Skocz do zawartości

Pytanie

Witam jestem totalnie zielony w tym temacie stad moje pytanie.

Czy mozna wejsc jakos z pilota do menu serwisowego i dokonac restetu fabrycznego ustawien takich  jakie byly z fabryki? Czy reset telewizora do ustawien fabrycznyxh w menu telewizora bedzie identycznym resetem co ten w menu serwisowym i nie ma zadnej roznicy w tych resetach?

Jestem swiadomy utraty gwarancji po wejciu do menu serwisowego. 

Czy LG zablokowalo wejscie do menu serwiaowego , bo z aplokacji na telefonie wybraniu komendy nie pojawia sie menu na wpisanie kodu. Cxy ktos ma jakas konkretna wiedze w tym temacie?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Do tego potrzebujesz ich pilota serwisowego , na Amazon taki sprzedają.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
5 minut temu, ROMAN38 napisał:

Do tego potrzebujesz ich pilota serwisowego , na Amazon taki sprzedają.

A to wiem tylko czy to bedzie dzialac bo podobno zablokowali wejscie? 

Czy reset w menu telewizora do fabrycznych ustawien bedzie identycxny co reset w menu serwisowym, NIE wiem cxy jest sens sie bawic 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0

Ups to nie wiedziałem że zablokowali ! ale nie ma problemu , na You tubie wejdź w kanał Amerykańskich Youtuberów , taki "Classy Tech Calibrations" ciągle testuje LG oledy i wie o nich wszystko ale po angielsku musisz pisać w komentarzach do filmu  o G4 , powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
1 hour ago, Janek45 said:

Czy reset w menu telewizora do fabrycznych ustawien bedzie identycxny co reset w menu serwisowym, NIE wiem cxy jest sens sie bawic