Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Można go trochę złagodzić ustawieniami obrazu ale i tak jest widoczny.
I obraz daje wiele do życzenia.
Matryca jest nowa i jest inna niż poprzednia. Ta ma o wiele więcej samych odbić tak jakby była więcej ala szklana i wszystko się w niej odbija.
Te pionowe pasy potrafią denerwowac szczególnie w szarych ciemnych kolorach.
Na planszach Greya widoczne są na ponad 30% jasności.
 
 
 
Tak wygląda moja po wymianie kilka miesięcy temu. Grey 5%... Jak się przyjrzeć to też są pasy ale nie takie wyraźne jak na Twojej, w normalnym użytkowaniu nic nie widać...
be2892e453992f6930c2dbd2c40ea6d3.jpg

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Na 20% jest czysto...3567a5ed13dccc31c87e2a916fa84f39.jpg

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz bardzo ładną matrycę.

Zarówno pod kątem bandingu i zafarbu.

U mnie to tak wygląda.

IMG_20191004_000349_HHT.jpg

IMG_20191004_000405.jpg

Dalsze foty

IMG_20191004_000428.jpg

IMG_20191004_000445.jpg

IMG_20191004_000456.jpg

A tak na filmach widać.

Dzisiaj zażądałem od LG Polska

w ramach gwarancji zwrotu gotówki lub nowego telewizora.

Na kolejne naprawy i użeranie się z lokalnymi serwisami przeszła mi ochota.

Tym bardziej że serwis nie widzi tych pasów i prosto w oczy przy mnie przed telewizorem z materiałem pokazanym jak na zdjęciach u mnie w domu wmawia że nic nie widać.

Ta matryca ma niecałe trzy miesiące i może ze 150h.

 

 

 

 

IMG-20191002-WA0006.jpg

IMG-20191002-WA0007.jpg

IMG-20191002-WA0005.jpg

IMG-20191002-WA0003.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Juras Juras napisał:

Dzisiaj zażądałem od LG Polska

w ramach gwarancji zwrotu gotówki lub nowego telewizora.

Takich rzeczy możesz żądać od sprzedawcy w ramach rękojmi. Od LG masz gwarancję, a jeżeli tam jest napisane, że mogą to robić bez końca to tylko od ich dobrej woli będzie wymiana na nowy.

Tak czy inaczej walcz, bo obraz jest fatalny i matryca jest do wymiany. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Juras Juras próbowałeś media społecznościowe? Lub od razu na grubo wykop.pl :D

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz bardzo ładną matrycę.

Zarówno pod kątem bandingu i zafarbu.

U mnie to tak wygląda.

IMG_20191004_000349_HHT.thumb.jpg.98cb4ca3185f2ab52919cc367aca08af.jpg

IMG_20191004_000405.thumb.jpg.dadc05031ab3cfb5697fd1db99103b4d.jpg

Dalsze foty

IMG_20191004_000428.thumb.jpg.78b402c86398763cdf79a573df53efc3.jpg

IMG_20191004_000445.thumb.jpg.758078c1122b67ce51c655a97fba6afc.jpg

IMG_20191004_000456.thumb.jpg.6ddfc37f6f48d69b8db3f85d049dac32.jpg

A tak na filmach widać.

Dzisiaj zażądałem od LG Polska

w ramach gwarancji zwrotu gotówki lub nowego telewizora.

Na kolejne naprawy i użeranie się z lokalnymi serwisami przeszła mi ochota.

Tym bardziej że serwis nie widzi tych pasów i prosto w oczy przy mnie przed telewizorem z materiałem pokazanym jak na zdjęciach u mnie w domu wmawia że nic nie widać.

Ta matryca ma niecałe trzy miesiące i może ze 150h.

 

 

 

 

IMG-20191002-WA0006.thumb.jpg.1deab884243d22c1472b87584b58ffb5.jpg

IMG-20191002-WA0007.thumb.jpg.80312c524aa566c64c9154eeb16248b2.jpg

IMG-20191002-WA0005.thumb.jpg.ae4049019ae5e7ac8a85afc9a827deda.jpg

IMG-20191002-WA0003.thumb.jpg.f90c8f984e72675a9a217eafc61e09c2.jpg

Moja matryca wygląda podobnie. Co ciekawe banding mamy praktycznie w tym samym miejscu. To piekielnie ciekawe co powoduje że on się pojawia często dokładnie w tych samych miejscach. I jak on powstaje, to musi mieć związek z którymś z elementów tworzenia matrycy. Gdyby on był całkowicie losowy to kit z tym a to wygląda jakby matryce dokładnie w tym samym miejscu zostały "źle potraktowane". Czemu tak jest i dlaczego niektóre są prawie idealne (jak ta kolegi JohnnyCash) ale jest ich znaczna mniejszość.

