szewi 646 Napisano 30 Września 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, shpath napisał: ooo widzę, że ta kompensacja faktycznie czyni cuda Czy aby ona się wykonała trzeba bite 4h z zegarkiem w ręku mieć włączony TV, przy krótszym czasie pracy się nie wykonuje? z tego co sie zdarzylem dowiedziec oprogramowanie sobie sumuje czas pracy (moze byc kilka razy po 1h) i sobie to zsumuje razem i po przekroczeniu 4h sie zapuszcza po wylaczneniu tv z pilota w tryb standby. Wtedy trawa to cos ok 10 minut. Edytowane 30 Września 2018 przez szewi 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mxmxm 47 Napisano 30 Września 2018 (edytowane) 16 minut temu, konrado75 napisał: U mnie na c8 leca wszystkie 3 linki bez zajakniecia Czyli wina B7V , a jaka jest karta sieciowa Lan 100 czy 1000 w C8? Edytowane 30 Września 2018 przez mxmxm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fio2 264 Napisano 30 Września 2018 54 minuty temu, konrado75 napisał: U mnie na c8 leca wszystkie 3 linki bez zajakniecia U mnie na C8 również płynnie. Sieć WiFi 5Ghz, łącze 500 MB/s (około 330 na oddalonym od routera tv). 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shpath 43 Napisano 1 Października 2018 14 godzin temu, szewi napisał: z tego co sie zdarzylem dowiedziec oprogramowanie sobie sumuje czas pracy (moze byc kilka razy po 1h) i sobie to zsumuje razem i po przekroczeniu 4h sie zapuszcza po wylaczneniu tv z pilota w tryb standby. Wtedy trawa to cos ok 10 minut. To sprytna bestia z niego Będę się musiał wgłębić w temat. No i wreszcie mój wyczekiwany przybył Jeszcze siedzi w pudełku, które jest tak samo ładne jak u Ciebie 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewi 646 Napisano 1 Października 2018 (edytowane) 7 minut temu, shpath napisał: To sprytna bestia z niego Będę się musiał wgłębić w temat. No i wreszcie mój wyczekiwany przybył Jeszcze siedzi w pudełku, które jest tak samo ładne jak u Ciebie Super! warto sobie go dobrze ustawić / zaznajomic sie z ustawieniami - gosc z rtings fajnie mowi jaki tryb do czego oraz jakie podstawowe ustawienia, chyba byl tu wklejony gdzies link do tego filmiku z YT. Jaki odtwarzacz UHD do niego wziales ? Edytowane 1 Października 2018 przez szewi 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2015 44 Napisano 1 Października 2018 Może ktoś wreszcie przeczyta co dostaje za opłatę "ubezpieczeniową" ? Ktoś ma choć jakieś "blade" pojęcie ? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shpath 43 Napisano 1 Października 2018 1 godzinę temu, szewi napisał: Super! warto sobie go dobrze ustawić / zaznajomic sie z ustawieniami - gosc z rtings fajnie mowi jaki tryb do czego oraz jakie podstawowe ustawienia, chyba byl tu wklejony gdzies link do tego filmiku z YT. Jaki odtwarzacz UHD do niego wziales ? Te filmiki i ustawienia z rtings to już kilka razy przeglądałem. Na razie sprzęt ciągle w pudełku, czekam na kolegę, który pomoże mi go od razu na ścianie zamontować - nie mam miejsca żeby go normalnie na stopce postawić z racji iż za stolik RTV robi u nas w salonie komoda (życzenie żony, rzekomo praktyczniejsze a na niej już stoi ampli, kolumna center i oczywiście jakieś ozdóbki. Na razie nie mam odtwarzacza UHD. Biorę Netflixa (30 dni i tak jest gratis) a później będę się zastanawiał co jeszcze dokupić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewi 646 Napisano 1 Października 2018 (edytowane) Bierz taki ktory ma dolby vision, wbrew pozorom nie ma duzego wyboru. Netflix chodzi bardzo ladnie na tym TV. Edytowane 1 Października 2018 przez szewi 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STELVIO 316 Napisano 1 Października 2018 Ja patrzałem na taki. Blu Ray LG UBK90.Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewi 646 Napisano 1 Października 2018 (edytowane) Ten naped LG powinien byc ok. Ja mam toretycznie 3. Do oleda mam bezposrednio podpiete 2: konsole xbox 1 s ktora ponoc ma dostac akualizacje do DV dla napedu jelsi wierzyc do konca roku oraz poprzedni model LG UP970 na ktorym DV dziala dobrze (teraz mozna dostac w okazyjnych cenach, trzba sie liczyc tylko z tym ze przewaznie sa one b glosne i trzeba zastosować fix ktory jest dostpeny na necie zeby wyciszyc prace napedu to wymaga troche zachodu, nowe modele nie maja tej wady) oraz Oppo 203 ktorego jeszcze nie podpinalem bo mam go sparowanego z projektorem w innym pomieszczeniu. z tego co wiem nowe modele Panasa np UB820 tez maja DV. Edytowane 1 Października 2018 przez szewi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STELVIO 316 Napisano 1 Października 2018 Oppo to już za wysokie progi dla mnie. Ale nie trzeba mieć wszystkiego naj.Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peyo111 71 Napisano 1 Października 2018 2 godziny temu, STELVIO napisał: Ja patrzałem na taki. Blu Ray LG UBK90. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka To jest ten sam model co zeszloroczny UP970 tylko w nowej obudowie i wyciszonym napedem. Troszke zmienili soft i oto jest nowy, lepszy UBP 90. Na Yutubach jest porownanie obu modeli , w srodku wygladaja identycznie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STELVIO 316 Napisano 1 Października 2018 To jest ten sam model co zeszloroczny UP970 tylko w nowej obudowie i wyciszonym napedem. Troszke zmienili soft i oto jest nowy, lepszy UBP 90. Na Yutubach jest porownanie obu modeli , w srodku wygladaja identycznie To który kurcze jest nowszy, cichszy. Bo już straciłem rachubę. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gangi007 345 Napisano 1 Października 2018 1 godzinę temu, STELVIO napisał: Oppo to już za wysokie progi dla mnie. Ale nie trzeba mieć wszystkiego naj. Sam jestem na etapie kupna Blu-Ray 4k dla A1.Panasonic ub820 nie ma konkurencji w tej klasie cenowej-teraz kosztuje w RTV 1749.Technologicznie jest super tylko ta obudowa troszkę mi nie odpowiada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mxmxm 47 Napisano 1 Października 2018 (edytowane) Fajna promocja Media Markt choć brak możliwości kupna Edytowane 1 Października 2018 przez mxmxm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STELVIO 316 Napisano 1 Października 2018 B8 droższy od C8? Dlaczego nie można kupić Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mxmxm 47 Napisano 1 Października 2018 (edytowane) 3 minuty temu, STELVIO napisał: B8 droższy od C8? Dlaczego nie można kupić Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka W tej cenie nie można , już zmienili cenę Edytowane 1 Października 2018 przez mxmxm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewi 646 Napisano 1 Października 2018 (edytowane) nowy soft do c8 sie pojawil. Juz drugi update w przeciagu kilku dni. To dobrze Ciekawe co dodali poza asystentem googla, cos jeszcze innego ? Ktoś wie ? na stronie LG nie ma jeszcze info o najnowszym. Edytowane 1 Października 2018 przez szewi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fio2 264 Napisano 1 Października 2018 Nowy w sensie 04.10.05 czy jest już coś nowszego? BTW ja nie widziałem jeszcze żadnej europejskiej listy zmian nawet do 04.10.05. Podobno poprawiona obsługa HDR z PC, ARC, dźwięk, asystent googla, kolory w HDR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WPPP 32 Napisano 1 Października 2018 (edytowane) Moim zdaniem dzisiaj nie było żadnej prawdziwej i faktycznie mega promocji w MM, o której nieco wyżej mxmxm napisał i zaprezentował ofertę. Otóż, zdaje się, że wczoraj skończyła się jakaś iluś tam dniowa promocja, a dzisiaj wskoczyła nowa cena podstawowa (czyli oczywiście dużo niższa niż ta do wczoraj, bo dla celu akcji promocyjnej cena podstawowa mocno się zwiększyła do absurdalnej wysokości, ażeby duży rabat w rzeczywistości nie był zbyt duży), lecz z jakiegoś powodu nie znikło naliczanie zakończonego wczoraj rabatu. Stąd cena LG 55C8 4,5 tyś. złotych. To trwało do czasu aż się w MM zorientowali. Przypuszczam, że złożone zamówienia zostały anulowane. Co ciekawe, jakoś raptownie potraciły się na ich stronie wszystkie OLED-y LG 55C8 i 55B8. Najpierw znikła dostępność tych TV (w całej Polsce), a następnie nawet oferta/prezentacja tych sprzętów bez dostępności egzemplarzy, jakby ich nigdy w ofercie sklepu internetowego MM nie było i więcej być nie miało. Może w ten sposób zabezpieczają się i szykują do walki z tymi, którym udało się złożyć zamówienia? Ale zdaje się, że zgodnie z prawem MM może je anulować? Wiem, że to nie po raz pierwszy, kiedy w MM w pierwszym dniu po zakończeniu prawdziwej promocji przez kilka godzin "nakładają się", współgrają, stary rabat z nową, obniżoną, ceną podstawową, co w konsekwencji daje cenę, której MM nigdy nie zamierzał zaoferować. Sądzę jednak, że w kwietniu i maju przyszłego roku 55C8 będzie kosztować poniżej 5 tyś. zł., a 55B8 poniżej 4,5 tyś. zł., ale prawie na pewno nie w tych bardzo drogich sieciówkach typu MM. Nie zdziwię się, jakby cena 55B8 na sam koniec sprzedaży spadła bliżej 4 tyś. zł., a 55C8 4,5 tyś. zł. Ale też nie zdziwię się, jeśli aż tak niskie ceny nie zostaną osiągnięte. A obecnie można jeszcze dostać 200 zł. zwrotu od LG, więc powyższa cena 4.5 tyś. za 55C8 wyniosłaby 4,3 tyś. No ale to był na 99.99% fake. Edytowane 1 Października 2018 przez WPPP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasikk 2 Napisano 1 Października 2018 Pytanie czy dla użytkownika, który ogląda w salonie zawsze przy świetle OLED ma sens? W moim TV Sonym czarny mi nie przeszkadza, ale brakuje 4K. Dajcie dobre rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lycone 106 Napisano 1 Października 2018 Ogólnie patrząc na ceny OLED to cieszę się, że sprzedałem swojego LG 55B7. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SPYKER 0 Napisano 2 Października 2018 Potwierdzam to był fake, mi się udało złożyć zamówienie i opłacić ale w sklepie po obejrzeniu telewizora anulowali nagle przy kasie mimo zapewnień sprzedawcy, że produkt zostanie wydany. Tylko kasa zamrożona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WPPP 32 Napisano 2 Października 2018 2 godziny temu, SPYKER napisał: Potwierdzam to był fake, mi się udało złożyć zamówienie i opłacić ale w sklepie po obejrzeniu telewizora anulowali nagle przy kasie mimo zapewnień sprzedawcy, że produkt zostanie wydany. Tylko kasa zamrożona. Hmm,.. SPYKER, ale z Twojej wypowiedzi wynika, że Ty już zawarłeś z nimi umowę, zgadza się? Bo jeśli potwierdzili Tobie realizację zamówienia, a Ty zapłaciłeś (ale przede wszystkim potwierdzenie realizacji zamówienia jest ważne), to znaczy, że została zawarta umowa. W takiej sytuacji sprzedawca nie ma już żadnej prawnej możliwości wycofać się z niej. Są zobowiązani do wydania towaru, zgodnie z zawartą z Tobą umową. Zresztą, jaki podali Tobie powód anulowania... no właśnie... zamówienia czy zawartej już umowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SPYKER 0 Napisano 2 Października 2018 (edytowane) U mnie to było trochę inaczej zamówiłem produkt do innego marketu w tej samej miejscowości a nie zauważyłem, że jest dostępny w drugim markecie. Po zamówieniu widniała informacja, że będzie ściągany z marketu w tej samej miejscowości. Więc podjechałem do tego marketu aby mi go wydali bo po co mają wysyłać do marketu drugiego który jest 15km dalej. Pracownik który zajmował się zamówieniem internetowym poinformował, że towar będzie możliwy do odbioru tylko musi zmienić na odbiór u nich. TV sprawdziłem czy jest cały, zeszło tam z 30 minut a przy kasie podchodzi i mówi, że zamówienie anulowane a na infolinii również błąd cenowy i tyle i teraz czekaj na zwrot środków. To chyba tak jak z tą dodatkowa gwarancją/ubezpieczeniem zachwalają sprzedawcy a w rzeczywistości żadnego pożytku z niej z tego co tu pisały niektóre osoby. I takiego e-maila otrzymałem (kolejny był o anulowaniu zamówienia): Dwa wcześniejsze e-maile: Nowe zamówienie oraz Zamówienie zostało opłacone. Edytowane 2 Października 2018 przez SPYKER Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach