Skocz do zawartości
fasola123

Sharp 46x20E

Rekomendowane odpowiedzi

Zamierzam kupić Sharpa 46x20E :rolleyes: może ktoś już jest szczęśliwym użytkownikiem TV i napisze swoje wrażenia o tym modelu .Czy występuje tzw buczenie jak w poprzednim modelu 46XD1E. Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam go tydzień, zwlekałem bo to nowość a wcześniej planowałem zakup XD1.
Niestety nie jestem profesjonalistą w tej dziedzinie ale jeśli interesują cię moje spostrzeżenia to mogę się kilkoma podzielić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='tom72' post='65539' date='29.10.2007, 21:11 ']Witam

Mam go tydzień, zwlekałem bo to nowość a wcześniej planowałem zakup XD1.
Niestety nie jestem profesjonalistą w tej dziedzinie ale jeśli interesują cię moje spostrzeżenia to mogę się kilkoma podzielić.[/quote]
Czy X20 rowniez nie potrafi sam obciac czarny pas z dolu i gory, jak mu sie wyswietli panorame na kanale 4:3 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='tom72' post='65543' date='29.10.2007, 21:29 ']Nie wiem od czego to zależy ale raz pasy pozostają a innym razem świeci cały ekran.[/quote]
No bo raz jest nadawne 16:9 a raz 4:3, jednym slowem podobnie jak XL2 nie potrafi sam obcinac :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skoro nie ma tego wyższy model XL2 to ten raczej tego nie będzie posiadał, choć ręcznie zawsze udało mi przełączyć na wypełnienie całego ekranu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='tom72' post='65547' date='29.10.2007, 21:40 ']Skoro nie ma tego wyższy model XL2 to ten raczej tego nie będzie posiadał, choć ręcznie zawsze udało mi przełączyć na wypełnienie całego ekranu.[/quote]

moze niema autoformatowania???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach