Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Idź jutro do Samsunga i powiedz im, że znów próbowałeś wcisnąć kit nieświadomym forumowiczom na forum i koniecznie poproś ich o jakąś zapłatę :) 

  • Lubię 1
  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam generalnie jestem trochę zawiedziony b7mką. Obraz, owszem bajka i żadne lcd nie może się z nim równać, tak jak mówiłem- us 8102 doganiał go z czernią, ale sama plastyka obrazu była o wiele gorsza, nie była taka hmmm... krystalicznie czysta. Natomiast moja sztuka z pewnymi problemami, a mianowicie po pierwsze internet po wifi. Już udało mi się ogarnąć router, ustawić na 5ghz, kanał na sztywno, szybkie włączanie wyłączone, ale cały czas co jakiś czas się po prostu coś zrypie i prędkość niemiłosiernie spada. Kolejna rzecz, to ten żółto-różowy zafarb- na białej planszy występuje z dwóch stron- bardziej z prawej i ma zafarb różowy. Podczas meczów za to bardzo uwidacznia się pomarańczowy zafarb zlewej strony (bardziej widoczny w rzeczywistości, niżeli na zdjęciach). Kolejna rzecz, co prawda drobnostka, ale banding widać nawet na planszy 30%, ale to jest problem marginalny, bo tego kompletnie nie widać podczas zwykłego oglądania. Co mnie najbardziej boli to serwis... Jak mogą bagatelizować problem np. z wifi przy tak drogim telewizorze. O ten żółty zafarb podczas meczów jeszcze nie pisałem, ale mam jakieś przeczucia, że mnie odpałują, a to przeszkadza i moja dziewczyna go też widzi.. A wierzcie mi, że jak ona go dostrzega, to musi faktycznie być coś nie tak. Ja osobiście jestem zażenowany i kupując oleda od lg, jako głównego producenta tej technologii, który wokół próbuje przekonać wszystkich, że oledy są super (bo są) powinien stanąć na wysokości zadania i np. taką sztukę jak moja powinni wymieniać od strzału. Powiem tylko tyle- gdybym miał zapłacić za niego tyle, co kosztował podczas premiery- bodajże to było koło 20 tyś zł... to chyba bym wyszedł z siebie i stanął obok, gdyby mi lg napisał "wiemy, że problemy z wifi istnieją- już pracujemy nad poprawką dla wifi, która może wyjdzie za tydzień, a może za dwa lata, a żółtym zafarbem to się panie nie martw... To  taka cecha technologii". Oczywiście nie jest to żadna anty reklama, ale raczej przestroga dla tych, którzy kupują, że nie tylko lcdki trzeba sprawdzać i mieć możliwość zwrotu, a i na oledy trzeba uważać, bo sama jakość obrazu jest wyśmienita.

Edytowane przez Johnnyjonjc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, Somebody101 napisał:

Czemu nie zwazysz telewizora z pudełkiem zwykłą wagą łazienkowa? Skoro i tak masz spakowany...

Jutro zważę, jak poproszę znajomego o pomoc. Sam nie podejmę się próby podniesienia olbrzymiego pudła bez asekuracji i uprawiania gimnastyki na wadze, bo jeszcze coś upuszczę, zgniotę, zniszczę.

Nie zrobiłem tego do tej pory, bo dotychczas waga nie była moim największym zmartwieniem, a wymiary, zbyt duża wartość przesyłki lub konieczność przymocowania opakowania z TV do palety.

GLS, UPS, Pocztex - konfiguratory/regulaminu wszystkich tych firm nie przyjmowały tak dużych paczek. Jednej wystarczyło, że tylko jeden z boków miał ponad 120cm, innej, że długość + obwód przekroczyły 300cm, itp. itd.

DPD nie przeszkadzały wymiary, ale waga (max 31,5kg) oraz wysoka wartość przesyłki (której nie dało się zwiększyć ponad 5000 zł, nawet regulamin mówi o tej kwocie). Z uwagi na samo ubezpieczenie odpuściłem temat wagi (TV mógłby ulec zniszczeniu w transporcie, a ja dostałbym tylko połowę jego wartości).

DHL jako jedyny nie robił problemów z przyjęciem paczki, ale po wpisaniu katalogowych danych system wypluwał kwotę 500zł... Nawet nie pomyślałem, by zaniżyć wagę do 30kg i zobaczyć jaką cenę wtedy pokaże.

W tej chwili sytuacja wygląda tak, że po wpisaniu 31kg nawet strona DHL podaje kwotę 130 zł. Pozostaje mi więc zważyć TV, skontaktować się z nimi i zapytać (zakładając, że opakowanie rzeczywiście waży poniżej 31kg) czy chodzi im o wagę rzeczywistą czy gabarytową (bo ta jak powiedziałem w zależności od wzoru stosowanego przez różne firmy wynosi ok. 50kg). Jeśli o rzeczywistą to ich zamówię,  a jeśli o gabarytową to zapytam czy jest opcja niewielkiej dopłaty czy też oferują wyłącznie skorzystanie z tej pierwszej opcji za 5 stów.

Próbowałem też kontaktu z brokerami i odpowiedź jednego z nich wkleiłem - opakowanie musi być na palecie.

Tego drugiego brokera nie znałem, adres dostałem dzisiaj. Będę do nich pisał (bo cena jest o połowę niższa niż bezpośrednio u DHLa) i zapytam po pierwsze o możliwość wykupienia opcji przesyłki niestandardowej (której wg. ich strony nie można wykupić, natomiast bezpośrednio u DHLa jest dostępna, a to właśnie ona pozwala na przesłanie większych gabarytowo przesyłek), po drugie o kwestię wagi (czy rzeczywista, czy gabarytowa).

Widzę światełko w tunelu, chociaż pozostaję nieco sceptyczny. Prawdopodobnie okaże się, że chodzi o wagę gabarytową (jak u wszystkich innych firm kurierskich, gdy waga gabarytowa przekracza wagę rzeczywista to pod uwagę bierze się tą pierwszą) i z tego powodu nie będzie opcji wysłania telewizora przez DHLa za 50-120zł.

Edytowane przez fuze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Johnnyjonjc napisał:

Ja tam generalnie jestem trochę zawiedziony b7mką. Obraz, owszem bajka i żadne lcd nie może się z nim równać, tak jak mówiłem- us 8102 doganiał go z czernią, ale sama plastyka obrazu była o wiele gorsza, nie była taka hmmm... krystalicznie czysta. Natomiast moja sztuka z pewnymi problemami, a mianowicie po pierwsze internet po wifi. Już udało mi się ogarnąć router, ustawić na 5ghz, kanał na sztywno, szybkie włączanie wyłączone, ale cały czas co jakiś czas się po prostu coś zrypie i prędkość niemiłosiernie spada.

Nie mogę dużo powiedzieć o WIFI na LG, bo mam po prostu podłączonego LG po kablu, a tu nie ma żadnych problemów. Natomiast serwis faktycznie niewiele Ci pomoże, bo jakość sygnału WIFI zależy od bardzo wielu czynników niezależnych od samego telewizora. To co możesz zrobić to:
a) zmienić na routerze WIFI kanał na inny, wolny, który nie będzie kolidował z innymi obcymi routerami
b) zwiększyć siłę sygnału na routerze WIFI - często pomaga np. montaż dobrych antech w routerze WIFI.

11 minut temu, Johnnyjonjc napisał:

O ten żółty zafarb podczas meczów jeszcze nie pisałem, ale mam jakieś przeczucia, że mnie odpałują, a to przeszkadza i moja dziewczyna go też widzi..

Jeśli go widzicie to ja bym zgłosił to do serwisu. Jeśli problem jest znaczny, to być może serwis LG wymieni Ci matrycę. Aha - jak publikujesz zdjęcia, to zawsze rób to dokładnie na wprost,  nie pod kątem i podaj im zdjęcia białych plansz. Z tego co widzę nie trafiła Ci się faktycznie tu najlepsza sztuka pod tym względem... niestety.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wifi- nie... problem jest znany na forach zagranicznych. Wiele c7 i b7 się z tym problemem boryka. I w każdym przypadku sprawa wygląda tak samo. Działa idealnie- do momentu. Prędkość nagle spada do 1-3mbps i nagle ma problemy z łączeniem się z siecią. Wpisz w google coś pokroju oled b7 wifi problem i pewnie znajdziesz kilka tematów gdzie rzesza ludzi ma dokładnie taki sam problem. Niektórym pomaga przełączenie się na sztywno na jeden kanał, sieć 5ghz oraz wyłączyć szybki start w tv. Niestety nie w moim przypadku. Niektórym osobom lg wymieniało całą płytę główną, ale to gdzieś w Usa chyba. W każdym bądź razie lg w niektórych regionach twiedzi, że to jest "software issue" i ma to generalnie w [beeep]ie, a winnych "hardware issue" i wymienia płyty główne. Oczywiście router jest w 100% sprawny, zasięg ma świetny- podczas gdy lg wypluwa ledwo 1mbps, mój tablet, komputer, tablet i każde inne urządzenie w domu 30... Moim zdaniem- jest to uwalona karta sieciowa, ale pewnie za dużo sztuk tak poszło i teraz umywają rączki. 
 

A sam żółty zafarb, to nie jest taka prosta sprawa, bo kurde, aparat tego tak fajnie nie chwyta, a szczególnie na wprost. Moje oko zaś wychwytuje to dość wyraźnie siedząc na wprost, a jeszcze wyraźniej jak się położę na kanapie i patrzę pod lekkim kątem. 

Te dwie wady niesamowicie irytują i jest to nie do zaakceptowania. Jeśli lg nic z tym nie zrobi, to nigdy już nie kupię od nich tv. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak macie problem z wifi to czemu nie podłączycie kablem z routera. Szybko tanio i bezboleśnie. A , i przestaniecie ciągle narzekać.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1
  • Zmieszany 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Subman, czy u Ciebie problem z kolorem trawy nie występuje?  Bo ja mam podobnie jak pisał Johnny ale myślałem że tak ma każdy egzemplarz bo tak po prostu działa polaryzator. Na białym tle nie mam zafarbów i da się to u mnie zauważyć tylko na zielonej planszy albo na murawie boiska patrząc pod kątem (więc to musi być kwestia polaryzatora), trawa ma wyraźne odcienie, od lekko żółtej do mocno zielonej na drugim końcu. Mi to nie przeszkadza bo oglądam tv na wprost ale ciekawi mnie czy są egzemplarze wolne od tego efektu

 

Edytowane przez Mario Mario

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, STELVIO napisał:

Jak macie problem z wifi to czemu nie podłączycie kablem z routera. Szybko tanio i bezboleśnie. A , i przestaniecie ciągle narzekać.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Drogi kolego... Płacąc 8,5 tyś. za telewizor ja oczekuję, że tak podstawowa rzecz jak smart tv wraz z kartą wifi będą działały adekwatnie do ceny. Jest to produkt klasy premium i WYMAGAM, aby mnie traktowali premium, a nie będę przecież kuć, wiertać w ścianach i ciągnąć brzydki kabel przez pół chałupy. To tak jak byś kupił nowe porshe z odrywającą się podsufitką, a na forum by Ci napisali "Panie, weź pan kup wiadro kleju do tapet i posmaruj... klej przejdzie i fajnie sklei podsufitkę. Szybko, tanio i bezboleśnie". Owszem, ja bym sobie z tym mógł poradzić. Kupuje acces pointa, podpinam do gniazdka obok tv i ciągnę kablem, ale czy o to w tym chodzi? Nie! Płacę- wymagam.

