Skocz do zawartości
Maciej Koper

Sony XF90 - TEST następcy XE93/XE90 na 2018 rok (KD-55XF9005) z Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich mam jeszcze jedno pytanie czy można ustawić na pilocie lub gdzieś na pulpicie (Home) przycisk od szybkiego włączania/wyłączania bluetooth

Używam słuchawek bluetooth na laptopie i na tv i muszę za każdym razem wyłączać bt w tv jak chce się połączyć z laptopem

Wyczytałem ,że bt w tv obsługuje jednocześnie jedno urządzenie pod bt ,ale kupiłem kiedyś słuchawki creative i Creative BT-W2 usb pod ps4 i podobno na tym urządzeniu usb można słuchać jednocześnie dwóch par słuchawek.Może ktoś już kiedyś testował coś takiego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Ponownie ekipo.

Prawdopodobnie wyskoczył mi bad pixel jednakże przed telefonem do serwisu Sony wolę upewnić się u was że to na pewno to. Polecacie bardziej Warszawski Pram czy serwis z Radomia? Pram naprawiał już go raz jak padł odbiornik podczerwieni i piloty go nie obsługiwały.

PS. Czy to prawda, że jeżeli bad pixeli jest dość mało mieści się to w jakimś standardzie dla urządzeń i mogą nic nie zrobić pomimo gwarancji?

Załączam zdjęcie podglądowe matrycy.

Pozdrawiam.

 

DSC_0396.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, Bushiken napisał:

Witam Ponownie ekipo.

Prawdopodobnie wyskoczył mi bad pixel jednakże przed telefonem do serwisu Sony wolę upewnić się u was że to na pewno to. Polecacie bardziej Warszawski Pram czy serwis z Radomia? Pram naprawiał już go raz jak padł odbiornik podczerwieni i piloty go nie obsługiwały.

PS. Czy to prawda, że jeżeli bad pixeli jest dość mało mieści się to w jakimś standardzie dla urządzeń i mogą nic nie zrobić pomimo gwarancji?

Załączam zdjęcie podglądowe matrycy.

Pozdrawiam.

 

DSC_0396.JPG

Różni producenci dopuszczają określoną ilość martwych pikseli , niestety zaliczają  to jako niedostateczna wada by móc naprawiać tv w stylu ( pan masz pecha ) Jest co conajmniej niezrozumiałe , ale niestety mają nas w przysłowiowej d...

Edytowane przez Damianos19932

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Damianos19932 napisał:

Różni producenci dopuszczają określoną ilość martwych pikseli , niestety zaliczają  to jako niedostateczna wada by móc naprawiać tv w stylu ( pan masz pecha ) Jest co conajmniej niezrozumiałe , ale niestety mają nas w przysłowiowej d...

Najczęściej producent dopuszcza liczbę 3 martwych pikseli, jeśli nie występują one w skupisku czyli nie ma jednej wielkiej brzydkiej kropki to gwarancja tego nie obejmuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, wojcik6 napisał:

Najczęściej producent dopuszcza liczbę 3 martwych pikseli, jeśli nie występują one w skupisku czyli nie ma jednej wielkiej brzydkiej kropki to gwarancja tego nie obejmuje.

https://pl.answers.acer.com/app/answers/detail/a_id/51294/~/wadliwe-lub-martwe-piksele nawet nie 3 a 2 jasne subpiksele .  Zresztą zazwyczaj zależy to od dobrej woli producenta i osoby do której zadzwoniliśmy w sprawie gwarancji 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dzięki za pomoc.

W czwartek zgłosiłem się zarówno do Pramu jak i tych z Radomia którzy są niby dla całej Polski poza Warszawą. Pram umówił się na poniedziałek bez problemu a Radom prosił o zdjęcia usterki itd., jednakże pamiętam, że w tym temacie przewinęło się, że Radom bardziej przychylny do wymian na nowy model.

Dopytam się jeszcze zatem, czy w przypadku gdy po sprawdzeniu w menu serwisowym ilości godzin i włączeń zaproponowany model zastępczy okaże się zajechanym powystawowcem/ze zwrotu mogę odmówić przyjęcia go i domagać się innego??

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Ponieważ rwanie obrazu przy odtwarzaniu plików z dysków zewnętrznych cały czas się utrzymuje, postanowiłem przywrócić tv do ustawień fabrycznych. Niestety tv na to nie pozwala. Gdy klikam pamięć i resetowanie w ustawieniach na sekundę pojawia się ekran z opcją przywracanie danych fabrycznych po czym samoczynnie znika. Nawet jeśli uda mi się kliknąć na tę opcję zanim zniknie, nic się nie dzieje. Jakieś pomysły ???

Edytowane przez floyd1981

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi wyskoczyło jakieś inne info, z wciskaniem górnej strzałki na pilocie i jednoczesnym użyciem przycisków na tv, ale nie przynosiło efektów. Żeby więc dalej nie szukać w ciemno, napisałem posta z nadzieją, że ktoś już to robił. 

Poszło, dzięki za pomoc.  

Edytowane przez floyd1981

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na ten moment problem nie występuje. Jak długo, okaże się. Mam nadzieję, że faktycznie przyczyną były jakieś błędy systemowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyszła nowa wersja oprogramowania.

"Zwiększono szybkość reakcji telewizora włączanego z trybu czuwania"

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, rabbitp napisał:

Wyszła nowa wersja oprogramowania.

"Zwiększono szybkość reakcji telewizora włączanego z trybu czuwania"

Miło ze strony Sonego mogliby  dać wsparcie dla airplay 😏

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś inne nowinki, poprawki, dodatki w tej wersji softu czy jedynie będzie się szybciej włączał? Jakaś ogólna poprawa szybkości i stabilności działania, szybsze ładowanie aplikacji czy nic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co jest grane, ale nie mogę zainstalować przez usb najnowszej aktualizacji.

Nie znajduje mi pliku, a robię to prawidłowo.

Plik wyodrębniam i wrzucam go do usb, kiedy wkładam (w każdy port usb) nic się nie dzieje, widać usb, ale jakby pliku nie było..

Ma ktoś podobnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie bez problemów.

Może plik się nieprawidłowo ściągnął. Spróbuj pobrać go ponownie i wgrać na pendrive. Ja kiedyś też miałem podobny problem i ponowne pobranie pliku pomogło

Edytowane przez PrzemekKRK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o odświeżenie panelu?

Gdzie to dokładnie się wchodzi, bo szukam Home - ustawienia i nie mogę tego znaleźć 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne chodzi mu o ponowne uruchomienie telewizora poprzez dłuższe przytrzymanie przycisku wyłączania na pilocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już to robiłem 
Struktura i wielkość liter katalogow też się zgadza? Jeśli tak, to problem jest po stronie pliku z aktualizacją

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też miałem problem z rozpoczęciem aktualizacji. Na jednym pendrivie wcale mi nie chciało go wykryć, a na drugim wszystko widział tylko nie plik z aktualizacją.

Dopiero po sformatowaniu go do ntsf ruszył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...