Skocz do zawartości
Gmeru

Test przełomowego Samsung OLED S95B. Najlepszy telewizor OLED na rynku!

Rekomendowane odpowiedzi

ja na samsunga serwis złego slowa powiedzieć nie mogę. nawet szkoda mi tego chłopaka co bez przerwy przychodzi i części wymienia. ale co on winny nic nie poradzi skoro takie wpadki robią. najlepiej powiedział sprzedawca w sklepie. mówi tak nigdy nie kupuje się pierwszych wydań jakiegoś produktu. czy to tv czy pralki. bo firmy testują je na klientach. potem oblewają człowieka ciekłym moczem. maja nas klientów gdzieś. on zawsze kupuje tv sprawdzony. i miał racje. ja już więcej takiego błędu nie popełnię.

  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, SAM41 napisał:

Samsung nie ma podejścia do klienta i robi wszystko żeby zrazić do zakupu produktów firmy np. Problem z czyszczeniem wina użytkownika tak dla porównania rozmawialem niedawno ze znajomym kupił AirPods 2 gen słuchawki wleciały mu do wanny pan wziął i mówi do wymiany poszedł na zaplecze i wydał nowe kumpel mówi i to jest podejście a u samsunga wszystko wina użytkownika 

https://hdtv.com.pl/threads/gwarancja-samsunga-uwaga.116935/

oczywiscie masz racje, dlatego  warto przeczytac  jak samsung traktowal podobne przypadki w przyszlosci , kliknij na link wyzej

cytat

Widoczne plamy na ekranie, są to wewnętrzne zabrudzenia matrycy powstałe wskutek osadzającego się kurzu. Tego tupu defekt w rozumieniu treści karty gwarancyjnej nie jest usterką odbiornika - punkt 5 i 7 karty gwarancyjnej. Z tego powodu odrzucamy roszczenia klienta, usunięcia tej usterki na zasadach gwarancji. Sporządzono dokumentację fotograficzną.''
Odnosząc się do karty gwarancyjnej i ww. punktów, to: pkt.5 Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu, a wszystkie naprawy gwarancyjne muszą być przeprowadzone przez APS firmy Samsung. pkt.7 Gwarancja nie obejmuje: a) okresowe kontrole, konserwacja i naprawa lub wymiana części z powodu normalnego zużycia eksploatacyjnego (zarysowania, trudne do usunięcia zabrudzenia, wytarcia. itp). b) usunięcie lub instalacja produktu, czyszczenia zewnętrznego jak i wewnętrznego (np. głowic, układów optyki).
Niezła jazda.

BARDZO DUZO PRZYKLADOW W LINKU WYZEJ

WEWNĘTRZNEGO ZABRUDZENIA KURZEM MATRYCY.

Dziś był serwisant z Zabrza u mnie i wydał diagnozę, że ciemniejsze plamy na ekranie (matrycy tv Samsug 40F5500) to na 100% efekt zakurzenia od wewnątrz matrycy (nie efekt cloudingu, murry ect, uszkodzeń, zużyć led).

WYSTAWIŁ GOTOWCA którego już ze sobą przywiózł )) Z DIAGNOZĄ, która traktuje o odrzuceniu przyjęcia reklamacji/naprawy... z uwagi na zabrudzenie kurzem OD WEWNĄTRZ!

Całość jego diagnozy trwała może 2 min po czym powołał się na ptk. 7 karty gwarancyjnej (gdzie nota bene nie jest napisane, że nie obejmuje zabrudzenia OD WEWNĄTRZ!) i odmówił przyjęcia sprzętu, bo samsung... tego nie honoruje.
Koszt czyszczenia - 250zł ))) i gwarancji nie ma, czy się nic nie uszkodzi
No to pięknie.

DLA MNIE JEST ŚMIESZNE, że WADA FABRYCZNA ( w moim mniemaniu takową jest - złe złożenie matrycy, ramy tv która może skutkować dostaniem się tam kurzu, albo używanie niewłaściwych komponentów) nie jest uwzględniana.

PYTANIE DO SPECÓW: jak można zabrudzić kurzem TV OD WEWNĄTRZ???
dlaczego to moja wina ? rozumiem, gdyby to było zewnętrzne zabrudzenie, uszkodzenie- OWSZEM. ale tv był użytkowany zgodnie z zaleceniami i przeznaczeniem

TV jest i był użytkowany w NORMALNYCH warunkach, niestety nie mieszkam na wahadłowcu NASA... ale w normalnym, cywilizowanym mieszkaniu. TV ma rok z haczykiem i takie klocki, a jeszcze te SURREALISTYCZNE ARGUMENTY... odwołałem się mailowo do Samsunga przez ich formularz. Zastanawiam się co odpowiedzą. Na pewno sprawy tak nie zostawię i nie wykluczam wystąpienia na drogę cywilnoprawną.

Śmieszne jest, że gdy kurz się dostanie do podzespołów i coś się spali - uwzględnią/wymienią
ale gdy się dostanie między matrycę to już NIE (mimo, że takie dostanie się tam kurzu NIE JEST zależne od użytkownika, ale od tego JAK ZOSTAŁ TV ZŁOŻONY, jak jest szczelny)

byłbym wdzięczny za wszelkie informacje, jeśli komuś się udało pomyślnie załatwić ten problem.. w jaki sposób, jaką linią, opcją itp.

===============================

 

image.gifZacznę od tego, iż to ja rozpocząłem ten wątek na forum wspomnianym przez HQ150.
Postanowiłem się tutaj zarejestrować, aby szukać porady co i jak z tym fantem zrobić.
Zacznę od tego, iż sprawa owego przebarwienia (sam nie wiem jak to nazwać) została zgłoszona niezwłocznie jak ją zauważyłem Gwarantowi - firmie Samsung.
Po jakimś tygodniu przyjechał Pan z serwisu, tylko spojrzał, porobił sobie temu zdjęcia i wręczył GOTOWIEC wydrukowany z przyczyną odmowy naprawy, czy po prostu zabrania do serwisu na dalsze oględziny, czy nawet demontaż w celu sprawdzenia, czy to faktycznie kurz jak stwierdził serwisant.
Jestem zażenowany postępowaniem firmy Samsung i raczej jest to ostatni produkt tej firmy.
Zrozumiałbym to jakby TV miał np. 5 lat, ale nie 11 miesięcy. W tej chili rok.
W sumie kupiłem ten TV i jako użytkownik nie miałem wpływu na dostanie się kurzu za matryce. Tv stoi w pokoju dziennym, a nie w kotłowni.

Po wyłączeniu TV plam nie widać. Najbardziej nieestetycznie wygląda to na jasnych kolorach (już kiedyś ktoś zwrócił mi uwage).
Mało tego ostatnio jestem tak przeczulony na punkcie tego tv, że zauważyłem w drugim rogu dwie, mniejsze okrągłe plamy, które dopiero zaczynają wychodzić...

image.gif

image.gif

image.gif

image.gif

image.gif

Edytowane przez grundig
  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grundig czytałem dlatego ja po doświadczeniach zdobytych na forum sprzętu tej firmy nikomu nie polecę bo to ze się psuje to ok złośliwość rzeczy martwych zdążają się wpadki każdemu ale stan na wysokości zadania napraw oddaj pieniądze a nie wymyślaj jakby klienta wina ze jest kirz albo ze matrycy wyczyścić nie można bądźmy poważni dla mnie coraz bardziej liczy się nie to jak sprzet wyglada i ile ma nitow tylko jakie podejście ma firma do klienta a LG ma bardzo dobre nic się nie psuje z LG nie mam zadnych problemów a z samsungiem szkoda gadać zaraz taki jeden napisze ze w kieszeni LG siedzę 😂 nie nie siedzę nie chce mieć nic do czynienia z ta firma a ze telewizor udało im się wyprodukować bardzo dobry to jedynie pogratulować 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo duzo negatywnych przykladow ktory dotczy samsunga w linku

W odpowiedzi na Pana zgłoszenie (do spółki al.to dostarczono dnia 21 marca 2017r.) imieniem spółki al.to informuje, iż reklamacja tytułem rękojmi konsumenckiej uznana została za bezzasadną.

Uzasadnienie.
Należy zwrócić uwagę na fakt, że przewidziany termin czternastodniowy nie wyznacza czasu na zajęcie stanowiska przez sprzedawcę odnośnie do ewentualnie złożonego przez konsumenta oświadczenia w przedmiocie odstąpienia od umowy. Wydaje się, iż wyłączenie przedmiotowego oświadczenia spod reżimu omawianego przepisu jest uzasadnione faktem, że uprawnienie to jest
najdalej idącym uprawnieniem kupującego, prowadzącym do unicestwienia samej umowy, a ponadto realizacja tego prawa podlega również najdalej idącym ograniczeniom. W ogóle kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Zatem czas, jaki jest potrzebny dla oceny zasadności oświadczenia kupującego o odstąpieniu od umowy, musi czasami być nawet dłuższy od wskazanego w komentowanym przepisie. Długość tego czasu będzie pochodną zwłaszcza przedmiotu sprzedaży i rodzaju niezgodności rzeczy z umową.

W przedmiotowej reklamacji spółka al.to nie jest w stanie stwierdzić czy zgłaszana usterka (kurz pod matrycą) wynika z działania Użytkownika bądź z wady fabrycznej, gdyż nie ma uprawnień do
ingerencji w urządzenie, które posiada zwartą obudowę i każda ingerencja mogłaby spowodować
dalsze uszkodzenie sprzętu oraz utratę gwarancji. Zatem Sprzedawca nie może brać odpowiedzialności za urządzenie, którego nie może zweryfikować. Z ostrożności pragnę dodać, iż wobec Pana żądania zwrotu gotówki tak szczegółowa diagnoza nie jest możliwa w centrali Spółki al.to ze względu na brak uprawnień Sprzedawcy w zwartą strukturę urządzenia, w związku z czym reklamowany telewizor przekazany zostanie do weryfikacji w autoryzowanym serwisie producenta. Technicy autoryzowanego centrum serwisowego dysponują kompetencjami pozwalającymi im na stwierdzenie czy zgłaszana usterka wynika z wady materiałowej/konstrukcyjnej czy też spowodowana jest nieprawidłowym użytkowaniem. Z ostrożności pragnę wskazać, iż charakter zgłaszanych usterek (kurz pod matrycą) oraz ogólny stan urządzenia (telewizor wydziela specyficzny zapach charakterystyczny dla wilgotnych, niewietrzonych pomieszczeń) może świadczyć o przekroczeniu warunków eksploatacji oraz niewłaściwym użytkowaniu sprzętu. Biorąc pod uwagę powyższe spółka al.to informuje jak na wstępie o bezzasadności zgłoszonej reklamacji oraz informuje, iż ewentualna zmiana decyzji nastąpić może po otrzymaniu opinii autoryzowanego serwisu Producenta. Prosimy o wyrozumiałość oraz cierpliwość w przedmiotowej sprawie."

W piśmie reklamacyjnym jak i w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy nie pisałem im, że mają 2 tygodnie na decyzję. Rozumiem że teraz będą próbowali przerzucić winę na mnie? Jak można niewłaściwie użytkować sprzęt? Jeśli chodzi o ten charakterystyczny zapach to pudełko po telewizorze miałem w piwnicy co jest oczywiste ze względu na duże gabaryty i owszem od dołu zaczęła je brać wilgoć i śmierdziało, ale w środku jest styropian, więc postanowiłem je wzmocnić folią stretch i po prostu odesłałem w nim. Co mam im teraz odpisać?

--------------------------------------------------------------------

Witam, to mój pierwszy wpis więc wypada się przywitać. A teraz do rzeczy.
Jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem UE48H6700SL. Jakieś 3 tygodnie temu zauważyłem na ekranie swojego TV plamę u dołu ekranu. Zrobiłem więc kilka screenów w PAINT z różnymi kolorami i przez pendraka wyświetliłem na ekranie w/w cudu koreańskiej techniki. Efekt zgodny z przewidywanym.
Dzwonię do serwisu EURO RTV AGD a właściwie na infolinię. Pani objaśnia że mogę zgłosić naprawę u nich albo bezpośrednio w Samsungu bo będzie szybciej. Rozejrzałem się co nie co w internecie i przeczytałem między innymi ten temat. No i zaświeciło mi się w głowie czerwone STOP.
Ponieważ TV nabyłem 1.12.2014 roku czym prędzej udałem się do sklepu w celu złożenia reklamacji. Pan mnie namawiał na gwarancję. Oczywiście zgłosiłem TV jako niezgodny z umową.
Poinformowałem człowieka że telewizor znajduje się obecnie w Warszawie a nie w Ostrowcu Św.
Pan stwierdził że adres podam dopiero wtedy jak serwis zadzwoni do mnie. No i zadzwonił... z Tarnobrzega. Powiedziałem pani (tak, zadzwoniła do mnie pani z serwisu Samsung) że TV jest w stolicy a ona że ma zgłoszenie na adres w Ostrowcu. Powiedziałem że nie ma problemu i niech zmieni adres. No niestety, przerosło to system informatyczny samsunga i pani spokojnie powiedziała że musi zamknąć zgłoszenie a ja muszę ponownie je otworzyć w Warszawie (poprzednie też było otwierane w Warszawie) Paranoja. W trakcie rozmowy dowiedziałem się że ta wada to nie wada i że ja naczytałem się głupot w internecie i że nie mam szans na wymianę odbiornika i tego typu ble ble ble.
Niestety, pani nie trafiła bo z zawodu jestem elektronikiem (20 lat w zawodzie) i po paru mocnych argumentach z mojej strony oboje stwierdziliśmy że pani nie dysponuje kompetencjami do rzeczowej rozmowy . Zgłoszenie zostało zamknięte a trzy dni od zgłoszenia reklamacji do jej zamknięcia stracone (11 do 14 listopada 2016).
Zwolniłem się z pracy w dniu 14 listopada i czym prędzej pobiegłem do sklepu (warszawa/galeria mokotów) i złożyłem ponownie reklamację, pan znów próbował wcisnąć mi naprawę gwarancyjną na co oczywiście sie nie zgodziłem. Zgłoszenie zostało zarejestrowane.
Jakieś 9 dni po tym fakcie zadzwonił do mnie serwis Samsunga (z Warszawy) w celu umówienia wizyty serwisowej. Opisałem w kilku zdaniach przypadłość odbiornika jako ciemne plamy (nie wiem co to za plamy, mogę tylko przypuszczać).
Pan powiedział że podjedzie. Po jakiś 3 moze 4 godzinach ponowny telefon z serwisu z prośbą o przesłanie zdjecia nalepki z numerem fabrycznym. Pytanie: po co? A po to żeby serwis mógł zamówić matrycę. Odpowiedziałem że ja nie zgłaszam naprawy gwarancyjnej tylko niezgodność z umową. Pan stwierdził że musi więc sam przyjechać. No i przyjechał. Dobrze że miałem pendraka ze wspomnianymi screenami bo inaczej by się nie udało zrobić "ekspertzy"
Od razu padło stwierdzenie że to brud pod ekranem. Dziwne, serwis nie ma generatora obrazu kontrolnego czy innego RGB i tak na oko wystawił ekspertyzę. Porozmawiałem chwilę z serwisantem i w trakcie tej rozmowy wyszło na to że oni akurat nie czyszczą matryc bo plamy pojawiają sie ponownie oraz to że po wymianie matrycy nie ma gwarancji że plamy nie wystąpią ponownie.

Edytowane przez grundig
  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w moim przypadku s95b był ostatnim zakupem sprzętu samsunga. ja od nich nic nie chce. z kim bym nie rozmawiał każdy ma mniejszy lub większy problem, a to aparat nie łapie ostrości, a to bateria się grzeje i w aucie np. nie ładuje, a to na wyswietlaczu nic nie widać w słońcu, a to folia odchodzi, a to słuchawki przestały mi działać. można trylogię napisać o problemach. A ja sobie na sony siedzę, sprzęty mam apple i normalnie trochę to nudne się robi ale tutaj nic się nie psuje, normalnie można wyczyścić. nie ma żadnych a to żadnych problemów. iPhone biorę do ręki i działa. Macbooka to samo. ipada czy airpodsy zero problemów. a kumpel mówi ty a jak mam zrobić w Windowsie żeby drukarka działała. bo sterowniki mam najnowsze. kable usb już 3 razy wymieniłem i nie działa. a ja czekaj wpadne z maciem zobaczymy. przychodzę z maciem podłączam się w chwile. wszystko działa. więc drukarka nie uszkodzona. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gregory No weź ty porównujesz Apple do samsunga to tak jakbyś porównywał Ferrari do wartburga 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno gdybys wczesniej  przeczytal    podobne informacje  o  samsungu wybralbys  telewizor innej marki. Inne osoby ktore planuja kupno telewiZOR

2 minuty temu, Gregory-86 napisał:

w moim przypadku s95b był ostatnim zakupem sprzętu samsunga. ja od nich nic nie chce. z kim bym nie rozmawiał każdy ma mniejszy lub większy problem, a to aparat nie łapie ostrości, a to bateria się grzeje i w aucie np. nie ładuje, a to na wyswietlaczu nic nie widać w słońcu, a to folia odchodzi, a to słuchawki przestały mi działać. można trylogię napisać o problemach. A ja sobie na sony siedzę, sprzęty mam apple i normalnie trochę to nudne się robi ale tutaj nic się nie psuje, normalnie można wyczyścić. nie ma żadnych a to żadnych problemów. iPhone biorę do ręki i działa. Macbooka to samo. ipada czy airpodsy zero problemów. a kumpel mówi ty a jak mam zrobić w Windowsie żeby drukarka działała. bo sterowniki mam najnowsze. kable usb już 3 razy wymieniłem i nie działa. a ja czekaj wpadne z maciem zobaczymy. przychodzę z maciem podłączam się w chwile. wszystko działa. więc drukarka nie uszkodzona. 

Zauwazylem ze gdy pojawia sie negatywny post,  zaraz nizej ktos pisze ze samsung jest super a jest inaczej nie jest super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jest tak dlatego ze Samsung zatrudnia fermę troli jak towarzysz Putin z Kremla i stad te wpisy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, grundig napisał:

Na pewno gdybys wczesniej  przeczytal    podobne informacje  o  samsungu wybralbys  telewizor innej marki. Inne osoby ktore planuja kupno telewiZOR

Jeśli wcześniej wiedziałbym na jakie problemy cierpi s95b. Oczywiście sprzętu bym nie kupił. Wystarczyłoby ze bym przeczytał temat o czyszczeniu matrycy. Omijałbym szerokim łukiem. A tak hipotetycznie kupiłbyś samochód którego myć nie wolno.  

11 minut temu, SAM41 napisał:

Pewnie jest tak dlatego ze Samsung zatrudnia fermę troli jak towarzysz Putin z Kremla i stad te wpisy 

Ciekawe czy też maja siedzibę w Petersburgu. 😂😂 swoją droga jak rozmawiałem z wujkiem to mówił ze piękne miasto. Ciekawe czy za naszego życia Polak będzie mógł się tam na wycieczkę bez stresu wybrać. Chętnie bym pojechał. Oczywiście nie teraz. Bo samobójcą nie jestem. 

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkich piszących nie na temat gorąco pozdrawiam. Od lipca się nie da czytać i nie ma co czytać. f4270033e4d8a2aa883d880712cfc641.jpg

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, ebola1972 napisał:

Wszystkich piszących nie na temat gorąco pozdrawiam. Od lipca się nie da czytać i nie ma co czytać. f4270033e4d8a2aa883d880712cfc641.jpg

Niestety zgadzam się z Tobą 

Nawet Monity do Adminów nic nie wnoszą !

Widocznie taka forma Tego Forum Właścicielom odpowiada !

Miałem tu zawsze zaglądać z przyjemnością ale od jakiegoś czasu jak się zrobiło to co widać to raczej odpuszczę sobie bo 

Niedosc ze staje się niezbyt fajnie to NOTORYCZNIE są używane niezbyt fajne wpisy !

Pozdrawiam i Życzę więcej dystansu do Siebie i Innych 

 

 

 

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, mirek 59 napisał:

Niedosc ze staje się niezbyt fajnie to NOTORYCZNIE są używane niezbyt fajne wpisy

Popieram, choć chciałoby się bardziej dosadnie to nazwać. 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, grundig napisał:

Usl kazdy wybiera  tryb obrazu  jaki  najbardziej odpowiada.Niedlugo  calkowicie opanujesz to forum.

Tak jak 🦆 ciebie 😂 Nie dziwne, że tak uwielbiasz ją oglądać w trybie żywym :D

3 godziny temu, SAM41 napisał:

Samsung nie ma podejścia do klienta i robi wszystko żeby zrazić do zakupu produktów firmy np. Problem z czyszczeniem wina użytkownika tak dla porównania rozmawialem niedawno ze znajomym kupił AirPods 2 gen słuchawki wleciały mu do wanny pan wziął i mówi do wymiany poszedł na zaplecze i wydał nowe kumpel mówi i to jest podejście a u samsunga wszystko wina użytkownika 

Nie za dużo masz tych znajomych bajkopisarzu? :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, Usl napisał:

Tak jak 🦆 ciebie 😂 Nie dziwne, że tak uwielbiasz ją oglądać w trybie żywym :D

Nie za dużo masz tych znajomych bajkopisarzu? :lol:

W iPhonie obecnie 389 kontaktów. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, bo przecież gość z 🧠🔥 od pedauen 24 info andka by nie nie ogarnął 😅 

3 godziny temu, ebola1972 napisał:

Wszystkich piszących nie na temat gorąco pozdrawiam. Od lipca się nie da czytać i nie ma co czytać. f4270033e4d8a2aa883d880712cfc641.jpg

To ktoś używa jeszcze przycisków? 😜

4 godziny temu, SAM41 napisał:

Grundig czytałem dlatego ja po doświadczeniach zdobytych na forum sprzętu tej firmy nikomu nie polecę bo to ze się psuje to ok złośliwość rzeczy martwych zdążają się wpadki każdemu ale stan na wysokości zadania napraw oddaj pieniądze a nie wymyślaj jakby klienta wina ze jest kirz albo ze matrycy wyczyścić nie można bądźmy poważni dla mnie coraz bardziej liczy się nie to jak sprzet wyglada i ile ma nitow tylko jakie podejście ma firma do klienta a LG ma bardzo dobre nic się nie psuje z LG nie mam zadnych problemów a z samsungiem szkoda gadać zaraz taki jeden napisze ze w kieszeni LG siedzę 😂 nie nie siedzę nie chce mieć nic do czynienia z ta firma a ze telewizor udało im się wyprodukować bardzo dobry to jedynie pogratulować 

