Sea of Thieves wywołało niedawno całkiem spore zainteresowanie swoją betą. Jak się okazuje, w kwestii grafiki to nie wszystko co gra studia Rare ma do zaoferowania a przekonamy się o tym już na premierę. Xbox One X obsłuży natywne 4K wraz z PC-towymi teksturami i cieniami, a wszystko z Dolby Atmos. Deweloperzy mają także plany dostarczania zawartości po premierze.
W najnowszym wydaniu Xbox The Official Magazine producent gry Joe Neate opowiadał o planach firmy odnośnie wspierania gry. Z jego wypowiedzi jednoznacznie wynika, że Rare ma zamiar angażować społeczność i dodawać nową zawartość długo po wydaniu Sea of Thieves. W tym momencie Brytyjczykom najbardziej zależy na tym, aby premiera gry odbyła się w jak najlepszy sposób, z jak największą ilością aktywności w grze.
Neate podkreśla, że zbudowanie społeczności wokół gry było bardzo ważne, a to wymagało całkowitej przejrzystości działań deweloperskich i otwartości na sugestie graczy. Co ciekawe, o ile od strony graficznej w wielu aspektach beta mogła budzić wrażenie, szczególnie słońce, efekty pogodowe oraz przede wszystkim zachowanie fal i morza, to Sea of Thieves nie otrzymało jeszcze wsparcia dla Xbox One X (poza HDR). Prace nad tymi komponentami jeszcze trwają, ale studio przy tworzeniu modeli najwyższych jakości na PC jednocześnie będzie miało je do wykorzystania także na Xbox One X. W momencie premiery otrzymamy produkt w 4K, z HDR-em, pecetowymi teksturami oraz cieniami, a wszystko uzupełni dźwięk w Dolby Atmos.
Ostatnio użytkownicy forum reddit odkopali pliki z gry, które sugerowały także, że być może doczekamy się otwartej bety, a obecnie trwa jeszcze jedna sesja, dostępna wyłącznie dla Pionierów (czyli najaktywniejszych uczestników testów, którzy brali w nich udział od samego początku).
Premiera gry nastąpi 20 marca, na Xbox One oraz PC z Windows 10, a jednocześnie tytuł będzie dostępny w ramach usługi Xbox Game Pass.
O naszych wrażeniach pisaliśmy obszernie tutaj.
(269)