Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED C7 Test - płaski OLED Ultra HD 2017 (OLED55C7V)

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniam w saturnie. Co najlepsze dzis mialem ten tv miec, ale przywiezli nowke sztuke a nie ten co rozpakowywalem w sklepie i sprawdzalem plansze. Nie przyjalem i jutro maja tamten przywiezc :) masakra nieogary w magazynie. Ale po miesiacu mi wymieniaja wiec uklon w ich strone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Subman napisał:

Serwis LG zachowuje się według mnie dość... dziwnie. Mówią oficjalnie, że wypalone OLEDy nie podlegają gwaranacji, a je wymieniają i nie marudzą. A bardziej oczywistą wadę jak silne żółte przebarwienie na białej planszy nie uznają.

@ma_ko

Tobie LG uzawało reklamację w ramach tego, że był ten banding u Ciebie tak mocny czy też miałeś jakieś "inne" możliwości wyegzekwowania od LG wymiany OLEDów ?

 

Serwis fakt zachowuje się bardzo dziwnie, co więcej na dziś chyba będzie ciężko egzekwować banding i winiety, tym bardziej zafarb, to ostatnie to w 90% jak już nie raz tu pisano wina polaryzatora i bardzo często kąta pod jakim patrzymy..., choć z autopsji wiem, ze czasem zażółcenie ekranu po lewej stronie jest więcej niż nie akceptowalne...

LG się usztywnia, wraz z coraz większą sprzedaż i obniżką cen, jakie to znamienne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@pawelvideo

skoro 1750 h i 180 czyszczen to wg mnie ok. Wychodzi, ze tv działał każdego dnia po 10 godzin, był prawidłowo wyłączony z pilota i sie sam czyścił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, maxkorzen napisał:

@pawelvideo

skoro 1750 h i 180 czyszczen to wg mnie ok. Wychodzi, ze tv działał każdego dnia po 10 godzin, był prawidłowo wyłączony z pilota i sie sam czyścił.

Dokładnie tak. 400 czyszczeń miałby gdyby za każdym razem był używany przez 4h, a później wyłączany. A że zawsze jednorazowo działał dłużej to czyszczeń miał mniej. W normalnych domowych warunkach też się tak może zdarzyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na Rtings.com pojawił się komunikat 5 stycznia, że w ciągu 2 tygodni rozpoczną nowy test wypaleń na 6 telewizorach LG OLED C7. Bardzo jestem ciekaw wyników w porównaniu do poprzedniego testu na telewizorze B6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nikt nie zaprzecza temu, że da się wypalenia zrobić. Pytanie czy to było powiedzmy ostre używanie specyficznych kanałów czy wręcz katowanie TV. Ja miałem/mam plazmę 7 lat i nie mam żadnych wypaleń. Ale ludzie się chyba boją plazm, bo nie umiem tego TV sprzedać. Albo ludzie wolą kupować 55cali za 2000zł, bo myślą, że ten TV ma super obraz:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy jest możliwy w 55C7V eksport listy kanałów i edycja na PC czy tylko w TV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy te wszystkie plansze, na których testujecie bad pixele, banding, itp. są gdzieś w menu telewizora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu ekranu 65C7V ponad białą obudowę jest naklejona folia z dziurkami jak na kupowanym nowym smartfonie. To jest jakaś ochronna i trzeba ją zdjąć czy mam nie ruszać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Basko 12 napisał:

Z tyłu ekranu 65C7V ponad białą obudowę jest naklejona folia z dziurkami jak na kupowanym nowym smartfonie. To jest jakaś ochronna i trzeba ją zdjąć czy mam nie ruszać ?

Zdjąć. To jest folia ochronna. Spotkałem się z twierdzeniami, nie wiem czy prawdziwymi że może powodować większe nagrzewanie się ekranu, ale to w sumie bez sensu, bo co taka folia może ograniczać. Ale każdy radzi to zdjąć. TV będzie wyglądał ładniej.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj rtings rozpoczął procedurę wypalania sześciu OLEDów C7: https://www.rtings.com/tv/learn/real-life-oled-burn-in-test To chyba najlepszy test jaki do tej pory zorganizowano, ale to wciąż bardzo ekstremalne testy, bo kto np. będzie grał 20h na dobę w FIFę 18 albo w CoDa na przez cały rok ? :)

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt, ale to nam da pogląd na to czego się możemy spodziewać po nowej generacji OLEDach. Poza tym jest 6 telewizorów, z czego jeden ten dolny nadaje to co nas najbardziej interesuje czyli mieszankę uniwersalną różnych programów a’la kablówka.

Ja osobiście jestem ciekaw po którym tygodniu będą widoczne powidoki na kanale z paskiem info w tym C7V

Edytowane przez byczeks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie o pilot magic remote, nagle zaczął źle działać, kursor klatkuje, manualne guziki często nie działają, baterie wymieniłem, pilot resetowałem i ponownie rejestrowałem, na TV często pojawia się info słaby sygnał z pilota, TV to 55C7V, jak podejdę metr od TV jakoś to działa, w odległości 3-4 już przestaje reagować. czeka mnie serwis czy da się to naprawić.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj jeszcze raz wymienić baterie, ale na jakieś zupełnie nowe, markowe. Jak nie pomoże to zgłoś się do serwisu.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Parowałem ostatnio słuchawki bezprzewodowe ale usunąłem je z systemu TV i nadal problem występuje z pilotem.. Baterie są nowe, dwie pary sprawdzałem. Ok więc zgłaszam do serwisu. Dzięki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zestawie z TV dostałeś instrukcję parowania pilota z TV..., spróbuj go na nowo zaprogramować do TV po wcześniejszym resecie TV do fabrycznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety pilot musi być uszkodzony, restart TV do fabrycznych ustawień nic nie dał, wypróbowałem już wszystko, co chwila pojawia się info o niestabilnym sygnale z pilota.

Ciekawe czy wymienią:) w sumie jak TV wymieniają to może i pilot sie uda:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, pawelvideo napisał:

Niestety pilot musi być uszkodzony, restart TV do fabrycznych ustawień nic nie dał, wypróbowałem już wszystko, co chwila pojawia się info o niestabilnym sygnale z pilota.

Ciekawe czy wymienią:) w sumie jak TV wymieniają to może i pilot sie uda:)

Dobra sam się zacytuje:)

Temat rozwiązany, nie wiem dlaczego ale wadliwa praca pilota była z powodu podłączonego dysku HDD pod TV USB3.0, jest to mega dziwne bo problem ustąpił natychmiast po odpięciu dysku. Jutro sprawdzę inny dysk, ale numer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maćku mam do Ciebie pytanie, mianowicie jak powinno być ustawione "OŚWIETLENIE OLED" podczas grania w trybie HDR w warunkach dziennych? 

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...