Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Reklamacja złożona i czekam na kolejne odwiedziny serwisanta. A tym czasem wrzucam nowe fotki jak "pięknie" wyglądają u mnie białe sceny. W rzeczywistości wygląda to jeszcze gorzej,a jak się obraz rusza a nie jest statyczny to już w ogóle masakra.

mOj2HYDg.jpgQhZXvjIg.jpg

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 hours ago, pawelll said:

Akurat to "trochę" robi różnicę- szczególnie dla starszych TV. Porównywałem z moją plazmą PV80 - dół obrazu byłby ok. 15 cm wyżej niż teraz. W OLEDach elektronika (a co za tym idzie i otwory mocujące) są znacznie niżej niż w większości kilkuletnich TV. Nowe LCD też mają dość nisko.

Zależy od uchwytu. U mnie poszło ~5 cm w górę. Dzięki większemu ekranowi różnica w zasadzie nieodczuwalna. 

@Yoszek Współczuję. Ale czemu serwisant, a nie zwrot / wymiana? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, plast napisał:

Zależy od uchwytu. U mnie poszło ~5 cm w górę. Dzięki większemu ekranowi różnica w zasadzie nieodczuwalna. 

@Yoszek Współczuję. Ale czemu serwisant, a nie zwrot / wymiana? 

Moja B6 miała wypalenie i została wymieniona na B7 po 8 miesiącach użytkowania 10 dni temu w ramach gwarancji. Więc jest to nowa B7 otrzymana w ramach tej gwarancji no i ponownie muszę reklamować. Co dalej zrobią-nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienią Ci pewnie na kolejny egzemplarz B7. Co innego mogą zrobić.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Subman napisał:

Wymienią Ci pewnie na kolejny egzemplarz B7. Co innego mogą zrobić.

Na pewno tym razem powiem facetowi żeby poczekał trochę to obadam czy biel jest ok-bo może kolejny egzemplarz też będzie taki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@pawelll

minimalnie wyżej oznacza <10 cm różnicy co do plazmy.

po prostu w uchwycie mam możliwość ustawienia rownież wysokości ekranu. Plazma wisiała na srodku uchwytu a OLED jak najniżej sie dało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Postaram się zrobić zdjęcie następnym razem jak będę robił maraton.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Próbowałem zrobić zdjęcie ale nie wyszło, teraz właśnie oglądam "Aliens" i nawet śladu nie ma po 4:3 ze star treka.
P. S. Ten film nigdy nie wyglądał tak dobrze. Ten oled ma odemnie 10/10. 5507cd3ce2b45a4bcca955c51cb4b360.jpg

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2017 o 11:26, jaapko napisał:

Z tym zrzuceniem z szafki to się dobrze zastanów jakbyś miał to robić. Szwagier wpadł na podobny pomysł żeby dostać nowszy model telewizora. Powiedział że "niechcący" opuścił podczas wieszania na ścianę. Firma ubezpieczeniowa oczywiście odmówiła wypłaty odszkodowania twierdząc, że taką operację muszą wykonywać 2 osoby i skoro robił to sam to jest jego wina. Sprawa skończyła się w sądzie, szwagier wygrał, ubezpieczyciel się odwołał ale nic to nie dało bo kasę wypłacić musiał. Niby sprawa dobrze się skończyła, ale ile było przy tym nerwów i straconego czasu. Ja też wziąłem pełne ubezpieczenie na 5 lat z myślą o wypalaniu. Jeśli jednak miałbym go celowo uszkodzić to się dobrze zastanowię jak to zrobić, żeby nie mieć takich problemów jak szwagier.

Wg mnie najlepiej zwalić winę na kota/psa. W sensie pies biegł, pociągnął za kabel i TV spadł z szafki, albo kot skoczył na TV. W takich roszczeniach zawsze trzeba wskazać konkretnego winowajcę żeby uznali. Byłem kiedyś świadkiem jak facet przyszedł do sklepu z pretensjami, że wykupił dodatkową gwarancję, laptop spadł na ziemię i zawias ekranu odpadł i mu nie uznali, bo powiedział dzwoniąc do ubezpieczyciela, że nie wie który z jego dwójki małoletnich synów to zrobił, bo nie chcą się przyznać żeby nie dostać lania.

