Karol kiler Gryko 3 Napisano 19 Stycznia 2021 Witam Od kilku dniu posiadam model 65CX, podczas oglądania różnych materiałów z lewej strony zauważyłem delikatnie odcień różowego koloru względem reszty. Odpaliłem różne plansze testowe i jest to najbardziej widoczne na białym lub szarym tle, gdy patrze lekko pod kątem to tego już nie widać. Ktoś wie o co z tym chodzi ? TV zakupiony jako nowy w rtv agd przez internet. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol kiler Gryko 3 Napisano 19 Stycznia 2021 Efekt jest mniej więcej jak na tym filmie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 667 Napisano 19 Stycznia 2021 TTTM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvalery 180 Napisano 20 Stycznia 2021 Miłej lektury: Oled Yellow/Red Tint | Page 77 | AVForums Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol kiler Gryko 3 Napisano 20 Stycznia 2021 Jak to jest z zwrotem w przeciągu 14dni po całkowitym rozpakowaniu sprzętu ? Próbować zwrócić w ten sposób czy z rękojmi ? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvalery 180 Napisano 20 Stycznia 2021 To jest Twoje prawo i możesz zwrócić wypełniając kartę zwrotu. Pakujesz ją z TV wzywasz kuriera (musisz za niego zapłacić) i to wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol kiler Gryko 3 Napisano 20 Stycznia 2021 (edytowane) W regulaminie RTV jest napisane: "Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy." Skoro zerwałem folię itd, i produkt pewnie pójdzie później na outlet to z 700zl przytulą dla siebie ? (mniej więcej tyle taniej kosztuje outlet). Na infolinii konsultant poinformował mnie że poniosę tego koszty, lepiej na rękojmie to dać. Jak myślicie ? Edytowane 20 Stycznia 2021 przez Karol kiler Gryko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvalery 180 Napisano 20 Stycznia 2021 52 minuty temu, Karol kiler Gryko napisał: W regulaminie RTV jest napisane: "Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy." Skoro zerwałem folię itd, i produkt pewnie pójdzie później na outlet to z 700zl przytulą dla siebie ? (mniej więcej tyle taniej kosztuje outlet). Na infolinii konsultant poinformował mnie że poniosę tego koszty, lepiej na rękojmie to dać. Jak myślicie ? Jakiś sprawny umysłowo inaczej. Co miałeś TV w pudełku oglądać. 🙈 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 20 Stycznia 2021 Tzw. Szrotowy panel, który nigdy nie powinien opuścić fabryki. Zwracaj tej szrot, bez podania przyczyny. Takie masz prawo. A z konsultantami nie gadaj bo już mi padalce doradzili żeby reklamować u producenta bezpośrednio i teraz bujam się z rzecznikami praw konsumenta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol kiler Gryko 3 Napisano 20 Stycznia 2021 Próbować się dogadać aby wymienili telewizor na nowy czy po prostu zwracać i kupić jeszcze raz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvalery 180 Napisano 21 Stycznia 2021 7 godzin temu, Karol kiler Gryko napisał: Próbować się dogadać aby wymienili telewizor na nowy czy po prostu zwracać i kupić jeszcze raz ? Na jeden grzyb wychodzi. Chyba, że chcesz kupić inny telewizor np. Sony 😎 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 21 Stycznia 2021 12 godzin temu, Karol kiler Gryko napisał: Skoro zerwałem folię itd, i produkt pewnie pójdzie później na outlet to z 700zl przytulą dla siebie ? (mniej więcej tyle taniej kosztuje outlet). Na infolinii konsultant poinformował mnie że poniosę tego koszty, lepiej na rękojmie to dać. Jak myślicie ? Z telewizorem w domu masz prawo zrobić generalnie to samo co w sklepie, żeby ocenić czy chcesz go kupić. Jeżeli telewizor ma folię na ekranie, to masz prawo ją zerwać, po czym odstąpić od zakupu jeżeli np znajdziesz jakiś defekt matrycy. Na infolinii konsultant tradycyjnie Cię oszukał. Pakuj ten telewizor do pudła i zwracaj bez podania przyczyny - takie jest Twoje prawo i z niego skorzystaj. Nie kombinuj z żadnymi reklamacjami, bo zostaniesz z ręką w nocniku (LG bardzo rzadko uwzględnia zafarb). 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol kiler Gryko 3 Napisano 21 Stycznia 2021 Wczoraj zgłosiłem na rękojmie TV, aby teraz zwrócić musiałbym anulować ją np telefonicznie i wtedy wysłać zgłoszenie zwrotu. Jak myślicie, czekać na serwisanta który oceni to i wyda decyzję czy anulować to i zwrócić po prostu? Czas mam do 30 stycznia, wtedy mija 14 dni. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 22 Stycznia 2021 17 godzin temu, Karol kiler Gryko napisał: Wczoraj zgłosiłem na rękojmie TV Pisałem żebyś nie bawił się w żadne rękojmie. Strzelasz sobie sam w stopę i będziesz żałował. Kupiłeś nowy telewizor, przyszedł popsuty i chcesz się bawić w jego reklamowanie zamiast po prostu oddać bubel do sprzedawcy bez podania przyczyny? Masochistą jesteś? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marciniozo 64 Napisano 22 Stycznia 2021 Tak jak napisał wyżej efel. Zwróć ten TV i pozbądź się zepsutego egz. Po co sobie życie utrudniać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvalery 180 Napisano 23 Stycznia 2021 (edytowane) Teraz to trzeba tv rozpakowywać z wielką pieczołowitością i nawet nie demontować spodu opakowania tylko podłączyć do najbliższego gniazdka zapodać plansze testowe na YT, żeby w razie czego spakować z powrotem i odesłać. Tylko kto kupuje tak często TV żeby o tym pamiętać.🙈 Edytowane 23 Stycznia 2021 przez vvalery Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol kiler Gryko 3 Napisano 25 Stycznia 2021 Anulowałem już rękojmię, zgłosiłem zwrot produktu. Naklejać folię czy dać sobie spokój z powtórnym naklejaniem ? Mam nadzieję, że nie policzą jakiś kosztów użytkowania czy co tam sobie wymyślą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 25 Stycznia 2021 Mój kolega pracujący w sklepie ze sprzętem elektro, że musi się zgadzać tylko zwartość opakowania, karton może być rozwalony, wszystko może być osobno, tv od kartonu, kable itd, a sprzedawca ma obowiązek przyjąć to wszystko i skompletować. Oczywiście od niego usłyszysz to samo, bo oklamie cię tak samo jak konsultanci na infolinii. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol kiler Gryko 3 Napisano 27 Stycznia 2021 Telewizor zwróciłem, dojechał cały, panowie sprawdzili, niby ok. Trochę zdziwiła mnie obsługa na magazynie bo praktycznie sam musiałem 65calowy telewizor zanieść do ich kąta, w którym sprawdzają sprzęt... Teraz czekam na rozliczenie i mam nadzieje, że zwrócą normalnie całość 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol kiler Gryko 3 Napisano 29 Stycznia 2021 Dostałem już FV korygującą, zwrócili całość Teraz pytanie, bawić się w loterię z matrycami oled czy kupić tańszego LCD i poczekać aż może microled się rozwinie ? Lub poprawią oledy ? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nightwish 2 Napisano 29 Stycznia 2021 @Karol kiler Gryko teraz trafiłem na Twój post. Mam LG oled 55eg910v, wg metryki leciwy już staruszek (sześć lat) ale w papiery mu nie zaglądałem jak kupowałem. Z drugiej ręki, okazyjnie. Aktualnie rozglądam się za większym TV, zaczynając zgłębiać temat trafiłem na możliwość przetesotwania oleda różnimy planszami i.. mam dokładnie taki efekt jak u Ciebie. Lekki róż z lewej strony, teraz już wiem, że to zafarb Gdybym nie wiedział, to bym nie uznał za wadę, za cholerę nie przekłada się to na gorsze wrażenia z oglądania filmów, czy grania na konsoli. Z telewizora nadal jestem zadowolony, ale chciałbym większy, jak pisałem, no i z hdmi 2.1, hdr, 4k i innymi bajerami. Też się zastanawiam nad oledem lub sony xh90, bo czytając forum to zacząłem się bać wypaleń, zafarbów czy innych przekłamań obrazu.. a nie wiedziałem że mój obecny tvik już na to cierpi 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvalery 180 Napisano 29 Stycznia 2021 Godzinę temu, Karol kiler Gryko napisał: Dostałem już FV korygującą, zwrócili całość Teraz pytanie, bawić się w loterię z matrycami oled czy kupić tańszego LCD i poczekać aż może microled się rozwinie ? Lub poprawią oledy ? Na micro led poczekasz z 5 lat żeby go kupić po normalnej cenie albo i dłużej. Sony i Panas raczej nie ma takich jaj z zafarbami. Przynajmniej tak widocznych jak na Twoim były. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 1 Lutego 2021 W dniu 29.01.2021 o 16:26, vvalery napisał: Sony i Panas raczej nie ma takich jaj z zafarbami. Przynajmniej tak widocznych jak na Twoim były. Oczywiście że ma. Nawet w recenzjach na tym portalu widać zafarb np na Sony. W postach normalnych użytkowników problem również się pojawiał. Mniejszy, większy ale jest. Nie może być inaczej, skoro producent matryc OLED jest ten sam i dopuszcza w tym względzie pewne 'tolerancje' argumentując że to jest cecha technologii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvalery 180 Napisano 1 Lutego 2021 29 minut temu, efel napisał: Oczywiście że ma. Nawet w recenzjach na tym portalu widać zafarb np na Sony. W postach normalnych użytkowników problem również się pojawiał. Mniejszy, większy ale jest. Nie może być inaczej, skoro producent matryc OLED jest ten sam i dopuszcza w tym względzie pewne 'tolerancje' argumentując że to jest cecha technologii. Pełna zgoda, może mniej krzyku z powodu znacznie mniejszej sprzedaży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol kiler Gryko 3 Napisano 2 Lutego 2021 Byłem oglądać w MM tv na wystawie, dostałem pilot, mogłem się pobawić ustawieniami i zobaczyć różne testy na yt czy z pendrive, w sklepie nie dostrzegłem zafarbu, który by denerwował podczas oglądania. Zamówiłem w mediaexpert z promocjami i możliwością zwrotu w sklepie stacjonarnym (mam blisko do sklepu), więc runda druga z LG, zobaczymy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach