Skocz do zawartości

Pytanie

Cześć,

chciałbym się poradzić specjalistów, może uda mi się znaleźć odpowiedź co robić dalej :)

 

Tak jak w tytule, chodzi o OLED'a od LG, zakupiony został 4.01.2022 roku, więc nie ma nawet jeszcze roku.

 

Kilka dni temu pojawił się taki oto piękny pasek - na początku był tylko na planszach niebieskich.

 

314367988_852299699295002_8825955026672674869_n.thumb.jpg.8a90dca92017fc4fea24d1b59860fd8f.jpg

 

 

Natomiast od dzisiaj występuje już zawsze i wszędzie:

315531371_3360377107534285_2780008002986816071_n.thumb.jpg.b28891ec6d33e78e7deb7f7caa41f0f3.jpg

 

 

 

Orientujecie sie może, co mogło się stać?

Oraz może ktoś już z Was to przerabiał. TV zakupiony w RTV Euro, jest na gwarancji, więc mogę zgłosić to na gwarancję, ale nie iwem jakie są procedury przy OLEDach, wymiana? Naprawa?

Mam również wykupioną pełną dodatkową gwarancję, którya przy awarii z automatu podlega wymianie na nowy TV, ale z tego mogę skorzystać w drugim roku, czyli po 4.01.2023. Jak myślicie, co robić? Powołać się na gwarancję, czy poczekać do stycznia i skorzystać z ubezpieczenia?

 

Z góry dzięki za odpowiedź

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Matryca do wymiany. masz gwarancję, zgłaszaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Hej, kojarzę tego typu paski z zagranicznych forów. U nas też pewnie gdzieś widziałem.

Ewidentnie wada matrycy. Nikłe szanse, że to zginie. Możesz jeszcze spróbować włączyć odświeżanie pikseli. Jak to nie pomoże, to już tylko serwis.

Miałem doświadczenia z reklamowaniem LG w innym sklepie i powiem Ci, że jest różnie. Ja dwa razy reklamowałem z tytułu rękojmi. Za pierwszym razem żądałem wymiany tv na nowy (to był CX). Uznali reklamacje i akurat ten model się skończył i wymienili na C1, dokładnie taki jak Twój. Pewnie jakbym zgłosił bezpośrednio do LG, to skończyło by się wymianą matrycy.
Potem reklamowałem C1 jako druga rękojmia. Najpierw napisali, że odstąpienie od umowy którego żądałem jest niezasadne i zaproponowali wymianę matrycy. Ale jak się upomniałem grzecznie o swoje prawa, to zmienili śpiewkę i zwrócili kasę.

Zakładam, że reklamując bezpośrednio do LG, uzyskasz w większości przypadków wymianę matrycy. Chyba, że skończą się do Twojego modelu, to wtedy wymiana całego tv.

Widzę, że aktualnie są jakieś ostatnie sztuki w Euro w tym rozmiarze C1. Ja bym na Twoim miejscu poczekał, raptem 2 miesiące. Można się przemęczyć. W tym czasie może juz wszystkie sztuki wyjdą. I masz bardzo duże szanse na wymianę na nowszy model, czyli C2 :)

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dzięki za odpowiedź. Akurat przed mundialem taka niespodzianka, nowy ficzer - od razu wyznacza linię spalonego.

 

To muszę się w takim razie zastanowić jak to ugryźć, faktycznie mając możliwość w nowym roku wymianę na nowszy model, warto poczekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
3 godziny temu, mati_luk napisał:

Za pierwszym razem żądałem wymiany tv na nowy (to był CX). Uznali reklamacje i akurat ten model się skończył i wymienili na C1

Dziwne, przy pierwszym zgłoszeniu z tytułu rękojmy nie przysługuje wymiana na nowy telewizor a dopiero przy drugiej naprawie możliwy zwrot gotówki lub wymiana na nowy.

Także dziwne że przy pierwszym zgłoszeniu nie wymienili ci matrycy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
5 minut temu, prodarek napisał:

Dziwne, przy pierwszym zgłoszeniu z tytułu rękojmy nie przysługuje wymiana na nowy telewizor a dopiero przy drugiej naprawie możliwy zwrot gotówki lub wymiana na nowy.

Także dziwne że przy pierwszym zgłoszeniu nie wymienili ci matrycy.

Poczytaj o prawach konsumenta z tytułu rękojmi.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Strasznie dziwne rzeczy się dzieją. Wczoraj ta kreska zniknęła, nie było jej na żadnej planszy. Kilka ładnych godzin wczoraj chodził, ale dzisiaj już się znowu pojawiła.

Tak więc no pewnie zgłoszę na gwarancję, czy wymienią TV czy matryce to dla mnie bez różnicy, do 2027 jest ubezpieczenie, więc niech się dzieje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
36 minut temu, Michał Szulc napisał:

Wczoraj ta kreska zniknęła, nie było jej na żadnej planszy.

Nie chcę namieszać, ale był tutaj wpis użytkownika OLED od Panasonica i pojawiło mu się mnóstwo pionowych pasów. Po oddaniu do serwisu stwierdzono że u nich TV działa prawidłowo. Po sprawdzeniu instalacji elektrycznej okazało się że zakłócenia powodował wadliwy zasilacz od laptopa i tak oddziaływał na Panasonica. Jeżeli masz możliwość sprawdź napięcie w instalacji elektrycznej, możliwe że masz minimalne wahania. Może to ślepa uliczka ale warto sprawdzić.

Ok , to raczej nie to. Znalazłem temat, paski są poziome i innego typu. Link do posta - https://hdtvpolska.com/forum/topic/65945-panasonic-65-ez950-w-konwulsjach-śnieżenie-nie-z-anteny/#comment-565420

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
7 godzin temu, afflux napisał:

Nie chcę namieszać, ale był tutaj wpis użytkownika OLED od Panasonica i pojawiło mu się mnóstwo pionowych pasów. Po oddaniu do serwisu stwierdzono że u nich TV działa prawidłowo. Po sprawdzeniu instalacji elektrycznej okazało się że zakłócenia powodował wadliwy zasilacz od laptopa i tak oddziaływał na Panasonica. Jeżeli masz możliwość sprawdź napięcie w instalacji elektrycznej, możliwe że masz minimalne wahania. Może to ślepa uliczka ale warto sprawdzić.

Ok , to raczej nie to. Znalazłem temat, paski są poziome i innego typu. Link do posta - https://hdtvpolska.com/forum/topic/65945-panasonic-65-ez950-w-konwulsjach-śnieżenie-nie-z-anteny/#comment-565420

Tutaj faktycznie wygląda to inaczej, ale wiesz co, może coś jest na rzeczy. W sensie ostatnio podłączając żelazko do innego kontaktu ale w salonie, wywaliło korki, nie w całej chacie ale tylko w salonie. Może gdzieś faktycznie jakaś część wspólna jest,  zobaczymy co dalej będzie. Bo rano się pojawiła, teraz jej nie ma. Ogólnie mega dziwna akcja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...