 

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

 

 

0f94830330fc6ce22ab9afe144cf661e.jpg8b4df05b1ec070e15c18126d09e5716d.jpg

A tak u mnie wygląda Marco Polo w ruchu:



Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz widoczny banding podobnie jak u mnie.

U mnie matryca 65cali z tego roku 

Ciekaw jestem z którego roku jest twoja.

Widać wyraźnie że jest to wada fabryczna tych matryc.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matryca jest oryginalna. Tv ma rok czasu, nie zgłaszałem na razie bo nie przeszkadza zbytnio podczas normalnego oglądania ale ma już przegrane ponad 4tys. Godzin. Ciekawy jestem co będzie za rok. Jak zacznie to być mocno widoczne podczas normalnego oglądania. Wtedy robię zgłoszenie.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet na 40% jest jeszcze lekko widoczny.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Matryca jest oryginalna. Tv ma rok czasu, nie zgłaszałem na razie bo nie przeszkadza zbytnio podczas normalnego oglądania ale ma już przegrane ponad 4tys. Godzin. Ciekawy jestem co będzie za rok. Jak zacznie to być mocno widoczne podczas normalnego oglądania. Wtedy robię zgłoszenie.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka


U mnie po roku i dwóch długich kompensacjach matrycy wywaliło prostokąt na środek ekranu... U Ciebie rozumiem problemu z tym nie ma?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wypalonego piksela nie ma.

Tylko ten banding.

Dziś otrzymałem info z Serwisu LG że nie zgadzają się na reklamację ponieważ lokalny serwis poprzez dział techniczny nie stwierdził żadnych usterek czy też wad telewizora i oni też takie stanowisko podtrzymują.

Muszę przemyśleć sprawę co dalej robić i w jaki sposób dochodzić swoich praw.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Juras Juras napisał:

U mnie wypalonego piksela nie ma.

Tylko ten banding.

Dziś otrzymałem info z Serwisu LG że nie zgadzają się na reklamację ponieważ lokalny serwis poprzez dział techniczny nie stwierdził żadnych usterek czy też wad telewizora i oni też takie stanowisko podtrzymują.

Muszę przemyśleć sprawę co dalej robić i w jaki sposób dochodzić swoich praw.

 

 

 

Składaj rękojmie do sklepu gdzie kupiłeś i nie walcz z LG

Edytowane przez mxmxm
  • Lubię 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie po roku i dwóch długich kompensacjach matrycy wywaliło prostokąt na środek ekranu... U Ciebie rozumiem problemu z tym nie ma?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Nie, u mnie to nie wystąpiło.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2019 o 10:16, Dawid Pawica napisał:

Deja Vu.

Po kilku miesiącach użytkowania znowu pojawiła się informacja o odświeżaniu pikseli po wyłączeniu TV. Nauczony doświadczeniem przeczuwałem, czym się to może skończyć, ale nic tak czy tak nie szło zrobić, więc z obawami czekałem na ranek i to, co zostanę po tym całym odświeżaniu. Oczywiście, tak jak przypuszczałem, znowu pojawił się "prostokącik śmierci" na ekranie. Zrobiłem kilka fotek, puściłem ręcznie to odświeżanie raz jeszcze, ale nie łudzę się i wiem, że prostokącik już ze mną zostanie.

Czy uważacie, że mogę żądać wymiany TV na całkowicie nowy model (podejrzewam, że prędzej to niż zwrot gotówki)? Niby na necie jest, że ten problem jest naprawiany przez LG nawet po gwarancji (która kończy mi się jakoś w lutym przyszłego roku), ale średnio uśmiecha mi się powtarzanie tej całej akcji co +/- pół roku. Wydaje mi się, że to było do naprawienia, tylko serwis powinien zmienić coś w ustawieniach tego odświeżania (tak gdzieś czytałem, nie wiem na ile to prawda), a oni tylko wymienili matrycę i szlag ją trafił tak jak poprzednią.

 

PS. Czy miał ktoś taką sytuację, że prostokąt pojawił mu się po raz drugi, już po naprawie?

IMG_20190818_093915.jpg

IMG_20190818_093953.jpg

IMG_20190818_094005.jpg

Dla osób zainteresowanych:

Trochę to trwało, bo prawie 2 miesiące wymiany maili i telefonów zarówno z supportem LG jak i serwisem odpowiedzialnym za naprawę, a do tego "inspekcja" pacjenta, jakim był B7 i w końcu wczoraj dostarczono mi nowy model - LG OLED55B9. Mam nadzieję, że takich cyrków z nim nie będzie. Ogólnie sam przebieg reklamacji u producenta oceniam pozytywnie.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, meksykanin napisał:

@Dawid Pawica chcesz mi powiedzieć,  że przez kilka miesięcy nastukałeś 2 koła godz ?

Nie. Nie wiem z czego to wywnioskowałeś.

1 godzinę temu, meksykanin napisał:

@Dawid Pawica chcesz mi powiedzieć,  że przez kilka miesięcy nastukałeś 2 koła godz ?

Sorry, przeczytałem, że przez dwa miesiące nastukalem 2tys.

Cóż, tak, od końca grudnia do połowy sierpnia nastukalem 2k.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śmiechu warte ten Polski serwis LG, problem z prostokątem to problem softwarowy, wystarczy wgrać poprawkę przez port serwisowy, wiec wymiana matryc w tym wypadku jest totalnym nonsensem - matryce są sprawne. 

Dnia 15.10.2019 o 14:03, Dawid Pawica napisał:

Trochę to trwało, bo prawie 2 miesiące wymiany maili i telefonów zarówno z supportem LG jak i serwisem odpowiedzialnym za naprawę, a do tego "inspekcja" pacjenta, jakim był B7 i w końcu wczoraj dostarczono mi nowy model - LG OLED55B9. Mam nadzieję, że takich cyrków z nim nie będzie. Ogólnie sam przebieg reklamacji u producenta oceniam pozytywnie.

   Można przyjąć ze masz szczęście :D przez niekompetencje serwisantów dostałeś nowy telewizor heh :)  

Pytanie co zrobili ze starym w sumie w pełni sprawnym... :blink:

PS. Jak prezentują się różnice po miedzy modelem B7 a B9? Głownie w obrazie widać jakiś postęp? Pytam jako użytkownika B7 i teraz B9.

Edytowane przez Ołżesz Rety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Śmiechu warte ten Polski serwis LG, problem z prostokątem to problem softwarowy, wystarczy wgrać poprawkę przez port serwisowy, wiec wymiana matryc w tym wypadku jest totalnym nonsensem - matryce są sprawne. 
   Można przyjąć ze masz szczęście  przez niekompetencje serwisantów dostałeś nowy telewizor heh   
Pytanie co zrobili ze starym w sumie w pełni sprawnym... :blink:
PS. Jak prezentują się różnice po miedzy modelem B7 a B9? Głownie w obrazie widać jakiś postęp? Pytam jako użytkownika B7 i teraz B9.
Oczywiście, że to problem softu, mało tego, to sewisant, który u mnie wymieniał matrycę powiedział, że na serwisie udało im się to nawet usunąć na jakiejś matrycy ale procedura mówi: wymienić panel :) Logiki brak, dostałem nowy panel, jeszcze ze dwa miesiące i zaczynam mu puszczać długie kompensacje co by prostokąt znów wylazł... (Podobno problem dotyczył jedynie matryc z 2017r., teraz mam 2019, ale to się okaże) ;)

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie dorosłej takiego pytania/informacji więc wrzucam tutaj. Moja żona często korzysta z aplikacji Ipla na tv. Jakiś czas temu zwróciła uwagę, że część seriali nie jest aktualna. Sprawdziłem i rzeczywiście np takie Przyjaciółki nie mają aktualnych odcinków. To samo występuje jeszcze w innych serialach i niektórych nie ma wcale. Mam również starą plazmę Samsunga i tak wszystko jest aktualne, zgodne z tym co jest na stronie www.ipla.tv.
Druga ciekawa sprawa, gdy odpalę stringer ipli w przeglądarce nas tv, to nie ładują się filmy, pokazując info że łącze jest za słabe (w tym samym czasie Netflix w 4k chodzi bez problemu). Pisałem do ipli ale stwierdzili że to problem pakietu, się to bdzura do nas innym tv przy tym samym łączy jest ok. Ktoś coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2019 o 14:03, Dawid Pawica napisał:

Dla osób zainteresowanych:

Trochę to trwało, bo prawie 2 miesiące wymiany maili i telefonów zarówno z supportem LG jak i serwisem odpowiedzialnym za naprawę, a do tego "inspekcja" pacjenta, jakim był B7 i w końcu wczoraj dostarczono mi nowy model - LG OLED55B9. Mam nadzieję, że takich cyrków z nim nie będzie. Ogólnie sam przebieg reklamacji u producenta oceniam pozytywnie.

Witam

Napisz czy miałeś wybór czy poprostu serwis LG zaoferował Tobie tylko taki model.

Pytam gdyż na infolinii LG dowiedziałem się że moją reklamację uwzględnili i będę miał wymieniony 65b7 na nowy egzemplarz.

Z tym że serwis ma zaproponować trzy modele i mam się na któryś zdecydować jakie będą to modele to na infolinii nie wiedzą.

I teraz pytanie do znawców na który model  oleda  decydować się.

Myślę że może chodzić o 65b9, 65c9 lub 65b8.

Pozdr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Juras Juras napisał:

Witam

Napisz czy miałeś wybór czy poprostu serwis LG zaoferował Tobie tylko taki model.

Pytam gdyż na infolinii LG dowiedziałem się że moją reklamację uwzględnili i będę miał wymieniony 65b7 na nowy egzemplarz.

Z tym że serwis ma zaproponować trzy modele i mam się na któryś zdecydować jakie będą to modele to na infolinii nie wiedzą.

I teraz pytanie do znawców na który model  oleda  decydować się.

Myślę że może chodzić o 65b9, 65c9 lub 65b8.

Pozdr

 

 

Mnie poinformowali na jaki konkretnie model wymienią, nic więcej, nie miałem możliwości wyboru. Fajnie, że Ci dadzą wybór, ale chyba bym nie liczył na lepszy model do wyboru niż B9 (a takim wydaje mi się C9). A wg mnie z tych co wymieniłeś to: 1. C9, 2. B9, 3. B8.

Daj znać co Ci zaoferowali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki.

Czyli propozycja była  jedna.

Na infolinii powiedziano mi że napewno będzie to nowszy tv z lepszymi parametrami. 

Wiadomo B7 już raczej jako nowych nie ma w sprzedaży.

Mój 65b7 kosztował mnie około 10tyszl i w tej cenie idzie znaleźć nawet 65c9.

A powiedz mi jak ten b9 się sprawuje u ciebie do poprzednika.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okiem laika, wydaje mi się, że jakość obrazu jest nieco lepsza. Trochę dodatkowych funkcji, ale raczej bajerów. Największa różnica jest w sumie na tyle tv, bo nie jest biały, tylko czarny. Apka z Android Prime wydaje mi się, że o dziwo nieco wolniej działa niż na B7, ale to może tylko wrażenie. Na pewno dużo lepiej i szybciej poszła mi konfiguracja z dekoderem i kinem domowym, przy B7 miałem z tym trochę kłopotu, tutaj sprawę załatwiłem w kilka minut. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj b9 65cali oglądałem w media expert i kurcze obudowa mi się mniej podoba niż B7.

Chodzi mi głównie o ramkę.

W moim jest jasna i wydaje się taka smuklejsza.

Dźwięk chyba gorszy niż w B7 jakiś taki bez ciężaru.

Za to obraz  wydaje się pełniejszy.

Ale oglądałem to za krótko jeszcze bez wiedzy że będę miał wymieniany tv.

Jutro pojadę i b9 trochę pomeczę.

Szkoda że nie mają c9 fajnie byłoby porównać.

No nic dzięki za poświęcenie uwagi.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W media expert i media Mark oledy 65c9 w cenie poniżej 10tyszl.

Dzisiaj w Media Exp chciałem potestowac 65 C9 ale jeszcze były w kartonach także testy na później.

Także może będzie szansa na C9 gdyż cenowo wychodzi tyle samo co dałem za B7.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...