Skocz do zawartości
sandokan4

BOK - Biuro Obsługi Klienta ITI Neovision

Rekomendowane odpowiedzi

[quote name='pietrast' post='138196' date='23.12.2008, 12:44 ']Kupiłem ostatniego czasu n-kę. Zakup udany a przynajmniej wydawało mi się tak na początku. W domu zabrałem się za podłączanie sprzętu. Pierwsze co było bardzo irytujące to aktywacja, a raczej czas oczekiwania na aktywacje i czas dodzwonienia się aby przeprowadzić aktywacje. Powiem tylko, że czas mozna liczyć w godzinach. Druga sprawa. Gdy nastąpiła już aktywacja myślałem że będę cieszył się nową fajną telewizją, ale niestety tak nie było. Początkowo miałem podpiety dekoder na złączu euro, wszystko śmigało poza tym że miałem mieć wszystkie kanały a tu okazało się że były tylko podstawowe. Po dłuższym posiedzeniu przy telefonie coś koło 1,5 godziny udało się sprawę załatwić. jednak nastąpiło to dopiero z drugim konsultantem gdyż pierwsza pani to chyba albo jeden albo dwa dni pracuje bo nic nie potrafiła pomóc ani wyjaśnić. Jednak największe niemiłe zaskoczenie spotkało mnie gdy chciałem pocieszyć sie telewizją HD. Podłączyłem dekoder przez złącze HDMI i wszystko działało ale zaledwie 3 min później dekoder ześwirował. Co chwilę albo się zawieszał albo włączał ponowny test. Przedzwoniłem do biura, po 15 min udało mi się dodzwonić ale okazało się że nikt nie był mi w stanie pomóc. Po pół godziny gadania bez sensu wysłano mnie żeby wymienić dekoder w punkcie sprzedaży. I tu problemy w punkcie sprzedaży wszystko zaczęło działać jednak pod euro złączem gdyż nie mieli oni telewizora odbierającego sygnał HD. A wieć nie chcieli mi też wymienić dekodera gdyż według nich powinno wszystko działać. Z optymistyczną myślą wróciłem do domu. Podłączyłem i działa jednak znów po 3 min sytuacja powtórzyła się. Próbowałem w domu zrobić to co w serwisie i znów chwilę działało ale padło ponownie. Tak więc zadzwoniłem i po dłuższej chwili czekania odebrała konsultantka która przez 30 min sama nie wiedziała co mówi a mnie nie słuchała. Tłumaczyłem jej jaka sytuacja. Zdesperowany chciałem już zerwać umowe ale powiedziano mi że nie mogę bo już aktywowałem usługę. Pytam co to za usługa która nie działa a oni na to nic. Znów musiałem jechac do punktu sprzedaży tym razem innego. Jednak też nie mieli TV z HD więc nie chcieli mi wymienić w biurze kazali mi szukać takiego co mają tylko ja zjeździłem pół miasta żeby wymienić coś co powinno być zrobione od ręki. Straciłem na to ponad 2 dni. I już mnie taka telewizja nie cieszy. A raczej nie cieszy to że w takiej firmie pracują takie osoby i to że tak super dba się o klienta.
Teraz jakby nie umowa to napewno bym już nie bawił sie w tzn Telewizje Nowej Generacji n bo taką nowa generacje gdzie istnieje jakiś rzadki błąd którego nie potrafi nikt naprawić to juz mieliśmy wieki temu.
Pozdrawiam wszystkich i odradzam[/quote]


Urzekła mnie twoja historia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='airjack' post='135077' date='05.12.2008, 20:24 ']Widzę, że nie tylko ja miałem problem z wyłączeniem HBO. Osobiście czuje się oszukany, ponieważ opcja HBO kończyła mi się 3.12. Dzwoniłem od 28.11 codziennie po 2-3 razy telefonicznie i dobijając się przez skype. Bez rezultatu. Napisałem im emaila z nr telefonu i o dziwo zadzwonili 2.12 i wyłączyłem HBO. A teraz wyjaśnienie dlaczego czuje się oszukany. Okazuje się, że jeżeli wyłączymy opcje lub pakiet jest on aktywny do końca miesiąca i trzeba zapłacić za pakiet proporcjonalnie do liczby dni do końca miesiąca co w moim przypadku jest praktycznie cała miesięczna opłata. Gdybym się dodzwonił w listopadzie to nie byłoby tematu, a tak nie dość, że rachunek za telefon będzie większy to jeszcze dochodzi cena opcji dodatkowej. Przy aktywacji zostałem poinformowany, że aby uniknąć opłat związanych z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia muszę zadzwonić przed datą 3.12 (w moim przypadku)

Czy poinformowali Was o najbliższym większym rachunku?[/quote]
No to pooglądasz gościu przez trzy miechy jeszcze HBO, jeśli wyślesz im poleconym rezygnację z datą, a po 3 miesiącach od daty rezygnacji dopiszą ci jeszcze -20zł za obniżenie pakietu !!!!! <_<:lol:;) (to nie są przypadki ale to prostackie chwyty NTV , na które można nabrać się tylko RAZ!!!)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak wy tam dzwonicie, wczoraj zmieniałem pakiet i dodzwoniłem się od razu. Od ojca dzwoniłem 26 i po 2 min się dodzwoniłem.


Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie tylko w nce tak jest. Ja mialem tv CP,mam teraz nke,mam Play i wszedzie tak samo !!!
Powinni im je...c takie kary za to,zeby sie wkoncu nauczyli,że ludzi sie w h..konia nie robi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ręce opadają jeśli człowieka się w ten sposób traktuje.

Próbuję się dodzwonić do nich od 3 dni i ciągle był sygnał zajętości, trzn ten przerywany. W kjońcu dziś udało mi się wstrzelić na nr komórkowy dla nowych abonentów. Po ostrzeżeniu, zę jeśli jestem abonentem to powinienem zadzwonić na inny numer zapytało mnie, czy jestem abonentem n, gdy nacisnąłem, że tak to przeekierowali mnie do poczekalni. Po pół godzinie wiszenia na komórce rozłączyłem się.
Chciałem się dodzwonić bo w rachunku pojawiła m isię opłata 10 zł za HBO, które dostałem za darmo w promocji. Pewnie się teraz okaże, że w przysłym miesiącu zapłacę 25 i jeszcze jakąś karę za rezygnację.

Najchętniej to już zrezygnowałbym z ich usług, ale mi jeszcze 5 miesięcy zostało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też miałem problem od 2 dni z dodzwonieniem się do BOK n-ki, udało mi się dziś o 6.20 ;) oczywiście po 20min czekania, może spróbuj o tej godzinie. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie się poddałem, w tym roku już do nich nie zadzwonie ..... wygrali ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj 3 x po 30 min dzwoniłem.Po 30 minucie samo się rozłacza.
Dzisiaj walnąłem wypowiedzeniem w APS i mailem. :)
W moim mieście jest alternatywa,oprócz CP,C+ jest Jambox.Brakuje w nim VoD ale będzie.Koniec dzwonienia i nabijania kasy TPSA/N.
To dodatkowy pakiet jest za te pieniądze. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napiszcie do Rzecznika Praw Konsumenta czy cos w tym stylu,opiszcie co jest grane,może wkoncu dobiorą sie im wszystkim (nie tylko nce) do d.u.p.y. Edytowane przez pawel973

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja bym wymówił n-kę, gdyby umowa mi się nie kończyła dopiero za 5 miesięcy.

Na komórkę można więcej wydać niż by mni ekosztowało to HBO jeden miesiąc dłużej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='psus' post='139509' date='31.12.2008, 21:44 ']ja bym wymówił n-kę, gdyby umowa mi się nie kończyła dopiero za 5 miesięcy.

Na komórkę można więcej wydać niż by mni ekosztowało to HBO jeden miesiąc dłużej.[/quote]
Jakbyś miał pakiet muzyczno-kobiecy ;) to własnie do dzisiaj mogłeś to zrobić.Czasami warto czytać Forum :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Jarojaw' post='139510' date='31.12.2008, 21:46 ']Jakbyś miał pakiet muzyczno-kobiecy ;) to własnie do dzisiaj mogłeś to zrobić.Czasami warto czytać Forum :)[/quote]


