Skocz do zawartości
violinka

PS50C7000 3D i plamy/wyrwy

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy , przeczytałem z ciekawości ten post i mam jedną rade dla wszystkich co się czują oszukan i pokrzywdzeni. Jak macie jakikolwiek problem ze sprzętem nabytym i po próbie załatwienia tego polubownym nie ma odzewu , idę sobie spokojnie do dobrego adwokata i przesyła on pismo w moim imieniu ze swoją pieczatką . To koszt około 50 zł....

Obawiam się, że musisz się zdecydować na coś. Użyłeś dwóch wzajemnie wykluczających się stwierdzeń. Albo "dobrego", albo "50zł". Razem te opcje nigdy nie występują. Zwykłe pismo u dobrego adwokata, to 250zł. To bardzo duże "około". A to już może być niezbyt opłacalne.

Za 50zł, to jego sekretarka po długopis nie sięgnie.

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie - dobry adwokat i 50zl ni jak nie pasuja do siebie :) Po za tym bywa ze jedno pisemko nie wystarczy bo sklepy dobrze wiedza ze kazdy "adwokacki" papierek to pare stowek i koszta rosna. Ja z wlasnego doswiadczenia jestem zdania ze jak najdalej od "pomocy" adwokackiej :)

pozdr. dawmac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwie sie TYM wypowiedziom na tym forum bo byl juz walkowany temat slynnej TOSHIBY i sprawy 'niezgodnosci z umowa'.

W tym przypadku BoDeX mial racje, wyslac list z zgloszeniem za potwierdzeniem odbioru podac tylko swoj adres pocztowy, odczekac 14 dni, nie dzwonic, nie pytac.

15-stego dnia od daty odebrania przez nich pisma jak nie ma odpowiedzi dotyczacej naszej niezgodnosci mamy ich w kieszeni bo ustawowowo uznali nasza niezgodnosc [nie wazne nawet jak by ten telewizor byl sprawny]. Nie ryzykowal bym wysylanie do serwisu producenta zglaszajac usterke na gwarancji producenta choc moze to wygada obecnie kozystniej w zaistnialej sytuacji ze wymienili czy naprawili od reki, nie zawsze to nastapi - a w tej drodze nie chroni nas ustawa tylko umowa gwarancyjna.

Klocenie sie zalatwianie przy pomocy 'Pani Jadzi' do niczego nie prowadzi, ja ostatnio zalatwilem wymiane karty abonenckiej ELITE7 powolujac sie na niezgodnosc towaru z umowa mimo tego ze sprzedawca wypisuje sobie ze po otwarciu koperty nie uwzglednia zwrotow. Dwa pisma wystarczyly do sklepu zgloszenie i upomnienie po 15 dniach - stwierdzili ze nie pojda w dalsze straty.

'Z dala od adwokata' to w obecnych czasach jak zdaleka od lekarza ... nauka od starszego pokolenia lepiej sie nie wdawac w sady nie ma zastosowania w obecnym spoleczenstwie.

Ale robta jak chceta ... polak potrzasnie szabelka i sie schowa do dziury. BoDeX podal dobry tok postepowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...