Home News 20 minut pirackiej rozgrywki ze Skull & Bones w 4K, 60 FPS
20 minut pirackiej rozgrywki ze Skull & Bones w 4K, 60 FPS

20 minut pirackiej rozgrywki ze Skull & Bones w 4K, 60 FPS

639
0

Skull & Bones to multiplayerowa gra Ubisoftu traktująca o morskich bitwach piratów. Produkcja ukaże się w przyszłym roku, a tymczasem napłynęła nowa porcja rozgrywki, w 4K i 60 FPS.

Portal Game Informer brał ostatnio udział w sesji rozgrywki wieloosobowej (bazującej na kodzie z dema z E3 2018) i zmontował materiał (w 4K, 60 FPS) poświęcony Skull & Bones. Tytuł Ubisoftu próbuje przeszczepić mechanikę walk morskich znaną z Assassin’s Creed: Black Flag i uczynić z niej pełnoprawną grę wyłącznie poświęconą tego typu starciom.

Z wycinka gameplayu i komentarza redaktorów wynika, że w Skull & Bones nie będziemy mogli kontrolować indywidualnie i swobodnie postaci, a także lądować na wyspach i eksplorować ich pieszo. Jest to duży kontrast względem tego, co oferuje Sea of Thieves. Nie będzie nam dane też dokonywać interaktywnego abordażu i angażować się w szermierkę – zamiast tego pojawią się wstawki przerywnikowe.

Mimo pewnych uproszczeń, gra nie jest pozbawiona opcji i wyboru – statki mają unikatowe ataki specjalne, a przy zatapianiu obcej floty możemy m.in. użyć obcej flagi, przewiesić na własny okręt, aby oszukać wrogów, że jesteśmy po ich stronie. W porównaniu z Assassin’s Creed, dodano także bardziej złożony system wiatru, który sygnalizowany jest na miniradarze. Można także wiązać oficjalne sojusze z innymi graczami, a także napotykamy się na statki kontrolowane przez komputer (coś, czego w Sea of Thieves obecnie nie ma, ale będzie wprowadzone niedługo).

Ciężko powiedzieć, czy Skull & Bones okaże się grą, która spełni oczekiwania osób, do których nie przemawia np. Sea of Thieves. Z jednej strony produkcja Ubisoftu posiada znacznie większą dynamikę, ale z drugiej zastanawiające jest, czy wystarczy jej głębi aby utrzymać graczy na dłużej.

A wy co sądzicie o grze?

(639)

0 0 głos
Article Rating
Jakub Fascynuje mnie świat filmu, technologii i popkultury ogólnie, a poza dobrym kinem samym w sobie, doceniam także świetną jakość obrazu - tak w grach, jak i filmach.
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
0
Chcielibyśmy poznać twoje zdanie na ten tematx
()
x