Philips PFS5501 / PFH5501 (32" PFH5501/12) Test – Full HD Android TV w przystępnej cenie
- Słowem wstępu
- Wygląd
- Złącza i Akcesoria
- Testy syntetyczne
- Matryca, zalecane ustawienia
- Kalibracja, reprodukcja kolorów – SD i Full HD
- Skalowanie SD, obróbka cyfrowa
- Kontrast i Czerń
- Równomierność ekranu
- Odwzorowanie ruchu
- Kąty widzenia
- Granie na konsoli i PC
- System operacyjny, obsługa multimediów
- Jakość dźwięku
- Podsumowanie
Granie na konsoli i PC
|
Input Lag
By włączyć tryb gra musimy skierować się do zakładki typ aktywności (Obraz -> Zaawansowane -> Typ aktywności -> Gra).
Konsola | Pomiar za pomocą Leo Bodnar Lag Tester – odwzorowuje opóźnienie input lag podczas używania konsoli do gier | 24 ms | |
Komputer PC | Całkowity czas upływający od kliknięcia myszą do reakcji na ekranie | 36 ms |
Jak widać powyżej lag jest naprawdę niski a telewizor idealnie sprawdzi się jako niedrogi ekran pod konsolę lub PC.
Współpraca z komputerem PC
Tryb Gra nie jest jednak odpowiedni do używania z komputerem, bowiem nie pozwala uzyskać pełnej rozdzielczości barw (przy sygnale 4:4:4/RGB) przez co drobne kolorowe elementy są mniej czytelne. By telewizor działał jako pełnowartościowy monitor należy użyć stylu aktywności “Komputer” (Obraz -> Zaawansowane -> Typ aktywności -> Komputer). Input Lag nie wzrasta.
|
Nasz redakcyjny sprzęt wyposażony jest w dwie karty GeForce GTX 980 Ti SLI powered by NVIDIA. Drugi komputer to ASUS GeForce GTX 980 przygotowany we współpracy z firmą HyperCube Stacje Graficzne. Komponenty od firm Nvidia, ASUS, Intel, HyperX. Gry dostarcza nam m.in Eletronics Arts Polska oraz PlayStation Polska |
(780)