Gmeru 2 216 Napisano 18 Grudnia 2020 Trudnej historii gry Cyberpunk 2077 ciąg dalszy. Sony najwyraźniej doszło do wniosku, że miarka się przebrała i ogłosiło program zwrotów Cyberpunk 2077 w wersji cyfrowej oraz... usuwa do odwołania możliwość zakupu tytuły w PlayStation Store. Przeczytaj całość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 18 Grudnia 2020 Haha Obciach roku...., no coż sami maja co chcieli..., a dziś znów rzeź na akcjach, tak się kończy skok na kasę... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 700 Napisano 18 Grudnia 2020 Wielka szkoda, że nasza firma tak dała d. . Mieli dobrą markę na cały świat, a ta sprawa może ich pogrążyć przez jedną grę. Sama gra wydaje się mega. Yutuberzy, którzy wcześniej nie zajmowali się w ogóle tym gatunkiem grają. Wszyscy grają Nawet ja się nad tym zastanawiam mimo, że całkowicie nie lubię tego gatunku i w nic nie grałem. Ten świat jest niezwykły bo można np. w całym mieście wejść do każdego budynku, na każde piętro czy na ulicy i są interakcje. Na PC jest sporo bugów, ale Yutuberzy mówią, że można grać. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 18 Grudnia 2020 2 godziny temu, Adam60 napisał: Mieli dobrą markę na cały świat, a ta sprawa może ich pogrążyć przez jedną grę. Dobrą markę wyrobili sobie tak na dobrą sprawę dwoma grami: Wiedźminem 2 i 3. Obie powstały w czasie gdy to jeszcze była mała spółka, debiutująca na giełdzie. Podejrzewam że pracowali przy tych grach ludzie będący w CDP od początku, z pasją i zaangażowaniem. Wielu z tych ludzi dzisiaj już tam nie pracuje, to jedno. A drugie że od momentu premiery Wiedźmina 3 zaczął się giełdowy boom i z ceny kilkunastu zł za akcję w parę lat zrobiło się prawie 500 zł. CDP stał się wielką korporacją, najdroższą w pewnym momencie w całym kraju. To nie sprzyja produkcji gier - wielka i rozrośnięta korpo jest w stanie zrobić i wydać świetną grę, ale to raczej jest wyjątek a nie reguła. Pracuję w korpo i wiem ile czasu schodzi z użeraniem się z biurokracją i poszczególnymi szczeblami korpo (nawet drobna pierdoła musi być zatwierdzona i zaopiniowana przez kierownika niższego szczebla i później pięciu innych coraz wyższego). Swoją pracę w małej firmie wykonałbym pięć razy szybciej i ze dwa razy lepiej. No i dużo, dużo taniej. CDP od momentu kiedy stał się wielkim i znanym korpo, które przecież jest nastawione tylko na zysk (giełda) utracił możliwości które miał kiedyś - taniej i w miarę zwinnej, szybkiej produkcji ambitnego tytułu. Wiadomo było od początku, że Cyberpunk będzie grą kolosalną i jedyna moja obawa polegała na tym, że oni w nowych dla siebie warunkach korpo sobie nie poradzą z zarządzaniem studiem przez co nie ogarną w czasie tak ambitnego projektu. Pierwsze sygnały że tak będzie docierały do nas gdy zaczęły się cięcia w grze: a to nie będzie tego, a to tamtego, kampania ma być krótsza niż w Wiedźminie 3 itp. Później zaczęło się przekładanie premiery i przy 3cim był wyraźny sygnał że coś tam definitywnie nie zagrało. Oprogramowania tak złożonego jak Cyberpunk nie robi się w pół roku - ta gra żeby wyjść 10 grudnia w idealnym stanie, powinna być gotowa tak naprawdę pół roku wcześniej. Jeżeli oni do ostatnich dni grzebali przy kodzie gry, do czego oficjalnie się przyznali, to nie mogło skończyć się inaczej niż katastrofą, czego niestety jesteśmy świadkami. 3 godziny temu, Adam60 napisał: Ten świat jest niezwykły bo można np. w całym mieście wejść do każdego budynku, na każde piętro czy na ulicy i są interakcje. Chyba za bardzo wszedł Ci marketing. Nie ćpaj go więcej. Interaktywność tego tytułu jest pozorna a czasami nawet bezsensowna. Postacie na ulicy mają tylko po jednej kwestii dialogowej, z tym zwiedzaniem budynków to ja nie zauważyłem jakiejś rewolucji. Za to niektóre ważne systemy gry np policja są totalnie popsute. Jak zrobisz coś złego to podobnie do GTA stajesz się poszukiwany i rosną gwiazdki. Problem jest taki że policjanci pojawiają się wokół znikąd. Potrafią pojawić się w pokoju zamkniętego za drzwiami do którego prowadzą tylko te jedne drzwi na które cały czas patrzyłeś. Takie rzeczy rozwalają całą immersję i klimat i powodują że myślisz sobie: ech to tylko gra, bez sensu ten skrypt znowu zadziałał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 18 Grudnia 2020 17 minut temu, efel napisał: Dobrą markę wyrobili sobie tak na dobrą sprawę dwoma grami: Wiedźminem 2 i 3. Obie powstały w czasie gdy to jeszcze była mała spółka, debiutująca na giełdzie. Podejrzewam że pracowali przy tych grach ludzie będący w CDP od początku, z pasją i zaangażowaniem. Wielu z tych ludzi dzisiaj już tam nie pracuje, to jedno. A drugie że od momentu premiery Wiedźmina 3 zaczął się giełdowy boom i z ceny kilkunastu zł za akcję w parę lat zrobiło się prawie 500 zł. CDP stał się wielką korporacją, najdroższą w pewnym momencie w całym kraju. To nie sprzyja produkcji gier - wielka i rozrośnięta korpo jest w stanie zrobić i wydać świetną grę, ale to raczej jest wyjątek a nie reguła. Pracuję w korpo i wiem ile czasu schodzi z użeraniem się z biurokracją i poszczególnymi szczeblami korpo (nawet drobna pierdoła musi być zatwierdzona i zaopiniowana przez kierownika niższego szczebla i później pięciu innych coraz wyższego). Swoją pracę w małej firmie wykonałbym pięć razy szybciej i ze dwa razy lepiej. No i dużo, dużo taniej. CDP od momentu kiedy stał się wielkim i znanym korpo, które przecież jest nastawione tylko na zysk (giełda) utracił możliwości które miał kiedyś - taniej i w miarę zwinnej, szybkiej produkcji ambitnego tytułu. Wiadomo było od początku, że Cyberpunk będzie grą kolosalną i jedyna moja obawa polegała na tym, że oni w nowych dla siebie warunkach korpo sobie nie poradzą z zarządzaniem studiem przez co nie ogarną w czasie tak ambitnego projektu. Pierwsze sygnały że tak będzie docierały do nas gdy zaczęły się cięcia w grze: a to nie będzie tego, a to tamtego, kampania ma być krótsza niż w Wiedźminie 3 itp. Później zaczęło się przekładanie premiery i przy 3cim był wyraźny sygnał że coś tam definitywnie nie zagrało. Oprogramowania tak złożonego jak Cyberpunk nie robi się w pół roku - ta gra żeby wyjść 10 grudnia w idealnym stanie, powinna być gotowa tak naprawdę pół roku wcześniej. Jeżeli oni do ostatnich dni grzebali przy kodzie gry, do czego oficjalnie się przyznali, to nie mogło skończyć się inaczej niż katastrofą, czego niestety jesteśmy świadkami. Chyba za bardzo wszedł Ci marketing. Nie ćpaj go więcej. Interaktywność tego tytułu jest pozorna a czasami nawet bezsensowna. Postacie na ulicy mają tylko po jednej kwestii dialogowej, z tym zwiedzaniem budynków to ja nie zauważyłem jakiejś rewolucji. Za to niektóre ważne systemy gry np policja są totalnie popsute. Jak zrobisz coś złego to podobnie do GTA stajesz się poszukiwany i rosną gwiazdki. Problem jest taki że policjanci pojawiają się wokół znikąd. Potrafią pojawić się w pokoju zamkniętego za drzwiami do którego prowadzą tylko te jedne drzwi na które cały czas patrzyłeś. Takie rzeczy rozwalają całą immersję i klimat i powodują że myślisz sobie: ech to tylko gra, bez sensu ten skrypt znowu zadziałał. Akurat Wiedźmin 2 na świecie to padaka, przede wszystkim przez mechanikę walki..., Wiedźmin 3 potrzebował roku by odbić na giełdzie i sprzedażowo (uwagi na rynku)... Zaraz po premierze Wiedźmina 3 to była padaka jak ta dziś na CDP.... i spadki...., mocne spadki... Zastanawia mnie kto certyfikował te gry w MS i SONY bo ani Xbox One , ani PS4 nie powinny nigdy ujrzeć świata ..., nie wiem jak Oni chcieli by Cyber działał na tych pudłach jak szczególnie PS4 to padło totalne... Niestety CDR umieją robić gry na PC na konsole to jeszcze długa droga przed nimi, a zgubił ich chciwość, wystrczylo wydać tytuł tylko na PC i net geny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 18 Grudnia 2020 2 minuty temu, ma_ko napisał: Wiedźmin 3 potrzebował roku by odbić na giełdzie i sprzedażowo (uwagi na rynku)... Zaraz po premierze Wiedźmina 3 to była padaka jak ta dziś na CDP.... i spadki...., mocne spadki... Zgadzam się że Wiedźmin 3 po premierze miał problemy. Ale gra wyszła najpierw na PC a dopiero po pół roku zdaje się na konsole. Tam nie było aż takiej padaki jak teraz. Jedynym problemem Wieśka na konsole było to że były spadki fps. Ale gra wyglądała w porządku - tak jak się większość ludzi spodziewała że będzie wyglądała. Grałem w Wiedźmina 3 od razu po premierze na PC i mimo że spotkałem parę gliczy w moich oczach ta gra nie była popsuta i była warta zakupu. Cyberpunk zgliczował mi się już w pierwszej misji w której wyszedłem na balkon i strzeliłem przypadkiem pistoletem w barierkę od balkonu. Nie wiedzieć czemu spowodowało to że stałem się poszukiwany i zewsząd zaczęli się pojawiać policjanci, co spowodowało że nie byłem w stanie skończyć misji. Pierwszej misji! Pograłem jeszcze chwilę i dałem sobie spokój - wrócę do tego tytułu za minimum pół roku o ile CDP odzyska w jakiś sposób moje zaufanie. Szkoda mi po prostu tracić teraz czas na granie w bubel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 18 Grudnia 2020 1 minutę temu, efel napisał: Zgadzam się że Wiedźmin 3 po premierze miał problemy. Ale gra wyszła najpierw na PC a dopiero po pół roku zdaje się na konsole. Tam nie było aż takiej padaki jak teraz. Jedynym problemem Wieśka na konsole było to że były spadki fps. Ale gra wyglądała w porządku - tak jak się większość ludzi spodziewała że będzie wyglądała. Grałem w Wiedźmina 3 od razu po premierze na PC i mimo że spotkałem parę gliczy w moich oczach ta gra nie była popsuta i była warta zakupu. Cyberpunk zgliczował mi się już w pierwszej misji w której wyszedłem na balkon i strzeliłem przypadkiem pistoletem w barierkę od balkonu. Nie wiedzieć czemu spowodowało to że stałem się poszukiwany i zewsząd zaczęli się pojawiać policjanci, co spowodowało że nie byłem w stanie skończyć misji. Pierwszej misji! Pograłem jeszcze chwilę i dałem sobie spokój - wrócę do tego tytułu za minimum pół roku o ile CDP odzyska w jakiś sposób moje zaufanie. Szkoda mi po prostu tracić teraz czas na granie w bubel. Masz racje Wiesiek był grywalny na PC w zasadzie od początku ale ja mam i mialem mocnego Aliena więc mi to chodziło OK choć nie idealnie...., ale gra na 100% była gotowa bez wad i zoptymalizowana po około roku, tak Wiesiek konsolowy to późniejszy czas... Ale CYBER był robiony 8 lat, CDR ma pierwsza ligę programistów i gigantyczny budżet by to ogarnąć przez te 8 lat... i jest jak jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 18 Grudnia 2020 Wielka szkoda, że nasza firma tak dała d. . Mieli dobrą markę na cały świat, a ta sprawa może ich pogrążyć przez jedną grę. Sama gra wydaje się mega. Yutuberzy, którzy wcześniej nie zajmowali się w ogóle tym gatunkiem grają. Wszyscy grają Nawet ja się nad tym zastanawiam mimo, że całkowicie nie lubię tego gatunku i w nic nie grałem. Ten świat jest niezwykły bo można np. w całym mieście wejść do każdego budynku, na każde piętro czy na ulicy i są interakcje. Na PC jest sporo bugów, ale Yutuberzy mówią, że można grać.A dopiero im biłeś brawo i że niby nic się nie stało 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 689 Napisano 18 Grudnia 2020 (edytowane) 57 minut temu, ma_ko napisał: Ale CYBER był robiony 8 lat, CDR ma pierwsza ligę programistów i gigantyczny budżet by to ogarnąć przez te 8 lat... i jest jak jest... No na PC działa ok - więc nie ma co panikować - dorobią optymalizację i nawet padaki jak ps4 i xb1/1s uciągną grę na LOW Edytowane 18 Grudnia 2020 przez klaus71 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 700 Napisano 18 Grudnia 2020 32 minuty temu, raf7705 napisał: A dopiero im biłeś brawo i że niby nic się nie stało Biłem brawo za program zwrotów, a nie za wypuszczenie takiego produktu. 1 godzinę temu, efel napisał: Chyba za bardzo wszedł Ci marketing. Nie ćpaj go więcej. Interaktywność tego tytułu jest pozorna a czasami nawet bezsensowna. Postacie na ulicy mają tylko po jednej kwestii dialogowej, z tym zwiedzaniem budynków to ja nie zauważyłem jakiejś rewolucji. Za to niektóre ważne systemy gry np policja są totalnie popsute. Jak zrobisz coś złego to podobnie do GTA stajesz się poszukiwany i rosną gwiazdki. Problem jest taki że policjanci pojawiają się wokół znikąd. Potrafią pojawić się w pokoju zamkniętego za drzwiami do którego prowadzą tylko te jedne drzwi na które cały czas patrzyłeś. Takie rzeczy rozwalają całą immersję i klimat i powodują że myślisz sobie: ech to tylko gra, bez sensu ten skrypt znowu zadziałał. Sam nie grałem... Nie kupiłem... Podałem tylko opinie jakie wyrażali Youtuberzy... Dzięki za cenne uwagi... Myślałem, że jest idealnie pod względem interakcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 18 Grudnia 2020 Jak kupię zepsute radio, to też dostanę zwrot i nikt nie bije brawa sprzedawcy ani producentowi,. że mi łaskawie uwzględnił zwrot, za zepsute radio.Tu się żadne brawa nie należą!Tylko sroga krytyka, za chciwość. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 689 Napisano 18 Grudnia 2020 (edytowane) 6 minut temu, raf7705 napisał: Jak kupię zepsute radio, to też dostanę zwrot i nikt nie bije brawa sprzedawcy ani producentowi,. że mi łaskawie uwzględnił zwrot, za zepsute radio. ale cyberpunk nie jest zepsuty - tylko nie działa optymalnie ale to norma nie tylko w grach tak samo jest z tv, soundbarami, itp itd różnica taka że cyberpunka załatają a "wadliwego" sprzętu nie - bo określą jego "zepsucie"/wadliwość jako np. cechę technologii Edytowane 18 Grudnia 2020 przez klaus71 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plast 144 Napisano 18 Grudnia 2020 3 hours ago, efel said: Zgadzam się że Wiedźmin 3 po premierze miał problemy. Ale gra wyszła najpierw na PC a dopiero po pół roku zdaje się na konsole. Tam nie było aż takiej padaki jak teraz. Jedynym problemem Wieśka na konsole było to że były spadki fps. Ale gra wyglądała w porządku - tak jak się większość ludzi spodziewała że będzie wyglądała. Pierwsze zdanie - bzdura, W3 wyszło tego samego dnia na wszystkie platformy. Reszta - zgoda, było w miarę OK. Problemami wersji na PS4 były te same bugi co na PC + średnio dostosowany interfejs (czcionki) oraz spadki fps na moczarach i Novigradzie oraz czasami długo doczytujące się tekstury. W zasadzie tyle. CP77 na dobrych PC działa świetnie i w pełni zasługuje na oceny 9/10, albo będzie zasługiwał jak poprawią wszystkie bugi, których niestety jest sporo. CP77 na konsole nowej generacji działa tak samo jak na PC, jedynie grafika jest wyraźnie gorsza niż na dobrych PC. Trzeba poczekać na wersję dedykowaną current-genom. I wypadałoby naprawić HDR, bo to też skopali. CP77 na konsole starej generacji działa tragicznie, często jest 10-15 fps, a grafika jest w 720p i jest po prostu brzydka. Ta wersja wedle różnych informacji została zrobiona na bazie wersji na PC w ostatnich 5-6 miesiącach, dlatego jest taka słaba, niezoptymalizowana, wykastrowana. Zatem jedynym błędem CDP jest wypuszczenie wersji na oldgeny w tym stanie i to się teraz czkawką odbija. I będzie się odbijało długo, może zawsze, z tego powodu jest kompletnie niezrozumiałe skąd taka decyzja i czy ktoś tam w ogóle to ogarnął. Ja oddałem wersję na PS4 mimo że mam PS5. Gram na PC i jestem zachwycony Night City. 10 mln sprzedanych kopii na Steamie mówi samo za siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 18 Grudnia 2020 32 minuty temu, plast napisał: Pierwsze zdanie - bzdura, W3 wyszło tego samego dnia na wszystkie platformy. Reszta - zgoda, było w miarę OK. Problemami wersji na PS4 były te same bugi co na PC + średnio dostosowany interfejs (czcionki) oraz spadki fps na moczarach i Novigradzie oraz czasami długo doczytujące się tekstury. W zasadzie tyle. CP77 na dobrych PC działa świetnie i w pełni zasługuje na oceny 9/10, albo będzie zasługiwał jak poprawią wszystkie bugi, których niestety jest sporo. CP77 na konsole nowej generacji działa tak samo jak na PC, jedynie grafika jest wyraźnie gorsza niż na dobrych PC. Trzeba poczekać na wersję dedykowaną current-genom. I wypadałoby naprawić HDR, bo to też skopali. CP77 na konsole starej generacji działa tragicznie, często jest 10-15 fps, a grafika jest w 720p i jest po prostu brzydka. Ta wersja wedle różnych informacji została zrobiona na bazie wersji na PC w ostatnich 5-6 miesiącach, dlatego jest taka słaba, niezoptymalizowana, wykastrowana. Zatem jedynym błędem CDP jest wypuszczenie wersji na oldgeny w tym stanie i to się teraz czkawką odbija. I będzie się odbijało długo, może zawsze, z tego powodu jest kompletnie niezrozumiałe skąd taka decyzja i czy ktoś tam w ogóle to ogarnął. Ja oddałem wersję na PS4 mimo że mam PS5. Gram na PC i jestem zachwycony Night City. 10 mln sprzedanych kopii na Steamie mówi samo za siebie. To był preorde..., nie sprzedali tyle... na PC to maks nam dziś około 5 mln sztuk kopi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buhaj 75 Napisano 18 Grudnia 2020 A przed premierą: PrEorDErY ogÓLnIe niE, aLe CdpR MoŻNa zauFAć...Wysłane przez Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orwell-1984 120 Napisano 18 Grudnia 2020 Bo to jest wymagająca gra na PC z RTX 3090 a nie na jakieś kiszkowate konsole PS5 czy Xbox Series X, ta gra wyprzedziła epokę he he he. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 700 Napisano 18 Grudnia 2020 4 godziny temu, klaus71 napisał: ale cyberpunk nie jest zepsuty - tylko nie działa optymalnie ale to norma nie tylko w grach tak samo jest z tv, soundbarami, itp itd różnica taka że cyberpunka załatają a "wadliwego" sprzętu nie - bo określą jego "zepsucie"/wadliwość jako np. cechę technologii Dokładnie ! Dlatego biłem brawo za program zwrotów bo to nie wadliwy xbox360 z którym nic się nie da zrobić... Zarówno na PC jak i konsolach można będzie ta grę przecież spatchować... Tym nie mniej na pewno z uwagi na to ile lat się czekało na ta grę, jaka firma się nią zajmowała, jaki był marketing itd itd nie można jej rozpatrywać w kategoriach "zwykłej gry" i dlatego nie powinna mieć aż tylu błędów. Ale z 2 strony reakcja firmy o natychmiastowych zwrotach jest właściwym gaszeniem pożaru... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek 529 Napisano 18 Grudnia 2020 Qrcze, mam kod na tę grę (PS4), i teraz nie wiem co robić. Jak wykorzystam, to nie będę się mógł powstrzymać i będę grał w zabugowaną wersję. Czekać też trudno, bo trochę wolnego czasu się zbliża i z chęcią bym "ograł" ten tytuł. Wiem, wiem - żeby ludzie tylko takie dylematy mieli.... ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 689 Napisano 18 Grudnia 2020 43 minuty temu, Groszek napisał: Qrcze, mam kod na tę grę (PS4), i teraz nie wiem co robić. no na ps4pro ma ponoć niezłe dropy fps więc to może być katorga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orwell-1984 120 Napisano 18 Grudnia 2020 (edytowane) Tak sobie myślę, że Sony szybko wycofało grę na PS5 bo na Xbox Series X wyglądała ona znacznie lepiej i detaliczniej. Rozdzielczość dynamiczna na PS5 w tej grze to przedział 975p do 1188p a na Xbox to przedział 1512p do 1728p czyli znacznie bliżej 4K i to przy dużo bogatszej grafice pod względem ilości postaci na ulicach, co jest dość szokujące. Czyżby PS5 było naprawdę aż tak słabe, nie chce się wierzyć, że to wina błędów. Raczej brak obsługi 1440p i słabsze podzespoły. Edytowane 18 Grudnia 2020 przez orwell-1984 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 19 Grudnia 2020 7 godzin temu, orwell-1984 napisał: Tak sobie myślę, że Sony szybko wycofało grę na PS5 bo na Xbox Series X wyglądała ona znacznie lepiej i detaliczniej. Rozdzielczość dynamiczna na PS5 w tej grze to przedział 975p do 1188p a na Xbox to przedział 1512p do 1728p czyli znacznie bliżej 4K i to przy dużo bogatszej grafice pod względem ilości postaci na ulicach, co jest dość szokujące. Czyżby PS5 było naprawdę aż tak słabe, nie chce się wierzyć, że to wina błędów. Raczej brak obsługi 1440p i słabsze podzespoły. Tu chyba raczej chodzi o PS4..., bo gra wyglada i działa dramatycznie..., ale fakt na X gra jest OK grając kilka H nie spotkałem żadnego błędu, ale jednak poczekam na pelna aktualizacje do X ogram coś innego na ten moment.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orwell-1984 120 Napisano 19 Grudnia 2020 Na Series X też nie jest idealnie z płynnością, generalnie zastanawiam się nad PC na RTX 3090, tylko te wielkie obudowy mnie załamują bo nie chcę takiego kloca w pokoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plast 144 Napisano 22 Grudnia 2020 On 12/18/2020 at 5:51 PM, ma_ko said: To był preorde..., nie sprzedali tyle... na PC to maks nam dziś około 5 mln sztuk kopi... Preorder haha https://www.gry-online.pl/newsroom/cyberpunk-2077-szacunkowa-sprzedaz-doslownie-oszalamia/zd1f02d Już nawet nie 10 a 15 czy 20 mln. Dokładne wyniki będą jeszcze w tym roku. Gra to ogromny hit, mimo fatalnych wersji konsolowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 700 Napisano 22 Grudnia 2020 W dniu 18.12.2020 o 21:36, Groszek napisał: Qrcze, mam kod na tę grę (PS4), i teraz nie wiem co robić. Jak wykorzystam, to nie będę się mógł powstrzymać i będę grał w zabugowaną wersję. Czekać też trudno, bo trochę wolnego czasu się zbliża i z chęcią bym "ograł" ten tytuł. Wiem, wiem - żeby ludzie tylko takie dylematy mieli.... Moim zdaniem nie warto grać w zabugowaną grę. Kod kodem, ale po co sobie psuć wrażenie do tak dobrej gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek 529 Napisano 22 Grudnia 2020 (edytowane) 18 minut temu, Adam60 napisał: Moim zdaniem nie warto grać w zabugowaną grę. Kod kodem, ale po co sobie psuć wrażenie do tak dobrej gry. Tak też robię. Na razie zrealizuje kod i dodam do biblioteki. Poczekam na rozwój sytuacji i zobaczę co będzie z wersją na PS4. Gra ma się podobno uaktualnić w przyszłości do wersji PS5. nową konsolę wcześniej, czy później (to bardziej prawdopodobne) ją kupię. CD Projekt ostro pracuje nad poprawkami. Ptaszki ćwierkają, że dla zatarcia złego wrażenia może to być np. darmowe DLC (oprócz poprawek) dla graczy. To niepotwierdzona informacja. Pożyjemy, zobaczymy.... Edytowane 22 Grudnia 2020 przez Groszek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach