Skocz do zawartości
pmcomp

4K UltraBOX+ od nc+ - pierwsze wrażenia z użytkowania dekodera 4K!

Rekomendowane odpowiedzi

To teraz będę obserwował to HDR 

Do tej pory to znaczy jakiś miesiąc oglądałem tylko mecze i Polska z Góry i nie widziałem jakoś HDR :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, koby30 napisał:

Pisałem na czacie z doradcą nc+. Jest to problem globalny, pracują nad tym.

 

Dzięki za info!

Mirek- następnym razem zadawaj pytanie konkretnie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, mirek 59 napisał:

U mnie na Q9 nawet nie wiedziałem że jest HDR stąd pytanie !

@mirek 59 - włącz sobie materiał z 4k HDR choćby z youtube (apka w tv), Zobaczysz, że jest to rewelacyjna sprawa i nowa jakość względem UHD czy tym bardziej HD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HDR już działa ?  Mirek do dzieła ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2019 o 20:31, _daras_ napisał:

HDR już działa ?  Mirek do dzieła ?

Działa oczy bolą ??

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś jeszcze ma problem z fluktuacją jasności obrazu na dekoderze 4K UltraBOX (ADB) ? Dzieje się tak co kilkanaście/kilkadziesiąt sekund na każdym programie i jest to strasznie denerwujące.
Z tego co czytałem na innych forach to nie jestem jedynym, który doświadcza tego typu "atrakcji" więc i tutaj dopytuję, może ktoś z Was sobie z tym poradził ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, misfit napisał:

Ktoś jeszcze ma problem z fluktuacją jasności obrazu na dekoderze 4K UltraBOX (ADB) ? Dzieje się tak co kilkanaście/kilkadziesiąt sekund na każdym programie i jest to strasznie denerwujące.
Z tego co czytałem na innych forach to nie jestem jedynym, który doświadcza tego typu "atrakcji" więc i tutaj dopytuję, może ktoś z Was sobie z tym poradził ?

Ja niestety nie pomogę ale podpytam, czy masz tą nową wersję ultraboxa?

Ja mam "starego" już prawie 2 lata i pracuje (odpukać) bezbłędnie i właśnie waham się, czy zmieniać i na co? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, misfit napisał:

Ktoś jeszcze ma problem z fluktuacją jasności obrazu na dekoderze 4K UltraBOX (ADB) ? Dzieje się tak co kilkanaście/kilkadziesiąt sekund na każdym programie i jest to strasznie denerwujące.
Z tego co czytałem na innych forach to nie jestem jedynym, który doświadcza tego typu "atrakcji" więc i tutaj dopytuję, może ktoś z Was sobie z tym poradził ?

 

Na innym forum sat-kurier  , ktoś pisał że ma wyjść aktualizacja w Listopadzie i naprawiający ten błąd  i podobno to się dzieje na tych nowych dekoderach ADB a na Technicolor niby nie ma tego problemu ???? Przed ostatnie wypowiedzi o tym piszą.

https://forum.satkurier.pl/topic/22878-4k-ultrabox-technicolor-usw4001ncp-adb-ncp-3670sf/page/138/#comments

Edytowane przez XMAREKK30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, misfit napisał:

Ktoś jeszcze ma problem z fluktuacją jasności obrazu na dekoderze 4K UltraBOX (ADB) ? Dzieje się tak co kilkanaście/kilkadziesiąt sekund na każdym programie i jest to strasznie denerwujące.
Z tego co czytałem na innych forach to nie jestem jedynym, który doświadcza tego typu "atrakcji" więc i tutaj dopytuję, może ktoś z Was sobie z tym poradził ?

Cześć , ja walczę z tym problemem od początku po wymianie z Turbobox'a na Ultrabox'a we wrześniu. Myślałem ,że będę zadowolony bo do tej pory czytałem w przeważającej większości same superlatywy o Ultraboxie. Niestety cały czas mam ten problem (chwilowe rozjaśnianie i ściemnianie obrazu) , myślałem że problem leży po stronie mojego tv (OLED 65B7) kombinowałem z wszystkimi ustawieniami , oszczędzaniem energii  a nawet wyłączyłem ściemnianie w menu serwisowym- wszystko bez efektu. 

Wymiana dekodera na inny egzemplarz nic nie daje wg innych użytkowników forum SatKuriera .

Czat z konsultantem to jakiś żart- osoby tam zatrudnione nie mają chyba podstawowej wiedzy technicznej!!!!

Zgłosiłem reklamację - Canal+ nie widzi w tym żadnego problemu- ręce opadają. 

Poczekam jeszcze na tajemniczą aktualizację w listopadzie jak nic nie zdarzy się grudnia to trzeba będzie gdzieś dalej zgłosić problem.

PS. U mnie dodatkowo nie działa NC+GO w wersji Internet (niebieski przycisk na pilocie) - mam kablem podłączony net i cały czas wyskakuje komunikat :"Brak dostępu do serwisu nc+ GO TV" - zgłoszona reklamacja - Canal+ nie widzi problemu po swojej stronie :(

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ADB niestety :(  , sporo czytałem opinii użytkowników Technicolora ,że u nich tej przypadłości nie ma. Na domiar złego we wszystkich punktach Canal+ (NC+) nie ma już dostępnych Technicolorów :(.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a jak się ma sprawa z podpięciem dysku HDD do tego dekodera? Miałem Premium HD, ale wymieniłem na UltraBox 4K (kupiłem nowy TV) i o ile na Premium HD w po podpięciu dysku HDD czytało go i można było oglądać (pliki MKV, AVI wraz z napisami), o tyle w nowym dekoderze UltraBox 4K nie wykrywa dysku?

Poza tym jak am się ma sprawa z treściami 4K w formacie mkv/avi na tym dekoderze? Bo posiadam Sony KD65XG8505BAEP i po podłączeniu dysku filmy w 1080p zarywają (na MX Player Pro) chyba że coś źle robię (to będę wdzięczny za pomoc).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie dzisiejszego spotkania elasico który jest w 4K , jaka jest jakość tej transmisji i czy jest HDR w tej transmisji?? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, XMAREKK30 napisał:

Mam pytanie odnośnie dzisiejszego spotkania elasico który jest w 4K , jaka jest jakość tej transmisji i czy jest HDR w tej transmisji?? 

Jakość przekazu lepsza od gry ;) HDR widoczny bardzo ładnie na OLED.

Specjalnie włączyłem sobie C+4K dla dzisiejszego meczu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec listopada pojawiła się aktualizacja do dekoderów ADB, która rozwiązała problem z fluktuacją jasności.

Mam za to inny problem poniekąd związany z tym dekoderem :)
Na moim LG OLED C7 zauważyłem, że nie mam kompletnie dźwięku po HDMI ARC z jakichkolwiek wbudowanych aplikacji w TV typu Netflix, Youtube, itd. (amplituner Denon X3400H). Metodą prób i błędów zauważyłem, że odłączenie dekodera od prądu w magiczny sposób przywraca dźwięk w tych aplikacjach. Ktoś ma jakieś pomysły o co tutaj biega ? Dodam, że na innym kablu HDMI mam takie same jaja.
Problem pojawił się po przedłużeniu umowy z nc+ i otrzymaniu tego cholernego dekodera, wcześniej przez półtora roku nie miałem żadnych problemów z aplikacjami w LG po ARC.

Edytowane przez misfit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, niu101 napisał:

Jak sprawdzic czy dekoder Ultrabox, ktory posiadam to ADR czy Technicolor ?

Skrót  ITCA to Technicolor  

Skrót JADA to produkcji ADB 

 

Edytowane przez XMAREKK30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, misfit napisał:

Pod koniec listopada pojawiła się aktualizacja do dekoderów ADB, która rozwiązała problem z fluktuacją jasności.

Mam za to inny problem poniekąd związany z tym dekoderem :)
Na moim LG OLED C7 zauważyłem, że nie mam kompletnie dźwięku po HDMI ARC z jakichkolwiek wbudowanych aplikacji w TV typu Netflix, Youtube, itd. (amplituner Denon X3400H). Metodą prób i błędów zauważyłem, że odłączenie dekodera od prądu w magiczny sposób przywraca dźwięk w tych aplikacjach. Ktoś ma jakieś pomysły o co tutaj biega ? Dodam, że na innym kablu HDMI mam takie same jaja.
Problem pojawił się po przedłużeniu umowy z nc+ i otrzymaniu tego cholernego dekodera, wcześniej przez półtora roku nie miałem żadnych problemów z aplikacjami w LG po ARC.

Ha, więc może i u mnie przyczyną problemów z ARC jest ten nieszczęsny dekoder? Z tym, że u mnie lepiej było z B7, niż z C8. Ten sam Denon 6300 i ten sam dekoder 4K (już dwuletni).

Mam co prawda wyłączone w nim sterowanie po hdmi, bo z tą opcją to już cuda się dzieją :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...