 2017 Dnia 29.01.2017 o 02:14, kamileqpl napisał: Wyszła aktualizacja do androida 6 Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka śmiga jak ta lala... przy okazji... doszedłem do wniosku że bez sensu jest kupować TV bez androida wiec w 2017 do salonu patrzę juz tylko w tym kierunku (ten 43" mam nad biurko) Czy jest coś poza Sony i Philips w tym temacie? Choć Ambi to taki plus że zastanawiam się czy w ogóle mam jakiś wybór Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielako1989 0 Napisano 30 Stycznia 2017 Witam :0 o co chodzi z tym minusem ??? Ruch mógłby być jeszcze lepiej dopracowany - brak złotego środka przy oglądaniu filmów (płynność obrazu 24p) ja np nie chce w 4k filmow ogladac wystarczy w 1080p czy wtedy tez sa filmy do bani i fps slaby ??? i czy przy filmach 1080p widac jakies szarpanie obrazu ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 30 Stycznia 2017 wiec po co tv 4k ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 30 Stycznia 2017 12 minut temu, danielako1989 napisał: Witam :0 o co chodzi z tym minusem ??? Ruch mógłby być jeszcze lepiej dopracowany - brak złotego środka przy oglądaniu filmów (płynność obrazu 24p) ja np nie chce w 4k filmow ogladac wystarczy w 1080p czy wtedy tez sa filmy do bani i fps slaby ??? i czy przy filmach 1080p widac jakies szarpanie obrazu ??? Strasznie pojęcia się Ci mylą. TV to nie komputer żeby fps był dobry albo słaby Filmy na blu-ray mają prawie zawsze klatkaz 24p, a uplynniacz w tym tv jest bardzo przeciętny więc kiepsko sobie z tym radzi. Nie ma znaczenia czy podasz tv 720, 1080 czy 4k, tv zawsze sobie skaluje do rozdzielczości matrycy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielako1989 0 Napisano 30 Stycznia 2017 5 minut temu, Xisiek napisał: Strasznie pojęcia się Ci mylą. TV to nie komputer żeby fps był dobry albo słaby Filmy na blu-ray mają prawie zawsze klatkaz 24p, a uplynniacz w tym tv jest bardzo przeciętny więc kiepsko sobie z tym radzi. Nie ma znaczenia czy podasz tv 720, 1080 czy 4k, tv zawsze sobie skaluje do rozdzielczości matrycy. ale niby dobre oceny na hdtv dostal to co doradzisz brac ???:) czyli filmy beda normalnie chodzic nie bedzie szarpania ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 31 Stycznia 2017 1) Baza wiedzy na portalu jest artykuł VA a IPS - to trzeba widzieć najpierw 2) Wątek można sobie poczytać jest dużo uwag właścicieli 3) 24p nie jest zbyt płynne, dlatego przydatny dobry uplynniacz - najlepszy ma Samsung, Sony i Panasonic Cena/jakość obrazu - Panasonic Dx700 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 31 Stycznia 2017 Panasonic Dx700 odrzuca mnie ten soft firefoxa..chodzi to jak ......................... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 31 Stycznia 2017 9 godzin temu, kazmirzleszno napisał: Panasonic Dx700 odrzuca mnie ten soft firefoxa..chodzi to jak ......................... U mnie na starym modelu cx lisek chodzi zupełnie dobrze, natomiast jeszcze lepiej chodzi na Samsungu. Ale wiesz sprawa jest prozaiczna - nie ma opcji abyś wydał mało kasy i miał idealny obraz plus super smarta - tak się nie da. Zresztą, co ważniejsze, Panasonic to był od zawsze producent który stawiał na meritum w video czyli jakość obrazu a nie na dodatki. Więc jeśli szukasz tego co poboczne to Panasonic nie jest dla Ciebie, są lepsi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nieznamysie 0 Napisano 12 Lutego 2017 Witam. Widzę, że wiele osób ma problem z tym tv więc i ja się dołączę. U mnie jest mega problem z plamami. Przed serwisem nie było aż tak źle, dopiero po warunkowym czyszczeniu matrycy widoczność plam się nasiliła (przez DWA DNI obraz był normalny). Philips twierdzi, że czynnik zewnętrzny powoduje taki stan, przez co gwarancja nie obejmuje dalszych napraw i zostałem z badziewiem za 3 200 zł. W załączeniu przesyłam zdjęcia po naprawie w serwisie i przed. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazmirzleszno 7 Napisano 12 Lutego 2017 (edytowane) widze ze u CIebie tez grubo :). Ja nadal nie mam tv :)). Teraz idzie rękojmia media Ex.. zażyczył sobie niezależny serwis w jeleniej gorze. Po Tv przyjechal kuriel dhl zabrali Tv i czekam.. Okazalo sie ze do Jeleniej gory TV przyjechal i serwis nie tyka tego TV z racji bycia juz tegoz TV w MIK radom. Media ex.ma 14 dni na odp pisemna na złożona rękojmie. Media zleca wysylke do jeleniej,a jelenia wysyla do Radomia ;)).. Mowie Wam czekam na odp,az mnie korci z tym isc do sadu. Radom mowi ze przebarwienia mieszcza sie w jakis normach,ktorych na ekspertyzie nie otrzymuje. Perfect motion ze dziala,a nie dziala Ja im za jasna cholerę nie podaruje.!!!! Edytowane 12 Lutego 2017 przez kazmirzleszno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach