Skocz do zawartości
Gmeru

Test przełomowego Samsung OLED S95B. Najlepszy telewizor OLED na rynku!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam samsunga s95b i rowniez uważam, że ta powłoka to istna masakra. Serwisanci wymieniali mi w piątek zasilacz i przy okazji podczas ściągania tv ze ściany zostawili ślady na matrycy. Powstała niebieska poświata.Jeden z serwisantów wyjął z kieszeni mokrą chusteczkę do czyszczenia okularów i zaczął wycierać tą plamę. Powstała jeszcze większa i stwierdził, że wszystko jest ok i że przesadzam. Dostałem nowy zasilacz i niebieskie plamy na ekranie. Jestem załamany. Co mam robić? Pozdrawiam 

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety podobne przypadki  ktore dotycza powloki antyodblaskowej sa tez na  avforums, dotycza  roznych modeli samsunga.Niektore  plamy z ekranu mozna zlikwidowac  , innych nie.Niektorzy uzytkownicy twierdza ze nawet dotykanie palcem ekranu pozostawia slad ktory  trudno zlikwidowac.

https://www.avforums.com/threads/anti-glare-on-samsung-q9fn-tv-issue.2228167/page-11


https://www.avforums.com/threads/anti-glare-on-samsung-q9fn-tv-issue.2228167/page-8

https://www.avforums.com/threads/samsung-qn95b-anti-glare-screen.2471517/

 Proponuje  kawalek waty, i chuchac na ekran w miejscu w ktorym jest plama i lekko pocierac kawalkiem waty.

Jesli nic nie pomoze , proponuje zrobic  zdjecie  plamy i zglosic   usterke. Trudno  powiedziec  jaka bedzie  reakcja serwisu

Edytowane przez grundig
  • Dzięki 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, ebola1972 napisał:

Jaki problem spowodowała konsola?. Jakie objawy tv?

Dokładnie to nie wiem, bo nie jesteśmy w dobrych stosunkach. Mówił że wpuściłem go na minę sprzedając ten telewizor. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Daniel19921 napisał:

Witam. Posiadam samsunga s95b i rowniez uważam, że ta powłoka to istna masakra. Serwisanci wymieniali mi w piątek zasilacz i przy okazji podczas ściągania tv ze ściany zostawili ślady na matrycy. Powstała niebieska poświata.Jeden z serwisantów wyjął z kieszeni mokrą chusteczkę do czyszczenia okularów i zaczął wycierać tą plamę. Powstała jeszcze większa i stwierdził, że wszystko jest ok i że przesadzam. Dostałem nowy zasilacz i niebieskie plamy na ekranie. Jestem załamany. Co mam robić? Pozdrawiam 

Walczyć. Poczytaj moje wpisy na forum w wątku. Wszystko w nich wyjaśniłem. Na pewno nie odpuszczać i nie dać sobie wmówić że wymyślasz. Nie nie wymyślasz. Miałem to samo. Odstąpiłem od umowy i mam Sony. Tam tego problemu nie ma. Problem nie występuje też w LG oraz Panasonic. Sprawdzałem. Co do innych marek nie wypowiadam się. Oczywiście Sony oled na panelu od LG. Panelu od Samsunga za darmo nie chce. Zresztą nic od nich nie chce. Czego nie miałem wszystko po czasie padało. Skończyła się gwarancja kilka miesięcy i elektrośmieci. Jedyne trzeba im przyznać że robią ładne rzeczy. 

  • Plusik 1
  • Dzięki 2
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale co ma wymyślać. Wszyscy chyba nie wymyślają. Na wyżyny intelektualne jedynie pną się serwisanci, twierdząc że klient wymyśla. Panie wszystko jest ok. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Daniel19921 napisał:

Witam. Posiadam samsunga s95b i rowniez uważam, że ta powłoka to istna masakra. Serwisanci wymieniali mi w piątek zasilacz i przy okazji podczas ściągania tv ze ściany zostawili ślady na matrycy. Powstała niebieska poświata.Jeden z serwisantów wyjął z kieszeni mokrą chusteczkę do czyszczenia okularów i zaczął wycierać tą plamę. Powstała jeszcze większa i stwierdził, że wszystko jest ok i że przesadzam. Dostałem nowy zasilacz i niebieskie plamy na ekranie. Jestem załamany. Co mam robić? Pozdrawiam 

Nie ma to jak oddać telewizor w ręce fachowców jedno naprawi drugie zepsuje 

5 godzin temu, Michal1992 napisał:

Ale co ma wymyślać. Wszyscy chyba nie wymyślają. Na wyżyny intelektualne jedynie pną się serwisanci, twierdząc że klient wymyśla. Panie wszystko jest ok. 

Serwisantom samsunga to ja współczuję poważnie nie chciał bym tam pracować co tutaj mówić ludziom jak sprzęt jest tak wadliwy ze od początku lepiej sie nie brać za naprawę albo robić to w rękawiczkach moze niech samsung da wytyczne dla serwisu ze w przypadku problemów z działającym s95b należy podejmować wszelkie prace w lateksie panie ja tu jestem wysokiej klasy specjalista istny chirurg prac podejmuje się tylko w rękawiczkach żeby panu nie uszkodzić telewizora nie pobrudzić nie poplamić nie uszkodzić widzi pan jakie mam łapy jeszcze powstanie ryska i co będzie pan miał pretensje a tak to jednak jest git co nie będzie pan zadowolony

10 godzin temu, Gregory-86 napisał:

Walczyć. Poczytaj moje wpisy na forum w wątku. Wszystko w nich wyjaśniłem. Na pewno nie odpuszczać i nie dać sobie wmówić że wymyślasz. Nie nie wymyślasz. Miałem to samo. Odstąpiłem od umowy i mam Sony. Tam tego problemu nie ma. Problem nie występuje też w LG oraz Panasonic. Sprawdzałem. Co do innych marek nie wypowiadam się. Oczywiście Sony oled na panelu od LG. Panelu od Samsunga za darmo nie chce. Zresztą nic od nich nie chce. Czego nie miałem wszystko po czasie padało. Skończyła się gwarancja kilka miesięcy i elektrośmieci. Jedyne trzeba im przyznać że robią ładne rzeczy. 

Najlepiej to od razu do ministra Ziobry może pomoże 

18 godzin temu, grundig napisał:

 

 Proponuje  kawalek waty, i chuchac na ekran w miejscu w ktorym jest plama i lekko pocierac kawalkiem waty.

Jesli nic nie pomoze , proponuje zrobic  zdjecie  plamy i zglosic   usterke. Trudno  powiedziec  jaka bedzie  reakcja serwisu

Ty tak na poważnie z tą watą jaka będzie to my wszyscy wiemy przecież było to już wałkowane z tysiąc razy uszkodzenie mechaniczne niepodlegające gwarancji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam z tak prostym problemem poradzi sobie powiatowy rzecznik praw konsumenta. Nie ma sensu angażować MS. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Polsce nie ma serwisantów Samsunga. Wszystko jest realizowane przez zewnętrzne firmy usługowe. Stąd ich niska świadomość i brak wiedzy tego co mają naprawiać.
Swoją drogą ja takim "serwisantom" z electroluxa musiałem tłumaczyć działanie pralki, bo nie mieli pojęcia co przyszli naprawiać.
Domyślam się ze z samsungiem jest równie żenująco.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, SAM41 napisał:

 

Ty tak na poważnie z tą watą jaka będzie to my wszyscy wiemy przecież było to już wałkowane z tysiąc razy uszkodzenie mechaniczne niepodlegające gwarancji

Tak  ja poważnie z  tą watą.Na odległość  trudno określić  czy  jest  to uszkodzenie mechaniczne.Pracowałem przez  cztery lata w Chińskiej montowni   telewizorów .Naprawiam telewizory.Wata na pewno nie  uszkodzi  ekranu.Można spróbować.Jeśli  to  uszkodzenie mechaniczne  to oczywiście zgadzam się, nic nie pomoże , tylko wymiana panelu.

Jeśli to np takie uszkodzenie  jak na zdjęciu  to na pewno  wata nie pomoże.

img_9588-jpeg.1929200

Edytowane przez grundig
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.03.2023 o 19:50, ebola1972 napisał:

Taka ciekawostka. Wczoraj z ciekawości przyłożyłem palucha do matrycy. I po samym przyłożeniu matryca pod paluchem była niebieskawa. Jakoś wychuchałem i dotarłem mikrofibrą.

W innym miejscu przy krawędzi wkurzał mnie glut od kichnięcia. Nawet spory. Tarłem dziada codziennie przez 3 dni. Zlazło ale pojawił się niebieski kolor pod światło, w większości zlazł ale widać jakby matryca była trochę jaśniejsza. Innych mikroskopijnych glutków od kichnięcia nawet nie tykam.

Okna mam północ-południe więc matryca nie jest bezpośrednio oświetlona. Nawet gdyby jakiś niebieski się trafił to i tak nie będzie praktycznie widoczny.

Pooglądałem trochę w drugim pokoju na pięcioletnim samsungu MU7002 i szybciutko wyłączyłem. Jest przepaść w obrazie między nimi. Ale czyściłem w nim matrycę wodą, Izo, płynem do mycia matryc i wszystko z nią ok.

Matrycy oleda już nie tykam. Zapłaciłem za niego tyle samo co za starego Samsunga MU7002 to nie będę przeżywał.

Ale gdybym zapłacił kilkanaście tysięcy za 77 cali i byłyby takie jaja z matrycą to bym usiadł i płakał.

 

 

 

 

 Podobny sposób czyszczenia matrycy w komentarzu   wyżej.

W dniu 26.02.2023 o 00:15, benek28 napisał:

Witam, kupiłem telewizor tydzień temu i po czyszczeniu szmatka do okularow zaczęła wchodzić warstwa antyrefleksyjna. Na fb wyskoczyła mi reklama s95b z media czerwonego i ktoś miał taki sam problem i napisałem do tego kogoś i okazało się że jestem już 5 osobą która napisała do niego i planują pozew ponieważ samsung w odpowiedzi pisze, że jest to uszkodzenie mechaniczne. Więc jak czyścić ten ekran skoro '' chuchanie'' i delikatne przetarcie szmatka do okularów zdejmuje powłokę? U mnie jeszcze nie jest źle po tygodniu, ale osoby które kupiły telewizor wcześniej mają już duzo gorzej. Efekt widać tylko i wyłącznie przy wyłączonym tv i nie przeszkadza w trakcie oglądania ani nie wpływa na gwarancję producenta, ale jednak razi w oczy gdy się patrzy na wyłączony telewizor 

W tym komentarzu można przeczytać ze nawet  chuchanie i pocieranie szmatką  pozostawia plamy na panelu.

Bardzo, bardzo   dziwna   warstwa  antyrefleksyjna.

Niech lepiej  samsung montuje tylko panele LG ,będzie mniej problemu.Z  informacji  które można przeczytać w internecie wiadomo ze dużych  telewizorach   OLED  Samsunga  znajduje się panel LG

https://hdtvpolska.com/telewizory-telewizor-samsung-oled-lg-display-s89c-s91c-kiedy-premiera-cena-ceny/

 

Edytowane przez grundig
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno zaleciłbym im zadzwonić do LG display i zapytać jak wykańczają matryce w swoich oledach bo to co wyczynia samsung to jest jakaś masakra. 
Znajomy co w elektronice siedział i robił u mnie oględziny stwierdził że czegoś brakuje. Produkt po prostu niedokończony. 
 

Na szczęście ja już tego problemu nie mam. Sony a80l i a80j to możecie sobie nawet nafta czyścić. Nic nie schodzi. Nic się nie odbarwia. 

Przejściowo powinni dorzucać jakieś szkło. I informować że trzymać za szybą. Produkt nie nadaje się dla rodzin z dziećmi. Osób posiadających żonę która ma skłonności do pokazywania czegoś palcem oraz posiadających zwierzęta. Nie chciał bym widzieć jak wygląda ten oled kiedy wejdzie jakiś dog niemiecki po deszczu i otrzepie się przed matrycą. 

  • Dzięki 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem jest taki że ten panel od LG to tylko warstwa OLED (LG nie używa QD) ale na to naklejana jest jeszcze warstwa QD i dopiero na to, zakładam, Samsung nakleja swoje filtry. Więc wciąż mogą dolepić swój filtr na końcu. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpukać, ja nie mam problemów z czyszczeniem panelu S95B. Plamy po palcach usuwam mikrofibrą delikatnie nasączoną "klinem" do mycia okien. Później drugą mikrofibrą , lekką zwilżoną wodą przecieram cały panel i na koniec 3 mikrofibrą wycieram ekran do sucha. 

Zestaw mikrofibr kupiłem kiedyś pod mycie szklanych ekranów w Plazmach i do dzisiaj się sprawdzają. 

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadal włącza się wygaszacz ekranu podczas aktualizacji, mieli to naprawić ostatnio

 

Wysłane z mojego SM-S916B przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Takie coś znalazłem
https://eu.community.samsung.com/t5/tv/firmware-version-1602-2-november-2023-for-2022-neoqled-and-qled/td-p/8517615

Wysłane z mojego SM-S916B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak macie, że po aktualizacji nie działa wam przesyłanie obrazu z iPhone na telewizor. Już mam dość tego samsunga i ciągłych problemów z aktualizacjami. Co kolejna to coś spierdolą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałem podpytać o kalibrację inteligetna kiedyś miałem w apce wybór tej kalibracji zaawansowana i zwykła , teraz mam tylko tą zwykłą czy Samsung wywalił tą zaawansowaną na dobre itd ? Jak to u was wygląda. 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.11.2023 o 20:53, Daniel19921 napisał:

Witam. Posiadam samsunga s95b i rowniez uważam, że ta powłoka to istna masakra. Serwisanci wymieniali mi w piątek zasilacz i przy okazji podczas ściągania tv ze ściany zostawili ślady na matrycy. Powstała niebieska poświata.Jeden z serwisantów wyjął z kieszeni mokrą chusteczkę do czyszczenia okularów i zaczął wycierać tą plamę. Powstała jeszcze większa i stwierdził, że wszystko jest ok i że przesadzam. Dostałem nowy zasilacz i niebieskie plamy na ekranie. Jestem załamany. Co mam robić? Pozdrawiam 

Głosić o uszkodzeniu i nowa matryca. Zdjęcia zrób i atakuj serwis Samsunga 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, cureman napisał:

Głosić o uszkodzeniu i nowa matryca. Zdjęcia zrób i atakuj serwis Samsunga 

Szkoda czasu. Najlepiej odstąpić i oddać. Nic nie warty ten panel. 

  • Plusik 1
  • Haha 1
  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...