Skocz do zawartości
WojPo

Akcja serwisowa telewizorów LG OLED

Rekomendowane odpowiedzi

Wyraźnie przecież jest napisane, że:

Cytat

Sprawa dotyczy podobno wyłącznie egzemplarzy sprzedawanych na terenie Korei Południowej, lecz LG poinformowało, iż bada również inne rynki.

 

Edytowane przez vader_4747
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, vader_4747 napisał:

Wyraźnie przecież jest napisane, że:

 

Wiem co jest napisane. Ciekawe co wyjdzie po zbadaniu "innych rynków" ? Czytanie ze zrozumieniem.

Edytowane przez WojPo
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, WojPo napisał:

Czytanie ze zrozumieniem.

 

Może raczej pisanie z sensem... Nie napisałeś przecież w pierwszym poście:

 

3 minuty temu, WojPo napisał:

Ciekawe co wyjdzie po zbadaniu "innych rynków" ?

 

A jedynie:

 

7 minut temu, WojPo napisał:

Ciekawe czy wersje PL też ta akcja obejmie.

Jeżeli wskazana akcja serwisowa dotyczy wyłącznie telewizorów na rynku koreańskim, których problem dotyczy , to jak miałaby na chwilę obecną objąć Polskę? Napisałem więc, że w newsie wyraźnie jest napisane, iż na chwilę obecną akcja serwisowa obejmuje Koreę. 

To czy wskazana usterka "wyjdzie" w Polsce to inna kwestia. Problem dotyczy telewizorów produkowanych od 2016 roku, a o przegrzewaniu się elektroniki w Polsce raczej słychać nie było.

 

 

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akcja serwisowa zrobiona u mnie szybko i profesjonalnie :)

Nie spodziewałem się, że "zasilacz" w 77" to największa płyta z elektroniką w tv. Tak na oko format A3!

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Barnaba napisał:

Akcja serwisowa zrobiona u mnie szybko i profesjonalnie :)

Nie spodziewałem się, że "zasilacz" w 77" to największa płyta z elektroniką w tv. Tak na oko format A3!

chciałem do Ciebie p.w. ale nie można .... napiszę tutaj:

 

Cześć mam parę pytań dotyczących 77c9

1. zgłaszałeś telefonicznie czy inaczej bo mnie pytają czy mój jest gorący , czy śmierdzi itd .. ale przecież powinni wszystkim  zasilacz wymienić .. taka jest moja opinia..

2. czy Twój wydziela/ wydzielał jakiś dźwięk ... takie ciche piski przy ciemnym tle albo na włączonym wygaszaczu ?

nie jest to głośne lecz słychać szczególnie z bliska - było o tym głośno w internecie i wymieniano właśnie zasilanie gdyż to ono piszczało w modelu 77c8 i 77c9 

Może te nowe zasilanie jest poprawione....

3. ponieważ jest to duży tv - wymieniali zasilacz na leżąco czy tv stał ?

4. nic nie zniszczyli przy okazji ?

5. coś ciekawego mówili ?

 

pozdrawiam i czekam za odpowiedziami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, Eleonor napisał:

Cześć mam parę pytań dotyczących 77c9

1. zgłaszałeś telefonicznie czy inaczej bo mnie pytają czy mój jest gorący , czy śmierdzi itd .. ale przecież powinni wszystkim  zasilacz wymienić .. taka jest moja opinia..

2. czy Twój wydziela/ wydzielał jakiś dźwięk ... takie ciche piski przy ciemnym tle albo na włączonym wygaszaczu ?

nie jest to głośne lecz słychać szczególnie z bliska - było o tym głośno w internecie i wymieniano właśnie zasilanie gdyż to ono piszczało w modelu 77c8 i 77c9 

Może te nowe zasilanie jest poprawione....

3. ponieważ jest to duży tv - wymieniali zasilacz na leżąco czy tv stał ?

4. nic nie zniszczyli przy okazji ?

5. coś ciekawego mówili ?mi

1. internetowy formularz. Oddzwonili z pytaniami, czy dymi lub śmierdzi, odpowiedziałem, że nie. Podobno zawsze tak pytają.

2. Na szczęście nic nie piszczało - też o tym czytałem i nadstawiałem ucha. Mam C8.

3. Tylko na leżąco. Przydaje się duży stół i kocyk :)  

4. Trudno coś spieprzyć - łatwa robota.

5. Sympatyczna gadka. Obsługują LG i Panasa. Chwalili generalnie Koreańczyków,  że się interesują usterkami, czasem jeździ z nimi przedstawiciel producenta. Ci drudzy olewają ;)

  • Plusik 2
  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak OLED LG ma tak spierd.... sekcje zasilania, ze moze nawet dojsc do pozaru (skrajny przypadek ale nie jest to wykluczone) do czego przyznaje sie samo LG w swoim oswiadczeniu. Ale nasz kolega wyzej jest tak zachwycony jakby zamiast ryzyka pozaru dostal od LG np. krzywego pilota. Nie do wiary ! :o Sa granice bycia fanbojem, serio.

  PS. Moze  jeszcze flaszke w podziece za ryzko im wyslesz :D

  • Plusik 1
  • Lubię 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, Xisiek napisał:

Tak OLED LG ma tak spierd.... sekcje zasilania, ze moze nawet dojsc do pozaru (skrajny przypadek ale nie jest to wykluczone) do czego przyznaje sie samo LG w swoim oswiadczeniu. Ale nasz kolega wyzej jest tak zachwycony jakby zamiast ryzyka pozaru dostal od LG np. krzywego pilota. Nie do wiary ! :o Sa granice bycia fanbojem, serio.

  PS. Moze  jeszcze flaszke w podziece za ryzko im wyslesz :D

Ty, chłopie (?), jednak masz coś z głową :)

  • Lubię 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Barnaba napisał:

Ty, chłopie (?), jednak masz coś z głową :)

No wreszcie prawdziwe twoje oblicze: hejtera i trolla ... Koniec udawania jaki to jesteś miły...

Edytowane przez Adam60
  • Plusik 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Xisiek napisał:

Tak OLED LG ma tak spierd.... sekcje zasilania, ze moze nawet dojsc do pozaru (skrajny przypadek ale nie jest to wykluczone) do czego przyznaje sie samo LG w swoim oswiadczeniu.

Widać chcą być jak japończyki

https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/duza-akcja-serwisowa-toyoty-w-polsce-ponad-50-tys-aut-do-naprawy/vfg4kf4

że też po takiej "akcji"  ktoś jeszcze chce kupować Japońskie niedoróbki  - "Nie do wiary ! :o Sa granice bycia fanbojem, serio. " :)

Edytowane przez klaus71
  • Plusik 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Ciepły" Krzysio mnie nie lubi i ja wiem za co ;) Choć w porównaniu do Pantofelka, to i tak milutki, taki ... puszysty 🤡

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akcja serwisowa LG to dmuchanie na zimne, nie było ani jednego przypadku na świecie zapalenia telewizora, było kilka przypadków pojawienia się zapachu z obudowy. W żadnym przypadku TV się nie zepsuł z tego powodu. W 99% przypadków problem w ogóle nie występuje, zasilacze się nie grzeją i szkoda czasu na takie akcje wymiany. 

 Zresztą z tego co wiem, to wina w tych kilku przypadkach leżała w cewce filtra LC na wejściu przetwornicy. Pewnie ktoś podłączył odkurzacz lub coś podobnego do tego samego gniazdka, filtr został obciążony i się nagrzał nadmiernie bo za duży prąd poszedł przez cewkę.. . 

Edytowane przez orwell-1984
  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, klaus71 napisał:

Widać chcą być jak japończyki

https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/duza-akcja-serwisowa-toyoty-w-polsce-ponad-50-tys-aut-do-naprawy/vfg4kf4

że też po takiej "akcji"  ktoś jeszcze chce kupować Japońskie niedoróbki  - "Nie do wiary ! :o Sa granice bycia fanbojem, serio. " :)

Toyota od dawna nie robi juz takich aut jak kiedys. A to co podales dobitnie pokazuje, ze babol mieli b. powazny.

Jednakze problemem w naszym przypadku imho jest skala - LG mialo/ma wadliwe zasilacze w 65 i 77 w serii 7, 8, 9 i tych lepszych serii 6. To ile bedzie z 50-70% calej produkcji oledow z logo LG na przestrzeni 4 lat? :o

PS. Nieladnie malpowac 😛

41 minut temu, Barnaba napisał:

"Ciepły" Krzysio mnie nie lubi i ja wiem za co ;) Choć w porównaniu do Pantofelka, to i tak milutki, taki ... puszysty 🤡

Wypraszam sobie, ja wole dziewczeta. A milutki i puszysty to ladne, podoba mi sie :D

Polcam takze tekst

https://cyfrowa.rp.pl/gadzety/52430-lg-naprawi-feralne-telewizory-sprawdz-ktore-moga-sie-przegrzewac

4 godziny temu, Barnaba napisał:

Ty, chłopie (?), jednak masz coś z głową :)

Chyba Ty.

Trzeba miec nierowno pod sufitem aby chwalic podmiot, ktorego produkt moze zjarac nam kawalek sciany, salonu czy chocby zargrozic zyciu naszych dzieci czy bliskich.

PS. A moze Ty tego za darmo nie robisz?

Edytowane przez Xisiek
  • Plusik 2
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Xisiek napisał:

Trzeba miec nierowno pod sufitem aby chwalic podmiot, ktorego produkt moze zjarac nam kawalek sciany, salonu czy chocby zargrozic zyciu naszych dzieci czy bliskich.

 

Gdzie, znaFco piaskownic, widzisz chwalenie przedmiotu? Miotasz się i strzelasz na oślep, żeby tylko przypier.... Żałosny typ z ciebie

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Xisiek napisał:

Trzeba miec nierowno pod sufitem aby chwalic podmiot, ktorego produkt moze zjarac nam kawalek sciany, salonu czy chocby zargrozic zyciu naszych dzieci czy bliskich.

Ale Tobie już nie przeszkadza wychwalanie pod niebiosa sony, które już wielokrotnie zaliczało podobne wpadki ze sprzętem? I w tym wypadku nie chodziło o brzydki zapaszek, ale o faktycznie zapalające się urządzenia... 😄

Edytowane przez vader_4747
  • Plusik 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Xisiek napisał:

Chyba Ty.

Trzeba miec nierowno pod sufitem aby chwalic podmiot, ktorego produkt moze zjarac nam kawalek sciany, salonu czy chocby zargrozic zyciu naszych dzieci czy bliskich.

PS. A moze Ty tego za darmo nie robisz?

Ale po co Ty z nim w ogóle dyskutujesz ? Najlepsza metoda na hejtera to nie wchodzić z nim w jakiekolwiek dyskusje, szczególnie jak moderacja nic z takimi nie robi...

I barnaba - sam jesteś żałosnym, niedowartościowanym kolesiem mieszkającym na forum i wyżywającym się na innych !!! A do tego coś z tobą nie tak skoro tylko tak umiesz prowadzić dyskusję... Niby piszesz, że nagradzam każdy twój post, a przecież robisz dokładnie to samo...

Jedna rada dla wszystkich - całkowicie zbojkotować i zignorować kolegę barnaba na tym forum !

Edytowane przez Adam60
  • Plusik 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Xisiek napisał:

Trzeba miec nierowno pod sufitem aby chwalic podmiot, ktorego produkt moze zjarac nam kawalek sciany, salonu czy chocby zargrozic zyciu naszych dzieci czy bliskich.

Telefon masz? Prawdopodobieństwo że jego bateria została wyprodukowana w chinach i jest kiepskiej jakości jest niezerowe. Prawdopodobieństwo że w wyniku zwykłego użytkowania, podłączania do równie chińskich ładowarek za 1$ ta bateria się spierdzieli, zjara telefon i sparzy Ci d.pę albo zamieni w zgliszcza pół domu jest również niezerowe. Łazisz po forach i odradzasz ludziom kupowanie smartfonów wyprodukowanych w chinach z tego powodu?

Dla mnie to zwykła akcja serwisowa jakich w obecnym świecie mnóstwo. Dobrze że coś takiego robią, bo to znaczy że ktoś jednak pilnuje tego typu rzeczy i cała korporacja daje radę naprawiać swoje błędy (po czasie, ale zawsze to lepiej niż nie robić nic). 

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale po co Ty z nim w ogóle dyskutujesz ? Najlepsza metoda na hejtera to nie wchodzić z nim w jakiekolwiek dyskusje, szczególnie jak moderacja nic z takimi nie robi...
I barnaba - sam jesteś żałosnym, niedowartościowanym kolesiem mieszkającym na forum i wyżywającym się na innych !!! A do tego coś z tobą nie tak skoro tylko tak umiesz prowadzić dyskusję... Niby piszesz, że nagradzam każdy twój post, a przecież robisz dokładnie to samo...
Jedna rada dla wszystkich - całkowicie zbojkotować i zignorować kolegę barnaba na tym forum !
Adaś, spoważniej w końcu pls. Piszesz o ignorowaniu Barnaby a sam komentujesz praktycznie każdy Jego post. Kompletna dziecinada. Długo zamierzasz ciągnąć te wygłupy?

Wysłane z mojego AGS-L09 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 2
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...