Stojeden 2 Napisano 11 Kwietnia 2019 Niestety, zamienił stryjek... Po kilku godzinach testowania nowego 49PUS7503/12 okazało się, że: 1. tv opornie łączy się z siecią WIFI, żeby tv połączył się z nową, niezapamiętaną siecią WIFI trzeba zresetować tv wyciągając wtyczkę z gniazdka, 2. tv nie łączy się z żadnym urządzeniem bluetooth. Tv jest widziany przez inne urządzenia, natomiast nie łączy się z nimi. 3. matryca. Sprawa dramatyczna. Ogromne smużenie, pikseloza oraz gro artefaktów. Tv sprawdzony na różnych źródłach sygnału: tv naziemna, tv satelitarna przez moduł cam, youtube, netflix, xbox. Sprawdziłem wszystkie dostępne rozdzielczości SD, HD i UHD a nawet UHD HDR. Nieustannie problem występuje (ogromne smużenie, pikseloza oraz gro artefaktów). Nie pomaga zmiana parametrów obrazu. Ponadto katastrofa, że ten 49PUS7503/12 nie jest z polskiej dystrybucji. Szkoda, że 49PUS7503/12 też odbiega parametrami od uszkodzonego wcześniej 49PUS6401/12, mianowicie chodzi o matrycę, tamten miał IPS, ten niestety VA. Nie wiem co teraz zrobić za bardzo. Jestem przekonany, że Tp Vision Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce będzie robił identyczne problemy jak przy sposobności reklamowania 49PUS6401/12. Edit. Poszło zgłoszenie reklamacyjne. Nauczony doświadczeniem darowałem sobie kontakt telefoniczny ze wsparciem technicznym, zgłosiłem za pomocą formularza online. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stojeden 2 Napisano 21 Kwietnia 2019 Cześć koledzy Po odłączeniu tv od zasilania na dłuższy czas oraz ponownym zainstalowaniu tv problemy ustąpiły. WIFI działa, bluetooth nie sprawdzałem bo w sumie chyba nie będę korzystał z tego dobrodziejstwa w ogóle i co najważniejsze nie pojawiają się już artefakty, smużenie i pikseloza. Wygląda jakby wcześniej procek nie wyrabiał. Nie mam pojęcia w sumie. Na dzień dzisiejszy wszystko działa jak należy, nawet przekonałem się do matrycy VA. Oczywiście, zgłoszenie reklamacyjne zamknięte, ponieważ "konsument nie odbiera telefonów z numerów zastrzeżonych" Gdyby ktoś miał problem z serwisem Philipsa, piszcie postaram się pomóc. Pozdrawiam koledzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ravine 1 Napisano 14 Sierpnia 2020 Niestety ja też mam problem z nowiutkim Philipsem 65PUS7304/12. Na obrazie nocą, na ciemnym podświetleniu widoczne przeszkadzające białe łuny. Oddałem na rękojmi, jednak oddali do serwisu, a on stwiedził, że wszystko jest ok. Chyba sprawdzali go w 😎. Oddam jeszcze do euro na zwrocie, ale do interesu dopłacę 100zł za wysyłkę. Nigdy więcej Philips 😠 Takie efektu nie uznają!!! 1 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
basket4rap 22 Napisano 14 Sierpnia 2020 Inne serwisy też takich przypadków czasem nie uznają (a nawet gorszych), różnie (loteryjnie) bywa. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UHD fan 142 Napisano 15 Sierpnia 2020 Ładny ten Ambilight na cegłach. Pisze Stojeden: "Na dzień dzisiejszy wszystko działa jak należy, nawet przekonałem się do matrycy VA." Potrzebny był prawidłowy reset prądowy. 1 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 15 Sierpnia 2020 20 godzin temu, basket4rap napisał: Inne serwisy też takich przypadków czasem nie uznają (a nawet gorszych), różnie (loteryjnie) bywa. Chyba tylko TCLa albo jakiejs Manty ! To co jest na tym Philpsie wyzej nie mialo prawa przejsc kontroli jakosci fabryki. A juz na bank byc klepniete przez serwis. 22 godziny temu, Ravine napisał: Niestety ja też mam problem z nowiutkim Philipsem 65PUS7304/12. Na obrazie nocą, na ciemnym podświetleniu widoczne przeszkadzające białe łuny. Oddałem na rękojmi, jednak oddali do serwisu, a on stwiedził, że wszystko jest ok. Chyba sprawdzali go w 😎. Oddam jeszcze do euro na zwrocie, ale do interesu dopłacę 100zł za wysyłkę. Nigdy więcej Philips 😠 Takie efektu nie uznają!!! Taki tv nadaje sie tylko do natychmiastowego zwrotu/naprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
basket4rap 22 Napisano 15 Sierpnia 2020 4 godziny temu, Xisiek napisał: Chyba tylko TCLa albo jakiejs Manty ! Bynajmniej. Sporo nawet na tym forum wątków z jajami jakie bywają czy to w LG tudzież Sony itd., itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 16 Sierpnia 2020 23 godziny temu, basket4rap napisał: Bynajmniej. Sporo nawet na tym forum wątków z jajami jakie bywają czy to w LG tudzież Sony itd., itp. To chyba rozne fora czytamy. Takiej szmaty jak w tym Philipsie to w zadnym Sony sobie nie przypominam, a nawet gdyby byla to ZADEN powazny serwis nie napisze, ze jest ok. Takie rzeczy tylko w Philipsie 😕 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
basket4rap 22 Napisano 16 Sierpnia 2020 Godzinę temu, Xisiek napisał: To chyba rozne fora czytamy. Takiej szmaty jak w tym Philipsie to w zadnym Sony sobie nie przypominam, a nawet gdyby byla to ZADEN powazny serwis nie napisze, ze jest ok. Takie rzeczy tylko w Philipsie 😕 Raczej przeglądamy dokładniej i widzimy co jest, lub mniej dokładnie i negaujemy, choć nie widzieliśmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LV426 736 Napisano 16 Sierpnia 2020 Widziałem tutaj podobne zdjęcie Sony XF9005 i innych modeli tej firmy (tak, wiem, że system czasami wyłącza FALD przy odpalaniu aplikacji albo samego TV). U LG i Samsunga też bywało ale jednak u TPVision /Phillips akurat najwięcej takich przypadków. Nie bez powodu ta (upadła)marka ma taką opinię na tym forum. Nie jeden nie posłuchał a potem był zaskoczony. Choć wielu też jest zadowolonych bo nie mieli problemów i nie zwracają uwagi na błędy w sofcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 693 Napisano 17 Sierpnia 2020 Tak na marginesie warto pamietac o tym, ze ten tv Philipsa na maxa w HDR zrobi pewnie z 300-380 nitow i daje juz takie wyrazne plamy, a taki Sony robi 2-3 razy tyle, a to juz duzaaa roznica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr Wil 0 Napisano 18 Listopada 2021 W dniu 14.08.2020 o 15:38, Ravine napisał: Niestety ja też mam problem z nowiutkim Philipsem 65PUS7304/12. Na obrazie nocą, na ciemnym podświetleniu widoczne przeszkadzające białe łuny. Oddałem na rękojmi, jednak oddali do serwisu, a on stwiedził, że wszystko jest ok. Chyba sprawdzali go w 😎. Oddam jeszcze do euro na zwrocie, ale do interesu dopłacę 100zł za wysyłkę. Nigdy więcej Philips 😠 Takie efektu nie uznają!!! Miałem to samo od nowości. Jednak tv służył głównie dziecku do oglądania bajek. Po kilku miesiącach pojawiły się pojedyncze paski na szerokość piksela. Po kilku dniach obraz zaczął znikać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr Wil 0 Napisano 18 Listopada 2021 Witam. Nie tak dawno mój tv philipsa zaczął się psuć. Pierwsze pojawiały się pojedyncze czarne linie na szerokość piksela, po.kilku dniach było ich już kilkanaście. Po 2 tyg ekran zmieniał się w różnokolorowe pasy. Zadzwoniłem na infolinie, zgłosiłem awarie. W ramach gwarancji w ciągu 4 dni od zgłoszenia pojawił się człowiek z "sławnego" mik Radom. Zabrał telewizor (poniedziałek), kolejnego tygodnia w środę telefon, że nazajutrz będzie u mnie kierowca z naprawionym tv. Stwierdzono uszkodzenie matrycy i takowa została wymieniona na nową. Kontakt z infolinia, jak i kierowcami bardzo miły, dostałem od razu odpowiedź na maile które wysyłałem do Mik-u. Widać, udało mi się chyba "trafić" w lepszy okres, niż inni którzy próbowal w tej radomskiej firmie coś zdziałać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirek6212 1 Napisano 22 Października 2022 Po ok. 20 miesiącach użytkowania uległ awarii mój TV 55", okazało się że przepaliło się podświetlenie matrycy. Po kolejnych 10ciu miesiącach obraz zniknął, w kontaktach tel i mail z serwisem dowiedziałem się że jednak wykonana przez nich naprawa nie jest objęta roczną gwarancją, oddając po raz kolejny TV do serwisu opłacam transport i diagnozę wysokości 180 zł.i to oni decydują, czy będą naprawiać sprzęt czy nie - jakieś chore zasady. TV oddałem do prywatnego serwisu gdzie stwierdzono, że wymieniając podświetlenie matrycy serwis nie zamontował jakiegoś radiatora chłodzącego i z tego powodu została całkowicie uszkodzona matryca, sprzęt trafił na śmietnik. TV za ok.3 tys.zł. nie posłużył na i wet trzech lat. Ogólna ocena to : kiepskiej jakości sprzęt, partacze w serwisie i beznadziejna obsługa klienta. Nigdy więcej nie kupię NIC firmy Philips i odradzę takie zakupy wszystkim znajomym, podobne opinie można też usłyszeć od sprzedawców np. w Media Expert. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach