Skocz do zawartości
sandokan4

BOK - Biuro Obsługi Klienta ITI Neovision

Rekomendowane odpowiedzi

n.pl

Centrum Abonenta brak adresu

Centrum Sprzedaży brak adresu

KONTAKT-brak linku

I oczywiście brak wzoru wypowiedzenia umowy.

W internetowym biurze obsługi można tylko wykupić pakiety, zrezygnować już nie. To tak jak w banku internetowym mógłbym tylko wpłacać pieniądze..... :unsure:

No i sławne już telefoniczne biuro obsługi. Istnieją uzasadnione podejrzenia ze TBO jest zlokalizowane na wyspach Bora-Bora bo tylko to tłumaczy problemy z dodzwonieniem się....

Myślę ze w dłużej perspektywie takie traktowanie abonentów przez n tv będzie nieopłacalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie wiem jak to się stało ale udało mi się dodzwonić do BOK za pierwszym razem (20s). Jestem abonentem N od 2006 roku i chciałem dowiedzieć się co mogą mi zaproponować.

Są trzy nędzne opcje:

1. przez 4 miesiące wszystkie pakiety za 48pln, a następnie jak obecnie

2. VOD na 4 miesiące za darmo, reszta jak obecnie

3. wymiana n recordera za 99pln, abonament bez zmian

przy każdej opcji przedłużenie umowy o 12 miesięcy

trochę to niedorzeczne, więc stwierdziłem, że rezygnuję, konsultant powiedział mi, że jest 3 miesięczny okres wypowiedzenia itp, wzór pisma oraz co jest dla mnie nowością powiedział, żeby się wstrzymać ok 2-3 dni wtedy skontaktują się ze mną i być może zaoferują coś lepszego ponieważ od zeszłego tygodnia ruszył u nich nowy dział, dział utrzymania abonenta (nawiasem mówiąc dziwna nazwa). Poczekamy zobaczymy - ktoś ma dzwonić do mnie w przeciągu 2-3 dni.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Nie wiem jak to się stało ale udało mi się dodzwonić do BOK za pierwszym razem (20s). Jestem abonentem N od 2006 roku i chciałem dowiedzieć się co mogą mi zaproponować.

Są trzy nędzne opcje:

1. przez 4 miesiące wszystkie pakiety za 48pln, a następnie jak obecnie

2. VOD na 4 miesiące za darmo, reszta jak obecnie

3. wymiana n recordera za 99pln, abonament bez zmian

przy każdej opcji przedłużenie umowy o 12 miesięcy

trochę to niedorzeczne, więc stwierdziłem, że rezygnuję, konsultant powiedział mi, że jest 3 miesięczny okres wypowiedzenia itp, wzór pisma oraz co jest dla mnie nowością powiedział, żeby się wstrzymać ok 2-3 dni wtedy skontaktują się ze mną i być może zaoferują coś lepszego ponieważ od zeszłego tygodnia ruszył u nich nowy dział, dział utrzymania abonenta (nawiasem mówiąc dziwna nazwa). Poczekamy zobaczymy - ktoś ma dzwonić do mnie w przeciągu 2-3 dni.

Pozdrawiam

Moim zdaniem powinno być tak, że abonentowi któremu kończy sie umowa przysługują nowe promocje. Tak by było łatwiej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem rezygnację z umowy, została przyjęta jakieś 2 tyg temu. Wczoraj dzwonił przedstawiciel n i zaproponował mi wszystkie pakiety za 48PLN przez 4 miesiąca bez przedłużania umowy (po 4 miesiącach umowa na czas nieokreślony). Skorzystałem z propozycji ponieważ chcę mieć n\kę dalej. Powiedział, że w styczniu albo w lutym zadzwonią z koleją propozycją. Przy okazji awarii n recordera w zeszłym tygodniu dostałem za darmo nbox turbo w ramach wymiany więc jest nieźle (dopiero wczoraj się zorientowałem że to turbo). Najważniejsze, że coś zaczyna się dziać i to w dobrym kierunku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Istotnie, zaczyna się dziać. Dziś na maila dostałem ofertę "specjalnie dla mnie przygotowaną" . eŃka sugeruje mi wykupienie paczki HBO za ...uwaga!...35 PLN/mc.

Rzeczywiście, jeżeli tak wyglądają "specjalne, "indywidualnie przygotowywane" oferty dla abonentów - to zaczyna się dziać.

Ja czuję się dobrze, ale w Boku eŃki chyba jakaś epidemia, wściekłych krów albo innych świń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrezygnowałem z N-ki, z tego dziadostwa.

Już sam fakt braku odzewu na zamówienie online powinien mnie zniechęcić.

No ale byłem na tyle głupi, że drążyłem temat dalej i kupiłem zestaw w punkcie Germanos (to było dwa lata temu).

Jak się potem okazało konwerter był uszkodzony a antena nosiła ślady użytkowania, elementy miejscami były przerdzewiałe.

Dodam, że zestaw antenowy był oczywiście dedykowany dla N-ki - z logo na czaszy i na pudełku.

Postanowiłem po 14 miesiącach zrezygnować z VOD - jedna wielka kicha typu wszystkie części filmu Szczęki czy tez Rocky,

który był w TVN za parę dni. Zadzwoniłem do BOK. Wiedziałem ,że należy długo czekać po ostrzeżeniach moich rodziców (25 minut na połączenie).

Ale moje oczekiwanie przerosło wszystko. Konsultant zgłosił się po 47 minutach. Po moich pretensjach stwierdził, że przecież mogę dzwonić w porach,

kiedy nie ma takiego ruchu na łączach (telefonowałem o 15:00), na pytanie kiedy jest taki czas, odpowiedział, że w nocy np o 3:00. Bezczelność.

Rezygnacja z VOD - 3 miesiące okres wypowiedzenia, tego nie doczytałem w umowie, ale nie spodziewałem się takiego zapisu, moja wina.

Stwierdziłem, że skoro tyle samo trwa rezygnacja z VOD co zerwanie z umowy postanowiłem zrezygnować. I kolejne schody. Na infolinii powiedzieli, że

zaniosę pismo do punktu sprzedaży, oni wyślą do nich do Krakowa i po kłopocie. Zaniosłem papier, sprzedawca stwierdził, że nie ma możliwości takiej rezygnacji.

Muszę to wysłać poleconym do siedziby. Po przepychankach w końcu niechętnie je przyjął. Po prawie 3 miesiącach zaniepokoiłem się, że N-ka o niczym nie informuje,

że wiedzą o rezygnacji itd.. Zadzwoniłem do BOK. Okazało się, że nie mają takowego pisma. Ja swoje miałem, wysłałem faksem i się w końcu uwolniłem od nich.

Moje wrażenia z tamtego czasu (N-ke miałem do końca kwietnia)

- słaba oferta programowa

- VOD porażka

- brak przygotowania do obsługi abonentów

- podejście typu "sprzedaj i zapomnij"

Warszawiaków przestrzegam przed punktem sprzedaży N-ki mieszczącym się w Sadyba Best Mall.

Głupiutka dziewczynka nie znająca swojej pracy, reszta sprzedawców również niekompetentna.

Sprzedać - sprzedadzą i tylko tyle, małpa też może być przyuczona do takiej pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym prosił o n ie obrażanie małp :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby małpa sprzedawała to by była sensacja :(

A na poważnie to nie mam litości dla zgłupiałych sprzedawców.

Rozumiem, że w nowej pracy potrzebny jest czas do załapania wszystkiego,

ale taka sytuacja nei może być permanentna i trwać i trwać i trwać ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...