Lepiej żeby to nie był nikt z rodziny, bo jeszcze mądry ubezpieczyciel wpadnie na pomysł, żeby wystąpić na drogę cywilną przeciwko żonie/dziecku a tego byśmy nie chcieli. A kota mogą sobie oskarżać, najwyżej ewentualne odszkodowanie ubezpieczycielowi będzie wypłacał w Whiskas'ie :).  

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2017 o 22:18, Yoszek napisał:

Na pewno tym razem powiem facetowi żeby poczekał trochę to obadam czy biel jest ok-bo może kolejny egzemplarz też będzie taki.

Z tego co widzę i sam doświadczyłem, to z OLEDami jest loteria i bardzo ciekaw jestem jaki % paneli OLED jest wadliwy. Przecież jest mnóstwo ludzi, którzy kupili OLEDy i się nie udzielają na tym forum, więc tak naprawdę tylko ktoś z serwisu LG mógłby zdradzić jaki mają % reklamacji. Oprócz fabrycznych wad matryc zauważalnych wkrótce po zakupie (jak i wymianie w przypadku Yoszka) dochodzą jeszcze wypalenia. Przypuszczam, że jest jeszcze spora rzesza ludzi, która nie zauważyła usterek i nie zwróciła uwagi na wypalenia lub widzą, że coś chyba jest nie tak, ale nie zdecydowali się na reklamację. Jeśli w moim TV po wymianie panelu znów pojawią się problemy, będę dochodził zwrotu zapłaconej ceny z tytułu rękojmi od sprzedawcy.

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Snookerman napisał:

Z tego co widzę i sam doświadczyłem, to z OLEDami jest loteria i bardzo ciekaw jestem jaki % paneli OLED jest wadliwy. Przecież jest mnóstwo ludzi, którzy kupili OLEDy i się nie udzielają na tym forum, więc tak naprawdę tylko ktoś z serwisu LG mógłby zdradzić jaki mają % reklamacji. Oprócz fabrycznych wad matryc zauważalnych wkrótce po zakupie (jak i wymianie w przypadku Yoszka) dochodzą jeszcze wypalenia. Przypuszczam, że jest jeszcze spora rzesza ludzi, która nie zauważyła usterek i nie zwróciła uwagi na wypalenia lub widzą, że coś chyba jest nie tak, ale nie zdecydowali się na reklamację. Jeśli w moim TV po wymianie panelu znów pojawią się problemy, będę dochodził zwrotu zapłaconej ceny z tytułu rękojmi od sprzedawcy.

Dokładnie, trzeba to zgłoszenie szkody zrobić z głową generalnie. Ja akurat posiadam kota także nie ma problemu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Snookerman napisał:

Z tego co widzę i sam doświadczyłem, to z OLEDami jest loteria i bardzo ciekaw jestem jaki % paneli OLED jest wadliwy. Przecież jest mnóstwo ludzi, którzy kupili OLEDy i się nie udzielają na tym forum, więc tak naprawdę tylko ktoś z serwisu LG mógłby zdradzić jaki mają % reklamacji. Oprócz fabrycznych wad matryc zauważalnych wkrótce po zakupie (jak i wymianie w przypadku Yoszka) dochodzą jeszcze wypalenia. Przypuszczam, że jest jeszcze spora rzesza ludzi, która nie zauważyła usterek i nie zwróciła uwagi na wypalenia lub widzą, że coś chyba jest nie tak, ale nie zdecydowali się na reklamację. Jeśli w moim TV po wymianie panelu znów pojawią się problemy, będę dochodził zwrotu zapłaconej ceny z tytułu rękojmi od sprzedawcy.

Np. ja mam 65E6 i nic oprócz lekkiego winietowania(głównie po prawej stronie) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj był u mnie serwisant. Powiedział że jest to wada technologi i nie uznają mi reklamacji.

Pomimo moich nacisków że B6 tego nie miała on się sprzeczał,podzwonił popytał ludzi i powiedzieli mu że nic z tym nie zrobią bo to jest jak clouding w lcdkach. Gdy mu pokazywałem sceny ze zdjęć on powiedział że powinno być takie całe żółte a te bielsze miejsca są błękitne i dlatego tak to widzę.

Pokazuję mu że nawet na jasnym niebieskim to mocno widać to nadal mówił to samo-wada oledów. Powiedział że lg wyśle mi maila z opisem że jest to nieuznawane i tyle.

Jestem załamany,zostałem z tv na którym biel jest kompletnie zniszczona...

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i prysł mit o świetnym serwisie LG. Yoszek nie poddawaj się, mimo że korzystałeś wcześniej z gwarancji uderzaj teraz z rękojmią do sprzedawcy. Najlepiej od razu idź po poradę do miejskiego rzecznika praw konsumenta i zapytaj co masz w takiej sytuacji zrobić: wymieniono Ci TV na nowszy model, ale po krótkim czasie zauważyłeś wady których gwarancja nie obejmuje, serwis się wykręca a są to oczywiste wady których żaden TV nie powinien mieć. Z cloudingiem też były jazdy, ale ludzie wygrywali z cwanymi producentami/serwisami. 

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzecznik praw konsumenta, rzeczoznawca, a ostatecznie sprawa do sądu jeśli będzie trzeba. Myślę że serwis LG wycofa się w trymiga jeszcze przed sądem. Tym bardziej, że opinia tego serwisana to jakaś totalna bzdura - technologia OLED nie ma takiej wady, jest to po prostu kłamstwo.

Przy czym należy na marginesie dodać, że ciebie nie obchodzi żadna wada technologii, jeśli nie zostałeś przy kupnie telewizora poinformowany o tym, że będzie miał paski na środku ekranu, bo "ten typ tak ma".

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedział że on jest przekonany że w biuletynie informacyjnym od LG było że reklamacją nie jest uwzględniania jak są takie rzeczy na ekranie widoczne na bieli.

Jutro mam otrzymać maila z ostateczną decyzją a on dzisiaj wyśle tylko opinię.

Czekam na tego maila i wkleję tutaj to co mi odpisali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście miałeś wgląd w ten biuletyn jak kupowałeś swoje B6? I mimo to wiedząc o nim nadal zdecydowałeś o zakupie TV tej marki i w tej technologii? Jeśli nie, a na pewno nie, to mogą sobie ten biuletyn wsadzić tak głęboko że hej. 

Edytowane przez efel
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wklejaj wszystko co oficjalne od LG - jak w oficjalnym piśmie napiszą ci, że technologia OLED w ich wykonaniu, czyli telewizory premium, mają prawo mieć takie wady jak twój egzemplarz, to myślę że większość użytkowników tego forum informacyjnie ku potomności poprzekleja to gdzie się da razem ze zdjęciami i zrobi się im to taką antyreklamę, że następnym razem się trzynaście razy zastanowią zanim odmówią reklamacji. Jeśli masz FB to na twoim miejscu napisałbym posta na fanpage'u LG z opisem całej sytuacji. Takie posty działają cuda, bo to marketingowe strzały w kolano.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak plast pisze, kiedyś Castorama wahała się czy uwzględnić moją reklamację(poobijane meble dostałem ładnie zapakowane), odpisałem, ze na "x" branżowych forach opiszę całą sprawę ze zdjęciami - i ...nagle reklamacja została rozpatrzona pozytywnie... swoją drogą oby plazma jeszcze podziałała trochę, bo alternatywy nie widzę dla oleda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem do LG jeszcze raz,zgodnie z tym co powiedział konsultant wysłałem zgłoszenie raz jeszcze poprzez stronę a także do działu reklamacji bezpośrednio.

Opisałem dokładnie problem,dodałem dużo zdjęć a także zakończyłem że jeśli znów będzie odmowa to rzecznik praw konsumenta oraz nagłośnienie sprawy na pewno będzie mieć miejsce.

A tymczasem,gdy serwisant patrzył na taki obraz na moim TV jak na tych zdjęciach z uśmiechem politowania mówił-wada technologi oled-nic nie da się zrobić.

ZQVPs2Rg.jpgSgBvD7gg.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nigdy ,ale to nigdy nic z nimi nie załatwiaj poprzez infolinie, kolesie którzy tam siedzą w założeniu spuszczą cię na drzewo..., tylko chat lub email. Sprawdzone wiele razy empirycznie... Infolinia LG to jakaś banda oszołomów...

Wada technologi..., taa...bardzo droga ta technologia z takimi wadami...

 

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Yoszek
Kiepsko to wygląda faktycznie, choć trzeba też wziąć pod uwagę, że zdjęcia często przekłamują. Dlaczego tak mówię - bo na moim zdjęciu poniżej nie widać w ogóle żółtego zabarwienia, a na środku jak patrzę to widzę bardzo delikatną, lekką żółtą poświatę w ten sposób że obszar na środku jest bardziej ciepły a na barzegach bardziej zimny.  Nie mówiąć już o tym, że u mnie plansza wygląda niebieskawo, a widzę, że jest biała :) Tak, czy inaczej ta wada u Ciebie wygląda mi raczej na zbyt poważną, aby zaklasyfikować ją jako "normalną" dla 7 serii OLED LG. Możesz teraz próbować swoich sił u sprzedawcy w ramach rękojmii.

IMG_3391_crop.jpg

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Subman napisał:

@Yoszek
Kiepsko to wygląda faktycznie, choć trzeba też wziąć pod uwagę, że zdjęcia często przekłamują. Dlaczego tak mówię - bo na moim zdjęciu poniżej nie widać w ogóle żółtego zabarwienia, a na środku jak patrzę to widzę bardzo delikatną, lekką żółtą poświatę w ten sposób że obszar na środku jest bardziej ciepły a na barzegach bardziej zimny.  Nie mówiąć już o tym, że u mnie plansza wygląda niebieskawo, a widzę, że jest biała :) Tak, czy inaczej ta wada u Ciebie wygląda mi raczej na zbyt poważną, aby zaklasyfikować ją jako "normalną" dla 7 serii OLED LG. Możesz teraz próbować swoich sił u sprzedawcy w ramach rękojmii.

 

Na żywo wygląda to znaczniej gorzej w mojej opinii u mnie. Co do rękojmi-jako że LG wymieniło mi telewizor na inny niż zakupiłem sprzedawca po prostu umyje ręce bo nie jestem w stanie zareklamować produktu którego od niech nie otrzymałem. Rachunek mam na B6 którą kupiłem a telewizor mam B7. Kupiłem online w RTV euro AGD.

 

U mnie na monitorze widać lekko żółty na środku ekranu u Ciebie. Ale w porównaniu do mojego to pryszcz.

Edytowane przez Yoszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony LG Polska ma ciekawą filozofię co uznawać za uszkodzony telewizor, a co nie. Wypalenia podlegają gwarancji, ale  już nieprawidłowo ułożona wartswa polaryzatora - nie podlega. Ciekawe jak to jest w LG Polska z wypalonymi pixelami.

Edytowane przez Subman
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Subman napisał:

Z drugiej strony LG Polska ma ciekawą filozofię co uznawać za uszkodzony telewizor, a co nie. Wypalenia podlegają gwarancji, ale  już nieprawidłowo ułożona wartswa polaryzatora - nie podlega.

Podobno jakaś seria oledów miała problem z czyszczeniem matrycy i LG jest wstanie zweryfikować czy dany egzemplarz podlega reklamacji czy też nie. Nie wiem oczywiście czy ta informacja jest prawdziwa. Trafiłem na taką informację w internecie. Niestety nie pamiętam już gdzie dokładnie.  Jednak coś w tym może być. Gdy ktoś zajedzie Oleda serii 7 to się przekonamy czy LG uwzględni reklamację;)  

Ogólnie po opiniach w internecie zauważyłem, że większość problemów Oledów dotyczy ekranów 65". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bad Pixele według normy ISO wedle LG..., generalnie nie widzą powodów by uznawać to za wadę gdy jest tego do 8 sztuk na panelu...

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...