Epson EB-U32 Test – projektor 3LCD WUXGA
- Słowem wstępu
- Wygląd
- Wyposażenie i Złącza
- Testy syntetyczne
- Instalacja projektora
- Jasność i głośność
- Jakość optyki
- Ustawienia obrazu
- Reprodukcja Obrazu
- Skalowanie SD, obróbka cyfrowa
- Kontrast i Czerń
- Jednolitość obrazu
- Odwzorowanie ruchu
- Granie na konsoli i PC
- Funkcje multimedialne
- Podsumowanie i ocena
Granie na konsoli i PC
|
Input Lag
Brak dodatkowych systemów obróbki obrazu sprawia, że opóźnienie jest równie niskie bez względu na tryb i ustawienia projektora.
Konsola | Pomiar za pomocą Leo Bodnar Lag Tester – odwzorowuje opóźnienie input lag podczas używania konsoli do gier | 52 ms | |
Komputer PC | Całkowity czas upływający od kliknięcia myszą do reakcji na ekranie | 66 ms |
Wynik 52/66ms nie jest w prawdzie super-niski, jednak pozwala na w miarę komfortowe użytkowanie sprzętu. Najbardziej wprawieni gracze sieciowi mogą mieć jednak z nim problem. Dla niedzielnych graczy pozostanie bez znaczenia.
Oczywiście granie na tak dużym ekranie nie może równać się praktycznie z żadnym telewizorem. Jest to jedna z najfajniejszych cech każdego projektora. Do Epsona EB-U32 podłączyliśmy naszego redakcyjnego potwora od NVIDIA a gry w Full HD robiły naprawdę spore wrażenie.
Nasz redakcyjny sprzęt wyposażony jest w dwie karty GeForce GTX 980 Ti SLI powered by NVIDIA. Drugi komputer to ASUS GeForce GTX 980 przygotowany we współpracy z firmą HyperCube Stacje Graficzne. Komponenty od firm Nvidia, ASUS, Intel, HyperX. Gry dostarcza nam m.in Eletronics Arts Polska oraz PlayStation Polska
Współpraca z komputerem PC
Bez względu na wybrany tryb, urządzenie jest w stanie poprawnie obsługiwać Chrome 4:4:4. Dzięki temu drobne kolorowe czcionki są czytelne:
Chroma 4:4:4 jest obsługiwana poprawnie, więc małe kolorowe detale są czytelne.
(947)