Skocz do zawartości
Gmeru

Testujemy nowy LG OLED C9. Pierwsze wrażenia!

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
19 minut temu, aerofan napisał:

Przychodzi w normalnym fabrycznym pudle. Przecież nie pakują tego dodatkowo. W środku góra styropianu, no ale dla pewności trzeba obejrzeć pudło z zewnątrz i wziąć telefon do kuriera w razie w domu się okaże, że coś w środku jest nie tak. Chociaż oni wysyłają DPD, ostatnio coś mi DPD uszkodziło to przyjechał następnego dnia spisać protokół i wszystko było ok, wymienione na nowe. Ale to drugie to był odkurzacz też w fabrycznym pudle, tyle że w środku niczym nie zabezpieczone, plastik dotykał do pudełka, więc się coś tam złamało przy byle nacisku. Nie ma się co bać, podchodzą do tematu po ludzku. 

Chociaż nie powiem, jak kupowałem w Euro 2 rzeczy (oczyszczacz i router) i w domu okazało się, że coś jest nie tak, to mi przyjęli bez problemu zwrot mimo, że kupowałem osobiście i to na fakturę. (Euro Poznań Komorniki).  Chociaż przy zakupie telewizora miałbym wątpliwości, jak bym go przywiózł z powrotem do sklepu i powiedział, panie, mam lekki banding na szarościach - czy by mi go przyjęli bez problemu. Raczej wątpię. 

Wydaje mi się , że prawo zwrotu towaru obejmuje każdy sprzęt elektroniczny bez znaczenia czy jest to tv czy pralka , czy toster . Jeśli w regulaminie jest napisane , że masz 14 dni na zwrot to takie prawo Ci przysługuje nawet jeśli stwierdzisz , że jest lekki banding na szarościach . Zresztą prowadzę sprzedaż produktów spożywczych na allegro i nawet tam klient ma prawo zwrotu towaru jeśli mu coś nie podejdzie byleby zapakował porządnie i ja to muszę przyjąć czy mi się to podoba czy nie .

Edytowane przez Damianos19932

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 21.05.2020 o 12:38, Gemi napisał:

Dynamic HDR - to jest chyba jedyna sensownie zapowiadająca się nowość, która ma wprowadzić znacznie lepsze doznania z HDR. Problem w tym, że producenci gier/filmów muszą najpierw to zaimplementować do swoich dzieł. Jak za tym będzie nie wiadomo. Czas pokaże.

Możesz rozwinąć temat? Nie śledzę bełkotu marketingowego bo z reguły szkoda czasu. Co to jest ten Dynamic HDR i czym się różni od tego co było wcześniej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
10 godzin temu, Damianos19932 napisał:

Wydaje mi się , że prawo zwrotu towaru obejmuje każdy sprzęt elektroniczny bez znaczenia czy jest to tv czy pralka , czy toster . Jeśli w regulaminie jest napisane , że masz 14 dni na zwrot to takie prawo Ci przysługuje nawet jeśli stwierdzisz , że jest lekki banding na szarościach . Zresztą prowadzę sprzedaż produktów spożywczych na allegro i nawet tam klient ma prawo zwrotu towaru jeśli mu coś nie podejdzie byleby zapakował porządnie i ja to muszę przyjąć czy mi się to podoba czy nie .

Tak, ale ja pisałem w sytuacji, kiedy kupujesz TV na miejscu w sklepie i dowożą ci do domu.  W takiej sytuacji zwrot nie przysługuje, jak się trafi na upierdliwca kierownika to powie nie i tyle mu zrobisz.

Edytowane przez aerofan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 21.05.2020 o 00:19, PABLOV8 napisał:

Cześć.

Pisałem w poprzednich postach dlaczego zrezygnowałem, nie pewny model na tą chwilę to raz a dwa, jednak poszedłem w 65" bo mam warunki na większy tv względem zepsutego obecnie 55KS8000.
Dorwałem ostatnią oryginalnie zapakowaną sztukę 65C9 (w pracy prześwietliłem wszystkie 280 sklepów) i jak dobrze pójdzie to finalnie wyjdzie mnie 6300zł więc nawet się nie zastanawiałem, po niedzieli ma mi przyjechać więc zobaczymy czy wszystko będzie ok.

Czegoś tu nie rozumiem piszesz że sprawdzileś 280 sklepów i jedna sztuka oryginalnie zapakowana. Wychodzi że reszta tv które się zamówi są z wystawy lub zwrotów? Może napisać czy oryginalnie zamknięty karton ma plombe jak to robi sony i czy jest folia na matrycy.

Edytowane przez Eryk Mierzejewski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,na swoim przykładzie przedstawię moją historię z LG C9,zakupiłem telewizor 13.02.2020,po zakupie sprawdziłem pod kątem lini wertykalnych które oczywiście były obecne,zgłaszałem panel na gwarancję,w międzyczasie wyszedł na jaw jeszcze wypalony pixel,oraz pionowa czerwona linia z prawej strony ekranu ukazująca się przy wyświetlaniu czerwonego tła i późniejszej zmianie scenerii.

Po wymianie gwarancyjnej,matryca ma znośny banding,lecz widoczne są 3 białe plamy przypominające wypalenie...Nowy panel z taką niespodzianką,dołączam zdjęcia na koniec.

FB_IMG_1590175725081.jpg

20200512_214631.jpg

20200512_214548.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biała plama to nie wypalenie :) Wypalenie w panelu OLED skutkuje ciemnieniem a nie jaśnieniem pikseli. To niedoróbka panelu, reklamowałbym do skutku. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, aerofan napisał:

Tak, ale ja pisałem w sytuacji, kiedy kupujesz TV na miejscu w sklepie i dowożą ci do domu.  W takiej sytuacji zwrot nie przysługuje, jak się trafi na upierdliwca kierownika to powie nie i tyle mu zrobisz.

no w takim wypadku faktycznie , może nie przysługiwać bo z drugiej strony kupujący ma możliwość obejrzenia sprawdzenia sprzetu na miejscu . Zgadza się wszystko zależy od człowieka .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, aerofan napisał:

Tak, ale ja pisałem w sytuacji, kiedy kupujesz TV na miejscu w sklepie i dowożą ci do domu.  W takiej sytuacji zwrot nie przysługuje, jak się trafi na upierdliwca kierownika to powie nie i tyle mu zrobisz.

Skąd bierzecie takie informacje?? Czy to jest problem żeby sprawdzić/spytać przed zakupem jaka dana firma ma politykę dotycząca zwrotów zakupionego towaru?
 

1. KAZDA umowa zawarta na odległość, nie w miejscu prowadzenia dzałalności sprzedawcy, konsument (osoba fizyczna) ma PRAWO do odstąpienia od umowy, a sprzedawca ma OBOWIĄZEK poinformować o tym konsumenta i dostarczyć mu odpowiednie dokumenty. Dotyczy to każdej umowy zawartej zdalnie, czy to jest abonament czy kupno „pietruszki” na Allegro. Po odstąpieniu od umowy zwraca się towar i otrzymuje zapłacona kasę, a jak to się ustala ze sprzedawca.

2. zakup w sklepie tu już jest inaczej, ale są firmy które nie robią z tym problemu (o ile sprzęt/towar nie jest zniszczony), np. Komputronik (po zarejestrowaniu w ich ??klubie dłuższy termin), x-kom  do 14 dni (nawet dla zakupu na firmę na fakture), mediamarkt do 30 dni a dla klubowiczów dłużej. Na pewno więcej firm umożliwia zwroty zakupionego towaru wystarczy sprawdzić na stronie www lub spytać bezpośrednio w sklepie. Kierownik nie ma nic do gadania jeśli firma dopuszcza zwroty.

Nie trzeba podawać żadnych powodów rezygnacji z zakupu i zwrotu towaru..

Przypadek nr1 dotyczy tylko umów pomiędzy firma i konsumentem.

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
30 minut temu, Nygus napisał:

Skąd bierzecie takie informacje?? Czy to jest problem żeby sprawdzić/spytać przed zakupem jaka dana firma ma politykę dotycząca zwrotów zakupionego towaru?
 

