Nowości od NVIDIA w świecie gier zapowiedziane na Game Developers Conference w San Francisco
180
0
Spis zawartości
- Kolejne cztery gry otrzymują obsługę funkcji NVIDIA Highlights – COD WW II oraz Tekken 7 już od dzisiaj!
- NVIDIA wydaje publiczny pakiet SDK dla NVIDIA Highlights; wsparcie w silnikach Unreal Engine oraz Unity
- NVIDIA Ansel oferuje graczom cyfrową galerię sztuki
- NVIDIA Ansel trafi 21 marca do gry Star Wars™ Battlefront™ II
- GeForce Experience umożliwia zapisywanie filmów w formacie GIF
NVIDIA wydaje publiczny pakiet SDK dla NVIDIA Highlights; wsparcie w silnikach Unreal Engine oraz Unity
Dodanie obsługi funkcji NVIDIA Highlights przez programistów do poszczególnych gier stało się właśnie znacznie prostsze. Highlights cieszy się ogromną popularnością wśród twórców gier, ponieważ umożliwiają graczom łatwe generowanie świetnych treści i udostępnianie ich w internecie. Nowy pakiet NVIDIA Highlights SDK umożliwia deweloperom łatwe włączenie obsługi funkcji Highlights w swoich grach. Wystarczy pobrać go z witryny https://developer.nvidia.com/. NVIDIA dodała również wsparcie dla Highlights w Unreal Engine oraz Unity jako wtyczki, dzięki czemu programiści korzystający z tych silników mogą je sami uaktywniać.
Wpis na blogu NVIDIA na temat Highlights:
https://blogs.nvidia.com/blog/2018/03/19/nvidia-highlights-new-games/
(180)
0
0
głos
Article Rating
tags:
COD WW II Dying Light: Bad Blood Escape from Tarkov GeForce Experience nvidia NVIDIA Ansel SDK dla NVIDIA Highlights STAR WARS™ BATTLEFRONT™ II Tekken 7
Piotr "Gmeru" Gmerek
Redaktor naczelny HDTVPolska. Posiadacz THX Certified Level 2. Członek polskiego oddziału SMPTE. Maniak najwyższej jakości obrazu. Poniżej 4K nie schodzę ;-). Pasjonat i kolekcjoner konsol, gier oraz filmów. Na słowo "Limitowana edycja" dostaję gęsiej skórki ;-).
Subskrybuj
0 komentarzy
Informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze