Skocz do zawartości
sandokan4

BOK - Biuro Obsługi Klienta ITI Neovision

Rekomendowane odpowiedzi

Jedyne wyjście na obecny moment to pójscie do N punktu i podpisanie umowy, ale TYLKO I WYŁĄCZNIE na 24 miesiące, pomimo że regulamin mówi co innego... Nie ma takiej opcji, żeby wszedł na 24 miesiące, bo jak sam wiesz, lepiej podpisywać na krócej, aby częsciej wpadać w promocje, a podpisanie na 2 lata jest zrobieniem siebie w ciula :) .

Jezeli w sklepie spozywczym skonczy sie chleb to automatycznie nie ma go w ofercie. A usługa świadczenia tej telewizji jest jak najbardziej w ofercie na ten moment, więc wnioski wyciągnij samemu. A po drugie, regulamin jest podany w internecie i na jego podstawie jest tworzona oferta handlowa, ktora musi być możliwa do zrealizowania - w tym wypadku umowa na okres 12, 15, 24 miesiecy. W tej chwili nie ma takiej możliwości, wiec jest to złamanie prawa. A po trzecie skoro telewizja N stworzyła taki regulamin to ma obowiązek go przestrzegać. Zawsze może go zmienić, ale na prawach dotychczasowego, wiec musi poinformować o zmianie na miesiąc przed...

Edytowane przez Olek293

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i super. To idź i się procesuj. Każdy ma jakieś hobby. Wszyscy są happy. My wracamy do świąt i HD ; )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Olek293' post='137874' date='21.12.2008, 19:23 ']Gdy tylko Ci go zabraknie musisz go wycofać z oferty - to twój obowiązek wobec klienta.[/quote]
Niedawno przez fora przetoczyla sie dyskusja o ofercie sieci Play, ktora jest w znacznej czesci wylacznie wirtualna. Najlepsze telefony w najnizszych cenach sa w ofercie i materialach reklamowych, ale w rzeczywistosci nie da sie ich kupic. Dopiero kiedy [url="http://di.com.pl/news/24723,1,0,Play_wirtualna_oferta_telefonow_aktualizacja.html"]DI narobil rabanu[/url] operator wprowadzil drobna zmiane, ikonke "KUP" przy faktycznie dostepnych modelach. Ale niedostepne nadal sa w ofercie i reklamach.
Zadne przepisy, ani tym bardziej pobozne zyczenia konsumenta, nie zmusza sprzedawcy do powaznego traktowania klientow. Tylko rynek i konkurencja moga to wymusic, a poki na polskim rynku konkurencja jest mrzonka, solidnosc uslugodawcow tez bedzie mrzonka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się z rana ubawiłem :) ale z jednym założyciel tego tematu mógłbym się zgodzić, jeżeli n-ka na swojej stronie oferuje umowy 12 miesięczne to powinna je realizować, nie znam szczegółów tej oferty bo nie wchodziłem na ich stronę (chyba że bedzie się tłumaczyć brakiem dekoderów, tego pewnie uczyli konsultantów :) ). Przedstawiciel nie może ci powiedzieć że nie zaoferuje umowy 12 miesięcznej bo nie ale może powiedzieć że z powodu braku dekoderów nie mozna zrealizować oferty. Ja bym spróbował zadzwonić do nich jak gdyby nigdy nic i zapytać o umowę 24 miesięczną i pewnie dekodery by się znalazły a wtedy mógłbym jednak zmienić zdanie i chcieć umowę 12 miesięczną :) po co Wielebnej Radzie Konsumentów zabierać czas, oni pewnie pierogi teraz lepią.

P.S. Polsat chyba swoje umowy 12 miesięczne ze strony wycofał bo ich nie widziałem

