Skocz do zawartości
Gmeru

Testuję: kamera 4K Sony FDR-AX100 EB dla ludu : )

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj przyszła do mnie wielce oczekiwana kamera dla ludu czyli kompaktowa FDR-AX100 EB 4K od Sony. Przez najbliższe 2 tygodnie będę się nią bawił. Postaram się zarejestrować sporo materiału w 4K i umieszczał go na naszym kanale: http://www.youtube.com/user/hdtvpolskacom

W bonusie dla porównania wybrałem także model Full HD czyli CX900E. Myślę, że temat będzie ciekawy : ) Zapraszam do śledzenia!

xt84.jpg

zkto.jpg


o1xap.jpg

  • Obraz 4K: początek nowej ery w rozrywce


Kamera FDR-AX100 rejestruje obraz 4K (3840 x 2160), którego szczegółowość jest mniej więcej cztery razy większa niż obrazów Full HD. Nagrane filmy zawierają dzięki temu mnóstwo detali i wyglądają wyjątkowo realistycznie.

  • Zaawansowany procesor obrazu BIONZ X: większa szybkość i niezrównana jakość zdjęć

Zaawansowany procesor obrazu BIONZ X jest oparty na wyższej technologii niż procesory BIONZ poprzedniej generacji. Zapewnia dokładniejszą reprodukcję obrazu, nadaje mu żywszy i bardziej naturalny wygląd i pozwala na wykorzystanie wyższych rozdzielczości. Ten model Handycam jest wyposażony w kilka rozwiązań, które wykorzystują zalety większej szybkości przetwarzania. Należą do nich technologia By Pixel Super Resolution, funkcja Motion Shot Video, stabilizator obrazu Optical SteadyShot i funkcja zapisu filmu w dwóch formatach.

  • Szerokokątny (29 mm) obiektyw ZEISS Vario-Sonnar T*

Obiektyw ZEISS został zaprojektowany z myślą o nagrywaniu obrazu 4K. Doskonale nadaje się do rejestracji rozległych krajobrazów, pozwala również na użycie 12-krotnego zoomu optycznego, który dzięki funkcji Clear Image Zoom zwiększa się do 24x. .Obiektyw zawiera 17 elementów optycznych w 11 grupach, w tym między innymi zaawansowaną soczewkę asferyczną (AA) i soczewkę ze szkła ED.

  • Przetwornik CMOS Exmor R: fundament obrazu Full HD

W kamerze FDR-AX100 zastosowano duży przetwornik obrazu CMOS Exmor R, którego powierzchnia elementów światłoczułych jest mniej więcej 4,9x większa niż w matrycach typu 1/2,88". Ta nowo opracowana konstrukcja zwiększa czystość obrazu, zmniejsza poziom szumów nawet przy zdjęciach w ciemnych miejscach oraz zapewnia pełną kontrolę nad poziomem nieostrości tła.

  • Nagrania w rozdzielczości HD przy dużej liczbie klatek na sekundę (120p)

Kamera FDR-AX100 pozwala na nagrywanie filmów HD (1280 x 720 pikseli) przy dużej liczbie klatek na sekundę (120p). Nagranie dokonane w trybie 120p można później odtwarzać w pięciokrotnie zwolnionym tempie, co przydaje się przy dalszej obróbce materiału w środowisku 24p Funkcja ta ma wiele różnorodnych zastosowań, takich jak sprawdzanie formy szybko poruszających się lekkoatletów. Funkcja dostępna tylko przy nagrywaniu filmu w formacie XAVC S.

  • Format XAVC S umożliwiający nagrywanie filmów 4K przez dłuższy czas

Do zapisu filmów 4K i HD wykorzystywany jest format XAVC S, opracowany na potrzeby elektroniki użytkowej na podstawie profesjonalnego formatu XAVC 4K/HD. Pozwala on na nagrywanie materiału HD przy przepływności 50 Mb/s, co przekłada się na wysoką rozdzielczość obrazu nawet w ujęciach z dużą ilością ruchu.

  • Pierścień na obiektywie

Umieszczony na obiektywie pierścień służy do płynnego, naturalnego nastawiania ostrości lub zoomu — zależnie od trybu wybranego przyciskiem.

  • Pokrętło ręcznej regulacji

Umieszczone z boku urządzenia pokrętło ręcznej regulacji umożliwia szybkie zmienianie czułości przysłony, wzmocnienia (czułości ISO) i czasu migawki.

  • Wbudowane filtry ND

Sterowanie ilością światła docierającego do matrycy umożliwiają filtry neutralnie szare (ND): przezroczysty, 1/4, 1/16 i 1/64. Dzięki nim użytkownik może precyzyjnie sterować czasem migawki lub otworem przysłony w celu uzyskania twórczego efektu. W połączeniu z dużymi wymiarami przetwornika obrazu pozwala to na uzyskanie pięknego, miękko rozmytego tła — bez skracania czasu migawki nawet przy zdjęciach w pełnym słońcu.

  • Łatwe bezprzewodowe podłączanie smartfonów i innych urządzeń

Do podłączenia telefonu, tabletu lub telewizora można wykorzystać łączność bezprzewodową. Wbudowane technologie Wi-Fi® i NFC pozwalają jednym dotknięciem rozpocząć transmisję filmów i zdjęć z kamery do smartfona albo tabletu. W tym celu wystarczy pobrać darmową aplikację PlayMemories Mobile, dostępną w wersjach na urządzenia z systemem iOS i Android. Zetknięcie kamery z innym urządzeniem z technologią NFC uruchamia również aplikację Smart Remote Control. Dzięki niej nagrywanie można rozpoczynać i zatrzymywać telefonem komórkowym. Funkcja ta bardzo przydaje się podczas nagrywania nocą, gdy naciśnięcie przycisku na kamerze mogłoby spowodować zamazanie obrazu, jak również podczas ujęć grupowych i przy występach solowych, gdy niewygodnie byłoby biec od kamery na scenę po włączeniu filmowania. Technologię Wi-Fi® można ponadto wykorzystać do bezprzewodowego odtwarzania nagrań z kamery na telewizorze podłączonym do sieci domowej.

Wymiary z osłoną obiektywu: około 90 x 83,5 x 223,5 mm (szer. x wys. x gł.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ta kamera ma 2 podstawowe wady (a właściwie nawet 4)

- Wizjer jest bzdurą. Nie można go używać bez ekranu LCD (włącznik kamery jest pod wyświetlaczem a zamkniecie panelu LCD powoduje OFF kamery)

- Obiektyw ciemny jak ta baka w rogu (ale być może straty nadgania przetwornik. To co Sony zrobiło z matrycami w TD30 vide TD10 przeszło moje oczekiwania...I to przy 30% mniejszym pikselu na matrycy)

- tylko 60 megabitów przy 4k co daje o sobie (podobno) bardzo często znać w postaci efektu "rolling shutter"

- Made In China /dla mnie to ma znaczenie - szczególnie jeśli urządzenie ma jakieś elementy ruchome/mechaniczne tutaj mamy optykę z serwomechanizmem)

Tym nie mniej z chęcią poczytam o tym modelu ale przede wszystkim - liczę Gmeru że wrzucisz kilka surowych plików z kamery (najlepiej ze statywu i jakaś lekka, spokojna panorama)Surowe tzn żaden YT :)

Jestem ciekaw jak te pliki się zachowują w programach NLE i jak to świeci po konwersji do 2k

Na plus niewątpliwie zasługuje tzw pełny manual (choć nieco ułomny - tylko 1 pokrętło)

Gmeru - czy te kamery już są normalnie w PL ? Ostatnio baba z Sony pisała mi że będą dopiero na początku czerwca oraz że nie dysponują żadnymi plikami RAW z kamery AX100....

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że pytasz o tyle rzeczy :) Mam już do czego się odnieść. W weekend ładna pogoda to będę testował. I oczywiście surowiznę wrzucę na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno: te kamery właśnie wchodzą / weszły już więc trzeba pytać (gadałem właśnie z Sony). Po ceneo też widać, że już są. No początek czerwca to już za kilka dni ; )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W ładną pogodę nakręcisz ładny film nawet telefonem :)

Dlatego w pogodny dzień dobrze testuje się tylko rozpiętość tonalną czyli kadrujesz miejsce silnie nasłonecznione ale również zawierające motyw który jest zacieniony. Kiepska kamera charakteryzuje się tym, że jeśli chcesz mieć dobrą ekspozycję w cieniu - miejsce nasłonecznione masz od razu przepalone (biała plama albo coś blisko tego efektu). Z kolei jeśli dobrze ustawisz ekspozycję na miejscu nasłonecznionym - w cieniu masz ciemnicę. Tylko DOBRE przetworniki sobie z tym radzą. Dobre czyli duże i nieprzepakowane nadmiarowymi pikselami

No i program obowiązkowy - jakieś ujęcie nocne. Przysłona otwarta na maxa, shutter na 1/50, Low-lux OFF, i pracujesz tylko ustawieniem GAIN (to taki odpowiednik ISO). Zaczynasz od 0dB a potem zazwyczaj wartość skacze o 3dB. Czyli sprawdzasz jak kamera nagrywa na 0-3-6-9-12-15-18-21dB

Ten test najlepiej robić ze statywu/stołu itp. nagrywając statyczny obraz po ok 10sec

Jestem mocno ciekaw

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A nie lepiej zakupić SONY RX1R albo jeszcze lepiej poprzedniego RX1 :) ?

