Skocz do zawartości
Karol kiler Gryko

LG 65CX, zafarb z lewej strony ekranu ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Od kilku dniu posiadam model 65CX, podczas oglądania różnych materiałów z lewej strony zauważyłem delikatnie odcień różowego koloru względem reszty.
Odpaliłem różne plansze testowe i jest to najbardziej widoczne na białym lub szarym tle, gdy patrze lekko pod kątem to tego już nie widać. Ktoś wie o co z tym chodzi ? TV zakupiony jako nowy w rtv agd przez internet.

Pozdrawiam

20210119_141122.jpg

20210119_141909.jpg

20210119_142012.jpg

20210119_142649.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest Twoje prawo i możesz zwrócić wypełniając kartę zwrotu. Pakujesz ją z TV wzywasz kuriera (musisz za niego zapłacić) i to wszystko. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W regulaminie RTV jest napisane:
"Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy."

Skoro zerwałem folię itd, i produkt pewnie pójdzie później na outlet to z 700zl przytulą dla siebie ? (mniej więcej tyle taniej kosztuje outlet).

Na infolinii konsultant poinformował mnie że poniosę tego koszty, lepiej na rękojmie to dać. Jak myślicie ?

Edytowane przez Karol kiler Gryko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, Karol kiler Gryko napisał:

W regulaminie RTV jest napisane:
"Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy."

Skoro zerwałem folię itd, i produkt pewnie pójdzie później na outlet to z 700zl przytulą dla siebie ? (mniej więcej tyle taniej kosztuje outlet).

Na infolinii konsultant poinformował mnie że poniosę tego koszty, lepiej na rękojmie to dać. Jak myślicie ?

Jakiś sprawny umysłowo inaczej. Co miałeś TV w pudełku oglądać. 🙈

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzw. Szrotowy panel, który nigdy nie powinien opuścić fabryki. Zwracaj tej szrot, bez podania przyczyny. Takie masz prawo. A z konsultantami nie gadaj bo już mi padalce doradzili żeby reklamować u producenta bezpośrednio i teraz bujam się z rzecznikami praw konsumenta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Karol kiler Gryko napisał:

Próbować się dogadać aby wymienili telewizor na nowy czy po prostu zwracać i kupić jeszcze raz ?

Na jeden grzyb wychodzi. Chyba, że chcesz kupić inny telewizor np. Sony 😎

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Karol kiler Gryko napisał:

Skoro zerwałem folię itd, i produkt pewnie pójdzie później na outlet to z 700zl przytulą dla siebie ? (mniej więcej tyle taniej kosztuje outlet).

Na infolinii konsultant poinformował mnie że poniosę tego koszty, lepiej na rękojmie to dać. Jak myślicie ?

Z telewizorem w domu masz prawo zrobić generalnie to samo co w sklepie, żeby ocenić czy chcesz go kupić. Jeżeli telewizor ma folię na ekranie, to masz prawo ją zerwać, po czym odstąpić od zakupu jeżeli np znajdziesz jakiś defekt matrycy. Na infolinii konsultant tradycyjnie Cię oszukał. Pakuj ten telewizor do pudła i zwracaj bez podania przyczyny - takie jest Twoje prawo i z niego skorzystaj. Nie kombinuj z żadnymi reklamacjami, bo zostaniesz z ręką w nocniku (LG bardzo rzadko uwzględnia zafarb).  

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zgłosiłem na rękojmie TV, aby teraz zwrócić musiałbym anulować ją np telefonicznie i wtedy wysłać zgłoszenie zwrotu.
Jak myślicie, czekać na serwisanta który oceni to i wyda decyzję czy anulować to i zwrócić po prostu? Czas mam do 30 stycznia, wtedy mija 14 dni.

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Karol kiler Gryko napisał:

Wczoraj zgłosiłem na rękojmie TV

Pisałem żebyś nie bawił się w żadne rękojmie. Strzelasz sobie sam w stopę i będziesz żałował. Kupiłeś nowy telewizor, przyszedł popsuty i chcesz się bawić w jego reklamowanie zamiast po prostu oddać bubel do sprzedawcy bez podania przyczyny? Masochistą jesteś?

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał wyżej efel. Zwróć ten TV i pozbądź się zepsutego egz. Po co sobie życie utrudniać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz to trzeba tv rozpakowywać z wielką pieczołowitością i nawet nie demontować spodu opakowania tylko podłączyć do najbliższego gniazdka zapodać plansze testowe na YT, żeby w razie czego spakować z powrotem i odesłać. Tylko kto kupuje tak często TV żeby o tym pamiętać.🙈

Edytowane przez vvalery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Anulowałem już rękojmię, zgłosiłem zwrot produktu. Naklejać folię czy dać sobie spokój z powtórnym naklejaniem ?
Mam nadzieję, że nie policzą jakiś kosztów użytkowania czy co tam sobie wymyślą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega pracujący w sklepie ze sprzętem elektro, że musi się zgadzać tylko zwartość opakowania, karton może być rozwalony, wszystko może być osobno, tv od kartonu, kable itd, a sprzedawca ma obowiązek przyjąć to wszystko i skompletować. Oczywiście od niego usłyszysz to samo, bo oklamie cię tak samo jak konsultanci na infolinii. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Telewizor zwróciłem, dojechał cały, panowie sprawdzili, niby ok. Trochę zdziwiła mnie obsługa na magazynie bo praktycznie sam musiałem 65calowy telewizor zanieść do ich kąta, w którym sprawdzają sprzęt... Teraz czekam na rozliczenie i mam nadzieje, że zwrócą normalnie całość :)

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem już FV korygującą, zwrócili całość :)

Teraz pytanie, bawić się w loterię z matrycami oled czy kupić tańszego LCD i poczekać aż może microled się rozwinie ? Lub poprawią oledy ?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Karol kiler Gryko teraz trafiłem na Twój post. Mam LG oled 55eg910v, wg metryki leciwy już staruszek (sześć lat) ale w papiery mu nie zaglądałem jak kupowałem. Z drugiej ręki, okazyjnie.

Aktualnie rozglądam się za większym TV, zaczynając zgłębiać temat trafiłem na możliwość przetesotwania oleda różnimy planszami i.. mam dokładnie taki efekt jak u Ciebie. Lekki róż z lewej strony, teraz już wiem, że to zafarb :D Gdybym nie wiedział, to bym nie uznał za wadę, za cholerę nie przekłada się to na gorsze wrażenia z oglądania filmów, czy grania na konsoli. Z telewizora nadal jestem zadowolony, ale chciałbym większy, jak pisałem, no i z hdmi 2.1, hdr, 4k i innymi bajerami.

Też się zastanawiam nad oledem lub sony xh90, bo czytając forum to zacząłem się bać wypaleń, zafarbów czy innych przekłamań obrazu.. a nie wiedziałem że mój obecny tvik już na to cierpi :) 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Karol kiler Gryko napisał:

Dostałem już FV korygującą, zwrócili całość :)

Teraz pytanie, bawić się w loterię z matrycami oled czy kupić tańszego LCD i poczekać aż może microled się rozwinie ? Lub poprawią oledy ?

Na micro led poczekasz z 5 lat żeby go kupić po normalnej cenie albo i dłużej. Sony i Panas raczej nie ma takich jaj z zafarbami. Przynajmniej tak widocznych jak na Twoim były. 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.01.2021 o 16:26, vvalery napisał:

Sony i Panas raczej nie ma takich jaj z zafarbami. Przynajmniej tak widocznych jak na Twoim były.

Oczywiście że ma. Nawet w recenzjach na tym portalu widać zafarb np na Sony. W postach normalnych użytkowników problem również się pojawiał. Mniejszy, większy ale jest.

Nie może być inaczej, skoro producent matryc OLED jest ten sam i dopuszcza w tym względzie pewne 'tolerancje' argumentując że to jest cecha technologii. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, efel napisał:

Oczywiście że ma. Nawet w recenzjach na tym portalu widać zafarb np na Sony. W postach normalnych użytkowników problem również się pojawiał. Mniejszy, większy ale jest.

Nie może być inaczej, skoro producent matryc OLED jest ten sam i dopuszcza w tym względzie pewne 'tolerancje' argumentując że to jest cecha technologii. 

Pełna zgoda, może mniej krzyku z powodu znacznie mniejszej sprzedaży. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem oglądać w MM tv na wystawie, dostałem pilot, mogłem się pobawić ustawieniami i zobaczyć różne testy na yt czy z pendrive, w sklepie nie dostrzegłem zafarbu, który by denerwował podczas oglądania.
Zamówiłem w mediaexpert z promocjami i możliwością zwrotu w sklepie stacjonarnym (mam blisko do sklepu), więc runda druga z LG, zobaczymy... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...