Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Oglądałem eliminacje do Mundialu 2018 na IPSie i było git, Mundial na OLEDzie i coś się spier$#@iło, może ktoś z Was ma ten sam problem?

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


U mnie na Oledzie Polska przegrała z Kolumbią 0-3. A jak na innym tv to nie wiem.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  • Haha 2
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I kolejna wada oleda, odkąd go kupiłem to co oglądam na nim naszych to przegrywają


Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też ujawniła się dziwna wada OLEDa - na ekranie w miejscach tam gdzie grała drużyna Kolumbii działał bardzo ładnie uplynniacz ( jakby True Motion był na maxa) a tam gdzie drużyna polski pojawiły się powidoki i wypalenia ( chyba zbyt statyczne obrazy generowali). Czy kolejna aktualizacja TV załatwi problem ? ale ta podobno ma wyjść dopiero za 4 lata. 

Edytowane przez vulkanwawa
  • Plusik 1
  • Haha 3
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, przyszedł statyw i mam w zestawie 2 rodzaje śrub, teraz pytanie czy śruba 1 cm starczy aby utrzymać tv czy wziąć dłuższą, bo następne mam już 3 cm ale to za długie nie wkręcają się do końca a konsultant nie wie jaka długość śrub :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, przyszedł statyw i mam w zestawie 2 rodzaje śrub, teraz pytanie czy śruba 1 cm starczy aby utrzymać tv czy wziąć dłuższą, bo następne mam już 3 cm ale to za długie nie wkręcają się do końca a konsultant nie wie jaka długość śrub :/
Gwintu w TV masz max 5mm, więc 1cm - (gwint+ grubość uchwytu) i masz odpowiedź czy 1cm da radę - dalej już musisz sam wykminić

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety prawda jest taka, że sąsiad będzie musiał sprzedać nerkę bo za telewizor Media Markt mu już pieniędzy nie zwróci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@JohnnyCash Dzięki, już ,,rozkminiłem'' :P gdyż znalazłem woreczek z podkładkami plastikowymi. Z instrukcji statywu wychodzi że najpierw daje się podkładki a dopiero następnie uchwyt vesta, następnie znów podkładkę z tym że metalową i na końcu śrubę i wtedy pasuje ta dłuższa gdyż gwint mam w tv ok. 2cm a śruba 3cm. P.S. dziwi mnie tylko to że ten tv wtedy trzyma się w punkcie podkładki a nie na całej długości listwy mocującej na pewno to dobre rozwiązanie czy nie ma to zbytniej różnicy????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez wątek przewinęło się wiele osób, które zwracały do sklepów swoje zakupione internetowo egzemplarze (z różnych powodów: bandingu, martwych pikseli, zażółceń, itp. itd.).

Czy któraś z nich mogłaby się podzielić informacją, z usług jakiej firmy kurierskiej korzystała? Pytam, bo chciałem dziś zamówić kuriera (a właściwie jednego nawet umówiłem, ale dostałem telefon że "są problemy") i trafiłem na ścianę. Jedna firma (DHL) żąda zaporowej ceny (~500zł) za transport, inna nie przyjmuje paczek cięższych niż 30kg (albo ja nie potrafię znaleźć odpowiedniego linka na ich stronie), jeszcze inna nie oferuje usług klientom indywidualnym (a tylko takim, które regularnie zamawiają stałą wartość przesyłek). Do tego w zasadzie każda robi problem z wymiarami paczki (ok. 160x95x20 - model 65 cali) - z tego co czytałem to niektóre wymagają nawet przytwierdzenia telewizora taśmami do palety, ostreczowania, itp. itd.

Jak tak to wszystko poczytałem to naszła mnie przez chwilę nawet myśl, czy nie skontaktować się z LG i nie spróbować wymienić TV/matrycę na gwarancji(z powodu pikseli, które powyżej pewnej ilości LG uznaje za wadę). Ale przy takim rozwiązaniu zamknąłbym sobie z kolei drogę do zwrotu TV gdyby nowa matryca miała banding/zażółcenia (które LG uważa już za naturalną cechę produktu). Eeech, tak źle i tak niedobrze ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze wysyłałem telewizory przez DPD i nigdy nie robili problemów. Z tym, że największy to był 55".

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jeszcze czy macie włączoną opcję ,,przesunięcie pikseli'' i czy ona wpływa negatywnie jakoś na jakość obrazu powiedzmy w filmach 4k hdr??? I co ile czyścicie matryce, trzeba za każdym razem przy wyłączeniu tv ustawiać ten proces?? Chodzi mi żeby nie powstały żadne wypalenia itp.

  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, piter20020 napisał:

Zawsze wysyłałem telewizory przez DPD i nigdy nie robili problemów. Z tym, że największy to był 55".

Dzięki za odpowiedź. Mógłbyś napisać, jak zamawiałeś kuriera?

Jak wchodzę na https://www.dpdpickup.pl/Wycen-i-nadaj-Online/nadaj-online/przesylka-krajowa, to największa dopuszczalna waga to 31,5kg. Strona LG podaje co prawda wagę brutto prawie 35kg (osobiście tego nie sprawdzałem), ale w wymiarach kartonu na ich stronie są nieznaczne błędy (np. szerokość opakowania to tylko 159cm a nie prawie 168cm, głębokość to równe 20 a nie 23), więc może i wagę wpisali "z zapasem". No nic... Najwyżej jutro do nich zadzwonię, bo ceny mają śmiesznie niskie (po wpisaniu wagi 31,5k w drugim oknie wyskakuje mi ok. 50zł - prawie za darmo).

Kurier DPD odbierał TV u Ciebie w domu/mieszkaniu, czy musiałeś go dostarczyć do tego ich punktu "pickup"? Pytam, bo u mnie w mieście wszystkie te miejsca to jakieś punkty Xero, księgarnie i kioski - gdzie raczej nie byłoby miejsca na zostawienie tak ogromnego kartonu... No i jak zabezpieczałeś paczkę? Wystarczyło zwykłe, oryginalne opakowanie producenta zabezpieczone folią (żeby się nie zsunęło i samo "otworzyło"), czy musiałeś mocować TV do palety?

I ostatnie pytanie... Ten prosty konfigurator nie daje możliwości ubezpieczenia przesyłki. Jak to wyglądało u Ciebie?

6 minut temu, fio2 napisał:

Wiem, że DPD na pewno wozi 65 calowe TV.

Dzięki za odpowiedź. Mógłbyś napisać coś więcej? Tzn. jak trzeba zapakować TV, jak wygląda ubezpieczenie, jak wygląda sprawa z wagą, itp. itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przez wątek przewinęło się wiele osób, które zwracały do sklepów swoje zakupione internetowo egzemplarze (z różnych powodów: bandingu, martwych pikseli, zażółceń, itp. itd.).
Czy któraś z nich mogłaby się podzielić informacją, z usług jakiej firmy kurierskiej korzystała? Pytam, bo chciałem dziś zamówić kuriera (a właściwie jednego nawet umówiłem, ale dostałem telefon że "są problemy") i trafiłem na ścianę. Jedna firma (DHL) żąda zaporowej ceny (~500zł) za transport, inna nie przyjmuje paczek cięższych niż 30kg (albo ja nie potrafię znaleźć odpowiedniego linka na ich stronie), jeszcze inna nie oferuje usług klientom indywidualnym (a tylko takim, które regularnie zamawiają stałą wartość przesyłek). Do tego w zasadzie każda robi problem z wymiarami paczki (ok. 160x95x20 - model 65 cali) - z tego co czytałem to niektóre wymagają nawet przytwierdzenia telewizora taśmami do palety, ostreczowania, itp. itd.
Jak tak to wszystko poczytałem to naszła mnie przez chwilę nawet myśl, czy nie skontaktować się z LG i nie spróbować wymienić TV/matrycę na gwarancji(z powodu pikseli, które powyżej pewnej ilości LG uznaje za wadę). Ale przy takim rozwiązaniu zamknąłbym sobie z kolei drogę do zwrotu TV gdyby nowa matryca miała banding/zażółcenia (które LG uważa już za naturalną cechę produktu). Eeech, tak źle i tak niedobrze ;/
Aktualnie firmy kurierskie mają duże problemy, chyba kadrowe, dlatego są wybredne jeśli chodzi o paczki - gardzą tymi dużymi od "niedzielnych" klientów, realizują w pierwszej kolejności przesyłki od klientów, z którymi mają umowy... Spróbuj nadać przez sendit.pl, ale nie gwarantuję, że się uda... Powodzenia!

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy udało się komuś z was wypuścić z TV do amplitunera dźwięk 7.1 ?

Gdy mam podłączoną konsolę do amplitunera, sygnał idzie 7.1 z automatu no ale niestety nie mam HDR bo już  ampli leciwy ale ma HDMI 1.4

TV mam połączony do ampil HDMI2/ARC + Optyk  

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

! Uwaga na burze !

Może trochę postraszę, ale mnie się przydarzyło więc może dobrze wiedzieć, że takie przypadki w przyrodzie mogą wystąpić. 

LG B7 i inne sprzęty mam podłączone do UPSa. Wieczorem była burza, na szczęście byłem w domu to wszystko powyłączałem, odłączyłem fizycznie kabel od gniazdka w ścianie i poszedłem spać. Burza nie była jakaś masakrycznie ciężka, tylko raz pierdziolnęło gdzieś bliżej. To wystarczyło. Następnego dnia zauważyłem, że coś jest nie tak. Inwentaryzacja szkód:

  • szlag trafił jeden z portów HDMI w telewizorze
  • szlag trafił port HDMI w urządzeniu które było podłączone do tego portu telewizora (na szczęście był to chiński, tani ekstraktor audio który wyciągał mi dźwięk 5.1 z Nintendo Switch które to wysyła po HDMI dość egzotyczne LPCM 5.1)
  • szlag trafił funkcjonalność HDMI-CEC w PS4 PRO. Tu sprawa jest mega dziwna, bo nie miałem tego włączonego w konsoli, ze względu na to że źle działało i mnie wkurzało. Teraz po włączeniu w opcjach nie działa wcale, ale co gorsza nawet jak jest w konsoli wyłączone ale konsola jest podłączona do TV kablem HDMI, to w telewizorze na ŻADNYM innym porcie HDMI nie działa HDMI-CEC. Odłączenie PS4 PRO od TV natychmiast rozwiązuje problem z HDMI CEC w pozostałych urządzeniach.
  • szlag trafił jeden z portów LAN w routerze, który był połączony z gigabitowym switchem do którego był wpięty TV.

Podkreślam że to wszystko się stało bez zasilania sieciowego. Wszystkie sprzęty były odłączone od prądu w czasie burzy. Uważałem na lekcjach fizyki w szkole podstawowej i jestem świadomy tego, że w czasie uderzenia pioruna w kablach indukuje się prąd, ale nie sądziłem, że na tak krótkich kablach może powstać napięcie które uszkodzi porty HDMI. W swojej instalacji nie mam żadnego kabla HDMI dłuższego niż 3 m. Najdłuższym kablem jest skrętka która idzie do rutera i ma około 7m. 

Zgłosiłem awarię telewizora. Tutaj duży plus dla serwisu LG. W ciągu tygodnia wymieniono mi płytę główną, bez żadnych pytań i problemów. PS4 będę reklamował, bo wkurza mnie że psuje mi HDMI CEC w telewizorze, a korzystałem z tego w innych urządzeniach. Router już po gwarancji, ale przeżyję że jeden port nie działa, bo i tak miałem kupić dodatkowego switcha.

Wiem że to sprawa losowa i pewnie jeden przypadek na milion, ale teraz przed burzą chyba będę rozłączał również HDMI. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, fuze napisał:

Dzięki za odpowiedź. Mógłbyś napisać coś więcej? Tzn. jak trzeba zapakować TV, jak wygląda ubezpieczenie, jak wygląda sprawa z wagą, itp. itd.

Ja zamówiłem 55 i przywiózł DPD. Kolega zamówił 65 i też przyjechał DPD. To był zakup i odbiór paczek (nie ja wysyłałem i nie ja zamawiałem kuriera). TV były zapakowane w oryginalne opakowania bez dodatkowych zabezpieczeń (nawet bez dodatkowej folii).

Moja wypowiedź była związana faktem, że 65 cali przyjechało DPD. Nie wiem, czy pomogłem.

12 godzin temu, JohnnyCash napisał:

Aktualnie firmy kurierskie mają duże problemy, chyba kadrowe, dlatego są wybredne jeśli chodzi o paczki - gardzą tymi dużymi od "niedzielnych" klientów, realizują w pierwszej kolejności przesyłki od klientów, z którymi mają umowy... Spróbuj nadać przez sendit.pl, ale nie gwarantuję, że się uda... Powodzenia!

Zgadzam się absolutnie - to cenna  uwaga. Jeżeli chcesz zamówić kuriera - tylko przez pośrednika (brokera kurierskiego). Płacisz jeszcze przed wysyłką i kurier musi do Ciebie podjechać, bo zlecenie dostaje od dużego klienta (pośrednika). Jeżeli osobiście kontaktujesz się z firmą kurierską to zrobią wszystko, aby nie odbierać. Ja korzystałem tylko z www.kurier-broker.eu. Kiedyś nie było problemów, ale od lat nie korzystałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
! Uwaga na burze !

Może trochę postraszę, ale mnie się przydarzyło więc może dobrze wiedzieć, że takie przypadki w przyrodzie mogą wystąpić. 

LG B7 i inne sprzęty mam podłączone do UPSa. Wieczorem była burza, na szczęście byłem w domu to wszystko powyłączałem, odłączyłem fizycznie kabel od gniazdka w ścianie i poszedłem spać. Burza nie była jakaś masakrycznie ciężka, tylko raz pierdziolnęło gdzieś bliżej. To wystarczyło. Następnego dnia zauważyłem, że coś jest nie tak. Inwentaryzacja szkód:

  • szlag trafił jeden z portów HDMI w telewizorze
  • szlag trafił port HDMI w urządzeniu które było podłączone do tego portu telewizora (na szczęście był to chiński, tani ekstraktor audio który wyciągał mi dźwięk 5.1 z Nintendo Switch które to wysyła po HDMI dość egzotyczne LPCM 5.1)
  • szlag trafił funkcjonalność HDMI-CEC w PS4 PRO. Tu sprawa jest mega dziwna, bo nie miałem tego włączonego w konsoli, ze względu na to że źle działało i mnie wkurzało. Teraz po włączeniu w opcjach nie działa wcale, ale co gorsza nawet jak jest w konsoli wyłączone ale konsola jest podłączona do TV kablem HDMI, to w telewizorze na ŻADNYM innym porcie HDMI nie działa HDMI-CEC. Odłączenie PS4 PRO od TV natychmiast rozwiązuje problem z HDMI CEC w pozostałych urządzeniach.
  • szlag trafił jeden z portów LAN w routerze, który był połączony z gigabitowym switchem do którego był wpięty TV.
Podkreślam że to wszystko się stało bez zasilania sieciowego. Wszystkie sprzęty były odłączone od prądu w czasie burzy. Uważałem na lekcjach fizyki w szkole podstawowej i jestem świadomy tego, że w czasie uderzenia pioruna w kablach indukuje się prąd, ale nie sądziłem, że na tak krótkich kablach może powstać napięcie które uszkodzi porty HDMI. W swojej instalacji nie mam żadnego kabla HDMI dłuższego niż 3 m. Najdłuższym kablem jest skrętka która idzie do rutera i ma około 7m. 

Zgłosiłem awarię telewizora. Tutaj duży plus dla serwisu LG. W ciągu tygodnia wymieniono mi płytę główną, bez żadnych pytań i problemów. PS4 będę reklamował, bo wkurza mnie że psuje mi HDMI CEC w telewizorze, a korzystałem z tego w innych urządzeniach. Router już po gwarancji, ale przeżyję że jeden port nie działa, bo i tak miałem kupić dodatkowego switcha.

Wiem że to sprawa losowa i pewnie jeden przypadek na milion, ale teraz przed burzą chyba będę rozłączał również HDMI. 

Odpisałeś od routera przewód internetowy?

 

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, JohnnyCash napisał:

Odpisałeś od routera przewód internetowy?

Nie ma takiej potrzeby. Do routera kabel WAN ma 50 cm i idzie do modemu do którego wchodzi światłowód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma takiej potrzeby. Do routera kabel WAN ma 50 cm i idzie do modemu do którego wchodzi światłowód.
Jak światło to luz... Wiesz, indukcja może powstać na kawałku skręconego przewodu, po prostu miałeś pecha a nie czarujmy się, że sprzęt teraz a ten sprzed lat ma taką samą tolerancję na wyładowania :(

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, JohnnyCash napisał:

Spróbuj nadać przez sendit.pl, ale nie gwarantuję, że się uda... Powodzenia!

Dostałem odpowiedź od sendit.pl:

"AGD oraz RTV można nadać jedynie na palecie euro. Nie ma możliwości nadania jako zwykłej paczki ze względu na wymiary."

Czy naprawdę nie ma tu nikogo, komu udało się bezproblemowo zwrócić telewizor 65 calowy?

Neonet nie chce przyjąć towaru w sklepie stacjonarnym, każą go odsyłać do Wrocławia. Kurierzy z kolei robią problemy z tak dużą i ciężką paczką (159x96x20cm,waga 30-35kg). Przecież nie wyślę go na palecie bo:

a) koszt urośnie do ponad 500zł (wysyłka + zakup palety)

b) nie mam możliwości zapakowania TV na paletę w taki sposób, by kurier mógł ją bezproblemowo odebrać. Opakowanie z TV stoi w mieszkaniu, przecież nie wyjdę z tym pod blok, nie przyczepię taśmami do palety, a następnie nie będę z tym wszystkim czekał kilku godzin na łaskawe zjawienie się kuriera (z którym nie ma możliwości umówienia się na konkretną godzinę, a telefon na 15 minut przez przyjazdem nie wystarczy na zniesienie telewizora i bezpieczne zapakowanie go pod blokiem).

c) nawet gdybym (mimo kosztu i uciążliwości) zdecydował się na paletę, to też nie wiedziałbym jak ją zamówić, bo ich wymiary to max 120x100cm, a TV ma 159cm długości, więc będzie wystawał (a nie może). Z kolei nie postawię go w pionie, bo raz że tak nie powinno się przewozić telewizorów, dwa że wtedy cały "zestaw" będzie za wysoki.

Próbowałem nawet kontaktu bezpośrednio z firmami kurierskimi, ale tu też pojawiły się problemy (co ciekawe żadna z nich sama z siebie nie wspomniała o wymogu stosowania palet, a ja nie znając się nie pytałem). I tak:

DPD nie obsługuje tak ciężkich (max 31kg) i drogich (max 5000 zł) przesyłek

UPS ma chore wymogi co do wymiarów (długość + obwód nie mogą przekroczyć chyba 3 metrów, u mnie to prawie 4)

Inne firmy (GLS czy Pocztexy) też przyjmują paczki do max 1,2-1,3m długości...

Jednym słowem masakra... Jak tak dalej pójdzie to albo zrobię sobie wycieczkę do Wrocławia i zwrócę TV osobiście (wydając na paliwo prawie 4 stówy), albo skontaktuję się z LG licząc, że wymienią matrycę z 4 martwymi pikselami i zażółconym lewym bokiem na gwarancji.

Trzeba było zamówić w Media Expercie (oni przynajmniej nie robią problemów ze zwrotem do sklepów stacjonarnych), to człowiek podpalił się na bon 800 zł w Neonecie (wtedy TV wychodził za 8100)  ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka razy już pisałem na forum, że zwrócenie TV nie jest tak proste jak to się przedstawia we wpisach. Śmieszy mnie właśnie takie gadanie w stylu "Zamów, zawsze możesz zwróćić", no fizycznie można, nawet i chyba 28 dni (14 dni na zwrot i 14 dni czas nadania od pisma o chęci zwrotu), ale weź załatw paletę i kuriera, który to odbierze. To już wyższa szkoła jazdy.

