Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" B8 (2018) | TEST | Organiczny wyświetlacz 4K HDR z technologią ThinQ AI

Rekomendowane odpowiedzi

W jaki sposób można sprawdzić z jakiej daty pochodzi telewizor?

 

Macie może jakiś sposób na reklamy na YT na TV? Dużo puszczam muzyki z YT i praktycznie po każdej piosence pojawia się reklama ? na komputerze mam ad blokera, na telewizory jest coś podobnego ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, pebe86 napisał:

Dodatkowo tam jest aż 30 dni na odstąpienie- ponadto nawet przy zamówieniu przez internet, można odstąpić od umowy i oddać telewizor w dowolnym markecie.

Jak to wygląda w przypadku kupna na raty?

Że TV ze zwrotu trafia z powrotem do marketu to mnie nie dziwi, ale takie sztuki powinny być odpowiednio oznaczone, to jest celowe wprowadzanie klienta w błąd.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak samo - możesz normalnie odstąpić od umowy, nawet przy zakupie na raty. Umowa kredytowa jest wtedy rozwiązywana. Przerabiałem to jakiś czas temu więc mogę potwierdzić. Sklep sam informuje bank.

Co do tego że tv ze zwrotów zostają w markecie to wynika pewnie z zimnej kalkulacji- jak ktoś kupi w sklepie stacjonarnym, to nie przysługuje mu prawo do zwrotu...

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, pebe86 napisał:

Tak samo - możesz normalnie odstąpić od umowy, nawet przy zakupie na raty. Umowa kredytowa jest wtedy rozwiązywana. Przerabiałem to jakiś czas temu więc mogę potwierdzić. Sklep sam informuje bank.

Co do tego że tv ze zwrotów zostają w markecie to wynika pewnie z zimnej kalkulacji- jak ktoś kupi w sklepie stacjonarnym, to nie przysługuje mu prawo do zwrotu...

To dosyć kiepska kalkulacja jakiegoś nieudolnego managera. Z doświadczenia wiem że wszystkie duże sieci handlowe czy spożywcze , czy księgarnie , czy RTV/AGD mają tak wytresowanych swoich dostawców, że ci każdy zwrot powinni odbierać w mgnieniu oka i w zębach przynosić nowy egzemplarz. A tak gdy wadliwy telewizor trafia z powrotem na sklep to trafia w ręce takich jak my i powoduje tylko wqr..ienie i fakt, że np ja już nigdy nic w takim miejscu nie kupię - czyli tracą klienta który trochę rocznie kasy na elektronikę wydaje.

Dlatego myślę, że taka decyzja o powrocie na sklep zwrotu zapada na szczeblu nieudolnych partaczy z plakietką kierownik sklepu na piersi aby mieć jak najmniej papierologii...

Oczywiście nie wszyscy na tym stanowisku są partaczami, żeby nie generalizować ale ci co decydują o sprzedaży bubla to już w pełni na taki przydomek zasługują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Mierzwiak napisał:

Ktoś powinien założyć odpowiedni temat i na bazie propozycji stworzyć w poście otwierającym listę takich scen :)

Netflix tytuł Outsider 3:10 cała prawa strona wyświetlacza. Zerknijcie, tylko żeby nie było, że namawiam do próby samobójczej. Oglądać w ciemnosci, u mnie widać ,, żywe kultury organiczne,, w ruchu normalnie ul lub mrowisko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, pebe86 napisał:

Tak samo - możesz normalnie odstąpić od umowy, nawet przy zakupie na raty. Umowa kredytowa jest wtedy rozwiązywana. Przerabiałem to jakiś czas temu więc mogę potwierdzić. Sklep sam informuje bank.

OK, ale według regulaminu sprzedaży dotyczy to umowy zawieranej na odległość. A co jeśli zamawiam sobie sprzęt online po czym na miejscu w markecie załatwiam raty 0%? 

Swoją drogą ile osób tutaj kupiło OLEDa za gotówkę? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie masz się czego obawiać. Jeśli zamówienie składasz internetowo, to nawet jak odbierasz w sklepie- jest to umowa zawarta na odległość.

Dlatego że MM, w przeciwieństwie do np. Euro RTV nie stosuje sprytnego zagrania jak "rezerwacja z odbiorem w sklepie". Tylko normalnie składasz pełnoprawne zamówienie, dostajesz potwierdzenie złożenia zamówienia, tyle że z odbiorem osobistym.

"Wskazać należy, iż umową zawartą na odległość w rozumieniu ustawy  (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) będzie umowa zawarta przez konsumenta z przedsiębiorcą za pośrednictwem strony internetowej lub mailowo, przy czym do zakwalifikowania danej umowy jako zawartej na odległość nie ma znaczenia, czy odbiór następuje osobiście, czy towar zostaje do klienta wysłany pocztą oraz czy cena zostaje uiszczona przelewem (przedpłata), czy też gotówką w chwili odbioru towaru."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, pebe86 napisał:

Po pierwsze, na zamówieniu wpisałem prośbę o produkt tylko i wyłącznie nowy, nie pochodzący ze zwrotów - i dostałem z datą 10.2018.

Zamawiałeś przez Internet i tam w komentarzu wpisałeś, że chcesz egzemplarz nowy?

Gdzie można sprawdzić, z którego miesiąca jest sztuka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Słuchajcie zauważyłem , ze jak mam ciemniejsza scenę to zauważam takie migoczące kropeczki jakby szumy na tv, szczególnie zacząłem do zauważać dopiero jak włączyłem sobie Jessice Jones ( ten serial chyba nie ma hdr a DolbyVision) czy to normalne ?? 

Psuje to całkowicie radość z użytkowania ?  

W innych produkcjach tez to występuje ?

Edytowane przez Gontar3d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zapewne zwykły film grain.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, Gontar3d napisał:

 

Słuchajcie zauważyłem , ze jak mam ciemniejsza scenę to zauważam takie migoczące kropeczki jakby szumy na tv, szczególnie zacząłem do zauważać dopiero jak włączyłem sobie Jessice Jones ( ten serial chyba nie ma hdr a DolbyVision) czy to normalne ?? 

Psuje to całkowicie radość z użytkowania ?  

W innych produkcjach tez to występuje ?

Otym wlasnie pisalem w moim poscie wyzej. Zapusc obie ten film od 3:10 i patrz a prawa strone.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, [beeep]IEWDWNKO napisał:

Netflix tytuł Outsider 3:10 cała prawa strona wyświetlacza. Zerknijcie, tylko żeby nie było, że namawiam do próby samobójczej. Oglądać w ciemnosci, u mnie widać ,, żywe kultury organiczne,, w ruchu normalnie ul lub mrowisko.

Wygląda na to, że kolega rozbił bank i znalazł nowego lidera w mordowaniu Oledów :) . Wydaje mi się że ta scena z Outsidera jest najbardziej wymagająca od TV ze wszystkich jakie do tej pory zapuszczałem. W zasadzie wszystkie odcienie szarości i czerni w jednej scenie , idealny test. 

Odpaliłem ją wczoraj wieczorem na swoim telewizorze i na szczęście się przekonałem że mam bardzo dobry egzemplarz. Z normalnej odległości 1,5- 2,0 m nie dostrzegłem żadnych przekłamań ani migotania natomiast z odległości 20-30 cm od telewizora, dało się dostrzec kilka malych krateczek o nieco innym odcieniu czerni z prawej strony wielkości kilku milimetrów każda. Nie migały one natomiast i tak jak pisałem z normalnej odległości w zasadzie nie dało się ich dostrzec. 

Wiem natomiast , że jakbym zapuścił tą scenę na swoim poprzednim egzemplarzu, to cała prawa strona by się mieniła tysiącem krateczek, i faktycznie wyglądało by to jak stado mrówek gdyż na dużo mniej wymagających scenach już się to działo. 

