WojPo 20 Napisano 21 Lipca 2020 (edytowane) Właśnie przeczytałem. Ciekawe czy wersję PL też ta akcja obejmie. https://www.instalki.pl/aktualnosci/hardware/42959-lg-oled-problem-akcja-serwisowa.html Edytowane 21 Lipca 2020 przez WojPo 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 790 Napisano 21 Lipca 2020 (edytowane) Wyraźnie przecież jest napisane, że: Cytat Sprawa dotyczy podobno wyłącznie egzemplarzy sprzedawanych na terenie Korei Południowej, lecz LG poinformowało, iż bada również inne rynki. Edytowane 21 Lipca 2020 przez vader_4747 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojPo 20 Napisano 21 Lipca 2020 (edytowane) 4 minuty temu, vader_4747 napisał: Wyraźnie przecież jest napisane, że: Wiem co jest napisane. Ciekawe co wyjdzie po zbadaniu "innych rynków" ? Czytanie ze zrozumieniem. Edytowane 21 Lipca 2020 przez WojPo 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 790 Napisano 21 Lipca 2020 2 minuty temu, WojPo napisał: Czytanie ze zrozumieniem. Może raczej pisanie z sensem... Nie napisałeś przecież w pierwszym poście: 3 minuty temu, WojPo napisał: Ciekawe co wyjdzie po zbadaniu "innych rynków" ? A jedynie: 7 minut temu, WojPo napisał: Ciekawe czy wersje PL też ta akcja obejmie. Jeżeli wskazana akcja serwisowa dotyczy wyłącznie telewizorów na rynku koreańskim, których problem dotyczy , to jak miałaby na chwilę obecną objąć Polskę? Napisałem więc, że w newsie wyraźnie jest napisane, iż na chwilę obecną akcja serwisowa obejmuje Koreę. To czy wskazana usterka "wyjdzie" w Polsce to inna kwestia. Problem dotyczy telewizorów produkowanych od 2016 roku, a o przegrzewaniu się elektroniki w Polsce raczej słychać nie było. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojPo 20 Napisano 22 Lipca 2020 Nic dodać i nic ująć. Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 059 Napisano 2 Listopada 2020 Akcja serwisowa zrobiona u mnie szybko i profesjonalnie Nie spodziewałem się, że "zasilacz" w 77" to największa płyta z elektroniką w tv. Tak na oko format A3! 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 2 Listopada 2020 (edytowane) Oświadczenie LG Electronics Polska Sp. z o.o. dotyczące Bezpłatnego Programu Wymiany Modułu Zasilającegohttps://www.lg.com/pl/wsparcie/aktualnosci-detail/PLNTC20201001150650 Edytowane 2 Listopada 2020 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 273 Napisano 2 Listopada 2020 2 godziny temu, Barnaba napisał: Akcja serwisowa zrobiona u mnie szybko i profesjonalnie Nie spodziewałem się, że "zasilacz" w 77" to największa płyta z elektroniką w tv. Tak na oko format A3! chciałem do Ciebie p.w. ale nie można .... napiszę tutaj: Cześć mam parę pytań dotyczących 77c9 1. zgłaszałeś telefonicznie czy inaczej bo mnie pytają czy mój jest gorący , czy śmierdzi itd .. ale przecież powinni wszystkim zasilacz wymienić .. taka jest moja opinia.. 2. czy Twój wydziela/ wydzielał jakiś dźwięk ... takie ciche piski przy ciemnym tle albo na włączonym wygaszaczu ? nie jest to głośne lecz słychać szczególnie z bliska - było o tym głośno w internecie i wymieniano właśnie zasilanie gdyż to ono piszczało w modelu 77c8 i 77c9 Może te nowe zasilanie jest poprawione.... 3. ponieważ jest to duży tv - wymieniali zasilacz na leżąco czy tv stał ? 4. nic nie zniszczyli przy okazji ? 5. coś ciekawego mówili ? pozdrawiam i czekam za odpowiedziami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 059 Napisano 2 Listopada 2020 31 minut temu, Eleonor napisał: Cześć mam parę pytań dotyczących 77c9 1. zgłaszałeś telefonicznie czy inaczej bo mnie pytają czy mój jest gorący , czy śmierdzi itd .. ale przecież powinni wszystkim zasilacz wymienić .. taka jest moja opinia.. 2. czy Twój wydziela/ wydzielał jakiś dźwięk ... takie ciche piski przy ciemnym tle albo na włączonym wygaszaczu ? nie jest to głośne lecz słychać szczególnie z bliska - było o tym głośno w internecie i wymieniano właśnie zasilanie gdyż to ono piszczało w modelu 77c8 i 77c9 Może te nowe zasilanie jest poprawione.... 3. ponieważ jest to duży tv - wymieniali zasilacz na leżąco czy tv stał ? 4. nic nie zniszczyli przy okazji ? 5. coś ciekawego mówili ?mi 1. internetowy formularz. Oddzwonili z pytaniami, czy dymi lub śmierdzi, odpowiedziałem, że nie. Podobno zawsze tak pytają. 2. Na szczęście nic nie piszczało - też o tym czytałem i nadstawiałem ucha. Mam C8. 