Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze mówiłem... tego sklepu już nie ma i wchłonął go inny sklep. Na szczęście udało mi się zdobyć zdjęcie wypełnionej karty gwarancyjnej... Ciekawe czy to wystarczy ? Podesłałem zdjęcie do serwisanta, ciekawe co na to odpowie. Spodziewam się raczej odpowiedzi w sensie, że nie mam tego namacalnie tylko wirtualnie, więc się nie liczy. No ale model i wszystko jest wypisane, razem z numerem seryjnym. W niedzielę kończy mi się gwarancja więc jak do jutra nic się z tym nie ruszy to będzie koniec  
Liczy się data zgłoszenia, jeśli wysłałeś zdjęcie karty tzn., że taka istnieje, ściągnij ja fizycznie tylko jeszcze ze sklepu i temat masz w garści :) Ode mnie też chciało zdjęcia paragonu, potem nie pytali czy mam go fizycznie :) Mam na myśli oczywiście pierwsza naprawę mojej B7mki rok temu, przy wymianie to w ogóle jak wspomniałem nic nie chcieli ode mnie, wymienili mi TV na ładne oczy, ale to tylko świadczy o klasie LG :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest zupełnie tak... wysłałem zdjęcie pustej strony do wypełnienia. Oni to sobie wydrukowali, wypełnili i zeskanowali, więc fizycznie tego nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie jest zupełnie tak... wysłałem zdjęcie pustej strony do wypełnienia. Oni to sobie wydrukowali, wypełnili i zeskanowali, więc fizycznie tego nie ma.
Dobrze kombinujesz, trzymam kciuki :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, JohnnyCash napisał:

Dobrze kombinujesz, trzymam kciuki :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
 

Hah dzwonił do mnie dział reklamacji jaki mam problem z serwisem. Powiedziałem, że odmówili wykonania usługi bo nie posiadam podbitej karty gwarancyjnej ale już udało mi się ją załatwić zdalnie. W takim razie Pan powiedział żebym poinformował o tym serwis i tyle. Tak zrobiłem, dzwoniłem do serwisu i mam teraz czekać. Nie wiem tylko na co... serwis gdzieś zgłasza zapotrzebowanie na nową matrycę czy jak ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zgłosiłem usterkę przez infolinię, wczoraj po godzinie 10 i do tej pory nie było żadnego kontaktu z serwisu 😕

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hah dzwonił do mnie dział reklamacji jaki mam problem z serwisem. Powiedziałem, że odmówili wykonania usługi bo nie posiadam podbitej karty gwarancyjnej ale już udało mi się ją załatwić zdalnie. W takim razie Pan powiedział żebym poinformował o tym serwis i tyle. Tak zrobiłem, dzwoniłem do serwisu i mam teraz czekać. Nie wiem tylko na co... serwis gdzieś zgłasza zapotrzebowanie na nową matrycę czy jak ? 
Serwis się ze mną skontaktował, powiedziałem, że martwe piksele i serwis poszedł z tym do LG, więc w Twoim przypadku jest podobnie, sprawa zapewne trafi do LG i o i zdecydują czy naprawa czy nowy TV :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nic z tego... dzisiaj cisza od serwisu, w niedzielę kończy się gwarancja więc chyba specjalnie też z tym wszystkim zwlekają. Johnny jak długo czekałeś na telefon czy zgadzasz się na wymianę tv ?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba nic z tego... dzisiaj cisza od serwisu, w niedzielę kończy się gwarancja więc chyba specjalnie też z tym wszystkim zwlekają. Johnny jak długo czekałeś na telefon czy zgadzasz się na wymianę tv ?
Około tygodnia, ale pamiętaj, że liczy się data zgłoszenia, nie panikuj

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w naszych telewizorach da się wyświetlić lustrzany obraz z telefonu? Chyba tylko zawartość jak zdjęcia i filmy prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz powiedzieć jak? Mam Samsunga Galaxy S9 i gdy włączę opcje Smart View to mam tylko taki obraz jak w załączniku.
dc66cf62a2fa91931ce1ab1f1035a2d0.jpg090e83c28a9bc834c4f531c2eb947baa.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy na LG masz włączone wi-fi Direct ?

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie ma znaczenia. Ja też mam przez kabel. Mam S7 Edge. Włączam na telefonie wi-fi. Na LG wi-fi Direct. LG wyszukuje mój telefon ja potwierdzam i już. Włączenie Bluetooth chyba nie potrzebne. Nie pamiętam. Większy problem zawsze miałem z rozłączenirm. Tv/telefon. Zawsze jakaś kombinacja.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Ale nie za każdym razem wychodzi to idealnie. Elektronika.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwonił dzisiaj serwis i jutro przyjadą z częściami, także wymiana matrycy. Trochę szkoda mi teraz. Mam co prawda 12 martwych pikseli ale żadnych powidoków. Co jeśli trafię na gorszą i będę miał wypalenia ? Akurat dziwne bo katuję tego oleda dziennie po 10h grami i nic. Żadnych powidoków czy wypaleń. 

Co z indywidualnymi ustawieniami ? Muszę gdzieś sobie na kartkę pospisywać? Czy gdzieś to będzie zapamiętane?

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne na kartce jak zapiszesz. A miałeś kalibrację profesjonalną?

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie miałem 😉 jak to rozumieć? To będzie panel nowy, wyprodukowany niedawno? Z nową płytą główną ? Czyli to tak jakby stary-nowy telewizor?

  • Plusik 1
  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie chcę Cię wprowadzać w błąd ale wydaję mi się, że będzie jakiś twardy reset czy coś w tym stylu. Ale to niech się wypowiedzą Ci co to przeszli. Ale plus, że nie miałeś tej kalibracji. Mnie by szlak trafił.

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matryca wymieniona. Czy coś się różni ? Sam nie wiem... może bardziej ciemna ? I nie jest aż taka śliska jak poprzednia. Zauważyłem jak przecierałem ściereczką. Oby trochę posłużyła. No ale już znalazłem jednego piksela wypalonego na czerwieni... eh. Żadnego papierka nie dostałem. Jest na to jakaś gwarancja?

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...