Muszę dodać że mam pakiet netflixa 4k tak więc scenę zapuszczałem w najwyższej jakości , być może jeżeli ktoś ma inny  pakiet lub wolniejsze łącze to ta scena wygląda gorzej ( np w full HD). Testy natomiast robiłem w trybie kino, przy maksymalnym podświetleniu matrycy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, bakiii napisał:

No i to ostatnie zdanie to niezły absurd. Z jakiej racji zwrócony telewizor trafia z powrotem o sklepu ? powinna być procedura nakazująca zwrot do producenta do ponownej kontroli jakości. 

Dlaczego? Być może ktoś oddał, bo się okazało że kolor sprzętu mu się gryzie z meblami, albo okazało się że cośmu tam nie pasuje w pilocie?

Teraz z innej beczki. Wyobraź sobie, że otwierasz sklep konkurujący z Media Markt, nawet otworzyłeś się budynek obok. Nie robisz sprzedaży przez internet, tylko stacjonarnie bo nie jesteś jeszcze na tyle duży. Kupujesz partię oledów od LG. W Media kupujesz wszystkie oledy na raty 0% po czym je grzecznie zwracasz. Jeżeli oni by to musieli odsyłać do producenta, to przez kilka dni nie mają nic na stanie. Nawet niech będzie to jeden dzień, jak mają super zorganizowaną logistykę, ale to dla sklepu jest już dramat, bo Ty tak możesz kupować i zwracać co trzy dni. W ten sposób Ty wykosisz konkurencję w pół roku. Jak inni w swoich miastach tak zrobią to cała wielka korporacja Media Markt padnie w niedługim czasie.  

3 godziny temu, bakiii napisał:

Dlatego też podejrzewam, że matryce są segregowane w trakcie kontroli na te lepsze , trafiające do innych marek oraz najdroższych modeli LG a te co się nie mieszczą w normie lub są na granicy idą do B8. No i do redakcji oceniających telewizory trafiają pewnie również przebrane , dobrze działające modele. 

Wszelkie 'podejrzewam' w tym temacie to tylko dywagacje. Ja podejrzewam że inne marki wcale nie otrzymują lepszych paneli, bo nawet na tym forum był przypadek fatalnej matrycy w oledzie Panasonica. Podejrzewam że LG robi takie same matryce dla wszystkich z nadzieją że wszystkie będą dobre. Kontrola jakości nie wychwyci wszystkich błędnych matryc, więc finalnie trafiają one do marek różnych producentów. W żadnej produkcji masowej nie opłaca się robić tego samego produktu w różnych gatunkach. To są tylko problemy i komplikacje. Proces produkcyjny ma być tak dopracowany żeby zawsze produkować produkt najwyższej jakości, a nie: 60% dobrych, 30% średnich i 10% padaki. 

33 minuty temu, bakiii napisał:

Muszę dodać że mam pakiet netflixa 4k tak więc scenę zapuszczałem w najwyższej jakości , być może jeżeli ktoś ma inny  pakiet lub wolniejsze łącze to ta scena wygląda gorzej ( np w full HD). Testy natomiast robiłem w trybie kino, przy maksymalnym podświetleniu matrycy.

Podstawowy błąd w testowaniu telewizora Netflixem jest taki, że:

  • Netflix bardzo mocno kompresuje swoje materiały. Max przepływność to jest 15.26 Mbit. Niby w większości wypadków to wystarcza, ale są takie sceny gdzie kompresja wyłazi. Wy szukacie właśnie takich scen
  • Netflix dynamicznie dostosowuje jakość do prędkości łącza. Nawet jak macie super światłowód to mogą zdarzać się spadki prędkości połączenia do Netlixa. Między Waszym telewizorem a Netflixem nie pośredniczy tylko dostawca Waszego internetu, ale jest cała infrastruktura sieciowa, która również ma swoje wąskie gardła i problemy
  • Haha 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

Mam pytanko, wczoraj przy przełączaniu kanałów zatrzymałem się na chwile na HBO3 HD (przez satelite) bo akurat były ciemniejsze sceny (zdjęcia wrzucam po niżej) , po prawej stronie od postaci dziewczynki(na obu zdjęciach) widać jakby placki odcienia czerni który nie przechodzi płynnie w resztę ekranu tylko przez b.duże piksele było to bardzo widoczne, teraz pytanko czy to wina sygnału itp. o którym ktoś wcześniej wspominał czy 'tylko 1080' czy  kwestia matrycy a może ustawień czerni która się polepszy przy nadchodzącej kalibracji? Zaznaczam , że na filmach na Netflixie jeszcze czegoś takiego u siebie nie widziałem a o dziwo w Outsider w 4k 3:10 (scena w wiezieniu i rzut na ścianę po prawej) nic niepokojącego nie mogłem się dopatrzeć z 2m co by sie rzucało w oczy O_o.

Pzdr.

20181108_234637.jpg

20181108_234500.jpg

Edytowane przez Zykfyr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już od dawna wiadomo jak sprawdzić oleda. Są plansze testowe 10% czy 5% szarości. Są podane dwa czy trzy przykłady konkretnych scen z filmów i seriali w konkretnej rozdzielczości. Które rozkładają tv Oleda od razu. Więc się pytam. Po co odkrywać Amerykę drugi raz i sprawdzać tv na miernych sygnach? Po co na siłę wciskać sobie problem że coś jest nie tak ze swoim tv? Zwarjujecie od tego. Pozdrawiam Oledowców.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, efel napisał:

Dlaczego? Być może ktoś oddał, bo się okazało że kolor sprzętu mu się gryzie z meblami, albo okazało się że cośmu tam nie pasuje w pilocie?

Teraz z innej beczki. Wyobraź sobie, że otwierasz sklep konkurujący z Media Markt, nawet otworzyłeś się budynek obok. Nie robisz sprzedaży przez internet, tylko stacjonarnie bo nie jesteś jeszcze na tyle duży. Kupujesz partię oledów od LG. W Media kupujesz wszystkie oledy na raty 0% po czym je grzecznie zwracasz. Jeżeli oni by to musieli odsyłać do producenta, to przez kilka dni nie mają nic na stanie. Nawet niech będzie to jeden dzień, jak mają super zorganizowaną logistykę, ale to dla sklepu jest już dramat, bo Ty tak możesz kupować i zwracać co trzy dni. W ten sposób Ty wykosisz konkurencję w pół roku. Jak inni w swoich miastach tak zrobią to cała wielka korporacja Media Markt padnie w niedługim czasie.  

Wszelkie 'podejrzewam' w tym temacie to tylko dywagacje. Ja podejrzewam że inne marki wcale nie otrzymują lepszych paneli, bo nawet na tym forum był przypadek fatalnej matrycy w oledzie Panasonica. Podejrzewam że LG robi takie same matryce dla wszystkich z nadzieją że wszystkie będą dobre. Kontrola jakości nie wychwyci wszystkich błędnych matryc, więc finalnie trafiają one do marek różnych producentów. W żadnej produkcji masowej nie opłaca się robić tego samego produktu w różnych gatunkach. To są tylko problemy i komplikacje. Proces produkcyjny ma być tak dopracowany żeby zawsze produkować produkt najwyższej jakości, a nie: 60% dobrych, 30% średnich i 10% padaki. 