3. Tylko na leżąco. Przydaje się duży stół i kocyk 4. Trudno coś spieprzyć - łatwa robota. 5. Sympatyczna gadka. Obsługują LG i Panasa. Chwalili generalnie Koreańczyków, że się interesują usterkami, czasem jeździ z nimi przedstawiciel producenta. Ci drudzy olewają 2 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 687 Napisano 2 Listopada 2020 Tak OLED LG ma tak spierd.... sekcje zasilania, ze moze nawet dojsc do pozaru (skrajny przypadek ale nie jest to wykluczone) do czego przyznaje sie samo LG w swoim oswiadczeniu. Ale nasz kolega wyzej jest tak zachwycony jakby zamiast ryzyka pozaru dostal od LG np. krzywego pilota. Nie do wiary ! Sa granice bycia fanbojem, serio. PS. Moze jeszcze flaszke w podziece za ryzko im wyslesz 1 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 059 Napisano 2 Listopada 2020 41 minut temu, Xisiek napisał: Tak OLED LG ma tak spierd.... sekcje zasilania, ze moze nawet dojsc do pozaru (skrajny przypadek ale nie jest to wykluczone) do czego przyznaje sie samo LG w swoim oswiadczeniu. Ale nasz kolega wyzej jest tak zachwycony jakby zamiast ryzyka pozaru dostal od LG np. krzywego pilota. Nie do wiary ! Sa granice bycia fanbojem, serio. PS. Moze jeszcze flaszke w podziece za ryzko im wyslesz Ty, chłopie (?), jednak masz coś z głową 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 722 Napisano 2 Listopada 2020 (edytowane) Godzinę temu, Barnaba napisał: Ty, chłopie (?), jednak masz coś z głową No wreszcie prawdziwe twoje oblicze: hejtera i trolla ... Koniec udawania jaki to jesteś miły... Edytowane 2 Listopada 2020 przez Adam60 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 2 Listopada 2020 (edytowane) 3 godziny temu, Xisiek napisał: Tak OLED LG ma tak spierd.... sekcje zasilania, ze moze nawet dojsc do pozaru (skrajny przypadek ale nie jest to wykluczone) do czego przyznaje sie samo LG w swoim oswiadczeniu. Widać chcą być jak japończyki https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/duza-akcja-serwisowa-toyoty-w-polsce-ponad-50-tys-aut-do-naprawy/vfg4kf4 że też po takiej "akcji" ktoś jeszcze chce kupować Japońskie niedoróbki - "Nie do wiary ! Sa granice bycia fanbojem, serio. " Edytowane 2 Listopada 2020 przez klaus71 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 059 Napisano 2 Listopada 2020 "Ciepły" Krzysio mnie nie lubi i ja wiem za co Choć w porównaniu do Pantofelka, to i tak milutki, taki ... puszysty 🤡 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orwell-1984 120 Napisano 2 Listopada 2020 (edytowane) Akcja serwisowa LG to dmuchanie na zimne, nie było ani jednego przypadku na świecie zapalenia telewizora, było kilka przypadków pojawienia się zapachu z obudowy. W żadnym przypadku TV się nie zepsuł z tego powodu. W 99% przypadków problem w ogóle nie występuje, zasilacze się nie grzeją i szkoda czasu na takie akcje wymiany. Zresztą z tego co wiem, to wina w tych kilku przypadkach leżała w cewce filtra LC na wejściu przetwornicy. Pewnie ktoś podłączył odkurzacz lub coś podobnego do tego samego gniazdka, filtr został obciążony i się nagrzał nadmiernie bo za duży prąd poszedł przez cewkę.. . Edytowane 2 Listopada 2020 przez orwell-1984 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 687 Napisano 2 Listopada 2020 (edytowane) 58 minut temu, klaus71 napisał: Widać chcą być jak japończyki https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/duza-akcja-serwisowa-toyoty-w-polsce-ponad-50-tys-aut-do-naprawy/vfg4kf4 że też po takiej "akcji" ktoś jeszcze chce kupować Japońskie niedoróbki - "Nie do wiary ! Sa granice bycia fanbojem, serio. " Toyota od dawna nie robi juz takich aut jak kiedys. A to co podales dobitnie pokazuje, ze babol mieli b. powazny. Jednakze problemem w naszym przypadku imho jest skala - LG mialo/ma wadliwe zasilacze w 65 i 77 w serii 7, 8, 9 i tych lepszych serii 6. To ile bedzie z 50-70% calej produkcji oledow z logo LG na przestrzeni 4 lat? PS. Nieladnie malpowac 😛 41 minut temu, Barnaba napisał: "Ciepły" Krzysio mnie nie lubi i ja wiem za co Choć w porównaniu do Pantofelka, to i tak milutki, taki ... puszysty 🤡 Wypraszam sobie, ja wole dziewczeta. A milutki i puszysty to ladne, podoba mi sie Polcam takze tekst https://cyfrowa.rp.pl/gadzety/52430-lg-naprawi-feralne-telewizory-sprawdz-ktore-moga-sie-przegrzewac 