Marek Sirven 0 Napisano 13 Października 2020 Witam mam pewiem problem z telewizorem ,zakupiłem telewizor na olx niby lg 65 c9 ktory faktycznie po zmierzeniu ma 65 cali lecz z tylu na obudowie pisze 55 cali i są zamazane znaki z modelem telewizora,nie moge odczytac ,podstawe ma od telewizora b9,jak sprawdzam po numerze seryjnym w serwisie lg po wpisaniu serialu mowią mi ze to model lg 55 b9 , ale jak wejde w opcje telewizora i informacje o tv pisze ze to model LG 65 c97la i serial w tv pokrywa sie z tym z tylu.. o co tu chodzi ? bo juz nie mam pojecia jaki mam w koncu tv czy c9 czy b9 .. myslalem ze moze jakis inny wgrany soft od c9 ? przywracalem tv do ustawien fabrycznych ,pisze ze to model c9.. wysle 2 zdjecia jak to wyglada ,prosil bym o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 374 Napisano 13 Października 2020 może kilka przyczyn, np. ??? zamieniona obudowa podstawy z naklejką od innego modelu, jeśli to miał być nowy tv i miał mieć gwarancje to raczej to będzie spory problem. Jeśli możesz go zwrócić to chyba to by było najbezpieczniejsze posuniecie. ??? wygląda jakby ktoś chciał się pozbyć problemu 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 789 Napisano 13 Października 2020 Telewizor ewidentnie ma bardzo ciekawą przeszłość. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 374 Napisano 13 Października 2020 (edytowane) 23 minuty temu, Marek Sirven napisał: Witam mam pewiem problem z telewizorem ,zakupiłem telewizor na olx niby lg 65 c9 ktory faktycznie po zmierzeniu ma 65 cali lecz z tylu na obudowie pisze 55 cali i są zamazane znaki z modelem telewizora,nie moge odczytac ,podstawe ma od telewizora b9,jak sprawdzam po numerze seryjnym w serwisie lg po wpisaniu serialu mowią mi ze to model lg 55 b9 , ale jak wejde w opcje telewizora i informacje o tv pisze ze to model LG 65 c97la i serial w tv pokrywa sie z tym z tylu.. o co tu chodzi ? bo juz nie mam pojecia jaki mam w koncu tv czy c9 czy b9 .. myslalem ze moze jakis inny wgrany soft od c9 ? przywracalem tv do ustawien fabrycznych ,pisze ze to model c9.. wysle 2 zdjecia jak to wyglada ,prosil bym o pomoc Ciekawe jest to ze w sumie to ??? zgadza się nr seryjny na naklejce i zdjęciu z menu TV, wiec to wygląda na bardzo ciekawy przypadek... zamiana obudowy raczej nie wchodzi w grę, albo "błąd" na naklejce, albo ??? o ile to jest możliwe, tv 55" z matrycą od 65 i wgranym softem od 65", chociaż to raczej zbyt karkołomne... zamieniona obudowa i podmieniona płyta główna?? z 55 do 65" spytaj w LG czy tv z tym nr seryjnym jest objęty gwarancja a jeśli tak to co masz zrobić skoro oni w systemie maja 55" a Ty masz TV 65" albo taki składak... z kilku rożnych tv złożony taki Oledowy Frankenstein. Edytowane 13 Października 2020 przez Nygus 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sirven 0 Napisano 13 Października 2020 pytałem o gwarancje to powiedzieli ze o gwarancje mam sie ubiegac w sklepie gdzie zakupilem.. ale na olx kupowalem od osoby prywatnej,tv niby nowy.. dziwi mnie to ze im w systemie wyswietlil sie tv 55 calowy b9 wyprodukowany w 2019 roku a ja mam 65" .. Nie wiem co tu jest kombinowane.. da sie jakos sprawdzic inaczej roznice miedzy c9 a b9 ? np jakis test nitow ? bo wiem ze b9 ma mniej nitow od c9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 789 Napisano 13 Października 2020 Obok nowego to on nawet nie stał. Ewidentnie telewizor z przeszłością. Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 374 Napisano 13 Października 2020 (edytowane) 39 minut temu, Marek Sirven napisał: pytałem o gwarancje to powiedzieli ze o gwarancje mam sie ubiegac w sklepie gdzie zakupilem.. ale na olx kupowalem od osoby prywatnej,tv niby nowy.. dziwi mnie to ze im w systemie wyswietlil sie tv 55 calowy b9 wyprodukowany w 2019 roku a ja mam 65" .. Nie wiem co tu jest kombinowane.. da sie jakos sprawdzic inaczej roznice miedzy c9 a b9 ? np jakis test nitow ? bo wiem ze b9 ma mniej nitow od c9 może ktoś kto pracuje w serwisie i "prywatnie" sprzedaje takie wynalazki... ma dostęp do części i co jakiś czas "cos" tam poskłada z kilku innych modeli, egzemplarzy i sprzedaje zamiast zutylizować... nie oznacza to ze tv będzie działał gorzej, może się okazać, że ostatecznie masz np. dużo lepszy tv niż nówki seryjne. Nie zmieni to faktu, ze ta sytuacji budzi niepokój i obawy... nie muszą Ci dawać gwarancji, ale mogą potwierdzić czy tv o takim nr seryjnym jest objęty gwarancja producenta, maja/powinni mieć w systemie całą jego historie. Edytowane 13 Października 2020 przez Nygus 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sirven 0 Napisano 13 Października 2020 pisalem z konsultantem LG i mi odpisali : Po numerze seryjny można zweryfikować model:OLED55B97LA , nie ma możliwości weryfikacji historii pod kątem zakupu, gwarancji. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu i karta gwarancyjna z pieczątką sprzedawcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marciniozo 64 Napisano 13 Października 2020 No to coś tu ewidentnie nie gra. Jakiś składak czy coś. Pachnie przekrętem jak nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 789 Napisano 13 Października 2020 (edytowane) Ciekawe jaki soc tam siedzi, bo w b9 jest alpha 7, a w c9 powinien być alpha 9. Możesz to sprawdzić w menu serwisowym o ile pamiętam. W sumie można przy okazji sprawdzić ilość przepracowanych godzin, aczkolwiek to i tak nie musi nic powiedzieć, bo licznik przepracowanych godzin można zresetować, a skoro doktor Frankenstein był na tyle ogarnięty, by telewizor z kilku modeli pozszywać to pewnie i tym się zajął odpowiednio. Edytowane 13 Października 2020 przez vader_4747 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sirven 0 Napisano 13 Października 2020 jak to sprawdzic w menu serwisowym ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 789 Napisano 13 Października 2020 (edytowane) Musisz mieć bardziej zaawansowanego pilota, bądź aplikację na telefon, pod warunkiem że posiadasz w nim moduł podczerwieni (chyba, że po wifi zadziała). Kod 0413. Edytowane 13 Października 2020 przez vader_4747 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 374 Napisano 13 Października 2020 2 minuty temu, vader_4747 napisał: Musisz mieć bardziej zaawansowanego pilota, bądź aplikację na telefon, pod warunkiem że posiadasz w nim moduł podczerwieni (chyba, że po wifi zadziała). nie działa po wifi, może być uniwersalny pilot, albo telefon jeśli ma wyjście na podczerwień, musi być przycisk info na pilocie. przy okazji musze sprawdzić czy np. pilot od nc+ nie będzie działał, sterować tv może i ma przycisk PILOT/INFO, tego jeszcze nie sprawdzałem 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sirven 0 Napisano 13 Października 2020 a jaka aplikacja jak sie nazywa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 789 Napisano 13 Października 2020 Ja używam AnyMote. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sirven 0 Napisano 13 Października 2020 any mote nie ma przycisku tego ktorego potrzebuje,ale moj tv nie ma irdy mam xiaomi mi 9 ,wiec nie wiem czy jest mozliwosc odpalenia tego pilota na tym tv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 374 Napisano 13 Października 2020 Tv ma ir, tel tez musi mieć, jak nie ma to apka nie pokazuje potrzebnego przycisku... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 789 Napisano 13 Października 2020 any mote nie ma przycisku tego ktorego potrzebuje,ale moj tv nie ma irdy mam xiaomi mi 9 ,wiec nie wiem czy jest mozliwosc odpalenia tego pilota na tym tv "Instart" czyli funkcja potrzebna do wejścia do menu serwisowego jest na 100% we wskazanej przeze mnie aplikacji. Jeżeli się nie wyświetla, to ze względu na brak portu podczerwieni w telefonie. Korzystałem z tej aplikacji wielokrotnie (na tel. z podczerwienią tj. HTC One m8) i wszystko działa bez żadnych problemów. Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sirven 0 Napisano 13 Października 2020 ok dzieki za pomoc bede probowal z tym pilotem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 14 Października 2020 Chocki klocki z numerem seryjnym i naklejkami z tyłu TV mogą oznaczać że telewizor pochodzi z kradzieży. Na Twoim miejscu zdecydowanie starałbym się oddać ten telewizor sprzedawcy, bo możesz mieć później jakieś problemy, a nawet stracić sprzęt (mogą Ci go po prostu zarekwirować jako dowód w sprawie). Tak naprawdę nie wiesz czy numer seryjny wyświetlany w menu telewizora jest prawidłowy - wyobrażam sobie że ogarnięty złodziej potrafi go podmienić w firmware i wgrać taki firmware do telewizora. To że naklejkę masz z innego TV to jest oczywista oczywistość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sirven 0 Napisano 14 Października 2020 jeszcze mam jedno pytanko jesli mielibyscie wybierac nie zwarzajac na cene kupili byscie lg 65 c9 czy lg 65 cx3 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 374 Napisano 14 Października 2020 45 minut temu, Marek Sirven napisał: jeszcze mam jedno pytanko jesli mielibyscie wybierac nie zwarzajac na cene kupili byscie lg 65 c9 czy lg 65 cx3 ? a jaki jest priorytet? co jest dla Ciebie najważniejsze? jak np. to ze ma być to nowy tv to obecnie już chyba nie kupisz nowego C9 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sirven 0 Napisano 14 Października 2020 no oczywiscie obraz najwazniejszy, tv pod ps5 i pod netflixa.. nowy c9 czy nowy cx3 oba 65 cali cena nie gra roli chodzi o to jaki model jest lepszy i jakie sa roznice ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 374 Napisano 15 Października 2020 (edytowane) 18 godzin temu, Marek Sirven napisał: no oczywiscie obraz najwazniejszy, tv pod ps5 i pod netflixa.. nowy c9 czy nowy cx3 oba 65 cali cena nie gra roli chodzi o to jaki model jest lepszy i jakie sa roznice ? Przeczytaj test CX i będziesz wiedział o co się zmieniło w stosunku do poprzednika. Bardzo wątpię (nie wiem, nie szukałem, nie szukam, to już musisz sam sprawdzić) czy jest teraz możliwe kupno nowego C9 wiec raczej pozostanie tylko CX https://hdtvpolska.com/lg-oled-cx-test-przelom-w-telewizorach-oled-zwiazany-z-odwzorowaniem-ruchu-prawie-jak-realne-200hz/ Edytowane 15 Października 2020 przez Nygus 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Sirven 0 Napisano 15 Października 2020 z tego co widze to cx ma mniej nitow i wiekszy in lag.. i w niektorych kwestiach wypada lekko gorzej, lecz ma freesync przyda sie to z nowymi konsolami ? 4k120 hz .. Przy c9 widze 4k60 hz oba maja wejscia 2.1 tylko po co w c9 hdmi 2.1 skoro ma 4k 60 hz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach