Skocz do zawartości
Michał Smyła

Nowiutki LG OLED65C8 – bardzo nierówne podświetlenie i pas na środku ekranu – reklamować?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Zakupiłem w renomowanym sklepie internetowym telewizor LG OLED65C8. Został dostarczony 10 dni temu, ale dopiero wczoraj miałem okazję, żeby zawiesić go na ścianie i uruchomić.

Byłem podekscytowany, ale moja ekscytacja została szybko zgaszona ? Na środku matrycy jest widoczne ostro odgraniczone, pionowe przejaśnienie, które po prostu przeszkadza przy oglądaniu każdego materiału. Dodatkowo na jednolitych tłach widać, że na środku matrycy jest kolejne, bardzo duże przejaśnienie w kształcie poziomego prostokąta. Załączam zdjęcie:IMG_20190602_221046.thumb.jpg.fb28c52132931d6b7b30483db53b1fa3.jpg

Czy uważacie, że jest źle i kwalifikuje się to do wymiany, czy z czasem zniknie (obecnie pionowy pas naprawdę przeszkadza)? Jeśli wymiana, to polecacie skorzystać z rękojmi sklepu czy gwarancji producenta? A może zwrot w ciągu 14 dni bez podania przyczyny (ale TV jednak jest zawieszony na ścianie, ekran trochę popalcowany, więc nie wiem, czy to przejdzie)? Będę wdzięczny za pomoc!

 

Edytowane przez Michał Smyła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to przeszkadza to nie ma nad czym się zastanawiać i trzeba zwracać a to ze tv wisi na ścianie nie ma żadnego znaczenia. Ja bym wybrał zwrot bez podania przyczyny takie twoje prawo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć!
Zakupiłem w renomowanym sklepie internetowym telewizor LG OLED65C8. Został dostarczony 10 dni temu, ale dopiero wczoraj miałem okazję, żeby zawiesić go na ścianie i uruchomić.
Byłem podekscytowany, ale moja ekscytacja została szybko zgaszona  Na środku matrycy jest widoczne ostro odgraniczone, pionowe przejaśnienie, które po prostu przeszkadza przy oglądaniu każdego materiału. Dodatkowo na jednolitych tłach widać, że na środku matrycy jest kolejne, bardzo duże przejaśnienie w kształcie poziomego prostokąta. Załączam zdjęcie:IMG_20190602_221046.thumb.jpg.fb28c52132931d6b7b30483db53b1fa3.jpg
Czy uważacie, że jest źle i kwalifikuje się to do wymiany, czy z czasem zniknie (obecnie pionowy pas naprawdę przeszkadza)? Jeśli wymiana, to polecacie skorzystać z rękojmi sklepu czy gwarancji producenta? A może zwrot w ciągu 14 dni bez podania przyczyny (ale TV jednak jest zawieszony na ścianie, ekran trochę popalcowany, więc nie wiem, czy to przejdzie)? Będę wdzięczny za pomoc!
 
zglos to do serwisu przyhada i wymienia matryce na nową

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć!
Zakupiłem w renomowanym sklepie internetowym telewizor LG OLED65C8. Został dostarczony 10 dni temu, ale dopiero wczoraj miałem okazję, żeby zawiesić go na ścianie i uruchomić.
Byłem podekscytowany, ale moja ekscytacja została szybko zgaszona  Na środku matrycy jest widoczne ostro odgraniczone, pionowe przejaśnienie, które po prostu przeszkadza przy oglądaniu każdego materiału. Dodatkowo na jednolitych tłach widać, że na środku matrycy jest kolejne, bardzo duże przejaśnienie w kształcie poziomego prostokąta. Załączam zdjęcie:IMG_20190602_221046.thumb.jpg.fb28c52132931d6b7b30483db53b1fa3.jpg
Czy uważacie, że jest źle i kwalifikuje się to do wymiany, czy z czasem zniknie (obecnie pionowy pas naprawdę przeszkadza)? Jeśli wymiana, to polecacie skorzystać z rękojmi sklepu czy gwarancji producenta? A może zwrot w ciągu 14 dni bez podania przyczyny (ale TV jednak jest zawieszony na ścianie, ekran trochę popalcowany, więc nie wiem, czy to przejdzie)? Będę wdzięczny za pomoc!
 
zglos to do serwisu przyhada i wymienia matryce na nową

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, Michał Smyła napisał:

Cześć!

Zakupiłem w renomowanym sklepie internetowym telewizor LG OLED65C8.

Który to sklep tak z ciekawości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że nie można podawać nazw sklepów. W każdym razie eMag. Mam do wyboru reklamację z tytułu rękojmi, gwarancji — lub mogę spakować TV i powiedzieć, że odstępuję od umowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Michał Smyła napisał:

Myślałem, że nie można podawać nazw sklepów. W każdym razie eMag. Mam do wyboru reklamację z tytułu rękojmi, gwarancji — lub mogę spakować TV i powiedzieć, że odstępuję od umowy. 

Opakowanie nie wzbudziło twoich podejrzeń ? Może to egzemplarz ze zwrotu, jaką ma date produkcji na naklejce znamionowej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Michał Smyła napisał:

 Datę produkcji muszę sprawdzić.

Masz ją na tylnej obudowie, po prawej stronie, jak patrzysz na wprost telewizora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minutes ago, Waldo94 said:

Masz ją na tylnej obudowie, po prawej stronie, jak patrzysz na wprost telewizora.

Dzięki, sprawdzę jak tylko będę miał możliwość.

Z tym że tak jak pisali koledzy, chyba najrozsądniej będzie spakować TV i odesłać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ze tak po jaka cholerę bawić się w serwis jak to nowy tv. Ma prawo do zwrotu wiec skorzystać oddać i zamówić nowy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do sklepu powiedz powiedz o co chodzi i że odsyłasz telewizor z tytułu rękojmi . Poprzez email dołącz zdjęcia przedstawiające powód zwrotu i że chcesz nowy bez wad egzemplarz TV. Nie baw się w żadne serwisy . Sam to nie dawno przerabiałem i nie miałem żadnych problemów z wymianą TV tym bardziej że Obsługa Sklepu to profesjonaliści.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zadzwoń do sklepu powiedz powiedz o co chodzi i że odsyłasz telewizor z tytułu rękojmi . Poprzez email dołącz zdjęcia przedstawiające powód zwrotu i że chcesz nowy bez wad egzemplarz TV. Nie baw się w żadne serwisy . Sam to nie dawno przerabiałem i nie miałem żadnych problemów z wymianą TV tym bardziej że Obsługa Sklepu to profesjonaliści.

Żadna rękojmia jak dla mnie. Odstąpienie od umowy i zakup w innym sklepie, w którym masz nawet 45 dni na zwrot. Sklep zacznie kombinować i zaraz minie 14 dni na zwrot. Niech skorzysta ze swoich praw.

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze , a może nawet sklep będzie miał  ;więcej argumentów ; dla wybrania dla siebie lepszej opcji z powodu że telewizor został rozpakowany ( pewnie folie itp. zdjęte ) i powieszony na ścianie. Można w necie poczytać o tym że chcą aby kupujący na swój koszt wysyłał przesyłkę itp. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Równie dobrze , a może nawet sklep będzie miał  ;więcej argumentów ; dla wybrania dla siebie lepszej opcji z powodu że telewizor został rozpakowany ( pewnie folie itp. zdjęte ) i powieszony na ścianie. Można w necie poczytać o tym że chcą aby kupujący na swój koszt wysyłał przesyłkę itp. 
Sklep nie ma za wiele do powiedzenia w temacie zwrotu. Lepiej, żeby kolega został z uszkodzonym TV, jeśli sklep zacznie robić problemy? Z tego co wiemy, dziś/jutro mija termin wypowiedzenia umowy...
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj w necie jakie sklep potrafi robić problemy gdy coś idzie nie po jego myśli. Sam to przechodziłem (rękojma) i żadnych problemów. W dzisiejszych czasach jest bezproblemowy kontakt i jak @Michał Smyła napisał że to renomowany sklep więc nie powinien robić problemów. Wybór należy do niego. Tyle ode mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sklep eMag zaakceptował zwrot. Czekam już tylko na przelew 
Super!

Co teraz?

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre pytanie. Przesiadka z poprzedniego TV 50" na OLED 65" nie zwaliła mnie z nóg — chodzi mi przede wszystkim o rozmiar ekranu. Poważnie rozważam projektor — oglądam głównie filmy, w drugiej kolejności mecze, programów telewizyjnych w zasadzie nigdy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...