4 godziny temu, Barnaba napisał: Ty, chłopie (?), jednak masz coś z głową Chyba Ty. Trzeba miec nierowno pod sufitem aby chwalic podmiot, ktorego produkt moze zjarac nam kawalek sciany, salonu czy chocby zargrozic zyciu naszych dzieci czy bliskich. PS. A moze Ty tego za darmo nie robisz? Edytowane 2 Listopada 2020 przez Xisiek 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 059 Napisano 2 Listopada 2020 1 godzinę temu, Xisiek napisał: Trzeba miec nierowno pod sufitem aby chwalic podmiot, ktorego produkt moze zjarac nam kawalek sciany, salonu czy chocby zargrozic zyciu naszych dzieci czy bliskich. Gdzie, znaFco piaskownic, widzisz chwalenie przedmiotu? Miotasz się i strzelasz na oślep, żeby tylko przypier.... Żałosny typ z ciebie 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 790 Napisano 3 Listopada 2020 (edytowane) 12 godzin temu, Xisiek napisał: Trzeba miec nierowno pod sufitem aby chwalic podmiot, ktorego produkt moze zjarac nam kawalek sciany, salonu czy chocby zargrozic zyciu naszych dzieci czy bliskich. Ale Tobie już nie przeszkadza wychwalanie pod niebiosa sony, które już wielokrotnie zaliczało podobne wpadki ze sprzętem? I w tym wypadku nie chodziło o brzydki zapaszek, ale o faktycznie zapalające się urządzenia... 😄 Edytowane 3 Listopada 2020 przez vader_4747 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 722 Napisano 3 Listopada 2020 (edytowane) 12 godzin temu, Xisiek napisał: Chyba Ty. Trzeba miec nierowno pod sufitem aby chwalic podmiot, ktorego produkt moze zjarac nam kawalek sciany, salonu czy chocby zargrozic zyciu naszych dzieci czy bliskich. PS. A moze Ty tego za darmo nie robisz? Ale po co Ty z nim w ogóle dyskutujesz ? Najlepsza metoda na hejtera to nie wchodzić z nim w jakiekolwiek dyskusje, szczególnie jak moderacja nic z takimi nie robi... I barnaba - sam jesteś żałosnym, niedowartościowanym kolesiem mieszkającym na forum i wyżywającym się na innych !!! A do tego coś z tobą nie tak skoro tylko tak umiesz prowadzić dyskusję... Niby piszesz, że nagradzam każdy twój post, a przecież robisz dokładnie to samo... Jedna rada dla wszystkich - całkowicie zbojkotować i zignorować kolegę barnaba na tym forum ! Edytowane 3 Listopada 2020 przez Adam60 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 3 Listopada 2020 13 godzin temu, Xisiek napisał: Trzeba miec nierowno pod sufitem aby chwalic podmiot, ktorego produkt moze zjarac nam kawalek sciany, salonu czy chocby zargrozic zyciu naszych dzieci czy bliskich. Telefon masz? Prawdopodobieństwo że jego bateria została wyprodukowana w chinach i jest kiepskiej jakości jest niezerowe. Prawdopodobieństwo że w wyniku zwykłego użytkowania, podłączania do równie chińskich ładowarek za 1$ ta bateria się spierdzieli, zjara telefon i sparzy Ci d.pę albo zamieni w zgliszcza pół domu jest również niezerowe. Łazisz po forach i odradzasz ludziom kupowanie smartfonów wyprodukowanych w chinach z tego powodu? Dla mnie to zwykła akcja serwisowa jakich w obecnym świecie mnóstwo. Dobrze że coś takiego robią, bo to znaczy że ktoś jednak pilnuje tego typu rzeczy i cała korporacja daje radę naprawiać swoje błędy (po czasie, ale zawsze to lepiej niż nie robić nic). 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nurnik 126 Napisano 3 Listopada 2020 Ale po co Ty z nim w ogóle dyskutujesz ? Najlepsza metoda na hejtera to nie wchodzić z nim w jakiekolwiek dyskusje, szczególnie jak moderacja nic z takimi nie robi... I barnaba - sam jesteś żałosnym, niedowartościowanym kolesiem mieszkającym na forum i wyżywającym się na innych !!! A do tego coś z tobą nie tak skoro tylko tak umiesz prowadzić dyskusję... Niby piszesz, że nagradzam każdy twój post, a przecież robisz dokładnie to samo...Jedna rada dla wszystkich - całkowicie zbojkotować i zignorować kolegę barnaba na tym forum !Adaś, spoważniej w końcu pls. Piszesz o ignorowaniu Barnaby a sam komentujesz praktycznie każdy Jego post. Kompletna dziecinada. Długo zamierzasz ciągnąć te wygłupy?Wysłane z mojego AGS-L09 przy użyciu Tapatalka 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 12 Listopada 2020 Wymienili mi dzisiaj moduł zasilania w 65B7 w ramach akcji https://www.lg.com/pl/wsparcie/aktualnosci-detail/PLNTC20201001150650 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach