Skocz do zawartości
Fjubens

Philips Smog i..stanowisko firmy.

Rekomendowane odpowiedzi

Na drugim HDTV jest temat i już 3 różne przykłady zakurzonych matryc od środka w niedługim czasie, w każdym przypadku parę miesięcy lub ok. 10 miesięcy od zakupu, najpierw był problem bezpośrednio z Saturnem, ale teraz Philips podobne stanowisko prezentuje, to co jednak bulwersuje to odpowiedź dziś rano ze strony Philipsa do jednego z użytkowników, tj.:

"Zanieczyszczenie matrycy w większości przypadków jest spowodowane smogiem, który w ubiegłym roku osiągnął w naszym kraju rekordowy poziom na tle innych państw europejskich. Z technicznego punktu widzenia nie jest możliwe zabezpieczenie urządzeń elektronicznych przed wpływem tego typu zanieczyszczeń, ponieważ układy elektroniczne pracujące w tych urządzeniach (w tym szczególnie diody LED - podświetlenia matrycy LCD) wymagają odpowiedniego chłodzenia, a co za tym idzie, wymagana jest odpowiednia cyrkulacja powietrza. Zapewniamy, że problem ten dotyka wszystkich producentów telewizorów. Mimo to, staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i w większości uzasadnionych sytuacji pierwsze czyszczenie matrycy oferujemy bezpłatnie.
Aby w przyszłości zminimalizować wpływ smogu na urządzenia elektroniczne (i przede wszystkim nasze zdrowie), warto stosować nawilżacze powietrza, jonizatory, lub urządzenia filtrujące powietrze. Pozdrawiamy."

W związku z tym mam dwa pytania:

1. Czy problem dotyka faktycznie wszystkich producentów telewizorów? O_o Niesłynna seria 'H' z 2014 r. ciągnie się za Samsungiem przecież do dnia dzisiejszego, a nie słyszałem o podobnej aferze w przypadku żadnej innej firmy czy serii 'J' i 'KS' Samsunga późniejszych.

2. Czy w związku z takim stanowiskiem firmy i przykładami na telewizorach użytkowników, Philips powinien w instrukcji do TV zamieszczać informację, że telewizor może się zakurzyć od wewnątrz w ciągu paru miesięcy od zakupu i nie jest to według nich wada konstrukcyjna?

Cały temat, zdjęcia i dyskusja, która nabrała tempa:

http://www.hdtv.com.pl/forum/philips/132874-smog-atakuje-philips-49pus6561-12-a-8.html

Edytowane przez Fjubens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Fjubens napisał:

 Czy problem dotyka faktycznie wszystkich producentów telewizorów?

Naturalnie, tylko posiadacze tv wszystkich innych marek są wyrozumiali i nie chcą reklamować swoich telewizorów narażając producentów na koszta ...    Tylko wredni użytkownicy i hejterzy Philipsa wymyślają i chcą robić zamieszanie, zamiast cieszyć się obrazem na plamistych matrycach :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, Xisiek napisał:

Naturalnie, tylko posiadacze tv wszystkich innych marek są wyrozumiali i nie chcą reklamować swoich telewizorów narażając producentów na koszta ...    Tylko wredni użytkownicy i hejterzy Philipsa wymyślają i chcą robić zamieszanie, zamiast cieszyć się obrazem na plamistych matrycach :D

Zajrzałem z ciekawości na Philips TV na FB i pod każdym newsem wpisy o brudnej matrycy od środka, na różnym etapie nowości, nawet i na 2-miesięcznych 6561/6501/7101. Pewnie, że część osób tam się przewija kilka razy (powtarza się), ale nowych i tak jest zaskakująco dużo i są zdjęcia. Straszne, biorąc pod uwagę, że wcale te telewizory nie są tanie jak to Kiki przedstawia, a już na pewno nie są na tyle tanie żeby miały być od środka u[beeep]ane i nie robić z tego afery. :(

Parę osób też po 'czyszczeniu' ma problem ponownie ledwo miesiąc później, ale tutaj na HDTVPolska też w temacie 6561/6501 były zdjęcia i wpisy. :/

Edytowane przez Fjubens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby problem wyszedł w USA,  TPV/AOC byłoby bardzo prawdopodobnie "ine dyp szyt".

Wracajac do realiów -proponowalbym skrzykniecie się "szczęśliwym" posiadaczom tych "wybitnych" tv i pozew zbiorowy oraz powiadomienie federacji konsumenckich oraz UOKiKu - to pachnie narażeniem zbiorowego interesu konsumentów.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hahaha, przeczytałem ten wątek na drugim forum i padłem... Tak właśnie wygląda support firmy Philips: cokolwiek by się nie działo z TV, zawsze to wina użytkownika. Wiesza się oprogramowanie? Odp: pewnie nie zaktualizowane. Użytkownik używa aktualnego i nadal się wiesza? Odp: pewnie źle zaktualizował. Plamy na matrycy? Odp: przeprowadź się do innego kraju w którym mniejszy smog jest. No kabaret. To już nawet nie jest śmieszne w sumie. Dobrze że takie rzeczy ujrzały światło dzienne. Tylko dzięki temu ludzie są w stanie zagłosować portfelami i sprawić że Philips aka TP-Vision zniknie z rynku.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.06.2017 o 10:09, efel napisał:

Hahaha, przeczytałem ten wątek na drugim forum i padłem... Tak właśnie wygląda support firmy Philips: cokolwiek by się nie działo z TV, zawsze to wina użytkownika. Wiesza się oprogramowanie? Odp: pewnie nie zaktualizowane. Użytkownik używa aktualnego i nadal się wiesza? Odp: pewnie źle zaktualizował. Plamy na matrycy? Odp: przeprowadź się do innego kraju w którym mniejszy smog jest. No kabaret. To już nawet nie jest śmieszne w sumie. Dobrze że takie rzeczy ujrzały światło dzienne. Tylko dzięki temu ludzie są w stanie zagłosować portfelami i sprawić że Philips aka TP-Vision zniknie z rynku.

Nie powinni w takim wypadku sprzedawać telewizorów w Polsce jeśli ich zdaniem jest tak duże zagrożenie smogiem. :)

Swoją drogą..od strony czysto prawnej, czy jeśli nie ma nigdzie w instrukcji do telewizora i warunkach gwarancji, że 'smog' nie jest uwzględniany w gwarancji, to mają w ogóle prawo odmówić naprawy na tej podstawie albo robić łaskę i naprawiać raz, a później pobierać 300-400 zł mimo, że TV jest na gwarancji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Fjubens napisał:

Nie powinni w takim wypadku sprzedawać telewizorów w Polsce jeśli ich zdaniem jest tak duże zagrożenie smogiem. :)

 

100% zgodności. Jeżeli tv nie potrafi poprawnie pracować w polskim powietrzu (co imho jest cokolwiek zastanawiające) producent powinien zmodyfikować produkt, dotychczasowe modele bezpłatnie naprawiać a jeśli nie to tak jak napisałeś, zrezygnować ze sprzedaży na polskim rynku.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Część antyPhilipsowych postów na tym drugim forum jest usuwana, później dostaje się bana albo administracja forum usuwa permanentnie osoby wypowiadające się nieprzychylnie w temacie Philipsa.
Znam to z autopsji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Stojeden napisał:

Część antyPhilipsowych postów na tym drugim forum jest usuwana, później dostaje się bana albo administracja forum usuwa permanentnie osoby wypowiadające się nieprzychylnie w temacie Philipsa.
Znam to z autopsji :)

Kiki sprzedaje Philipsy, więc robi to w swoim interesie. Nie miejcie mu tego za złe !!!

  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...