Skocz do zawartości
Stojeden

Przestroga przed serwisem Philipsa

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety, zamienił stryjek...
Po kilku godzinach testowania nowego 49PUS7503/12 okazało się, że:

1. tv opornie łączy się z siecią WIFI, żeby tv połączył się z nową, niezapamiętaną siecią WIFI trzeba zresetować tv wyciągając wtyczkę z gniazdka,
2. tv nie łączy się z żadnym urządzeniem bluetooth. Tv jest widziany przez inne urządzenia, natomiast nie łączy się z nimi.
3. matryca. Sprawa dramatyczna. Ogromne smużenie, pikseloza oraz gro artefaktów. Tv sprawdzony na różnych źródłach sygnału: tv naziemna, tv satelitarna przez moduł cam, youtube, netflix, xbox. Sprawdziłem wszystkie dostępne rozdzielczości SD, HD i UHD a nawet UHD HDR. Nieustannie problem występuje (ogromne smużenie, pikseloza oraz gro artefaktów). Nie pomaga zmiana parametrów obrazu.
Ponadto katastrofa, że ten 49PUS7503/12 nie jest z polskiej dystrybucji. Szkoda, że 49PUS7503/12 też odbiega parametrami od uszkodzonego wcześniej 49PUS6401/12, mianowicie chodzi o matrycę, tamten miał IPS, ten niestety VA.

Nie wiem co teraz zrobić za bardzo. Jestem przekonany,  że Tp Vision Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce będzie robił identyczne problemy jak przy sposobności reklamowania 49PUS6401/12.

Edit.
Poszło zgłoszenie reklamacyjne. Nauczony doświadczeniem darowałem sobie kontakt telefoniczny ze wsparciem technicznym, zgłosiłem za pomocą formularza online.
 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć koledzy :)

Po odłączeniu tv od zasilania na dłuższy czas oraz ponownym zainstalowaniu tv problemy ustąpiły. WIFI działa, bluetooth nie sprawdzałem bo w sumie chyba nie będę korzystał z tego dobrodziejstwa w ogóle i co najważniejsze nie pojawiają się już artefakty, smużenie i pikseloza. Wygląda jakby wcześniej procek nie wyrabiał. Nie mam pojęcia w sumie.
Na dzień dzisiejszy wszystko działa jak należy, nawet przekonałem się do matrycy VA.

Oczywiście, zgłoszenie reklamacyjne zamknięte, ponieważ "konsument nie odbiera telefonów z numerów zastrzeżonych" :D
Gdyby ktoś miał problem z serwisem Philipsa, piszcie postaram się pomóc.
Pozdrawiam koledzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ja też mam problem z nowiutkim Philipsem 65PUS7304/12. Na obrazie nocą, na ciemnym podświetleniu widoczne przeszkadzające białe łuny. Oddałem na rękojmi, jednak oddali do serwisu, a on stwiedził, że wszystko jest ok. Chyba sprawdzali go w 😎.  Oddam jeszcze do euro na zwrocie, ale do interesu dopłacę 100zł za wysyłkę. Nigdy więcej Philips 😠

Takie efektu nie uznają!!!

IMG-20200805-WA0010.jpg

IMG-20200805-WA0009.jpg

  • Plusik 1
  • Smutny 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładny ten Ambilight na cegłach. Pisze Stojeden: "Na dzień dzisiejszy wszystko działa jak należy, nawet przekonałem się do matrycy VA." Potrzebny był prawidłowy reset prądowy.

  • Haha 1
  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, basket4rap napisał:

Inne serwisy też takich przypadków czasem nie uznają (a nawet gorszych), różnie (loteryjnie) bywa.

Chyba tylko TCLa albo jakiejs Manty ! To co jest na tym Philpsie wyzej nie mialo prawa przejsc kontroli jakosci fabryki. A juz na bank byc klepniete przez serwis. 

22 godziny temu, Ravine napisał:

Niestety ja też mam problem z nowiutkim Philipsem 65PUS7304/12. Na obrazie nocą, na ciemnym podświetleniu widoczne przeszkadzające białe łuny. Oddałem na rękojmi, jednak oddali do serwisu, a on stwiedził, że wszystko jest ok. Chyba sprawdzali go w 😎.  Oddam jeszcze do euro na zwrocie, ale do interesu dopłacę 100zł za wysyłkę. Nigdy więcej Philips 😠

Takie efektu nie uznają!!!

IMG-20200805-WA0010.jpg

IMG-20200805-WA0009.jpg

Taki tv nadaje sie tylko do natychmiastowego zwrotu/naprawy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Xisiek napisał:

Chyba tylko TCLa albo jakiejs Manty !

Bynajmniej. Sporo nawet na tym forum wątków z jajami jakie bywają czy to w LG tudzież Sony itd., itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, basket4rap napisał:

Bynajmniej. Sporo nawet na tym forum wątków z jajami jakie bywają czy to w LG tudzież Sony itd., itp.

To chyba rozne fora czytamy.

Takiej szmaty jak w tym Philipsie to w zadnym Sony sobie nie przypominam, a nawet gdyby byla to ZADEN powazny serwis nie napisze, ze jest ok. Takie rzeczy tylko w Philipsie 😕

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Xisiek napisał:

To chyba rozne fora czytamy.

Takiej szmaty jak w tym Philipsie to w zadnym Sony sobie nie przypominam, a nawet gdyby byla to ZADEN powazny serwis nie napisze, ze jest ok. Takie rzeczy tylko w Philipsie 😕

Raczej przeglądamy dokładniej i widzimy co jest, lub mniej dokładnie i negaujemy, choć nie widzieliśmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem tutaj podobne zdjęcie Sony XF9005 i innych modeli tej firmy (tak, wiem, że system czasami wyłącza FALD przy odpalaniu aplikacji albo samego TV). U LG i Samsunga też bywało ale jednak u TPVision /Phillips akurat najwięcej takich przypadków. 

Nie bez powodu ta (upadła)marka ma taką opinię na tym forum. Nie jeden nie posłuchał a potem był zaskoczony. Choć wielu też jest zadowolonych bo nie mieli problemów i nie zwracają uwagi na błędy w sofcie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie warto pamietac o tym, ze ten tv Philipsa na maxa w HDR zrobi pewnie z 300-380 nitow i daje juz takie wyrazne plamy, a taki Sony robi 2-3 razy tyle, a to juz duzaaa roznica. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.08.2020 o 15:38, Ravine napisał:

Niestety ja też mam problem z nowiutkim Philipsem 65PUS7304/12. Na obrazie nocą, na ciemnym podświetleniu widoczne przeszkadzające białe łuny. Oddałem na rękojmi, jednak oddali do serwisu, a on stwiedził, że wszystko jest ok. Chyba sprawdzali go w 😎.  Oddam jeszcze do euro na zwrocie, ale do interesu dopłacę 100zł za wysyłkę. Nigdy więcej Philips 😠

Takie efektu nie uznają!!!

IMG-20200805-WA0010.jpg

IMG-20200805-WA0009.jpg

Miałem to samo od nowości. Jednak tv służył głównie dziecku do oglądania bajek. Po kilku miesiącach pojawiły się pojedyncze paski na szerokość piksela. Po kilku dniach obraz zaczął znikać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

Nie tak dawno mój tv philipsa zaczął się psuć. Pierwsze pojawiały się pojedyncze czarne linie na szerokość piksela, po.kilku dniach było ich już kilkanaście. Po 2 tyg ekran zmieniał się w różnokolorowe pasy. Zadzwoniłem na infolinie, zgłosiłem awarie. W ramach gwarancji w ciągu 4 dni od zgłoszenia pojawił się człowiek z "sławnego" mik Radom. Zabrał telewizor (poniedziałek), kolejnego tygodnia w środę telefon, że nazajutrz będzie u mnie kierowca z naprawionym tv. Stwierdzono uszkodzenie matrycy i takowa została wymieniona na nową. Kontakt z infolinia, jak i kierowcami bardzo miły, dostałem od razu odpowiedź na maile które wysyłałem do Mik-u. 

Widać, udało mi się chyba "trafić" w lepszy okres, niż inni którzy próbowal w tej radomskiej firmie coś zdziałać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po ok. 20 miesiącach użytkowania uległ awarii mój TV 55", okazało się że przepaliło się podświetlenie matrycy. Po kolejnych 10ciu miesiącach obraz zniknął, w kontaktach tel i mail z serwisem dowiedziałem się że jednak wykonana przez nich naprawa nie jest objęta roczną gwarancją, oddając po raz kolejny TV do serwisu opłacam transport i diagnozę wysokości 180 zł.i to oni decydują, czy będą naprawiać sprzęt czy nie - jakieś chore zasady. TV oddałem do prywatnego serwisu gdzie stwierdzono, że wymieniając podświetlenie matrycy serwis nie zamontował jakiegoś radiatora chłodzącego i z tego powodu została całkowicie uszkodzona matryca, sprzęt trafił na śmietnik. TV za ok.3 tys.zł. nie posłużył  na i wet trzech lat. Ogólna ocena to : kiepskiej jakości sprzęt, partacze w serwisie i beznadziejna obsługa klienta. Nigdy więcej nie kupię NIC firmy Philips i odradzę takie zakupy wszystkim znajomym, podobne opinie można też usłyszeć od sprzedawców np. w Media Expert.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...