Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Dodam od siebie , mam do dzisiaj Blu Ray LG BD370, gdy go kupowałem w 2010 miał dostęp do serwisu YouTube. Po kilku latach użytkowania YouTube przestał działać na moim LG. Pierwsze reakcje były takie że LG celowo nie wspiera starszych modeli. Jednak okazało się że to serwis YouTube zrezygnował z Flasha i nie było możliwości tego obejść. Może tu jest podobny problem programowy, niższy WebOs? Mam nadzieję że LG robi wszystko ze swojej strony aby wspierać starsze modele, ale pewności nie mam a z tyłu głowy coś mi podpowiada że im to na rękę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ciekawy czy LG pracuje nad dostosowaniem aplikacji Canal Plus online. Bardzo by się przydała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam braki  co do 65B7V z końca 2017. Nie ma ani Vision, ani Atmos, ani HDR. Mam siec 90 MB/s więc bitrate nie powinno stanowić problemu.

Jest (chyba) 4K ale glowy nie dam...

System to Web OS 3.9 (jeszcze nie 4?), płynność i kolorystyka (a właściwie kolorystyczna pixeloza) interfejsu to horror. Netflix i Amazon to przy tym jak Imax przy Super 8. Zagrywka LG, producenta apki czy brak możliwości technicznych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , czy ktoś z posiadaczy lg b7 zauważył, że na netflixie zniknęło Dolbyvision? U mnie  wszystkie filmy z DV są teraz dostępne tylko w 4K. Czyżby kolejna degradacja i zmuszanie do nabycia nowego modelu ?

Edytowane przez meksykanin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie na 65b7 nie zniknęło, ale w innym wątku ktoś się skarżył na to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, Barnaba napisał:

u mnie na 65b7 nie zniknęło, ale w innym wątku ktoś się skarżył na to samo

No strasznie to dziwne ja też mam 65b7 więc jak to możliwe,  że u mnie nie ma a u ciebie jest , o co tu biega? Nigdzie na necie nie mogę znaleźć żadnych informacji na ten temat .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, kKadajo napisał:

U mnie tez działa, może masz niezaktualizowana aplikacje ?

No to już w ogóle nie wiem o co biega . Aplikacje netflix odinstalowałem i zainstalowałem na nowo i nic nie pomogło. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, meksykanin napisał:

No to już w ogóle nie wiem o co biega . Aplikacje netflix odinstalowałem i zainstalowałem na nowo i nic nie pomogło. 

A sprawdź szybkość neta na TV przez wbudowaną przeglądarkę. Wpisz adres fast.com i zobacz jaką prędkość ci pokaże. Nie wiem czy to ma wpływ ale warto sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, yagis napisał:

A sprawdź szybkość neta na TV przez wbudowaną przeglądarkę. Wpisz adres fast.com i zobacz jaką prędkość ci pokaże. Nie wiem czy to ma wpływ ale warto sprawdzić.

Nie sądzę żeby to była kwestią neta na amazon , apple tv , Disney plus wszędzie jest DV jak odpalę netflixa z x boxa też jest DV nie ma tylko z poziomu aplikacji w TV.  W opisie każdego filmu , który do tej pory był DV jest tylko 4K ultra hd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, kKadajo napisał:

A TV jest z polskiej dystrybucji ?

Oczywiście. Kontaktowałem się z  infolinią netflixa oraz lg i nikt nic nie wie . Robiłem co się da włącznie z całkowitym resetem do ustawień fabrycznych i nic DV jak nie było tak nie ma .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to mega dziwna sytuacja. Przecież to jest wewnętrzna aplikacja... A DV w ogóle działa w TV ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, kKadajo napisał:

A DV w ogóle działa w TV ?

Tak w Disney+ i Apple TV wszystko działa problem tylko z Netflixem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kolejnym kontakcie z infolinią netflixa otrzymałem odpowiedź od jakiegoś tam eksperta , że wsparcie dla DV dla modelu        LG65B7V nie jest już możliwe. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Mam 65B7 z 2018 roku. Matryca była wymieniana raz w roku 2019 ze względu na vertical banding. Od jakiegoś czasu przy krawędziach zaczęło pojawiać się rozmycie obrazu, które wygląda jak na załączonym zdjęciu. Szczególnie dolna krawędź. Serwis LG mówi, że to gromady martwych pikseli. Nie wiedzą dlaczego i twierdzą, że to się rzadko pojawia. Sprzęt oczywiście po gwarancji, a naprawa kosztuje więcej niż nowy TV, więc tak musi zostać, ale zastanawiałem się, czy ktoś z Was też tak ma? Sporo przejść miałem z tym LG, nie wiem, czy następny wybór TV padnie na tą firmę...

1664197635290.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z innną firmą będzie jeszcze gorzej. Jeśli chodzi o gwarancję itp. Więc bardziej się zastanów czy chcesz dalej tą technologię oled.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, STELVIO napisał:

Więc bardziej się zastanów czy chcesz dalej tą technologię oled.

Sugerujesz, że matryce oled są bardziej usterkowe niż lcd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, nieudanybalet napisał:

Cześć! Mam 65B7 z 2018 roku. Matryca była wymieniana raz w roku 2019 ze względu na vertical banding. Od jakiegoś czasu przy krawędziach zaczęło pojawiać się rozmycie obrazu, które wygląda jak na załączonym zdjęciu. Szczególnie dolna krawędź. Serwis LG mówi, że to gromady martwych pikseli. Nie wiedzą dlaczego i twierdzą, że to się rzadko pojawia. Sprzęt oczywiście po gwarancji, a naprawa kosztuje więcej niż nowy TV, więc tak musi zostać, ale zastanawiałem się, czy ktoś z Was też tak ma? Sporo przejść miałem z tym LG, nie wiem, czy następny wybór TV padnie na tą firmę...

1664197635290.jpg

Mam coś takiego w okół całego ekranu przy krawędzi na tv Sony 55HX850 ale to LCD no i będzie miał już z 8 lat.   Mój Lg65b7 będzie miał w grudniu 5 lat i nie miałem z nim żadnych problemów a jeśli  chodzi o technologię oled to nigdy by mi przez myśl nie przeszlo żeby wrócić do LCD. 

Edytowane przez meksykanin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sugerujesz, że matryce oled są bardziej usterkowe niż lcd?

Ja nie narzekam na swojego B7.

Dla mnie oled najlepszy.

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.09.2022 o 07:34, meksykanin napisał:

Po kolejnym kontakcie z infolinią netflixa otrzymałem odpowiedź od jakiegoś tam eksperta , że wsparcie dla DV dla modelu        LG65B7V nie jest już możliwe. 

No ale przecież u innych działa. Co to za bzdury...
Dosłownie przed chwila odpaliłem Stranger Things S1E1 i wyświetlił się znaczek Dolby Vision.
 

A zobacz może jeszcze czy u ciebie np. na ST pierwszym odcinku tez nie działa DV ?
Może DV nie działa na nowszych produkcjach ?

Chyba znalazłem rozwiązanie !!!

 

Wyglada na to ze trzeba zmienic ta opacje w ustawieniach Netflixa online:

343542f2d2545fe261c002d0aa04a069.png

Wchodzimy w Test parti[beeep]ation i dajemy na off:

ad1de12b19803a3b9a32b78c0e3eb038.png

Co ciekawe u mnie to było włączone a DV nadal działało, wyłączyłem to na wszelki wypadek.

Na redicie piszą też że musieli zresetować TV, nie wiem, czy będziesz musiał tak zrobic ale spróbuj i daj znać, czy pomogło.

To podobno nie LG a Netflix usuwa wsparcie DV.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, kKadajo napisał:

No ale przecież u innych działa. Co to za bzdury...
Dosłownie przed chwila odpaliłem Stranger Things S1E1 i wyświetlił się znaczek Dolby Vision.
 

A zobacz może jeszcze czy u ciebie np. na ST pierwszym odcinku tez nie działa DV ?
Może DV nie działa na nowszych produkcjach ?

Chyba znalazłem rozwiązanie !!!

 

Wyglada na to ze trzeba zmienic ta opacje w ustawieniach Netflixa online:

343542f2d2545fe261c002d0aa04a069.png

Wchodzimy w Test parti[beeep]ation i dajemy na off:

ad1de12b19803a3b9a32b78c0e3eb038.png

Co ciekawe u mnie to było włączone a DV nadal działało, wyłączyłem to na wszelki wypadek.

Na redicie piszą też że musieli zresetować TV, nie wiem, czy będziesz musiał tak zrobic ale spróbuj i daj znać, czy pomogło.

To podobno nie LG a Netflix usuwa wsparcie DV.

DV nie działa na żadnej produkcji , z tego co czytam to ci którzy nie mają DV mają HDR . U mnie nie ma ani DV ani HDR jedr tylko samo 4k.

@kKadajo  dziękuję Ci bardzo patent zadzialał, wyłączyłem na kompie w przeglądarce ten udział w testach następnie odinstalowałem aplikacje netflix na tv i w razie czego wyłączyłem na chwilę z prądu,  włączyłem tv zainstalowałem na nowo aplikacje i wszystko śmiga, jeszcze raz bardzo dziękuję. 

Edytowane przez meksykanin
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, czy jest możliwa aktualizacja do Webos 4.0 dla naszego modelu ?

Wysłane z mojego M2101K7BNY przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

 

Sprawdziłem dzisiaj (jak i wcześniej okazjonalnie). Na moim 65 B7V (WebOS 3.7) Dolby Vision oraz - jak włączę - Dolby Atmos jest (i było cały czas). Ale temat HBO Max chyba można zamieść pod dywan bo były już 3 aktualizacje od poprzedniego wpisu a Dolby (lub chociaż HDR) jak nie było tak i nie ma. W międzyczasie zaliczyłem skok jakościowy netu (z 26 na 100 MB) więc przepustowość nie powinna być problemem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...