Wiem, to nie kamera tylko compact za wiadro pieniędzy ale zdjęcia robi wyśmienite. To pełna klatka i matryca 20 Mpxl. I zdjęcia na 4K beda wyglądać wyśmienicie. Wiem, wiem ... napiszecie że lepsza lustrzanka ale ... lepiej mieć ze sobą compact niż najlepszą lustrzankę w ... domu :P .

Ze względu na cenę zastanawiam się jednak nad Fuji X100s. Niepełna klatka, "tylko" 16 Mpxl ale dwa razy tańszy i zdjęcia również wysmienite.

Cikawe czy jako "małpa do wszystkiego" idzie się przyzwyczaić do braku zoomu?

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Super właśnie one mnie interesują jak i Sony RX100 mark 3

Możesz gdzieś zamieścić surowe pliki?

pmcomp

Mam też aparat z funkcją kręcenia i nie chcę aparatu do nagrywania filmów.

Edytowane przez Seba_Fan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

pmcomp

No to zdrowo odjechałeś - pisałem o kamerze. I TYLKO kamerze (BlackMagic) ;)

Wygląda jak małpka ale to RASOWA kamera (i tylko kamera) ->http://www.blackmagicdesign.com/products/blackmagicpocketcinemacamera

Na stronce masz ramkę pt "Wide Dynamic Range" - już po lekturze tych 3 screenów widać że to maleństwo wycina w pień video z pełnoklatkowego DSLR'a (a dlaczego - o tym piszę dalej)

Temat aparatu zostawiamy na boku. Choć ja zawsze będę twierdził, że łączenie aparatu z kamerą to pomysł do d.....

Dzięki temu w kamerze pojawia się ni gruchy ni z pietruchy matryca 20 mpix - A po cholerę ? Do video 2k potrzeba matrycy 2 Mpix, do 4k - 8 Mpix..... To co jest więcej powoduje ograniczenie zakresu tonalnego matrycy poprzez zmniejszenie rozmiarów piksela

Filmowanie pełną klatką /w aparatach/ też jest do kitu.... bo co z tego że masz FF gdy filmując efektywnie wykorzystywana jest najwyżej 1/2 cala (wycinek matrycy odpowiadający rozdzielczością materiałowi video)...

No, chyba że aparat filmuje w 20-30 Mpix i zmniejsza elektronicznie rozdzielczość..ale to już jest z kolei stratny postprocessing i pewnie SoC się gotuje (matryca na pewno też)

Profesjonalne kamery ENG mają matryce 3x 3/4" z rozdziałka odpowiadającą formatowi video w jakim pracuje kamera czyli 2k-4k-8k itp.

Żaden szanujący się operator nie weźmie do ręki kamery która pstryka fotki 15-20 mpix

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

zgadzam sie mobor w zupelnosci.

To byl odprysk dyskusji nt. potrzeby kupowania TV 4K.

A jestem na kupnie aparatu innego niz lustrzanka bo mam dosyc dzwigania kupy aparatów i szkieł do tegoż.

Moze taki aparat jak wspomniane Sony czy Fuji zmotywują mnie do zakupu tego "badziewia" LCD.

Dlaczego Panas nie chce zrobic plazmy 4k?

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Za rok wszystkie aparaty będą kręcić 4K...

Producentów implementacja 4k nic nie kosztuje....Wystarczy dołożyć codec i już jest nowy hiper-nowoczesny sprzęt :)

To tak jak z kamerą AX100 i CX900 - sprzętowo to dokładnie to samo. Różni je jedynie firmware (no i emblemat na klapie od LCD)

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Aż strach sie bać co z tego będzie. Wszyscy producenci zrobia dzis wszystko zeby udowodnic nam klientom, ze bez 4k nie ma jak ... jak zyć premierze?

I co z tego jak w wiekszosci przypadkow zdjecia/filmy bedą ch...ej jakosci?

Ale w 4K ... :)

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No powiem, że dzisiaj jak wrzuciłem na swój "monitor" 40 cali film z balkonu ; ) to kopara opadła mi na ziemię. No jednak rozdzielczościowo to jest przepaść między full hd a 4K. Zrobiłem zooma 20 na auta stojące na parkingu to mogłem liczyć zabrudzenia. :blink::P Jak zrobię pauzę to jakbym patrzył na mega zdjęcie. Ale to była zabawa 5 minut bo dzisiaj mało czasu.

W weekend jadę w miasto to zapodam jakieś pliki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Gmeru ... proszę zrób tego zooma ze statywu to popatrzymy :).

BTW jak ona jest za 9 tysiów to nie jest dla ludu. Dla ludu będzie za 3-5 lat, za "pińcet" złotych na komunię ... sory, tak mi się majowo skojarzyło :). Tak jak tablety za 199 a nie ajPady za 3-y tysie.

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla ludu = mała. Pierwsza normalna kamera 4K a nie "weselne żelazko" ; ) Na zdjęciu dwie konsumenckie kamery 4K. No jednak wybieram model z lewej ; ) Jednak naprawdę cieszę się, że idą takie zmiany. Jednak nudno nie będzie w najbliższych latach :) i jeszcze da się zaskoczyć jakością. Pewnie nie ostatni raz.

yns8e.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tą AX100 będzie można SPOKOJNIE krecić wesela. Piszę o stronie technicznej. Wygląda to out of the box oczywiście mało PRO ale....

Wystarczy nałożyć osłonę przeciwsłoneczną, dokupić za 1800zł XLR connector, dodatkowy mikrofon (lub mikroport który się wepnie pod mikser) a całość przypiąć do jakiegoś steady-cama i jest na prawdę przyzwoity system zdjęciowy któremu nic nie można zarzucić... Małe, mobilne, więcej niż satysfakcjonująca jakość audio (dźwięk w PCM) i video (4k z matrycy 1")

Dla przypomnienia.

- Tony Halik kręcił swój "Pieprz i Wanilię" kamerą podobnych gabarytów - SONY DCR-TRV900 (3 przetworniki 1/4 cala) - w systemie DV. Materiał spokojnie trafiał do emisji w TVP i nie budził zastrzeżeń

- Jak wieść gminna niesie, niektóre ujęcia w "Bitwie Warszawskiej" realizowano konsumencką kamerą "3D" - SONY HDR-TD10 (idealna do kręcenia "z ręki")

O ile w grę nie wchodzi system realizacji telewizyjnej (zdalne sterowanie poprzez CCU itd.) tylko zdjęcia realizowane są w terenie na potrzeby postprodukcji - kręcić można dosłownie wszystkim. Powodów do marudzenia przy AX100 jest kilka ale obecnie to najbardziej przyszłościowa kamera ze wszystkich obecnych na rynku w cenie do 10 000zł. Obecna cena AX100 - ok 8600 - stopnieje w perspektywie kilku miesięcy do akceptowalnego dla wielu osób poziomu ok 7000zł. Za rok portfolio kamer 4k będzie oczywiście szersze ALE w kontekście nieuchronnego spadku cen obawiam się (niestety) również spadku jakości tańszych modeli. Mniejsza matryca, gorszy obiektyw itd....A całość zapakowana w tandetny, połyskujący plastik. Dlatego kupię AX100

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie interesuje porównanie tych dwóch kamer ja na teraz nie wchodze w 4K mi się nie spieszy. Wiec chętnie zobaczenia te same ujęcia na tych kamerach no i Twoje zdanie jak wyglądają te nagrania na TV 4K.

Mobor

Czekalem właśnie na taka wypowiedź - Dzięki

Ceny na dzisiaj mnie odstraszają, wiec zakup raczej nie w tym roku. Pewnie koniec 2014 bądź początek 2015.

Sony CX900

Sony AX100

Sony RX100 III

To są dla mnie ciekawe pozycje, szkoda, ze Panasonic nic ciekawego nie pokazał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Na wszystkim

vegas, Premiere Pro, Apple Final Cut ......

Problemów z montażem 4k nie ma zadnych w porównaniu z dziadowskim "AVCHD 3D" którego w sposób przyzwoity do tej pory zmontować się NIE DA (konieczność przerobienia całego klatkażu)

Jedyny problem to (na razie) brak nośnika ale materiał można zmontować i wyeksportować do 2k /na razie/..a za rok się wypali w 4k

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego Panas nie chce zrobic plazmy 4k?

Pozdro

Tak się ostatnio właśnie nad tym zastanawiałem i doszedłem do wniosku że wycofali się z Plazm bo plazma 4K ze względu na ograniczenia technologiczne musiałby mieć około 80" jak nie więcej (mniejszego panela patrząc na obecne plazmy FullHD zrobić się nie da), więc po pierwsze rozmiar a po drugie (związane bezpośrednio z pierwszym) pobór prądu takiego TV byłby bardzo duży więc marketingowo taki sprzęt z LCD przegrywa na starcie.

Pewnie jakieś grono nabywców by się znalazło ale myślę że zrobili badania i wyszło im że będzie ich zbyt mało żeby to się opłacało.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filmowanie pełną klatką /w aparatach/ też jest do kitu.... bo co z tego że masz FF gdy filmując efektywnie wykorzystywana jest najwyżej 1/2 cala (wycinek matrycy odpowiadający rozdzielczością materiałowi video)...

IMO nie ma szans, żeby tak było w którymkolwiek "normalnym" aparacie. Wiesz jak zawęziłoby to pole widzenia? Byłoby nagranie jak przez dziurkę od klucza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

wiem - dlatego napisałem o dwóch rozwiązaniach. temat DSLR'i mnie nie interesuje stad nie mam pojęcia jak to jest tam rozwiązane ale siłą rzeczy - musi to być 1 z dwóch opcji o których napisałem (czyli albo piksel w piksel albo skalowanie w dół) Każda z tych opcji ma swoje wady i zalety wynikające wprost z tego, że założenia specyfikacji video są jednak inne niż foto. Dlatego nigdy aparat fotograficzny nie będzie b.dobrą kamerą i na odwrót.

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego nigdy aparat fotograficzny nie będzie b.dobrą kamerą i na odwrót.

Kamera aparatem na pewno nie będzie, ale aparat kamerą? Tego nie byłbym już taki pewien. Na cameraimage 2013 1/3 stoisk była wypełniona DSLR'ami, steadicam'ami do nich i osprzętem.

Mnie natomiast ciekawi jak wypadłyby dwie matryce CCD albo CMOS o tej samej powierzchni, ale różnej rozdzielczości, przy akwizycji obrazu o bardzo niskiej jasności. Czy jeśli np. podzielić jeden duży piksel światłoczuły na 4 małe, ale potem przetwornik by je "łączył w jeden" programowo, to czy miałoby to wpływ na wsp. SNR? Mamy tu na forum jakiegoś elektronika kto by się podjął odpowiedzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Od strony elektronicznej oczywiście każda kamera jest aparatem i na odwrót ale w wypadku DSLR'a problemem zawsze będzie obiektyw którego specyfika pracy jest w lustrzance inna niż w wypadku kamery. Inna jest też ergonomia /żadnym DSL'R nie da się stabilnie zbyt długo filmować operując jednocześnie obiektywem i kontrolując jednocześnie parametry pracy urządzenia) oraz ich obsługa (w wypadku kamer dochodzi np. manetka zoomu czego nie ma w lustrzankach.) Oczywiście, można robić partyzantkę zmieniając ogniskową pierścieniem ale efekty nigdy nie będą takie jak przy pracy z kamerą.

SNR spada przy podzale pixela na czworo. Po elektronicznym połączeniu sygnału w jedno - jedyne co można zrobić to elektronicznie odszumić - z wiadomym efektem. To trochę tak jak z obiektywami. 4 kiepskie obiektywy nie dadzą po zsumowaniu takiego efektu jak jedno jasne, porządne szkło.... Dlatego w zawodowych kamerach najczęściej są spotykane body pracujące w systemie 3xCCD 3/4" 1920x1080 (dla Full HD) Pikseli ma być jak najmniej - tylko tyle ile wymaga system rejestracji. Nawet dane nadmiarowe służące do pomiaru ekspozycji wyliczane są z aktywnej części matrycy (tej która rejestruje obraz) podczas gdy w słabszych urządzeniach wykorzystuje się do tego niewykorzystaną część matrycy (najczęściej krawędź). Stąd przy rozwiązaniach amatorskich podaje się liczbę pikseli netto (aktywnych) oraz brutto (piksele aktywne+pomiarowe)

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Gmeru - litości

Nie każ nam oceniać tej klasy sprzętu na podstawie YT - toż to profanacja

Wrzuć na jakiegoś rapidgatora czy uploaded chociaż krótkie - 10-15 sekundowe klipy ale w natywnej rozdziałce, wprost z kamery

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...