Skocz do zawartości
sandokan4

BOK - Biuro Obsługi Klienta ITI Neovision

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.
Proszę o radę gdzie zglosić fakt specjalnego moim zdaniem i stałego, uciążliwego działania biura obsługi Klienta celem maksymalnego uniemożliwiania kontaktu z biurem n-ki na jedyny podany w ofercie publicznej nr telefonu 0801 055 555.
W obecnej technologi telefonii cyfrowej nie trudno chyba zainstalować np. licznik osób czekających w kolejce oraz informować automatycznie każdego, kto się akurat ustawia w kolejce, a nie w nieskończoność /za nasze pieniadze/ informować automatycznie o oczekiwaniu na połączenie z konsultantem, które często i tak nie nastepuje. Sytuacja zapewne wyglądałaby inaczej gdyby to n-ka płaciła za połączenia i tak powinno być moim zdaniem. Ręczę,że wówczas czas oczekiwania byłby minimalny.
Ile można czekać na połączenie telefoniczne w XXI wieku????
Uważam,że tym praktykom, jak też i innym mającym na celu oszukiwanie potencjalnych zwerbowanych już klientów np.poprzez uniemożliwianie im zmiany warunków umowy, a zwłaszcza chęci wypowiedzenia jej - powinna przyjrzeć się jakaś do tego upoważniona instytucja.
Jak to możliwe,że nikt z odpowiedzialnych za media nie sprawdza wiarygodności w przestrzeganiu obowiazujących przepisów oraz ustanowionego minimum w prawidłowym świadczeniu usług.
Moim zdaniem to skandal ,że taka firma istnieje na rynku. Przekonują się o tym kolejni klienci w tym i ja ale już po fakcie.
Do czasu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jakieś dwa miesiące (może 1,5 miesiące) temu zamówiłem N w internecie na ich stronie i do dzisiaj nikt się ze mną nie skontaktował :) I w ten sposób zrezygnowałem z kupna N po raz drugi (pierwszy raz chciałem wziąć abonament jak wystartowali, ale brak recorderów, horrendalna cena za recorder i w koncu kanały HD nadawane w SD mnie zniechęciły).

Edytowane przez maxiuca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przecież dla abonentów jest osobna infolinia: 0 801 05 55 05. Łaczy mnie z konsultantem w 2 minuty więc o co kaman?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie :) Tzn jest specjalny nr.

A co ty kolego chcesz tam załatwić bo większość to się przez net załatwia.

Autorus

Edytowane przez autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='autorus' post='134889' date='04.12.2008, 19:43 ']Dokładnie :) Tzn jest specjalny nr.

A co ty kolego chcesz tam załatwić bo większość to się przez net załatwia.

Autorus[/quote]

Zdaje się, że do komunikacji jest jeszcze Skype.
A to za darmochę.
No ... chyba że masz dial-upa. BTW ciekawe czy ktoś ma jeszcze takie łącza.

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdyby nie dial-up to bym kiedys nie zainstalowal modemu usb do neo pod vista :) wiec to dziala jeszcze calkiem sprawnie i nawet numer jest ten sam co kiedys 0202122......


a wracajac do licznikow oczekujacych itp to taka infolinia wszystko dobrze wie......telefonnia IP, stanowiska z aparatami, ktore pokazuja ilu konsultantow jest dostepnych ile osob w kolejce jest wiec jesli sie czeka to sie czeka bo niema komu podniesc sluchawki....... i tyle

Edytowane przez byczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No bardzo ciekawe z tym specjalnym numerem - właśnie rzuciłem słuchawką . Wytrzymałem tylko 6minut w oczekiwaniu i słuchaniu komunikatu "prosze czekać..."
Co do skypa - to jeszcze nie widziałem aby było dostepne, a mam włączony cały czas - Na próbe połączenia wyskakuje komunikat - "użytkownik nie jest podłączony".
Faktycznie - czepiam się - przeciez to N O R M A L N E - dla cierpliwych i wrażliwych inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='arsenal' post='134888' date='04.12.2008, 19:33 ']Przecież dla abonentów jest osobna infolinia: 0 801 05 55 05. Łaczy mnie z konsultantem w 2 minuty więc o co kaman?[/quote]
No to gratulacje :)
Wczoraj straciłem 2 razy po 40 minut, żeby dobić się do konsultanta. Pierwszy raz po prostu miałem już dosyć (nie cierpię wisieć na słuchawce dłużnej niż 2-3 min).
Za drugim razem się zawziąłem, bo po prostu musiałem, żeby zrezygnować z super pakietu HBO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja dzwoniłem na infolinię dla abonentów i tez nikt nie podnosił słuchawki. Po 5 minutach oczekiwania zrezygnowałem. Kiedyś to jeszcze była informacja , że przybliżony czas oczekiwania 20 minut. Jak ja dzwoniłem to nawet tego nie było - sama muzyczka i oczekiwanie. To było jakiś tydzień temu. Skype tez nie działał. na infolinii dla potencjalnych abonentów nie można nic załatwić będąc abonentem. Podkreślam, że było to tydzień temu - nie wiem jak jest teraz ale słyszałem, że wiele się nie zmieniło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzwoniłem na nr dla abonentów chyba 15 razy w ciągu 3-ch tygodni ( o rozwiązanie umowy )i NIGDY nie czekałem krócej niż 15 MINUT !!! TO jest ŻAŁOSNE ! Ale mam nadzieje, że nie celowe. Może mają tyle telefonów od zadowolonych - inaczej ,klientów. Hmmm...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Adam_2K' post='134908' date='04.12.2008, 23:11 ']No to gratulacje :)
Wczoraj straciłem 2 razy po 40 minut, żeby dobić się do konsultanta. Pierwszy raz po prostu miałem już dosyć (nie cierpię wisieć na słuchawce dłużnej niż 2-3 min).
Za drugim razem się zawziąłem, bo po prostu musiałem, żeby zrezygnować z super pakietu HBO.[/quote]

Przecież aby wyłączyć opcje dodatkowe lub któryś z pakietów wystarczy zrobić to poprzez aparat zgłoszeniowy ;pod tym nieszczęsnym numerem 0801055555 należy przejść poszczególne etapy podawania nr umowy ,hasła, wyłączania poszczególnych opcji i potwierdzenia.Ja w ten sposób też wyłączałem promocyjne HBO 3 miesiące gratis i poszło sprawnie bo dobicie się do konsultanta to tylko między 7,00 a 7,30 rano (przetestowane !! -podobno w tym czasie konsultacji mają nalot kierownictwa :) ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja się tylko tak zastanawiam, po jaką cholerę jest ten "panel abonenta", jeżeli nie można tam zrobić tak prostych czynności jak np. deaktywacja tego promocyjnego pakietu ?
Zdrowy rozsądek wskazywałby, że taka możliwość odciążyłaby ludzi (konsultantów) i usprawniłaby cały ten system.
No... ale widać stary jestem i się nie znam ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Daras72' post='134911' date='04.12.2008, 21:22 ']Dzwoniłem na nr dla abonentów chyba 15 razy w ciągu 3-ch tygodni ( o rozwiązanie umowy )i NIGDY nie czekałem krócej niż 15 MINUT !!! TO jest ŻAŁOSNE ! Ale mam nadzieje, że nie celowe. Może mają tyle telefonów od zadowolonych - inaczej ,klientów. Hmmm...[/quote]

Panowie, nie narzekajcie (trochę off topowo będzie, ale co tam :) )

Wczoraj musiałem dokonać zmiany w wykupionym przelocie dla pracowników w liniach Wizzair - minuta połączenia 3.66 PLN, a co najfajniejsze, to jest praktycznie jedyny kanał komunikacji, bo na mail mają czas odpowiedzieć w .... 4 tygodnie :)


Pozdrawiam

Edytowane przez bogge

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote]Panowie, nie narzekajcie (trochę off topowo będzie, ale co tam wink.gif )

Wczoraj musiałem dokonać zmiany w wykupionym przelocie dla pracowników w liniach Wizzair - minuta połączenia 3.66 PLN, a co najfajniejsze, to jest praktycznie jedyny kanał komunikacji, bo na mail mają czas odpowiedzieć w .... 4 tygodnie[/quote]
Nie, no... a w Bangladeszu nie mają internetu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie osobiście N też już wkur..rzyła tymi praktykami. Ja rozumiem że w tym kraju "Kis" (z angielska - miło: pocałunek, po polsku: Kup i spier....) to norma w obsłudze klienta, ale nawet Błękitna Linia TP jest w tej chwili niedoścignionym ideałem dla tych głąbów z N. Tylko w tym tyg dzwonić musicalem 3 razy i ... nadal się nie dodzwoniłem... w sumie czekałem ok 100min już... paranoja... mam cichą nadzieję, że ktoś weźmie ich kiedyś za ryje i zrobi z tym porządek... Edytowane przez obcypl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Abo wszystkich platform na to narzekają - ja mam na to zawsze jeden sposób - dzwonię w godz. 10-12 lub 1-2. I nie czekam za długo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedni maja szczescie :) polaczyc sie w 2 minuty, a inni przez 2-3 dni nie moga sie polaczyc (z nr dla abonentow) wiszac po 25 min na sluchawce - to nie fikcja to fakt, ktory sam przecwiczylem!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja tam większość robię przez net, a rezygnację można zrobic przez telefon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.
Z pakietu HBO zrezygnowałem przez internet, i wszystko jest OK.
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja tez staram sie jak tylko moge zalatwiac wszystko sieciowo, ale sa sprawy, ktorych nie da sie przez neta zalatwic!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='obcypl' post='134917' date='04.12.2008, 21:46 ']Mnie osobiście N też już wkur..rzyła tymi praktykami. Ja rozumiem że w tym kraju "Kis" (z angielska - miło: pocałunek, po polsku: Kup i spier....)[/quote]
obcypl przystopuj z tymi słowami bo dostaniesz ostrzezenie. Rozumiem flustracje Wasze, ale co można poradzic. 3 dni temu sam rezygnowalem z HBO i z Picture Box i dodzwonilem sie dopiero kolo 2~3 rano. Jak widac jestem cierpliwy, ale z czasem się to w koncu zmieni. Edytowane przez austrian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie bierzecie jeszcze jednego pod uwagę!! kosztów takich połączeń!! ja sie ostatnio o tym przekonałem jak przyszedł rachunek z tepsy, sama przyjemnosć z infoliną enki kosztowała mnie ok 30 zł...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='ulan' post='135051' date='05.12.2008, 16:05 ']................ sama przyjemnosć z infoliną enki kosztowała mnie ok 30 zł...[/quote]

100 razy dzwoniłeś na infolinię? Współczuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba raczej wisiał na linii przez 100 minut :)
Koszt połączenia - impuls co 1 min.
[code]0-801 - Połączenie z podziałem opłaty (SPL - Split Charge) - to rozwiązanie alternatywne dla połączeń płatnych i bezpłatnych. Istotą usługi jest to, że koszt połączenia jest dzielony pomiędzy abonenta a osobę inicjującą połączenie. Abonent usługi wybiera jeden z trzech wariantów podziału kosztów:

0-801 1, 2, 7, 8 - koszt jednego impulsu, niezależnie od trwania rozmowy,

0-801 3, 9 - koszt jak za połączenie lokalne,

0-801 4 - koszt jak za połączenie międzystrefowe,

0-801 5, 6, 0 - koszt - impuls co minutę.[/code]

Edytowane przez Adam_2K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, przy prefixie 5 jest impuls co minutę. Nawet nie wiedziałem, widać za mało mam do czynienia z infoliniami :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...