Podstawowy błąd w testowaniu telewizora Netflixem jest taki, że:

  • Netflix bardzo mocno kompresuje swoje materiały. Max przepływność to jest 15.26 Mbit. Niby w większości wypadków to wystarcza, ale są takie sceny gdzie kompresja wyłazi. Wy szukacie właśnie takich scen
  • Netflix dynamicznie dostosowuje jakość do prędkości łącza. Nawet jak macie super światłowód to mogą zdarzać się spadki prędkości połączenia do Netlixa. Między Waszym telewizorem a Netflixem nie pośredniczy tylko dostawca Waszego internetu, ale jest cała infrastruktura sieciowa, która również ma swoje wąskie gardła i problemy

Dosyć wydumana ta teoria z MM . A co powiesz na taki sposób: mam sklep więc idę do pobliskiego MM, kupuję wszystkie TV jakie mają na 0% po czym po kilku dniach , kiedy w MM już mają nową partię , zwracam i biorę kolejną partię. W tym czasie przyprowadzam podstawioną osobę która bierze moje zwroty na 0%  i oboje po kilku dniach oddajemy, i znowu wybieramy całą nową partię. Tym sposobem MM piramidalnie zapełnia magazyn nowymi telewizorami i też się wykańcza :) . Myślę , że takich planów rodem z filmów można stworzyć jeszcze wiele ale czy one się spełnią ? Raczej wątpię :) .  Prawda jest taka, że niewielki odsetek ludzi kupuje telewizory lub inne duże RTV/AGD z założeniem, że w przypadku błahego problemu od razu zwróci. Jest to jednak trochę targania wielkogabarytowych sprzętów i każdy chce kupić sprawny i bezproblemowy towar. Jak idę do sklepu to chcę mieć pewność, że będę pierwszą osobą otwierającą fabrycznie zapakowany karton no chyba, że sklep mnie poinformuje że towar jest ze zwrotu lub powystawowy i daje rabat. wtedy sam decyduję

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@efel w takim razie oled nie nadaje się do wszystkich zastosowań jako normalny tv. Na moim 3letnim LCD ten skompresowany materiał z Netflix a wygląda o niebo lepiej, czemu więc producent tego nie podaje, że czarne będzie tragedia.

  • Plusik 2
  • Dzięki 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skontaktowałem się z biurem obsługi klienta z MM w sprawie zwrotów (nie reklamacji oczywiście) towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym (zakupiony przez net towar to inna bajka):

-Jeżeli towar został kupiony za gotówkę 30 dni na zwrot

-Jeżeli towar został wzięty na raty to 14dni na zwrot (wiąże się to z wypowiedzeniem umowy ratalnej przez sklep do banku)

Największy jednak problem padł w stwierdzeniu, że przy zakupach stacjonarnych wprost mnie poinformowano, że 14/30dni to "PRAWO DO UBIEGANIA SIĘ O ZWROT" i w rezultacie dany sklep stacjonarny decyduje o tym , czy towary przyjmie i wypowie umowę czy nie - słowa człowieka z obsługi telefonicznej klienta (Delikatnie to mówiąc chore).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, [beeep]IEWDWNKO napisał:

@efel w takim razie oled nie nadaje się do wszystkich zastosowań jako normalny tv. Na moim 3letnim LCD ten skompresowany materiał z Netflix a wygląda o niebo lepiej, czemu więc producent tego nie podaje, że czarne będzie tragedia.

Dokładnie. Skoro piszą o idealnej czerni we wszystkich reklamach to dokładnie tego oczekuję. Jakby napisali że śpiewa i tańczy to również wbrew logice puściłbym mu muzykę i czekał aż zacznie pląsać :) Po to są te wszystkie ustawy i unijne rozporządzenia, aby producenci nie kłamali a jak im się przytrafi to niech ponoszą konsekwencję.

Ciekawe ilu z nas by kupiło Oleda gdyby napisali " 50 % telewizorów idealna czerń a 50% telewizorów pasy, banding i pikselowa sraka . Emocje przy zakupie w gratisie "  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości , czy widział ktoś matrycę oledową która przy 5% szarości jest idealnie jednorodna brak pasów/zaciemnień itd? czy defacto każda to będzie miała tylko w wiekszym/mniejszym stopniu? 

Edytowane przez Zykfyr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak z ciekawości , czy widział ktoś matrycę oledową która przy 5% szarości jest idealnie jednorodna brak pasów/zaciemnień itd? czy defacto każda to będzie miała tylko w wiekszym/mniejszym stopniu? 
Nie ma takiej.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, STELVIO napisał:

Już od dawna wiadomo jak sprawdzić oleda. Są plansze testowe 10% czy 5% szarości. Są podane dwa czy trzy przykłady konkretnych scen z filmów i seriali w konkretnej rozdzielczości. Które rozkładają tv Oleda od razu. Więc się pytam. Po co odkrywać Amerykę drugi raz i sprawdzać tv na miernych sygnach? Po co na siłę wciskać sobie problem że coś jest nie tak ze swoim tv? Zwarjujecie od tego. Pozdrawiam Oledowców.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Ja własnie zwariowałem, na początku sprawdziłem na planszy 5% i 20%, oraz w marcopolo, wstawiałem Wam fotki , pocieszyliście mnie , że jest dobrze ;)

Podkusiło mnie oczywiśćie włączyć Outsidera, Jessice Jones i zacząłem wariować, mam wrażenie że  widzę szumy,ziarenka ( takie małe kropeczki ) Czego wcześniej raczej nie zauważałem. Czy to może być wina tego ,że ostatnio szwankuje mi net ??

Przecież to idzie oszaleć, przez to sprawdzanie :D Zamiast cieszyć się TV wczoraj do 1 w nocy siedziałem i oglądałem różne czarne sceny i robiłem testy na planszach, chore...

Haha i tak nie zapomne jak kilka lat temu kupowałem jednego z pierwszych Samsungów z 4k w Saturnie, w ciągu 2 tygodni chyba z 6 razy przywoziłem im telewizor i zamieniałem na nowy :D Podświetlanie w tym modelu było tak fatalne że dałem sobie spokój i kupiłem Plazme FHD. Sprzedawcy w tym sklepie mieli mnie za osobę niepoprawną psychicznie :P

Edytowane przez Gontar3d
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja własnie zwariowałem, na początku sprawdziłem na planszy 5% i 20%, oraz w marcopolo, wstawiałem Wam fotki , pocieszyliście mnie , że jest dobrze
Podkusiło mnie oczywiśćie włączyć Outsidera, Jessice Jones i zacząłem wariować, mam wrażenie że  widzę szumy,ziarenka ( takie małe kropeczki ) Czego wcześniej raczej nie zauważałem. Czy to może być wina tego ,że ostatnio szwankuje mi net ??
Przecież to idzie oszaleć, przez to sprawdzanie  Zamiast cieszyć się TV wczoraj do 1 w nocy siedziałem i oglądałem różne czarne sceny i robiłem testy na planszach, chore...
Ja mam trochę inne podejście do tego. Mam 65" B7. Sprawdziłem plansze. Szare i białe. Bandingi i sringi. Dla mnie ok i koniec zawracania gitary sobie takimi sprawami. Skupiam wzrok na tym co oglądam. Scenach, akcjach filmu i tyle. Nie szukam z nosem przy ekranie pikseli, ziarenek czy powidoków. Jeśli nie widzę żadnych błędów przy oglądaniu to mam to wszystko gdzieś. Przy seansie filmowym ja się odprężam i relaksuję. Polecam to wszystkim.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, STELVIO napisał:

Ja mam trochę inne podejście do tego. Mam 65" B7. Sprawdziłem plansze. Szare i białe. Bandingi i sringi. Dla mnie ok i koniec zawracania gitary sobie takimi sprawami. Skupiam wzrok na tym co oglądam. Scenach, akcjach filmu i tyle. Nie szukam z nosem przy ekranie pikseli, ziarenek czy powidoków. Jeśli nie widzę żadnych błędów przy oglądaniu to mam to wszystko gdzieś. Przy seansie filmowym ja się odprężam i relaksuję. Polecam to wszystkim.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Prawdopodobnie macie Panowie rację. Gdyby człowiek nie czytał tych wszystkich opinii, recenzji itd to byle jaki telewizor by się podobał a tak się dopatrujemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...