Edytowane przez Fjubens
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, Fjubens napisał:

Kilka razy już pisałem na forum, że zwrócenie TV nie jest tak proste jak to się przedstawia we wpisach.

Człowiek uczy się na błędach.

Przed swoim zakupem niestety nie trafiłem na żadnego Twojego posta, przeczytałem natomiast całą masę (przywołanych przez Ciebie właśnie teraz) wpisów typu: "Tylko zakupy przez internet, jak będzie coś nie tak to zamiast użerać się z serwisem będziesz mógł go bezproblemowo zwrócić i kupić nowy, wolny od wad". Czytałem nawet historie osób, które w poszukiwaniu egzemplarza idealnego potrafiły zwracać telewizory po kilka razy. Ciekawi mnie jak tego dokonały (prosiłbym, by się swoją wiedzą i doświadczeniem podzieliły), bo w moim przypadku niestety nie jest tak kolorowo.

Od wczoraj siedzę non stop w internecie, czytam regulaminy, wydzwaniam bez przerwy i póki co nie znalazłem ani jednej firmy kurierskiej, która byłaby w stanie bezproblemowo przyjechać po telewizor i odesłać go do sklepu za mniej niż 400 zł. Żądają albo 500+ (nie chodzi o rządowy program :) ), albo zapakowania telewizora na paletę i zabezpieczenia go z każdej strony taśmami, streczem, bąbelkami, albo dostarczenia pod wyznaczony punkt odbioru (który w moim mieście jest ciasnym kioskiem lub punktem xero) albo w ogóle odmawiają przyjęcia tak dużej i wartościowej paczki. Zastanawia mnie jak swoje TV odsyłają wszyscy ci testerzy, itp. itd... Każdy bawi się w palety i wystawianie idealnie zabezpieczonej przesyłki pod dom z dogodnym dojazdem dla TIRa? To już oryginalne opakowanie producenta nie wystarczy?

Początkowo obawiałem się tego, jak sklep będzie patrzył na porozrywane woreczki po pilocie, bateriach, podstawce. Teraz widzę, że największym problemem będzie fizyczny zwrot towaru.

Teoretycznie mógłbym spróbować kontaktu z LG (podobno martwe piksele powyżej pewnej wartości uwzględniają w ramach gwarancji, u mnie są minimum 4 a może znalazłbym ich więcej), ale co w sytuacji gdy nowa matryca będzie wolna od czarnych kropek, a zamiast tego pojawią się ogromne problemy z kolorami czy bandingiem (które LG uważa za coś normalnego). Wtedy zostanę z tak wadliwą sztuką, bo serwis LG się wypnie, a sklep odmówi przyjęcia zwrotu bo egzemplarz nie jest już nowy (było w nim "grzebane"). I tyle warta będzie ta możliwość ewentualnego odstąpienia od umowy i zwrotu, dla której zamówiłem sprzęt w internecie. To już chyba lepiej było kupić TV w sklepie stacjonarnym i dokładnie sprawdzić go przed odbiorem. Gdybym wtedy wyłapał piksele/banding/zażółcenia, to po prostu bym go nie odebrał i nic nikomu nie płacił, a nie bujał się teraz z wadliwą sztuką, której nikt nie chce ode mnie przyjąć. Ewentualnie trzeba szukać takich sklepów internetowych, które umożliwiają zwrot w sklepie stacjonarnym, a nie w jednym jedynym magazynie na całą Polskę (Euro AGD ma go przynajmniej ulokowanego w centrum kraju, Neonet na samym południu).

Cóż... Jak do jutra nie znajdzie się żaden pomocny wpis bardziej doświadczonego forumowicza, to chyba faktycznie zostanie osobista wycieczka do Wrocławia ;/ Sprzęt kupiłem tydzień temu, nacieszyłem się 3 dni i od soboty czeka w kartonie gotowy do wysyłki. A MŚ zbliżają się do najciekawszej fazy ;(

Edytowane przez fuze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na forum setki relacji o tym jak odesłali TV sprzedawcy. Bardzo dziwna sytuacja bo nikt wcześniej nie opisał problemów z wysyłką.

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...