1. KAZDA umowa zawarta na odległość, nie w miejscu prowadzenia dzałalności sprzedawcy, konsument (osoba fizyczna) ma PRAWO do odstąpienia od umowy, a sprzedawca ma OBOWIĄZEK poinformować o tym konsumenta i dostarczyć mu odpowiednie dokumenty. Dotyczy to każdej umowy zawartej zdalnie, czy to jest abonament czy kupno „pietruszki” na Allegro. Po odstąpieniu od umowy zwraca się towar i otrzymuje zapłacona kasę, a jak to się ustala ze sprzedawca.

2. zakup w sklepie tu już jest inaczej, ale są firmy które nie robią z tym problemu (o ile sprzęt/towar nie jest zniszczony), np. Komputronik (po zarejestrowaniu w ich ??klubie dłuższy termin), x-kom  do 14 dni (nawet dla zakupu na firmę na fakture), mediamarkt do 30 dni a dla klubowiczów dłużej. Na pewno więcej firm umożliwia zwroty zakupionego towaru wystarczy sprawdzić na stronie www lub spytać bezpośrednio w sklepie. Kierownik nie ma nic do gadania jeśli firma dopuszcza zwroty.

Nie trzeba podawać żadnych powodów rezygnacji z zakupu i zwrotu towaru..

Przypadek nr1 dotyczy tylko umów pomiędzy firma i konsumentem.

wszyscy o tym doskonale wiemy , ale warto dopytać przecież ,  rozmawiamy w sytuacji gdy zakupu dokonujemy w sklepie a sprzedawca nam tylko dowozi . Forum jest po to by pytać nie każdy jest takim alfą i omegą Nygus 😆

Edytowane przez Damianos19932

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 godziny temu, Eryk Mierzejewski napisał:

Czegoś tu nie rozumiem piszesz że sprawdzileś 280 sklepów i jedna sztuka oryginalnie zapakowana. Wychodzi że reszta tv które się zamówi są z wystawy lub zwrotów? Może napisać czy oryginalnie zamknięty karton ma plombe jak to robi sony i czy jest folia na matrycy.

Sprawdziłem w systemie gdzie mam wgląd do ilości sztuk w danym sklepie w Polsce, większość ma stan 1/1 czyli ekspozycja lub sztuka po ekspo na magazynie, 2 sklepy z 280 miały po 2 sztuki, zadzwoniłem, w jednym ekspo i sztuka uszkodzona, w drugim okazała się nówka i zrobiłem przesunięcie między sklepowe, oczywiście niechętnie chcieli oddać bo zaraz klient znalazł by się na taką sztukę.
Nie zamówisz ponieważ na stronie pisze, iż produkt dostępny tylko w wybranych sklepach a to oznacza, że nie ma na centralnym magazynie = brak sztuk.
Gdy pisze, że transport na jutro = dostępne sztuki.

Mowa o 65C9 którego od dłuższego czasu brak wszędzie w sklepach.
Jeśli byłyby na centralnym magazynie to nie byłoby tematu, zamawiam i na drugi dzień jest do odbioru.

Edytowane przez PABLOV8
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
22 godziny temu, Damianos19932 napisał:

Wydaje mi się , że prawo zwrotu towaru obejmuje każdy sprzęt elektroniczny bez znaczenia czy jest to tv czy pralka , czy toster . Jeśli w regulaminie jest napisane , że masz 14 dni na zwrot to takie prawo Ci przysługuje nawet jeśli stwierdzisz , że jest lekki banding na szarościach . Zresztą prowadzę sprzedaż produktów spożywczych na allegro i nawet tam klient ma prawo zwrotu towaru jeśli mu coś nie podejdzie byleby zapakował porządnie i ja to muszę przyjąć czy mi się to podoba czy nie .

 

7 godzin temu, Damianos19932 napisał:

wszyscy o tym doskonale wiemy , ale warto dopytać przecież ,  rozmawiamy w sytuacji gdy zakupu dokonujemy w sklepie a sprzedawca nam tylko dowozi . Forum jest po to by pytać nie każdy jest takim alfą i omegą Nygus 😆

Jak zwykle nie wiesz nic, i jak zawsze wprowadzasz w błąd, forum jest po to żeby się dzielić wiedza a nie ciagle wprowadzać w błąd.

zakup w sklepie, to zakup w sklepie, co ma do tego sposób wydania towaru? Nawet taka alfa i omega jak Ty, powinna być w stanie zrozumieć i rozróżnić trzy sprawy, umowa kupna, płatność za zakup i wydanie towaru. 

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

11 minut temu, Nygus napisał:

 

Jak zwykle nie wiesz nic, i jak zawsze wprowadzasz w błąd, forum jest po to żeby się dzielić wiedza a nie ciagle wprowadzać w błąd.

zakup w sklepie, to zakup w sklepie, co ma do tego sposób wydania towaru? Nawet taka alfa i omega jak Ty, powinna być w stanie zrozumieć i rozróżnić trzy sprawy, umowa kupna, płatność za zakup i wydanie towaru. 

 Jak zwykle jesteś nygusie zgryźliwy ,  Zgadza się dzielić się wiedzą , ale osoba może czegoś nie wiedzieć i druga osoba tę więdzę skoryguje . Człowieku mnie nie pytaj to nie ja miałem wątpliwości , ja tylko pomagałem je wyjaśnić . Idz się zatrudnij w jakimś sklepie ekspercie od wszystkiego . Bynajmniej nie z Tobą prowadziłem dyskusję do której się włączyłeś by dorzucić swojego jadu . Także ja ze swojej strony kończę dyskusję . 

Edytowane przez Damianos19932

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
7 minut temu, Damianos19932 napisał:

 Jak zwykle jesteś nygusie zgryźliwy ,  Zgadza się dzielić się wiedzą , ale osoba może czegoś nie wiedzieć i druga osoba tę więdzę skoryguje . Człowieku mnie nie pytaj to nie ja miałem wątpliwości , ja tylko pomagałem je wyjaśnić . Idz się zatrudnij w jakimś sklepie ekspercie od wszystkiego .

No właśnie, na tym polega problem ze Ty „pomagasz”, tyle ze to się tylko Tobie tak wydaje. Ciagle nie masz pojęcia o czym piszesz i wprowadzasz ludzi w błąd. Ty tylko rozsiewasz wątpliwości, bo Tobie się ciagle „coś” wydaje... taki mondralinski.

Bynajmniej... nie do Ciebie napisałem :)

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A weź człowieku idz w pi.... . Jakoś inni są zadowoleni z pomocy .  Bynajmniej człowiek do którego napisałeś najpewniej będzie miał Cię gdzieś ;)  bo Twoje zarzuty są z czapy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W każdym poście dogodzisz swojej ignorancji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Nygus napisał:

W każdym poście dogodzisz swojej ignorancji

😂😂😂 😂 sam sobie dogadzaj mnie zostaw w spokoju 

  • Plusik 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, Damianos19932 napisał:

😂😂😂 😂 sam sobie dogadzaj mnie zostaw w spokoju 

:D Miało być „dowodzisz”, no ale trudno :) tak tez jest dobrze :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
11 godzin temu, Nygus napisał:

Skąd bierzecie takie informacje?? Czy to jest problem żeby sprawdzić/spytać przed zakupem jaka dana firma ma politykę dotycząca zwrotów zakupionego towaru?
 

To jest ogólnodostępna wiedza wynikająca wprost z KC i Ustawy o prawach konsumenta. Nie wiem, czemu sugerujesz, że napisałem gdzieś nieprawdę. 

PS. sprawdziłem na stronie sklepu i to ja napisałem prawdę, a nie Ty. Wprowadzasz tylko zamęt. 

2020-05-23_115410.jpg

Edytowane przez aerofan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Oczywiście, ze jest ogólnie dostępne wiedza i tak jak napisałeś, te zasady wynikają z prawa. W którym miejscu jest taka sugestia o której piszesz?

jesli dokonujesz zakupu w sklepie stacjonarnym, który dopuszcza zwroty bez podania przyczyny, zwroty niereklamacyjne (to jednostronna deklaracja sklepu, który najczęściej się tym chwali) to nie jest to dobra wola kierownika sklepu czy możesz zwrócić towar czy nie. Nie ma żadnego znaczenia czy odbierasz sam czy Ci dowiozą towar. Stacjonarne sklepy tez umożliwiają dokonanie odstapienia od umowy, oczywiście nie wszystkie ale są takie. Co można szybko sprawdzic. I to tyle :).

16 minut temu, aerofan napisał:

To jest ogólnodostępna wiedza wynikająca wprost z KC i Ustawy o prawach konsumenta. Nie wiem, czemu sugerujesz, że napisałem gdzieś nieprawdę. 

PS. sprawdziłem na stronie sklepu i to ja napisałem prawdę, a nie Ty. Wprowadzasz tylko zamęt. 

2020-05-23_115410.jpg

Od tego trzeba było zacząć, jeśli się ma wątpliwości wszystko można sprawdzic a najlepiej PRZED zakupem. Hahaha zamęt... tak oczywiście. To klienci decydują gdzie kupować, wystarczy sprawdzić warunki zakupu i kupować tam gdzie się ma najlepsze warunki do zakupu, np. moze to być możliwość zwrotu, bezproblemowego zwrotu pełnoprawnego towaru, choćby dlatego ze się zmieniło zdanie.

standardowo zgodnie z prawem nie można oddać, zwrócić żadnego zakupionego towaru jeśli się zmieniło zadanie, o takiej sytuacji teraz mówię, to tez jest ogólnie dostępna wiedza, jeśli się chce być uczciwym.

Są sklepy stacjonarne, które umożliwiają dokonanie takiego zwrotu.

Edytowane przez Nygus
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przecież od tego zacząłem, dokładnie to samo napisałem w poście, który raczyłeś zacytować i zanegować.  Dotyczy to zarówno EuroRTV jak i Media Expert. I pisałem też, że w Mediamarkt jest inaczej i towar możesz oddać kupując w sklepie stacjonarnym. Wprowadzasz zamęt i udajesz głupio-mądrego.

15 godzin temu, aerofan napisał:

Tak, ale ja pisałem w sytuacji, kiedy kupujesz TV na miejscu w sklepie i dowożą ci do domu.  W takiej sytuacji zwrot nie przysługuje, jak się trafi na upierdliwca kierownika to powie nie i tyle mu zrobisz.

 

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
  • Haha 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, aerofan napisał:

No przecież od tego zacząłem, dokładnie to samo napisałem w poście, który raczyłeś zacytować i zanegować.  Dotyczy to zarówno EuroRTV jak i Media Expert. I pisałem też, że w Mediamarkt jest inaczej i towar możesz oddać kupując w sklepie stacjonarnym. Wprowadzasz zamęt i udajesz głupio-mądrego.

 

co ma wspólnego ze zwrotem dowiezienie towaru do domu?

A osobiste wycieki sobie lepiej daruj...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Nygus napisał:

co ma wspólnego ze zwrotem dowiezienie towaru do domu?
 

Jesteś taki lotny, więc sobie wykontempluj . 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
9 minut temu, aerofan napisał:

Jesteś taki lotny, więc sobie wykontempluj . 

Dziękuję aż tak lotny na będę :), w takim razie kontemplowanie tej kwestii pozostawię najbardziej lotnym...

Edytowane przez Nygus
  • Zmieszany 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie widzę, że zrobiła się dość konkretna dyskusja na temat zwrotów itd. w sklepach. 

Z racji, iż pracuję prawie 7 lat w RTV EURO AGD coś mogę dodać, doradzić jak to u nas wygląda. 

Kupując w sklepie towar który jest dostępny od ręki czy też produkt zamówiony przez stronę z odbiorem w sklepie, powyższy produkt można zwrócić do 14 dni jeśli jest produktem pełnowartościowym, czyli w przypadku tv oled LG, nie może być folia zdjęta z panelu, z przodu jak i tyłu, na otwarte/rozbebeszone opakowanie od akcesoriów mogę jeszcze przymknąć oko, produkt nie może posiadać śladów użytkowania bo co? Ktoś z Was chciałbym kupić taki tv za pare-parenaście koła i mi chciał uwierzyć potem, że nie był używany? Ktoś powie, ale jak proszę Pana mam sprawdzić tv czy mi się podoba czy pasuje? Odpowiadam, zakup musi być przemyślany, po to są doradcy, promotorzy, testy w necie, forum czy sam sprzęt na sklepie by przetestować, wszystko się dowiedzieć o danym produkcie, nie jesteśmy firmą która wypożycza sprzęt i potem klient zwraca i kupuje na alledrogo bo znajdzie taniej. 

W euro można bez problemu zwrócić sprzęt do 30 dni w sklepie, wystarczy mieć konto moje euro.

Pracowałem dawno temu przez 3 lata w Media Markt i co tam się dzieje ze zwrotami to masakra, nawet nie sprawdzali czy działa matryca, ok nie pęknięta i przyjmujemy. Inny przykład, gość kupił kamerę za 4k, nagrał sobie wakacje na urlopie, zgrał i zwrócił kamerę..

Kumpel kupił 75NU8002 Samsunga i przysłali mu sztukę która miała ślady po uchwycie i musiał później odsyłać i kupił potem u mnie. Czemu nie od razu? Ponieważ 100zł miałem wyższą cenę i już większego rabatu nie mogłem zrobić. 

Proszę byście patrzyli na te rzeczy stawiając się po jednej i drugiej stronie.

U nas produkt zamawiając z centralnego magazynu z wawy, produkt jest w 99,9% nowy zapakowany oryginalnie. 

  • Plusik 1
  • Lubię 4
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, PABLOV8 napisał:

Panowie widzę, że zrobiła się dość konkretna dyskusja na temat zwrotów itd. w sklepach. 

Z racji, iż pracuję prawie 7 lat w RTV EURO AGD coś mogę dodać, doradzić jak to u nas wygląda. 

Kupując w sklepie towar który jest dostępny od ręki czy też produkt zamówiony przez stronę z odbiorem w sklepie, powyższy produkt można zwrócić do 14 dni jeśli jest produktem pełnowartościowym, czyli w przypadku tv oled LG, nie może być folia zdjęta z panelu, z przodu jak i tyłu, na otwarte/rozbebeszone opakowanie od akcesoriów mogę jeszcze przymknąć oko, produkt nie może posiadać śladów użytkowania bo co? Ktoś z Was chciałbym kupić taki tv za pare-parenaście koła i mi chciał uwierzyć potem, że nie był używany? Ktoś powie, ale jak proszę Pana mam sprawdzić tv czy mi się podoba czy pasuje? Odpowiadam, zakup musi być przemyślany, po to są doradcy, promotorzy, testy w necie, forum czy sam sprzęt na sklepie by przetestować, wszystko się dowiedzieć o danym produkcie, nie jesteśmy firmą która wypożycza sprzęt i potem klient zwraca i kupuje na alledrogo bo znajdzie taniej. 

W euro można bez problemu zwrócić sprzęt do 30 dni w sklepie, wystarczy mieć konto moje euro.

Pracowałem dawno temu przez 3 lata w Media Markt i co tam się dzieje ze zwrotami to masakra, nawet nie sprawdzali czy działa matryca, ok nie pęknięta i przyjmujemy. Inny przykład, gość kupił kamerę za 4k, nagrał sobie wakacje na urlopie, zgrał i zwrócił kamerę..

Kumpel kupił 75NU8002 Samsunga i przysłali mu sztukę która miała ślady po uchwycie i musiał później odsyłać i kupił potem u mnie. Czemu nie od razu? Ponieważ 100zł miałem wyższą cenę i już większego rabatu nie mogłem zrobić. 

Proszę byście patrzyli na te rzeczy stawiając się po jednej i drugiej stronie.

U nas produkt zamawiając z centralnego magazynu z wawy, produkt jest w 99,9% nowy zapakowany oryginalnie. 

zwracałem kiedyś tv do media marktu , z nieuwagi nie zapakowałem podstawki do tv nikt niczego nie zauważył . Oczywiście na zwrocie pan nawet nie zerknął do środka czy telewizor znajduje się w kartonie 😂 podpisuję się obiema rękami zwroty w mm to kabaret 😃 .  Bon który mi wydali przy zakupie tv  na kwotę 500 zł który po zwrocie telewizora  powinien zostać unieważniony nikt nawet się nie zająknął czy taki bon został mi wydany czy nie . Przy kolejnej wizycie w mm nieomieszkałem z niego skorzystać .

Edytowane przez Damianos19932
  • Plusik 1
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...