  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Somebody101 napisał:

Czemu nie zwazysz telewizora z pudełkiem zwykłą wagą łazienkowa? Skoro i tak masz spakowany...

Przeleciałem po kilku dodatkowych stronach i już nie muszę ważyć telewizora. Tak jak myślałem - DHL też posługuje się sformułowaniem "waga gabarytowa" (u nich nazywa się to "waga przestrzenna"). Wg ich wzoru waga przestrzenna mojego TV to 159*96*20/4000=76,32. W przypadku gdy jest ona większa od wagi rzeczywistej, brana jest pod uwagę waga przestrzenna. Z tego powodu nie mogę skorzystać z tańszych sposobów transportu (które najczęściej wypluwane są przez automaty brokerskie), a muszę skorzystać z opcji DHL PARCEL MAX, która po podliczeniu wszystkich usług (opłata podstawowa, opłata paliwowa, ubezpieczenie, itp.) kosztuje razem ok. 500zł.

Wszystko jest pod tym linkiem https://www.dhlparcel.pl/content/dam/dhlparcel/pl/downloads/dhl-parcel-cennik-standardowy-082017.pdf i zaczyna się od dołu strony nr 5 (Sposób naliczania opłat) gdzie czytamy: "W odniesieniu do elementów, których waga przestrzenna jest większa niż 31,5 kg, zastosowanie mają postanowienia Cennika usługi DHL PARCEL MAX."

Wcześniejsze opłaty (55zł na stronie brokerskiej i 120 bezpośrednio na DHL) dotyczyły zupełnie innych (a zarazem tańszych) usług, a wyświetlane były z uwagi na wpisanie nieprawidłowej, mniejszej niż 31,5kg wagi...

Czyli podsumujmy:

Na stronie Pocztexu i GLSu w ogóle nie znalazłem opcji wysyłania większych paczek (w jednej firmie wystarczy, że jeden bok jest dłuższy niż jakaś tam wartość - chyba 120cm, w drugiej przeszkodą jest suma długości i obwodu która w moim przypadku grubo przekracza 3m).

Na stronie DPD nie ma możliwości wysyłania cięższych paczek niż 31,5kg (pewnie znów chodzi o wagę przestrzenną) i problemem jest wartość przesyłki, która nie może przekroczyć 5000zł.

DHL za przesyłkę 65 calowego telewizora życzy sobie 500 zł (usługa DHL PARCEL MAX). Poza tym transport realizowany jest samochodem ciężarowym, systemem burta-burta, itp. itd. Odpada jeśli chodzi o mieszkanie w bloku.

UPS w swoim konfiguratorze daje opcję wysyłania tylko małych paczek, ale w regulaminie wspominają o "Dużej paczce". Niestety nie dogrzebałem się do cennika. Wysłałem maila z zapytaniem, czekam co odpiszą.

Na oferty brokerów już nie patrzę. Ich konfiguratory dotyczą głównie małych i lekkich paczek, bo mają za zadanie kusić niską ceną. Po wysłaniu zamówienia i zapłaceniu za usługę (większość stron wymaga zapłaty z góry) prawdopodobnie okazałoby się że jest jakiś problem, że niewłaściwie określiłem wymiary oraz wagę przesyłki i należy dopłacić brakującą wartość (o czym każda ze stron otwarcie wspomina). Poza tym sendit wymagało zapakowania TV na paletę (co pewnie też kosztowałoby kilka stów i wymagało ciężkiego transportu), a kurier-broker ma nieaktualne dane i pełno błędów (choćby brak możliwości realizowania przesyłek niestandardowych przez DHL - co i tak w moim przypadku niczego nie zmienia).

Jednym słowem - w dalszym ciągu nie znalazłem firmy kurierskiej, która bezproblemowo i za rozsądne pieniądze (do 200 zł) przewiozłaby mój 65 calowy TV. 

25 minut temu, Mario Mario napisał:

Bo ja mam podobnie jak pisał Johnny ale myślałem że tak ma każdy egzemplarz bo tak po prostu działa polaryzator.

Tak trawa wygląda u mnie. Jak przejedziesz okiem wzdłuż bocznej linii to wyraźnie widzisz, że przy narożniku trawa jest soczyście zielona, a im bliżej lewej krawędzi (i sędziego), tym robi się coraz bardziej żółta. Ciężko to uchwycić aparatem, ale żółta plama mniej lub bardziej rozlana jest aż do drugiego napisu VISA na banerach reklamowych. Prawy dolny róg też łapie żółtawy odcień, ale to jest już IMHO do zaakceptowania. Początkowo myślałem, że to kwestia światła padającego na stadionie, ale żółty nalot widać na każdym kadrze, a także na planszach testowych.

24lv66q.jpg

Edytowane przez fuze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Mario Mario napisał:

@Subman, czy u Ciebie problem z kolorem trawy nie występuje?  Bo ja mam podobnie jak pisał Johnny ale myślałem że tak ma każdy egzemplarz bo tak po prostu działa polaryzator. Na białym tle nie mam zafarbów i da się to u mnie zauważyć tylko na zielonej planszy albo na murawie boiska patrząc pod kątem (więc to musi być kwestia polaryzatora), trawa ma wyraźne odcienie, od lekko żółtej do mocno zielonej na drugim końcu. Mi to nie przeszkadza bo oglądam tv na wprost ale ciekawi mnie czy są egzemplarze wolne od tego efektu

 

Niee... Po prostu jest niepoprawnie nałożony polaryzator. Oj... Lg coś konkretnie zawala jeśli chodzi o kontrole jakości swoich produktów... 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Drogi kolego... Płacąc 8,5 tyś. za telewizor ja oczekuję, że tak podstawowa rzecz jak smart tv wraz z kartą wifi będą działały adekwatnie do ceny. Jest to produkt klasy premium i WYMAGAM, aby mnie traktowali premium, a nie będę przecież kuć, wiertać w ścianach i ciągnąć brzydki kabel przez pół chałupy. To tak jak byś kupił nowe porshe z odrywającą się podsufitką, a na forum by Ci napisali "Panie, weź pan kup wiadro kleju do tapet i posmaruj... klej przejdzie i fajnie sklei podsufitkę. Szybko, tanio i bezboleśnie". Owszem, ja bym sobie z tym mógł poradzić. Kupuje acces pointa, podpinam do gniazdka obok tv i ciągnę kablem, ale czy o to w tym chodzi? Nie! Płacę- wymagam.
Sprowadzę Cię na ziemię: LG ma gdzieś, że wydałeś na ich produkt furę kasy i masz problem z prędkością połączenia WiFi, tak samo jak Mercedesa czy BMW nie obchodzi, że autem za pół bańki stoisz ciągle w korkach a nie jedziesz płynnie i dostojnie :) Twoje warunki lokalne to nie ich problem :) U nich w laboratorium wszystko działa :) Miałem to samk co Ty, a że w związku z wykonywanym zawodem coś tam wiem o propagacji fal w budynkach i nawet nie próbowałem kombinować z WiFI, rozwiązałem problem przez power line po 230V, kosztowało mnie to całe 250zł a oszczędziło mi masę wkurwu i frustracji :) Weź pod uwagę, że w przypadku OLED płacisz za za[beeep]istą matrycę ale nie za kartę WiFi wykonaną w kosmicznej technologii :)

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1
  • Zmieszany 3
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, Mario Mario napisał:

@Subman, czy u Ciebie problem z kolorem trawy nie występuje?  Bo ja mam podobnie jak pisał Johnny ale myślałem że tak ma każdy egzemplarz bo tak po prostu działa polaryzator. Na białym tle nie mam zafarbów i da się to u mnie zauważyć tylko na zielonej planszy albo na murawie boiska patrząc pod kątem (więc to musi być kwestia polaryzatora), trawa ma wyraźne odcienie, od lekko żółtej do mocno zielonej na drugim końcu. Mi to nie przeszkadza bo oglądam tv na wprost ale ciekawi mnie czy są egzemplarze wolne od tego efektu

Powinno być tak, że jak się patrzy idealnie na wprost to ekran powinien być bez zafarbów lub z bardzo niewielkimi zimniejszymi/cieplejszymi obszarami. Podczas normalnego oglądania na wprost nie powinno to być zauważalne. Podczas oglądania mundialu na C7 nie widzę żadnych problemów z bardziej żółtą zielenią po ktrórejś stronie. Wszędzie zieleń wygląda tak samo dobrze. Pod kątem natomiast OLEDy NIE są idealne (choć i tak o wiele lepsze niż przy matrycach VA) - po jednej stronie obraz pod kątem będzie bardziej ciepły, a po drugiej bardziej zimny. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, JohnnyCash napisał:

Sprowadzę Cię na ziemię: LG ma gdzieś, że wydałeś na ich produkt furę kasy i masz problem z prędkością połączenia WiFi, tak samo jak Mercedesa czy BMW nie obchodzi, że autem za pół bańki stoisz ciągle w korkach a nie jedziesz płynnie i dostojnie :) Twoje warunki lokalne to nie ich problem :) U nich w laboratorium wszystko działa :) Miałem to samk co Ty, a że w związku z wykonywanym zawodem coś tam wiem o propagacji fal w budynkach i nawet nie próbowałem kombinować z WiFI, rozwiązałem problem przez power line po 230V, kosztowało mnie to całe 250zł a oszczędziło mi masę wkurwu i frustracji :) Weź pod uwagę, że w przypadku OLED płacisz za za[beeep]istą matrycę ale nie za kartę WiFi wykonaną w kosmicznej technologii :)

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
 

Gdyby to był problem lokalny, z siecią, to przecież na innych urządzeniach byłby podobny problem, a tym czasem nigdy na żadnym urządzeniu nie miałem takich problemów. Co więcej... Nie tylko ja mam taki problem, a rzesza ludzi posiadających te telewizory. A gwoździem do trumny jest fakt, że LG się do tego przyznaje, ale szukają rozwiązania. A co do wartości produktu... Nie ma ona znaczenia... Czy produkt kosztuje 1000 czy 8000 powinno działać to poprawnie. Nie oczekuję żadnych cudów na kiju, kosmicznej technologii. Wystarczy, że ich produkt będzie działać poprawnie. Zgodnie ze specyfikacją. Także przykład z krokami w bmw, mercu , to raczej słaby argument, bo problem leży po stronie ich produktu a nie czynnika zewnętrznego. 

Edytowane przez Johnnyjonjc
  • Plusik 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, MediaN1906 napisał:

witam, czy jest opcja w LG C7V żeby włączyć lub zwiększać zmniejszać przezroczyste obrazy statyczne np.: loga stacji ?? jeżeli tak to gdzie tego szukać 

Nie ma takiej opcji. To działa z automatu - tak przynajmniej wynika z obserwacji kilku osób z forum. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Drogi kolego... Płacąc 8,5 tyś. za telewizor ja oczekuję, że tak podstawowa rzecz jak smart tv wraz z kartą wifi będą działały adekwatnie do ceny. Jest to produkt klasy premium i WYMAGAM, aby mnie traktowali premium, a nie będę przecież kuć, wiertać w ścianach i ciągnąć brzydki kabel przez pół chałupy. To tak jak byś kupił nowe porshe z odrywającą się podsufitką, a na forum by Ci napisali "Panie, weź pan kup wiadro kleju do tapet i posmaruj... klej przejdzie i fajnie sklei podsufitkę. Szybko, tanio i bezboleśnie". Owszem, ja bym sobie z tym mógł poradzić. Kupuje acces pointa, podpinam do gniazdka obok tv i ciągnę kablem, ale czy o to w tym chodzi? Nie! Płacę- wymagam.
Z tym Porsche to przesadziłeś troszkę. Bardziej pasuje to że jak kupujesz auto Premium które powinno palić 5,5l a jednak pali 9l na 100km. Ja mam na dwóch piętrach router. Tv laptop komputer amplituner wszystko co stoi czy wisi jest podłączone kablem internetowym.Z Wi-fi korzystają praktycznie tylko telefony. I jestem zadowolony. A cały czas wkur..ony. Bez urazy.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, JohnnyCash napisał:

Sprowadzę Cię na ziemię: LG ma gdzieś, że wydałeś na ich produkt furę kasy i masz problem z prędkością połączenia WiFi, tak samo jak Mercedesa czy BMW nie obchodzi, że autem za pół bańki stoisz ciągle w korkach a nie jedziesz płynnie i dostojnie :) Twoje warunki lokalne to nie ich problem :) U nich w laboratorium wszystko działa :) Miałem to samk co Ty, a że w związku z wykonywanym zawodem coś tam wiem o propagacji fal w budynkach i nawet nie próbowałem kombinować z WiFI, rozwiązałem problem przez power line po 230V, kosztowało mnie to całe 250zł a oszczędziło mi masę wkurwu i frustracji :) Weź pod uwagę, że w przypadku OLED płacisz za za[beeep]istą matrycę ale nie za kartę WiFi wykonaną w kosmicznej technologii :)

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
 

Przetestowałeś wszystko? Wziałeś np. telefon (sorry nie cofnałem sie do poczatku wątku) umieściłeś dokłądnie w miejscu tv i włączyłeś speedtest? Może tv masz w specyficznym miejscu w domu/mieszkaniu. Czasami tak bywa. U mnie n amodelu C6 wifi dla parametru 12metrów od routera oddzilone ścianą działa na pełnej prędkości żadnych problemów z Netflix 4k itd, Router mam w technologi AC  więc to tez jest ważne i ma 3 solidne anteny. Z drugiej strony niedawno kupiłem nowiuśieńką Yamahe i prosto z pudełka sprzęt neiestety miał uwaloną kartę wifi. NIby wifi dziłałało ale 3 metry od routera miało 1 kreskę. Zdarza się, może sprzęt po prostu do wymiany i nie ma się co denerwować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest gdzieś artykuł tłumaczący na czym polega czyszczenie matryc OLED`ów z powidoków / wypaleń ?

Ew. ktoś elokwentny może to tutaj opisać w kilku zdaniach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam pytanie czy też macie takie podłe frame dropy czy włączonej funkcji True Motion??

Rozumiem brak ostrości, artefakty ale żeby funkcja co chwilę się samoczynnie wyłączała na ok. 1s? Testowałem wczoraj na starym 6-letnim  FHD 47" LG (nie pamiętam dokładnego modelu) i nawet przy judder ustawionym na 10 nie było dropów... chodzi o materiały z dekodera CP (oraz właściwie wszystkie inne też - netfliks, usb itd). To wada mojego modelu czy wszystkich b7v?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, mjasinsk napisał:

Przetestowałeś wszystko? Wziałeś np. telefon (sorry nie cofnałem sie do poczatku wątku) umieściłeś dokłądnie w miejscu tv i włączyłeś speedtest? Może tv masz w specyficznym miejscu w domu/mieszkaniu. Czasami tak bywa. U mnie n amodelu C6 wifi dla parametru 12metrów od routera oddzilone ścianą działa na pełnej prędkości żadnych problemów z Netflix 4k itd, Router mam w technologi AC  więc to tez jest ważne i ma 3 solidne anteny. Z drugiej strony niedawno kupiłem nowiuśieńką Yamahe i prosto z pudełka sprzęt neiestety miał uwaloną kartę wifi. NIby wifi dziłałało ale 3 metry od routera miało 1 kreskę. Zdarza się, może sprzęt po prostu do wymiany i nie ma się co denerwować.

Nieee... zasięg jest ok. 2-3 kreski.Dopiero wyłączenie i włączenie tv pomaga. I nagle jest ok przez pewien czas. Telefon, tablet, laptop wypluwa 30mbps dokładnie w tym samym miejscu. Zresztą philips stał u mnie 2 tygodnie i też nie miał takich problemów. Zerknijcie na filmik poniżej i komentarze pod nim. Mam dokładnie to samo. Na zagranicznych forach też ten temat jest często poruszany

 

Edytowane przez Johnnyjonjc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Johnnyjonjc napisał:

Nieee... zasięg jest ok. 2-3 kreski.Dopiero wyłączenie i włączenie tv pomaga. I nagle jest ok przez pewien czas. Telefon, tablet, laptop wypluwa 30mbps dokładnie w tym samym miejscu. Zresztą philips stał u mnie 2 tygodnie i też nie miał takich problemów. Zerknijcie na filmik poniżej i komentarze pod nim. Mam dokładnie to samo. Na zagranicznych forach też ten temat jest często poruszany

 

Ok ale jeszcze dopytam, rozumiem , że vpn nie używasz. NA tym filmiku (jak rozumiem jakiegoś usera a nie Twoim) netflix startuje jak u mnie wtedy kiedy testowałem połączenie z VPN. Na połaczeniu kablowym praktycznie nie mam tego countera od 1-5% wskakuje od razu na 100% i obraz , na wifi licznik działa 5-6 razy szybciej.

Oczywiście jeżeli wszystko wyeliminowałeś po swojej stronie w tym sprawdzięłś jeszcze dla porządku jak to hula na kablu to robisz zgłoszenie serwisowe i niech sprawdzja badają etc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, partyboy666 napisał:

Witam,

mam pytanie czy też macie takie podłe frame dropy czy włączonej funkcji True Motion??

Rozumiem brak ostrości, artefakty ale żeby funkcja co chwilę się samoczynnie wyłączała na ok. 1s? Testowałem wczoraj na starym 6-letnim  FHD 47" LG (nie pamiętam dokładnego modelu) i nawet przy judder ustawionym na 10 nie było dropów... chodzi o materiały z dekodera CP (oraz właściwie wszystkie inne też - netfliks, usb itd). To wada mojego modelu czy wszystkich b7v?

 

Norma. Ustawienie powyżej 6 dla De-Juddera to tylko dla masochistów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Damiano85 napisał:

Norma. Ustawienie powyżej 6 dla De-Juddera to tylko dla masochistów?

a czemu w starym sztruclu (47LA740S) działa i nie ma żadnych spadków nawet przy 10? :) bez TM nie da się się oglądać TV sat, a i przy ustawionym na 5 mam spadki...  a jeżeli chodzi o filmy to dla mnie masochizm to oglądanie ich bez TM (tryb realne kino) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, kaeres napisał:

Jest gdzieś artykuł tłumaczący na czym polega czyszczenie matryc OLED`ów z powidoków / wypaleń ?

Ew. ktoś elokwentny może to tutaj opisać w kilku zdaniach ?

Nie potrafię nadal znaleźć. Ktoś coś wie na ten temat ?

Google nie pomaga bo daje tylko o wypalaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, partyboy666 napisał:

a czemu w starym sztruclu (47LA740S) działa i nie ma żadnych spadków nawet przy 10? :) bez TM nie da się się oglądać TV sat, a i przy ustawionym na 5 mam spadki...  a jeżeli chodzi o filmy to dla mnie masochizm to oglądanie ich bez TM (tryb realne kino) :)

Nie wiem. Być może liczba pikseli ma tu znaczenie. Algorytm musi obliczyć parametry dla większej liczby pikseli. Moc procesora może mieć też znacznie. Myślę że jest to kwestia przeciętnego algorytmu. Oledy Sony radzą sobie z ruchem o wiele lepiej. Rozsądna wartość przy filmach to moim zdaniem 3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...