mikoko 60 Napisano 1 Listopada 2020 Cóż można doradzić. Zgłosić na stronie Sony usterkę i czekać na serwis. Skoro nic nie pomaga widocznie padł moduł wifi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zgody 0 Napisano 21 Listopada 2020 Mam pytanie czy na soft 636321 xg9505 można wgrać soft z xh95? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gmeru 2 224 Napisano 21 Listopada 2020 Spróbuj - telewizor na 99% go nie zobaczy po USB. Próbowałeś? Nic się nie stanie jak wrzucisz soft na USB i włożyć do TV. Aby update poszedł dalej musisz zaakceptować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 21 Listopada 2020 W tym 1 % go zobaczy i zaktualizuje. Przerabiałem to. Mam w xg9505 soft z xh9505 aktualizacja poszła. Ale ostrzegam może nie działać moduł ci od c+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zgody 0 Napisano 21 Listopada 2020 Nie używam moduł CI, pobiorę spróbuję, bo rozumiem, że więcej jest plusów dodatnich niż plusów ujemnych, dzięki za odpowiedź. Wysłane z mojego AGS2-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 21 Listopada 2020 Tak są praktycznie same plusy. Aktualizacja się powiedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zgody 0 Napisano 21 Listopada 2020 Ten soft z XH to 6.4774 jak widae dobrze na stronie? Wysłane z mojego AGS2-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 21 Listopada 2020 Tak to najnowsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zgody 0 Napisano 21 Listopada 2020 Ok thx zaraz pobiorę i zobaczę Wysłane z mojego AGS2-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 21 Listopada 2020 Tu juz nie ma co patrzeć. TV sie zaktualizuje 😜 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zgody 0 Napisano 21 Listopada 2020 Zaktualizowane teraz będę testował, dzięki za pomoc. Wysłane z mojego AGS2-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 21 Listopada 2020 Jak tam aktualizacja? Wrażenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zgody 0 Napisano 22 Listopada 2020 Muszę jeszcze popatrzeć protestować i dam znać.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdtv_maniac 3 Napisano 22 Listopada 2020 (edytowane) ma ktoś porówanie tego Soniaka do Oleda od LG ? od zawsze mam topowe plazmy Pioneer Kuro , Panasonic VT ale będe potrzebował do nowego domu jeszcze jeden Tv OLED mnie cos nie przekonuję jak czytam o awariach i wypaleniach w krytycznie krotkim czasie , moje plazmy zero powidoków przez wiele lat działaja bezaawaryjnie no ale nie chciałbym tez zawieść sie na obrazie w porownaniu do Plazm , oglądam tylko filmy źródlo bluray i netflix , zadnych programow naziemnych informacyjny interesuje mnie rozmiar 65 cali Edytowane 22 Listopada 2020 przez hdtv_maniac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mdag 0 Napisano 22 Listopada 2020 (edytowane) Mam problem z aplikacją YouTube. Od jakiegoś czasu apka wiesza się, a objawia się to tym, że po włączeniu jakiegokolwiek filmu, ten stratuje na 1 sekundę, po czy film się zatrzymuje i tyle... Żeby przywrócić prawidłowe działanie apki, jedynym rozwiązaniem (czasowym) jest wyciągnięcie wtyczki zasilania. Próbowałem czyścić pamięć podręczną aplikacji, resetować ją, wyłączać, włączać, ponowne logowanie na konto, odinstalowałem aktualizacje, zainstalowałem ponownie i nic. Jedyne rozwiązanie jak wyżej - wtyczka, po jakimś czasie problem wraca. U Was wszystko ok? Jakimi ustawieniami choć trochę zminimalizować blooming? Automatyczne lokalne przyciemnianie na maks? Wiele nie pomaga. Jest to praktycznie jedyna rzecz, która mnie irytuje w tym tv. Edytowane 22 Listopada 2020 przez mdag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CRW 0 Napisano 22 Listopada 2020 U mnie też występuje taki problem z Youtubem (raz na dwa tygodnie). Pomaga restart telewizora, za leniwy jestem aby wstawać i wyciąga wtyczkę przytrzymaj przycisk power na pilocie i po pojawieniu się menu wybierz "uruchom ponownie". Mam tv od maja 2020 i nie dostałem jeszcze żadnej aktualizacji. Też tak macie?Wersja: 6.4758Wysłane z mojego Mi 10 Pro przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 22 Listopada 2020 Jestem niezmiernie ciekaw czy działa na tym sofcie moduł cam C+ ale zapewne nie uzywasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
isiah11 1 Napisano 23 Listopada 2020 U mnie też występuje taki problem z Youtubem- chyba to wersja softu i własnie tez mam tv od maja i zero aktualizacji -wersja 6.4758.Znajomy ma xh 75 cali z tego roku model i wiesza mu sie ale na netflixie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mdag 0 Napisano 23 Listopada 2020 (edytowane) W dniu 22.11.2020 o 19:10, CRW napisał: U mnie też występuje taki problem z Youtubem (raz na dwa tygodnie). Pomaga restart telewizora, za leniwy jestem aby wstawać i wyciąga wtyczkę przytrzymaj przycisk power na pilocie i po pojawieniu się menu wybierz "uruchom ponownie". Mam tv od maja 2020 i nie dostałem jeszcze żadnej aktualizacji. Też tak macie? Wersja: 6.4758 Dzięki za podpowiedź z szybkim restartem. Wersja oprogramowania taka sama (zakup tv na początku czerwca). Edytowane 23 Listopada 2020 przez mdag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CRW 0 Napisano 23 Listopada 2020 Jestem niezmiernie ciekaw czy działa na tym sofcie moduł cam C+ ale zapewne nie uzywasz Niestety nie mam C+. Jeśli jest ktoś z Warszawy i może pożyczyć moduł z C+ to mogę protestować.Wysłane z mojego Mi 10 Pro przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yes Does 6 Napisano 23 Listopada 2020 (edytowane) W dniu 22.11.2020 o 20:11, mikoko napisał: Jestem niezmiernie ciekaw czy działa na tym sofcie moduł cam C+ ale zapewne nie uzywasz Podobno dziala: https://www.avsforum.com/threads/2019-sony-xbr-x950g-owners-thread-no-price-talk.3041348/page-353#post-60038563 Ten gosc tez mial problem na poczatku, ale wymienili mu modul i juz dziala. Canal plus ma ten nowy modul z ECP i on moze byc problematyczny. Edytowane 23 Listopada 2020 przez Yes Does Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 23 Listopada 2020 Miałem właśnie moduł ci + z ECP i powyżej softu 6.3632 ten moduł nie działa. Czytałem kiedyś tego Holendra. On miał chyba moduł do kablówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yes Does 6 Napisano 23 Listopada 2020 (edytowane) Widze wlasnie ze sie udzielales, tutaj kolejny holender: https://www.avsforum.com/threads/2019-sony-xbr-x950g-owners-thread-no-price-talk.3041348/page-329#post-59827450 Stawiam jednak na ECP, szkoda ze nikt nie ma normalnego modulu chociazby z kablowki UPC. Ja moze w ciagu 2 miesiecy bede mial mozliwosc przetestowac z kablowka, ale nic pewnego. Edytowane 23 Listopada 2020 przez Yes Does Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 23 Listopada 2020 Albo Polsatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zgody 0 Napisano 24 Listopada 2020 Po zmianie softu na soft z XH jakie macie w info w modelu i kompilacji muj się przedstawia jako UR2. (Nie widzę podstaw do tego aby nie uznawali gwarancji) . Możliwe też, że scalenie oprogramowania jest bliskie. Wysłane z mojego AGS2-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach