Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Jasne, że reklamować. Podobne wypalenie miał kolega stronę albo dwie wcześniej. Z ciekawości - co to za sklep i dlaczego nie ma gwarancji producenta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.09.2019 o 09:24, Marcin Łuksza napisał:

Tak samo jak było u mnie.

Reklamowałem przez serwis LG na infolinii.

A kupowałem w media markt.

Po około 2 tygodniach była już nowa matryca.

Warunek to podbita książka serwisowa przez sklep.

Dodam że nową matrycę też aktualnie reklamuję.

Ma niespełna dwa miechy.

Reklamuję głownie ze względu na banding i to nie jedna krecha.

Choć widzę też zafarb.

Na infolinii pani doradziła aby pozbyć się bandingu to muszę wyłączyć szybki start+ i będzie po problemie.

Także doczekałem chwilę i ponownie zadzwoniłem i telefon już odebrał kto inny i zgłoszenie przyjęte.

A dzisiaj wreszcie mam porządny internet i 4k oraz dolby atmos itd to bajka.

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie czy i kiedy robić samemu pełną kompensację? Zrobilem chyba po tygodniu użytkowania jedną i więcej już nie robiłem, a nie chciałbym niczego pogorszyć zamiast polepszyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całkiem niedawno była na ten temat dyskusja w tym temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie matryca wymieniona po takich „cudach” karta gwarancyjna nie Była wymagana przez serwisantów.Gwarancja na matryce rusza od momentu wymiany. Wszystko trwało jakieś pół godziny. 

445DBE2C-473E-423A-A4CE-936EF236DE25.jpeg

6802E593-1FD2-4C73-AB1D-7149AA0A96B8.jpeg

70AF894A-5B6C-4CE5-BAD8-738B4F124D92.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ponawiam pytanie o menu serwis czy teraz już takie jest nie można przejrzeć ilość przepracowanych godzin i liczbę kompensacji. Wy też tak macie? a6e09fb13eb3f94e26dd968e25d531b2.jpg

Wysłane z Honor 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@paszczak7005 ja na pilocie logitech harmony mam takie jak Ty gdy wejdę w opcję service menu , natomiast żeby wyświetlić menu gdzie znajduje się ilość przepracowanych godz. itd. muszę wybrać opcję in start , pin  ten sam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok sprubuje też mam logitecha

Wysłane z Honor 9

[mention=132507]paszczak7005[/mention] ja na pilocie logitech harmony mam takie jak Ty gdy wejdę w opcję service menu , natomiast żeby wyświetlić menu gdzie znajduje się ilość przepracowanych godz. itd. muszę wybrać opcję in start , pin  ten sam .
Ok miałem przypisane menu serwis teraz jest ok ale mam prośbę właśnie w menu service coś poprzestawiałem i mam prośbę do ciebie czy mógłbyś mi podrzucić screeny wszystkich ustawień oryginalnych na pw bo coś nie tak mam. Z góry dziękuję za pomoc...

Wysłane z Honor 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po kombinacjach z problemem withe balnsce w menu service postanowiłem i to był błąd zrobić factory reset za pomocą przycisku instop no i wyzerowałem licznik przepracowanych godzin i liczbę kompensacji teraz pytanie do znawców gwarancji czy po takim zabiegu tracę definitywnie gwarancję?

Wysłane z Honor 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to zanim się zepsuje to zdążysz nakulać parę koła godz  i będzie ok . Gdyby teraz się spierdzielił to był by problem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to zanim się zepsuje to zdążysz nakulać parę koła godz  i będzie ok . Gdyby teraz się spierdzielił to był by problem .
No dzięki do dziś miałem prawie 5000 godzin 700 komesacji w tym dwie długie

Wysłane z Honor 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś też odwaliłem taki numer z  niewiedzy , błędnie założyłem,  że skoro in start to wejście do menu to in stop to wyjście 😆😆😆😆. I reset poszedł a miałem  wtedy 1600 godz , do dziś nakulałem kolejne 3300.

4 minuty temu, paszczak7005 napisał:

No dzięki do dziś miałem prawie 5000 godzin 700 komesacji w tym dwie długie

Wysłane z Honor 9
 

No miałeś,  nic nie poradzisz teraz musisz napykać trochę godz a w razie co powiesz serwisantowi  , że mało oglądałeś. 

Edytowane przez meksykanin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dziś serwis zabrał oleda lg65b7-v 

20 lipca tego roku była wymieniona matryca i ją właśnie reklamuję na tzw banding i zafarb.

Panowie coś tam podglądali pusciłem im plansze plus film gdzie widoczne są pasy i tv został zabrany.

Także goła ściana pozostała.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może głupie pytanie ale jak wyjść z menu serwisowego?

Wyłączając telewizor?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po prawie dwóch latach użytkowania wypalenia pasków z TVN24. Najlepsze jest to, że TVN leciał sporadycznie gdy przychodziła moja mama i oglądała. Tv głównie wykorzystywany do grania, trochę netflixa, więc jestem w ciężkim szoku jak to zobaczyłem. Mam nadzieję, że wymienią matrycę.

IMG_20190925_092645.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Od poniedziałku jestem posiadaczem oled55b8 kupiłem go w media markt. Mam pytanie jak to jest z foliami na telewizorze, mianowicie po wypakowaniu z opakowania na tyle telewizora była folia, a z przodu jej nie było. Czy dostałem tv po wymianie matrycy, czy tak może być, że matryca na przodzie nie miała folii? Dodam, że nie mam pilota żeby sprawdzić czy tv ma już przepracowane jakieś h z drugiej strony po przeczytaniu kilku postów na forum wiem, że mogą ten czas mogą wyzerować. Podczas oglądania nie zauważyłem, żeby tv miał jakieś skazy na obrazie. Nie będę się doszukiwał na siłę skoro obraz jest bez zarzutu :) 

Edytowane przez przemek505

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, przemek505 napisał:

Witam,

Od poniedziałku jestem posiadaczem oled55b8 kupiłem go w media markt. Mam pytanie jak to jest z foliami na telewizorze, mianowicie po wypakowaniu z opakowania na tyle telewizora była folia, a z przodu jej nie było. Czy dostałem tv po wymianie matrycy, czy tak może być, że matryca na przodzie nie miała folii? Dodam, że nie mam pilota żeby sprawdzić czy tv ma już przepracowane jakieś h z drugiej strony po przeczytaniu kilku postów na forum wiem, że mogą ten czas mogą wyzerować. Podczas oglądania nie zauważyłem, żeby tv miał jakieś skazy na obrazie. Nie będę się doszukiwał na siłę skoro obraz jest bez zarzutu :) 

Kupiłeś go jako nowy czy stał na wystawie ? 

Wystawione mają zdjętą przednią folie - tylnej nie ruszają

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...