a jak bym to zrobił, skoro tam się nie można dodzwonić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do APSu bylo trzeba pójść i tam zostawić wypowiedzenie. Ale to niestety można było zrobić tylko do wczoraj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wcale nie trzeba było mieć pakietu "Muzyczno - kobiecy" ;):):):) Bez niego też można było wymówić :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też próbowałem się w ostatnich 2 tygodniach dodzwonić do nich, ale zawsze po 30 minutach czekania rozłączało mnie. Na szczęśćie mam już wypowiedzenie umowy z tymi dziadami (wysłałem i pocztą i przez dystrybutora), doszło już do nich w terminie a nawet przed terminem,. Mam więc umowę z nimi do 6 stycznia a potem bay bay. A dzwoniłem do nich by wyjaśnić sprawę rachunku, przysłali mi normalny rachunek, a sami przyznali pisemnie, ze mam zaplaciić mniej w grudniu, za to, ze w listopadzie przez 3 tygodnie nie mogłem kożystać z ich oferty, bo nie byli mi wstanie wynienić dekodera na sprawny (pisałem o tym na forum). Jak dodzwonilem się do nich tuż zaraz po dostaniu rachunku za grudzień z pełną kwotą, to powiedzieli ze wysylaja mi fakturę korygujacą, nie dostałem jej do dnia dzisiekszego, a zapłaciłem rachunek - za te 3 tygodnie, i teraz w tym ich śmiesznym koncie internetowym (śmioeszny, bo jest do du...) cały czas wisi, ze jestem im coś winien!! a to nie prawda!!!
teraz po 6 stycznia oddaje dekoder i niech sie gonia, z nich taka tv nowej generacji jak ze mnie baletnica :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dzisiaj rano jeszcze na katzu po kilkunastu sekundach rozmawiałem juz z n-konsultantką :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, to jest ciekawe. Jak tak czytam o tych Waszych problemach, to nie wiem czy miałem tyle szczęścia, czy może żyjemy w równoległych rzeczywistościach :) . Tydzień temu zadzwoniłem żeby zrezygnować z darmowego HBO dla abonentów, bo akurat mi się kończył trzeci miesiąc promocji. Cała operacja zajęła mi jakieś 3 minuty, w tym niecałą minutę oczekiwania na połączenie z konsultantem.

Pewnie miałem szczęście po prostu...

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja to zrobiłem 22 grudnia w dosłownie 15sekund przez automat (bez udziału konsultanta)(brat mnie prosił gdy chciał zrezygnować z HBO a nie miał czasu). Trzy kliknięcia w klawiaturę i było po sprawie. Czasem chyba trzeba pomyśleć wcześniej a nie na ostatnią chwilę. Tak jest zawsze. Od dowodów, prawo jazdy po.... telewizję ; p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Gmeru' post='139555' date='01.01.2009, 16:11 ']Czasem chyba trzeba pomyśleć wcześniej a nie na ostatnią chwilę. Tak jest zawsze. Od dowodów, prawo jazdy po.... telewizję ; p[/quote]
Z całym szacunkiem [b]Gmeru[/b]... ale dobrze wiesz, że to nie jest żadne rozwiązanie.
Każda firma, która opiera swój kontakt z klientem o jakąś infolinię, powinna mieć ja przygotowaną na takim poziomie, aby uniknąć takich sytuacji. Klientów może mało obchodzić, że są kłopoty z "systemem", "liniami", czy "ilością konsultantów". Niestety, ale trzeba się liczyć z dużym obciążeniem.
A tak nawiasem mówiąc... byłem abonentem wszystkich sieci, i w każdej z nich ta telefoniczna obsługa mocno kuleje, i śmiem twierdzić że są to celowe działania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co do tych telefonow do naprawde trzeba cos zrobic bo to dochodzi do absurdu, powinni podawac ceny pakietow + koszt wylaczenia (za telefon)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 12 2008 zrezygnowałem z darmowych HBO i FILM BOX przez automat bo na konsultanta się nie doczekałem.
Z dniem dzisiejszym FILM BOX odłączyli ale HBO nie i już czuje że wyjaśnienie tego będzie denerwujące.
Domyślam się gdzie był haczyk.Ale zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem natchnienie i przed chwilą zadzwoniłem do BOK czas oczekiwania 15 sekund niewierze!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pani poinformowała mnie, że moja rezygnacja z kanałów HBO i CINEMAX oraz FILMBOX zastała przyjęta 21.12.08.
Więc maja telefoniczna rezygnacja 17.12.08 została przyjęta w systemie 21.12.08 więc nie warto odkładać tego na ostatnią chwilę.
Poinformowała również, że odbierany program HBO i CINEMAX wyłączony zostanie wkrótce.
Wszystko ok. ale wolałem sprawdzić.Co do moich obaw że automatyczny system mógł zle zinterpretować moją rezygnację.
Są cztery opcję :
1-rezygnacja HBO
2-rezygnacja HBO i CINEMAX
3-rezygnacja CINEMAX
4-rezygnacja FILMBOX
Dzwoniąc pierwszy raz wybrałem z rozpędu opcję 1 zapominając że mam w promocji HBO i CINEMAX oraz FILMBOX .
Zadzwoniłem ponownie by dokonać pozostałych rezygnacji 2i4 .Znając perypetie kolegów miałem obawy, iż nie zrobiłem tego właściwie. Tym bardziej, że nadal odbieram kanały HBO i CIMEMAX na szczęście telefon do BOK mnie uspokoił .


Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oni robią to celowo bo jak się dzwoni jako nowy abonent to połączenie jest odrazu a jako stały to czekamy.Ja jak się dodzwoniłem i powiedziałem że chodzi o rezygnacje to mnie rozłączono podanie jak złożyłem w aps to nie wysłano

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Gmeru' post='139555' date='01.01.2009, 17:11 ']Ja to zrobiłem 22 grudnia w dosłownie 15sekund przez automat (bez udziału konsultanta)(brat mnie prosił gdy chciał zrezygnować z HBO a nie miał czasu). Trzy kliknięcia w klawiaturę i było po sprawie. Czasem chyba trzeba pomyśleć wcześniej a nie na ostatnią chwilę. Tak jest zawsze. Od dowodów, prawo jazdy po.... telewizję ; p[/quote]

N-ka utrudnia kontakt z BOK i to jest nieuczciwe, bo wygląda to na działania celowe.

Nie dziwię sie, że pojawiają się na forum wpisy z informacją jak to spokojnie mozna sie dodzwonić, albo, ze to nasza wina, że nie zaczynamy dzwonić 3 tygodnie wcześniej. Domyślam sie, że własciciele tego forum nie są niezależni od telewizji n, skoro n-ka wykupuje u nich reklamy. Edytowane przez psus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='psus' post='139577' date='01.01.2009, 22:09 ']N-ka utrudnia kontakt z BOK i to jest nieuczciwe, bo wygląda to na działania celowe.

Nie dziwię sie, że pojawiają się na forum wpisy z informacją jak to spokojnie mozna sie dodzwonić, albo, ze to nasza wina, że nie zaczynamy dzwonić 3 tygodnie wcześniej. Domyślam sie, że własciciele tego forum nie są niezależni od telewizji n, skoro n-ka wykupuje u nich reklamy.[/quote]

Ojej już daruj sobie takie wpisy bo to i tak nic nie da. A jak masz jakiś problem z reklamą to zapraszam na priv. Polak tak ma, że robi wszystko na ostatnią chwilę a potem jest płacz. I to nie chodzi o nke. To samo jest z innym rzeczami. Wymiana dowodów czy jakieś pity. Ostatniego dnia wielkie kolejki i ludzie się jeszcze dziwią (lol), że dana firma/instytucja nie może obsłużyć tylu ludzi naraz. A co my możemy zrobić? No co? Pozwać do sądu? Życzę powodzenia. Myślicie, że firmy zatrudnią specjalnie na 10 dni 200 osób więcej a potem ich zwolnią? Możesz sobie psus czy inni jeszcze sto takich postów pisać i gucio to zmieni. Na molochy nie ma siły - Lepiej wcześniej załatwiać sprawy a nie 31 grudnia(loooooooooooooooooool). A ja się nawet nie wypowiem czy się dało dodzwonić 31 albo wcześniej w święta czy nie bo myślę i takich rzeczy w taki okres (saaaaaaaaajgon) nie załatwiam. A że dzisiaj się da? A to dziwne? Dzisiaj to pół narodu odsypia. . .

Ludzie myśleć. To nie boli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...