Bardzo dobry 😂

spacer.png

Nic tylko pogratulować 😅

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogarnąłby bez problemu. Ja nie mam problemu z obsługa androida. Co ty masz za problem z ogarnięciem telefonu. To nie f16 ze kilka lat trzeba się szkolić. 
Zobacz np. Recenzenci każdy mówi ze Samsung galaxy czy xiaomi huawei czy inni chinczyk taki świetny. Ale jednak każdy na iPhonie siedzi jak myślisz dlaczego. 
Pewnie z tych samych względów co ja. Mianowicie chmura oraz system applowy. Alternatywy nie widzę. No i apk dla Apple lepiej napisane. 

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla tych co obawiają się wypaleń przypominam skrót do wyłączenia obrazu. Kilka sekund wcisnąć klawisz głośności. I tam jest wyłącz obraz. Dla wyboru źródeł przytrzymać przycisk ustawień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hahaha 😂 Przecież tam nawet nie możesz wygodnie cofać 😂😂 Chciałeś chyba napisać każdy słaby recenzent na apul siedzi 🤣

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, grundig napisał:
Godzinę temu, Usl napisał:

Hahaha 😂 Przecież tam nawet nie możesz wygodnie cofać 😂😂 Chciałeś chyba napisać każdy słaby recenzent na apul siedzi 🤣

Ale jaki masz porobiłem z cofaniem. Jak ty tak prostego gestu nie ogarniasz to faktycznie phone nie dla ciebie. 

Toz to mój siostrzeniec 3 latek z tym nie ma problemu. 

Lepiej kup Nokię 3310 ten telefon ogarniesz. 

  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro uważasz za ciągłe gimnastykowanie się by tylko cofnąć z lewej strony za szczyt wygody i to jeszcze nie zawsze to nie ma dziwne, że tak lubisz płaski zniebieszczały ekran w swoim ciemnym sony :D

Edytowane przez Usl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz Usl napisze ze Samsung lepszy bo ma czytnik linii papilarnych gościu tak się już osmieszyl ze pewnie myśli ze Face ID działa w iPhonie na takiej samej zasadzie jak w galaxy i można zdjęciem odblokować telefon na chu się wypowiadasz w temacie w którym nie masz pojęcia oczywiście ze w iPhonie jest prosta nawigacja w galaxy zreszta też i w huawei  ja z żadnym smartfonem nie mam problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Gregory-86 napisał:

Dla mnie to intuicyjne. Dla ciebie być nie musi. Pamięć mięśniowa pracuje. 

Gdzie w tym intuicja jak się wcale czasem nie da cofnąć? 🤣 Po 🧠🔥 pedauenem 24 info właśnie widać 😁

W dniu 21.08.2023 o 17:18, SAM41 napisał:

rozmawiałem ze znajomym serwisantem LG twierdzi ze głupi jestem

No cóż 😅 Nie będę ukrywał, ma rację 😊 

 

W dniu 16.08.2023 o 17:14, SAM41 napisał:

Zastanawiam się po co komu takie jasne telewizory przecież to męczące na dłuższa metę mnie na przykład nie podnieca jak jadę w nocy i zenony czy inne chińskie żarówki z Ali raza po oczach wiec po co mi to w telewizorze w filmie czy serialu 

I co już się zastanowiłeś filozofie? 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak zbiłem ostatecznie jasnosc do 45 % i jest bardzo dobrze kiedy podłączam komputer to zbijam do 25%

Dlaczego zmieniasz kontekst moich wypowiedzi znajomy twierdził ze glupi jestem ze wziąłem g2 zamiast c2 i przepłaciłem tym bardziej ze wysoka jasnosc do szczęścia nie potrzebna a pieniądze można było na co innego przeznaczyć 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...