Edytowane przez leeroy77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nas w farmacji czasami idą reklamy produktów leczniczych których jeszcze w ogóle nie ma w ofercie hurtowni. :)
Taka przyspieszona reklama :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='askania' post='137798' date='21.12.2008, 09:42 ']kolego biedronka niestety nie masz racji z ta "bulka" bo w mysl polskiego prawa jesli masz interes publiczny (niewazne czy panstwowy czy prywatny) to jesli osoba kupujaca spelnia wszytskie warunki jakie jej postawiles aby sprzedac jej towar to wg prawa nie mozesz odmowic jej sprzedazy i musisz to zrobic. ja pracuje w firmie x i sprzedajemy towar y w kazdej umowie z klientem wyraznie musimy napisac iz w przypadku braku podpisania kontraktu na konkretne ilosci prroduktu y mamy prawo odmowic sprzedazy...(ale taki zapis musi wyraznie byc w regulaminie lub umowie)....[/quote]
Masz całkowicie racje aler niestety to typowo przedstwaiciel polskiego pełzającego biznesiku.Sklep umiał otworezyć ale to chyba wszystko co potrafił :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kupiłem ostatniego czasu n-kę. Zakup udany a przynajmniej wydawało mi się tak na początku. W domu zabrałem się za podłączanie sprzętu. Pierwsze co było bardzo irytujące to aktywacja, a raczej czas oczekiwania na aktywacje i czas dodzwonienia się aby przeprowadzić aktywacje. Powiem tylko, że czas mozna liczyć w godzinach. Druga sprawa. Gdy nastąpiła już aktywacja myślałem że będę cieszył się nową fajną telewizją, ale niestety tak nie było. Początkowo miałem podpiety dekoder na złączu euro, wszystko śmigało poza tym że miałem mieć wszystkie kanały a tu okazało się że były tylko podstawowe. Po dłuższym posiedzeniu przy telefonie coś koło 1,5 godziny udało się sprawę załatwić. jednak nastąpiło to dopiero z drugim konsultantem gdyż pierwsza pani to chyba albo jeden albo dwa dni pracuje bo nic nie potrafiła pomóc ani wyjaśnić. Jednak największe niemiłe zaskoczenie spotkało mnie gdy chciałem pocieszyć sie telewizją HD. Podłączyłem dekoder przez złącze HDMI i wszystko działało ale zaledwie 3 min później dekoder ześwirował. Co chwilę albo się zawieszał albo włączał ponowny test. Przedzwoniłem do biura, po 15 min udało mi się dodzwonić ale okazało się że nikt nie był mi w stanie pomóc. Po pół godziny gadania bez sensu wysłano mnie żeby wymienić dekoder w punkcie sprzedaży. I tu problemy w punkcie sprzedaży wszystko zaczęło działać jednak pod euro złączem gdyż nie mieli oni telewizora odbierającego sygnał HD. A wieć nie chcieli mi też wymienić dekodera gdyż według nich powinno wszystko działać. Z optymistyczną myślą wróciłem do domu. Podłączyłem i działa jednak znów po 3 min sytuacja powtórzyła się. Próbowałem w domu zrobić to co w serwisie i znów chwilę działało ale padło ponownie. Tak więc zadzwoniłem i po dłuższej chwili czekania odebrała konsultantka która przez 30 min sama nie wiedziała co mówi a mnie nie słuchała. Tłumaczyłem jej jaka sytuacja. Zdesperowany chciałem już zerwać umowe ale powiedziano mi że nie mogę bo już aktywowałem usługę. Pytam co to za usługa która nie działa a oni na to nic. Znów musiałem jechac do punktu sprzedaży tym razem innego. Jednak też nie mieli TV z HD więc nie chcieli mi wymienić w biurze kazali mi szukać takiego co mają tylko ja zjeździłem pół miasta żeby wymienić coś co powinno być zrobione od ręki. Straciłem na to ponad 2 dni. I już mnie taka telewizja nie cieszy. A raczej nie cieszy to że w takiej firmie pracują takie osoby i to że tak super dba się o klienta.
Teraz jakby nie umowa to napewno bym już nie bawił sie w tzn Telewizje Nowej Generacji n bo taką nowa generacje gdzie istnieje jakiś rzadki błąd którego nie potrafi nikt naprawić to juz mieliśmy wieki temu.
Pozdrawiam wszystkich i odradzam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie poplakales sie czasami?

napisz jeszcze do gazet

nuuuuuuuuudne to juz jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='demek' post='138198' date='23.12.2008, 12:57 ']nie poplakales sie czasami?

napisz jeszcze do gazet

nuuuuuuuuudne to juz jest[/quote]

Trochę wyrozumiałości człowieku !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='JurekBy' post='138218' date='23.12.2008, 14:55 ']Trochę wyrozumiałości człowieku ![/quote]

ilez ma byc tematow o jednym i tym samym? po co nam milion kolejnych?!

[quote name='yarekz' post='138219' date='23.12.2008, 14:59 ']Dokładnie tak jest - n nie dorasta do pięt Cyfrze + , wiem bo mam obydwie.[/quote]

to nie jest temat "reklamujemy c+ i porownujemy do N" Edytowane przez demek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='demek' post='138198' date='23.12.2008, 12:57 ']nie poplakales sie czasami?

napisz jeszcze do gazet

nuuuuuuuuudne to juz jest[/quote]

jesteś beznadziejny!!!

ja akurat rozumiem kolegę z pierwszego posta, bo sam miałem podobne przeboje z tą telewizją niby nowej generacji, wymiana dekodera trwała 3 tygodnie!!!! na szczęście umowa zbliżała mi się do końca, więc bez żalu nie przedłużyłem umowy. Z takim podejściem do klienta niech się pocałują tam gdzie słońce nie dociera!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@ulan
wszystko fajnie
tylko, po raz kolejny zapytam - po co kolejny temat?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='demek' post='138227' date='23.12.2008, 15:51 ']@ulan
wszystko fajnie
tylko, po raz kolejny zapytam - po co kolejny temat?![/quote]

To trzeba było tak odpisać koledze w swoim drugim poście a nie 'dobijać' kogoś kto ma kłopot.
To że jesteś dość długo na tym forum i masz dużo postów nie upoważnia Cię do niekulturalnych odpowiedzi.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w swoim drugim poscie wlasnie to napisalem bo proba sarkastycna w pierwszym (poscie (moim)) zawiodla

moja wypowiedz nie byla ani niekulturalna, ani obrazliwa, byla najnormalniej w swiecie mocno sarkastycna Edytowane przez demek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepraszam chodziło mi o Twój pierwszy post w tym wątku.
Z sarkazmem radzę się powstrzymać i pisać rzeczowo szczególnie do kogoś kto pisze tu pierwszy raz. Zachowałeś się jakby ktoś nacisnął Ci na odcisk, ale pietrast nie zrobił chyba tego celowo, po prostu ma duży problem i napisał o nim. A jeżeli nie tu gdzie trzeba to wystarczyło ładnie zwrócić mu uwagę i byłoby po sprawie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='demek' post='138243' date='23.12.2008, 17:34 ']w swoim drugim poscie wlasnie to napisalem bo proba sarkastycna w pierwszym (poscie (moim)) zawiodla

moja wypowiedz nie byla ani niekulturalna, ani obrazliwa, byla najnormalniej w swiecie mocno sarkastycna[/quote]
Właśnie tacy ludzie o takiej wybitnej prominencji skutecznie potrafią zniechęcić do zaglądania na to forum. Na szczęcie takich jak Ty jest tu niewielu. A co do sarkazmu to zechciej zerknąć do słownika, bo nie jest to jednoznaczne z Twoim niestety chamstwem. Co do wątku to od decydowania o jego bycie na tym Forum jest Moderator. Jako, iż się zbliżają Święta radzę trochę zadumy nad swoim ego.


Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@JurekBy
zanim napisze sie pierwszego posta powinno sie przeczytac regulamin!
gdyby kazdy to robil, nawet w przypadku pierwszego posta nie bylo by zbednego burdelu

@Dr Lazarus
alez ja doskonale znam roznice miedzy chamstwem a sarkazmem, a moj tekst miesci sie w "ksiazkowej" definicji sarkazmu. kazdy to odbiera zawsze inaczej bo jak wiemu "ilu ludzi, tyle opinii"

o moje ego sie nie martw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli zadziałała czy nie? Bo w końcu się nie dowiedziałem.

Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pietrast, masz wyjatkowego pecha do ludzi albo nie jestes asertywny, w kazdym razie ja jestem chyba po 4 wymianach nboxa, bo:

- nie dzialalo po hdmi
- znowu nie dzialalo po hdmi
- cos tam nie pamietam
- piszczal

Generalnie dla kogos z boku pierdoly, dla mnie wkurzajace sprawy i nikt nawet nie podlaczal sprzetu tylko od reki wymieniali (raz odmowa bo nie bylo osoby za to odpowiedzialnej - urlop), proponuje wiecej wiary w siebie i do punktu marsz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój nigdy nie był wymieniany, nigdy nie było problemów. A mam go od samego początku.

Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Coś w tym jest... ja mam n-ke od 10.2006, dekoder cały czas ten sam, żadnych problemów.
Widać te nowe to jakieś niedoróbki, czy ki czort ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Adam_2K' post='138310' date='23.12.2008, 22:25 ']Coś w tym jest... ja mam n-ke od 10.2006, dekoder cały czas ten sam, żadnych problemów.
Widać te nowe to jakieś niedoróbki, czy ki czort ?[/quote]

1szy nbox mialem w miesiacu debiutu platformy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hej

nie chce zakladac nowego tematu moze tutaj mi ktos odpowie. od 2 dni jestem abonentem n-ki. Dlaczego obraz w tvn hd i hbo hd mam czasem taki malutki tylko na srodku ekranu, a pozostale kanaly sa ok na calosci ekranu???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wyglądają programy SD na kanale HD , to normalne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...