Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, janla napisał:

Źle! Netflix wygląda ok, nawet na 4k. HBO GO (czarna apka ze sklepu LG) oraz Player nie dają rady - jakość skacze - raz jest ok (HD), za chwilę wszystko się totalnie rozmywa. Zdarzają się też przycinki, ale rzadko.

Potestowałem spedtest, ale tutaj rozjazd totalny wyniki poniżej - dwie natywne apki ze sklepu LG i tester przeglądarkowy. Próbowałem jeszcze testować na OOKLA ale nie przechodzi testu upload. Test ze strony UPC wysypuje się na pingu. Na laptopie obok wszystko śmiga po wifi na 150 Mbs przy pingu 10ms. 

Extender wifi obok telewizora nie pomaga. Pozostaje kombinować z kablem. Chyba że ktoś coś poradzi? Może serwis?

image.thumb.png.fb1d7e63cfea30f19b65a72d1ce38948.pngimage.thumb.png.abb3edca915cac18e6c63f92cb49cd92.pngimage.png.4fa8d26691ae1c38baa551c915dc1dfe.png

image.png

Wyłącz szybki start+.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, Dawid Pawica napisał:

Wyłącz szybki start+.

Wyłączyłem i nadal wskazania skaczą od sasa do lasa (3-20 Mbs). 

Chyba trochę lepiej jest albo to efekt placebo.

Natomiast pingi nadal na przerażającym poziomie 300-1500! ms.

Ale raz udało mi się odpalić z przeglądarki test prędkości ze struny UPC (screen) i tam wszystko wygląda tak, jak byc powinno! To sugeruje, że lagi generowane są po stronie softu TV.

Pooglądam jeszcze jakieś streamingi, aby finalnie ocenić czy jest poprawa. 

Dzięki anyway :)

image.png.f74a2c9b08cb54e1d0de61cee7092710.png

33 minuty temu, janla napisał:

Pooglądam jeszcze jakieś streamingi, aby finalnie ocenić czy jest poprawa. 

Pooglądałem.

Netflix: żyleta w 4k!

Player: jakość skacze , czasami wskakuje na HD, częściej rozmyte logo i obraz 

HBO GO: obraz i logo cały czas rozmyte, przycinki co jakiś czas.

Coś jest nie tak :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pooglądałem.
Netflix: żyleta w 4k!
Player: jakość skacze , czasami wskakuje na HD, częściej rozmyte logo i obraz 
HBO GO: obraz i logo cały czas rozmyte, przycinki co jakiś czas.
Coś jest nie tak
Optymalizacja aplikacji leży... Nic nie zrobisz...

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie właśnie na B7 stuknelo 2tys godzin i tv wykonał godzinne odświeżanie pikseli. Banding wyraźnie bardziej widzialny, jak tak będzie za następne 2tys to będzie już widzialny podczas normalnego użytkowania i zgłaszam to na serwis. Kto wie może dostanę B10
Wkleje zdjęcie jak się ciemniej zrobi.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wygląda aktualnie moja matryca po 2tys. godzin 5, 10, 20 % grey.5ad3b1cd9db8c53958f0bd9bbdd65c0a.jpg2629b86b9fc06b9d2550362ca0fd5310.jpg34515692817fc741ab7d8c593a04b111.jpg

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
8 godzin temu, kKadajo napisał:

Tak wygląda aktualnie moja matryca po 2tys. godzin 5, 10, 20 % grey.

Pewnie aparat przekłamuje , ale nawet na 20% troszkę widać...Kiedy ja wymieniałem matrycę w B8 to serwisant najpierw polecił zapuścić 3 razy to długie czyszczenie pikseli i faktycznie miałem wrażenie , że po każdym razie banding się uwydatnia.W Obecnej matrycy też miała zapuszczone jedno to odświeżanie ale tv od tego czasu popracował paręset godzin i zdecydowanie się wyrównało w stosunku do tego co było od razu po przeprowadzonej długiej kompensacji. Powiedz mi czy tv informuje o tym , że przepracował 2000 godzin i się włączy ta długa kompensacja przy wyłączeniu tv, czy raczej 'proponuje' ją zapuścić?

Edytowane przez Zykfyr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aparat trochę przekłamuje ale tak na 20% trochę widać gdzie wcześniej było ok. Telewizor nie informuje o przepracowanym czasie (można go sprawdzić w menu serwisowe) ale informuje tylko że przeprowadzi po wyłączaniu długa kompensacja i nie można tego ominąć.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Później jeszcze że to zrobił. Po włączeniu tv.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, kKadajo napisał:

Tak wygląda aktualnie moja matryca po 2tys. godzin 5, 10, 20 % grey.5ad3b1cd9db8c53958f0bd9bbdd65c0a.jpg2629b86b9fc06b9d2550362ca0fd5310.jpg34515692817fc741ab7d8c593a04b111.jpg

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
 

U mnie wygląda to podobnie po około 2,5tyś. godzin, ale nie robię z tego powodu tragedii. Na początku faktycznie zwracałem uwagę na każdą niedoskonałość obrazu, ale po ponad 1,5 roku użytkowania w ogóle się tym nie przejmuję i nie skupiam podczas oglądania. I na pewno nawet przez myśl by mi nie przeszło, żeby coś takiego reklamować. Więcej z tym zachodu, niż to warte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tragedia bedzie jak sie to pogroszy i bedzie przeszkadzac bardziej niz teraz, wtedy na pewno tego tak nie zostawie i zglosze do LG. A czy to warte zachodu ? Oczywiscie jesli wymienia mi matryce na lepsza lub na nowy model.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

SW File (Version 05.80.25)

1. Improvement  
 1) To Improve color issues at HDMI 2160p 50Hz input

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.05.2019 o 01:35, kKadajo napisał:

Tak wygląda aktualnie moja matryca po 2tys. godzin 5, 10, 20 % grey.5ad3b1cd9db8c53958f0bd9bbdd65c0a.jpg2629b86b9fc06b9d2550362ca0fd5310.jpg34515692817fc741ab7d8c593a04b111.jpg

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
 

Ja też zauważyłem ten grubszy pionowy pasek (1/3 od prawej) podczas oglądanie "Tylko nie mów nikomu". Tam jest sporo takich scen z tłem ok. 5% szarości.

To pierwszy banding, jaki dostrzegłem podczas "normalnego" oglądania 65B7V.

Mam jeszcze niecałe pól roku gwarancji, ale nie spodziewam się, żeby to zostało uznane za wadę:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja też zauważyłem ten grubszy pionowy pasek (1/3 od prawej) podczas oglądanie "Tylko nie mów nikomu". Tam jest sporo takich scen z tłem ok. 5% szarości.
To pierwszy banding, jaki dostrzegłem podczas "normalnego" oglądania 65B7V.
Mam jeszcze niecałe pól roku gwarancji, ale nie spodziewam się, żeby to zostało uznane za wadę:(
Jeśli to widać też w jasnych scenach nawet trochę to warto zgłaszać do skutku.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Dnia 4.05.2019 o 10:25, janla napisał:

Źle! Netflix wygląda ok, nawet na 4k. HBO GO (czarna apka ze sklepu LG) oraz Player nie dają rady - jakość skacze - raz jest ok (HD), za chwilę wszystko się totalnie rozmywa. Zdarzają się też przycinki, ale rzadko.

Potestowałem spedtest, ale tutaj rozjazd totalny wyniki poniżej - dwie natywne apki ze sklepu LG i tester przeglądarkowy. Próbowałem jeszcze testować na OOKLA ale nie przechodzi testu upload. Test ze strony UPC wysypuje się na pingu. Na laptopie obok wszystko śmiga po wifi na 150 Mbs przy pingu 10ms. 

Extender wifi obok telewizora nie pomaga. Pozostaje kombinować z kablem. Chyba że ktoś coś poradzi? Może serwis?

image.thumb.png.fb1d7e63cfea30f19b65a72d1ce38948.pngimage.thumb.png.abb3edca915cac18e6c63f92cb49cd92.pngimage.png.4fa8d26691ae1c38baa551c915dc1dfe.png

image.png

Hej! Mam ten sam problem u siebie. Po zresetowaniu tv (odłączeniu od prądu) na chwilę jest ok, po jakimś czasie (różnym- czasem wystarczy doba, czasami parę h) prędkość drastycznie spada. Ja to rozwiązałem tak, że kupiłem acces pointa, postawiłem obok tv i pociągłem kablem do tv. Wiem, jak na taki drogi tv, to jakaś porażka, ale zgłaszałem to do lg, to olewali to ;)

11 godzin temu, kKadajo napisał:

Jeśli to widać też w jasnych scenach nawet trochę to warto zgłaszać do skutku.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
 

Mój egzemplarz wygląda nieco gorzej, niżeli twój. Nawet na planszy 40% widać jeden pasek. Czasami to przeszkadza w odbiorze treści.  Wrzucę fotki może dzisiaj wieczorem, jak zobaczysz, co u mnie się dzieje, to pomyślisz, że u Ciebie jeszcze nie jest tak źle ;)

Edytowane przez Johnnyjonjc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może być wina "Quick start+" w ustawieniach głównych. Ja z Wi-Fi problemów nie mam ale ta funkcja może powodować takie problemy bo gdy jest włączona Wi-Fi działa cały czas nawet jak wyłączymy tv.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kKadajo napisał:

To może być wina "Quick start+" w ustawieniach głównych. Ja z Wi-Fi problemów nie mam ale ta funkcja może powodować takie problemy bo gdy jest włączona Wi-Fi działa cały czas nawet jak wyłączymy tv.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
 

Nieee... to nic nie daje. Efekt jest mizerny. Acces point i kablem. Jedyne sensowne rozwiązanie, jakie znalazłem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie szare plansze są super w porównaniu do białej. Na białej mam trochę żółte i pomarańczowe odcienie. Najbardziej po lewej stronie. Jeśli są sceny ze śniegiem to widać. Lub sceny na białym tle. Ale w sumie nie jest najgorzej.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 minuty temu, STELVIO napisał:

U mnie szare plansze są super w porównaniu do białej. Na białej mam trochę żółte i pomarańczowe odcienie. Najbardziej po lewej stronie. Jeśli są sceny ze śniegiem to widać. Lub sceny na białym tle. Ale w sumie nie jest najgorzej.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Też to mam. Na brzegach ekranu, na białym tle pojawia się żółty odcień, zaś na murawie, zielonych tłach wpada w żółto-pomarańczowy. Właśnie mój egz. trapi problem z wifi, przebarwieniami i bandingiem. Wifi- bardzo przeszkadza, ale znalazłem obejście. Banding- nie jest jakoś bardzo uciążliwy, ale mocno zauważalny. Przebarwienia- to już bardzo irytuje

Edytowane przez Johnnyjonjc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak przeszkadza to zrób zdjęcie na których to widać. Zaznacz strzałkami i zgłoś do LG.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, kKadajo napisał:

Jeśli tak przeszkadza to zrób zdjęcie na których to widać. Zaznacz strzałkami i zgłoś do LG.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
 

Żebyś wiedział, że tak zrobiłem, odpowiedź była taka, żeby włączyć ich testowe wideo (chyba jest gdzieś takie menu- nie pamiętam) i zrobić zdjęcia, no i na tym wideo nie było nic widać, żadnych przebarwień, bandingu i odmówili reklamacji ;) Poniżej masz screena.

Przechwytywanie.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cisnij ich do skutku. Ja miałem to samo. Potem po wizycie serwisanta reklamację uznano i wymienili mi tv.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy nasz TV obsługuje Facebook Gaming ? szukam aplikacji w sklepie i nic nie widzę a bym chciał ogląsać streamy na żywo z FB, macie jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jeśli nie ma w "sklepie" to zapewne w Weobosie nie da się.

Może zakup jakiegoś urządzenia zewnętrznego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Dnia 7.05.2019 o 09:38, Zykfyr napisał:

Pewnie aparat przekłamuje , ale nawet na 20% troszkę widać...Kiedy ja wymieniałem matrycę w B8 to serwisant najpierw polecił zapuścić 3 razy to długie czyszczenie pikseli i faktycznie miałem wrażenie , że po każdym razie banding się uwydatnia.W Obecnej matrycy też miała zapuszczone jedno to odświeżanie ale tv od tego czasu popracował paręset godzin i zdecydowanie się wyrównało w stosunku do tego co było od razu po przeprowadzonej długiej kompensacji. Powiedz mi czy tv informuje o tym , że przepracował 2000 godzin i się włączy ta długa kompensacja przy wyłączeniu tv, czy raczej 'proponuje' ją zapuścić?

 

Dnia 17.05.2019 o 21:16, kKadajo napisał:

Cisnij ich do skutku. Ja miałem to samo. Potem po wizycie serwisanta reklamację uznano i wymienili mi tv.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
 

U mnie to tak wygląda. Na zielonej murawie przebarwienia(z lewej strony wpada w ciepły, żółto-pomarańczowy kolor), na planszy 100% też to widać, a banding widać nawet intro Gonciarza, a na fotce gdzie jest logo youtube, widać jakąś taką nierównomierną szarość (efekt rozlanej wody) . Dodam, że aparat, tego nie umie tak dobrze wychwycić jak ludzkie oko. Jak oceniacie? ;)

Przechwytywanie1.JPG

Przechwytywanie2.JPG

Przechwytywanie3.JPG

Przechwytywanie4.JPG

Przechwytywanie5.JPG

Przechwytywanie6.JPG

Przechwytywanie7.JPG

Przechwytywanie8.JPG

Edytowane przez Johnnyjonjc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2019 o 14:04, jaczar napisał:

SW File (Version 05.80.25)

1. Improvement  
 1) To Improve color issues at HDMI 2160p 50Hz input

Przed chwilą telewizor mi się zaktualizował. Kolory po tej aktualizacji to jakaś porażka. Jak jest u Was?

Zaraz będę sprawdzał czy mi czegoś w ustawieniach ta ktualizacja  nie zmieniła. TV po kalibracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...