Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Zgłoszone do ubezpieczani, serwis w środę. Dam znać jak sprawa się potoczyła. Paski na drzwiach, teraz jka wiem to mnie to wk... ia... 36d8190981e9987ecdc96791eb9359f6.jpg

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.11.2021 o 16:26, starsky86 napisał:

Zgłoszone do ubezpieczani, serwis w środę. Dam znać jak sprawa się potoczyła. Paski na drzwiach, teraz jka wiem to mnie to wk... ia... 36d8190981e9987ecdc96791eb9359f6.jpg

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

No niestety, jak się raz zobaczy to się nie odzobaczy daj znać jak poszło z ubezpieczeniem bo jestem ciekaw 

Edytowane przez lukasz89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No niestety, jak się raz zobaczy to się nie odzobaczy daj znać jak poszło z ubezpieczeniem bo jestem ciekaw 

Ja zgłaszałem wypalenia 2 miesiące temu. Wysłałem zdjęcia, przyjechał kurier, po tygodniu decyzja o wymianie ekranu. Ubezpieczenie w Hestii kupione w Euro AGD z tv. TV w 4 roku eksploatacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, surfer30 napisał:


Ja zgłaszałem wypalenia 2 miesiące temu. Wysłałem zdjęcia, przyjechał kurier, po tygodniu decyzja o wymianie ekranu. Ubezpieczenie w Hestii kupione w Euro AGD z tv. TV w 4 roku eksploatacji.

To dobrze wiedzieć na przyszłość, że jednak warto brać bo działa. Też kupiłem w Euro, Hestia, najwyższa opcja. Jednak raczej już nie skorzystam bo został mi rok gwarancji z Hestii a gwarancję na wymieniona matrycę mam jeszcze prawie dwa lata :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zgłaszałem wypalenia 2 miesiące temu. Wysłałem zdjęcia, przyjechał kurier, po tygodniu decyzja o wymianie ekranu. Ubezpieczenie w Hestii kupione w Euro AGD z tv. TV w 4 roku eksploatacji.

Mają jeszcze matryc do tego modelu? Kolega wyżej pisał że wymienili mu na 65b7 bo matryc nie ma... Nie narzekałbym :)

 

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, starsky86 napisał:

Mają jeszcze matryc do tego modelu? Kolega wyżej pisał że wymienili mu na 65b7 bo matryc nie ma... Nie narzekałbym :)

 

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Mieli pod koniec sierpnia do 55 cali, serwis śląsk, jak jest teraz to nie wiem. Ja mam już 3cią matrycę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mają jeszcze matryc do tego modelu? Kolega wyżej pisał że wymienili mu na 65b7 bo matryc nie ma... Nie narzekałbym default_smile.png 
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
 
 
 

Ja dostałem nową do 55-tki. W ramach ubezpieczenia Hestia ma serwis w Łodzi. Ale serwis raczej banie ma znaczenia bo przecież i tak panel kupują w LG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś wrócił telewizor z nową matryca i nowym pilotem. Na razie ok. Gościu mówi że to nowa generacja matryc, tylko czy do tego modelu czy np do nowych telewizorów 55 calowych ja teraz daja

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , takie szybkie pytanko od kilku dni zauważyłem na moim b7 taką przypadłość , że podczas słuchania muzyki ze Spotify nie włącza się wygaszacz ekranu , ktoś przerabiał coś takiego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Lg 55 b7v ma 4 lata,czy ten jaśniejszy prostokąt w środku wodoczny na tle zółtym rózowym i tych jaśniejszych oznacza wypalenie matrycy?

 

 

 

 

 

20220313_073848.jpg

20220313_073803.jpg

20220313_073743.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.
Lg 55 b7v ma 4 lata,czy ten jaśniejszy prostokąt w środku wodoczny na tle zółtym rózowym i tych jaśniejszych oznacza wypalenie matrycy?
 
 
 
 
 
20220313_073848.thumb.jpg.27f8ae9250acd8529c35beb4d4873da4.jpg
20220313_073803.thumb.jpg.5f23a0f464f6995cf1f82f2b04fd8c6e.jpg
20220313_073743.thumb.jpg.3048056ab67b49334eb70634b63c2fbd.jpg
To nie wypalenie Temat znany i kilkukrotnie już tu poruszany. Polecam użyć wyszukiwarki w tym temacie.
Dodatkowo w tym filmiku jest wszystko wyjaśnione na temat tego prostokąta.


Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.03.2022 o 01:47, Ołżesz Rety napisał:

To nie wypalenie emoji28.pngTemat znany i kilkukrotnie już tu poruszany. emoji854.png Polecam użyć wyszukiwarki w tym temacie.
Dodatkowo w tym filmiku jest wszystko wyjaśnione na temat tego prostokąta.

 


Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
 

 

Z doświadczenia tv ma 3,5 roku jest po gwarancji jest szansa cos ugrać u LG czy strata czasu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.03.2022 o 19:12, Michał P napisał:

Z doświadczenia tv ma 3,5 roku jest po gwarancji jest szansa cos ugrać u LG czy strata czasu?

Z tego co kojarzę to powinni to naprawić nawet po gwarancji, była taka wadliwa partia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy u was aplikacja HBOmax też zamula? Długo się uruchamia, z dużym opóźnieniem reaguje na pilota. Natomiast jak już coś wybiorę filmy wyświetlają się ok.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak , zacina się i muli jak smok i do tego brak 4k Dolby Vision , dziwne.... jakoś na każdej innej platformie nie ma z tym problemu a tu się nie da ?  Wszystko tylko po to żebyś za.......ał do sklepu po nowy tv.

36 minut temu, Wacek_Z napisał:

U mnie zamula, dodatkowo nie wyświetla HDR np. w Dune.

Nie wyświetla HDR w żadnym filmie na platformie HBO Max . Na stronie LG jest informacja , że wsparcie dla 4k Dolby Vision/HDR jest tylko w modelach od 2018 roku .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak , zacina się i muli jak smok i do tego brak 4k Dolby Vision , dziwne.... jakoś na każdej innej platformie nie ma z tym problemu a tu się nie da ?  Wszystko tylko po to żebyś za.......ał do sklepu po nowy tv.
Nie wyświetla HDR w żadnym filmie na platformie HBO Max . Na stronie LG jest informacja , że wsparcie dla 4k Dolby Vision/HDR jest tylko w modelach od 2018 roku .

Czyli co, celowe działanie LG? Coś jak spowalnianie iPhonów by kupić nowszy model?
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, surfer30 napisał:


Czyli co, celowe działanie LG? Coś jak spowalnianie iPhonów by kupić nowszy model?

No ja to tak widzę,  bo skoro na Netflix,  Amazon Prime , YouTube,  Rakuten i innych platformach jest 4K Hdr i wszystko działa płynnie to jaki może być inny powód. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, meksykanin napisał:

No ja to tak widzę,  bo skoro na Netflix,  Amazon Prime , YouTube,  Rakuten i innych platformach jest 4K Hdr i wszystko działa płynnie to jaki może być inny powód. 

Jeżeli inne apki działają poprawnie, a problem jest z HBO Max to moźe oznaczać ze problemem jest aplikacja HBO Max, albo serwery HBO, albo obciążenie serwerów, albo sprawa przepustowości sieci w danym regionie, albo jeszcze kilka innych powodów by się mogło znaleść…

Co by nie było to nie LG odpowiada za zewnętrzne aplikacje, tylko ich producenci.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Nygus napisał:

Jeżeli inne apki działają poprawnie, a problem jest z HBO Max to moźe oznaczać ze problemem jest aplikacja HBO Max, albo serwery HBO, albo obciążenie serwerów, albo sprawa przepustowości sieci w danym regionie, albo jeszcze kilka innych powodów by się mogło znaleść…

Co by nie było to nie LG odpowiada za zewnętrzne aplikacje, tylko ich producenci.

Nie ma to nic wspólnego z serwerami ani z przepustowością łącza to jest ewidętne przycinanie animacji w aplikacji , tak jak by aplikacja zbytnio obciążała procesor telewizora i klatkuje . Sam film chodzi Ok . I również brak 4k hdr nie ma nic wspólnego z łączem czy serwerami jest to czysto marketingowe zagranie za , które uważam npewno nie odpowiada HBO .

Jeśli chodzi o brak optymalizacji aplikacji pod kątem płynności działania na naszym leciwym B7 to jak najbardziej trzeba  winić producenta aplikacji (HBO)  natomiast o brak wsparcia dla 4K Hdr to raczej obwiniam LG ale możliwe,  że się mylę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, meksykanin napisał:

Nie ma to nic wspólnego z serwerami ani z przepustowością łącza to jest ewidętne przycinanie animacji w aplikacji , tak jak by aplikacja zbytnio obciążała procesor telewizora i klatkuje . Sam film chodzi Ok . I również brak 4k hdr nie ma nic wspólnego z łączem czy serwerami jest to czysto marketingowe zagranie za , które uważam npewno nie odpowiada HBO .

Jeśli chodzi o brak optymalizacji aplikacji pod kątem płynności działania na naszym leciwym B7 to jak najbardziej trzeba  winić producenta aplikacji (HBO)  natomiast o brak wsparcia dla 4K Hdr to raczej obwiniam LG ale możliwe,  że się mylę. 

Mylisz sie :), jesli inne aplikacje działają poprawnie a HBO Max nie działa tak jak powinno, to znaczy ze jest problem po stronie HBO, moze w ?? Nowej aplikacji HBO zaczło wykorzystywać technologie, która nie jest już wspierana na B7, jesli tak, to jest decyzja HBO, producenta aplikacji a nie LG… moze wyjdzie jakaś kolejna wersja, która rozwiąże ten problem, „a może poszli do lasu”…

Streaming, działanie aplikacji opiera sie na ciągłym pobieraniu danych z serwerów dostawcy, jesli aplikacja nie jest w stanie pobrać odpowiedniej ilości danych, to moze sie objawiać na różne sposoby. Pogorszeni jakości, mniejsza rozdzielczość, artefakty na ekranie, kratkowanie, pauzowanie. A moze być tez tak ja mówisz ze procesor w tv sie nie wyrabia, jednak co ma z tym wspólnego LG, skoro to HBO jest producentem (dostawca) aplikacji? Może być to błąd w danej wersji sortu i konieczna jest poprawka.

Jesli np. HBO udostępni film bez HDRu to jest to tez problem LG?

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Posiadam ten model TV i rówinież aplikacje HBOMAX. 

Aplikacja w TV na menu "tnie się", film Batman nie odtwarza HDR i audio przestrzennego.

Ta sama aplikacja na Chromecast 4 odwtarza Dolby Vison i audio przestrzenne.

Moja opinia, dość "stary" TV i albo on nie daje rady albo apka zrobiona na niego byle jak.

Ogólnie apka lepsza od poprzedniej ale do Netfliksa daleko.

pozdrawiam

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Nygus napisał:

 

Jesli np. HBO udostępni film bez HDRu to jest to tez problem LG?

Ale HBO udostępnia film w 4K Dolby Vision a ktoś to ewidetnie blokuje na modelach z 2017 roku i jakoś nie chce mi się wierzyć żeby HBO miało w tym jakiś interes . Jak wspomniałem wyżej LG na swojej stronie wyraźnie pisze,  że wsparcie dla 4k Dolby Vision jest tylko w modelach od 2018 roku więc co ma do tego wydajność serwerów czy przepustowości łącz?

6 minut temu, Gatar napisał:

 

Aplikacja w TV na menu "tnie się", film Batman nie odtwarza HDR i audio przestrzennego.

Akurat jeśli idzie o dźwięk przestrzenny to już HBO leci w bambuko ponieważ ścieżki dźwiękowe w języku angielskim są zawsze w 5.1 natomiast przy wyborze polskiej w większości to 2.0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, meksykanin napisał:

Ale HBO udostępnia film w 4K Dolby Vision a ktoś to ewidetnie blokuje na modelach z 2017 roku i jakoś nie chce mi się wierzyć żeby HBO miało w tym jakiś interes . Jak wspomniałem wyżej LG na swojej stronie wyraźnie pisze,  że wsparcie dla 4k Dolby Vision jest tylko w modelach od 2018 roku więc co ma do tego wydajność serwerów czy przepustowości łącz?

Może wszystko a może nic nie ma z tym wspólnego, jednak skoro LG napisało ze nie ma wsparcie dla 4K DV dla tv z 2017, to już inna sprawa, widocznie tak już teraz jest i HBO po prostu sie „dostosowało” i sprawa wyjaśniona.

Pozostaje zewnętrze urządzenie do odtwarzania filmów ze streamingu.

20 minut temu, meksykanin napisał:

Akurat jeśli idzie o dźwięk przestrzenny to już HBO leci w bambuko ponieważ ścieżki dźwiękowe w języku angielskim są zawsze w 5.1 natomiast przy wyborze polskiej w większości to 2.0

Dokladnie tak samo jest w przypadku wydań filmów na płytach, to nie jest nic nowego, jeśli kino domowe i film to tylko oryginalna ścieżka dźwiękowa i napisy.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...