Darulok 100 Napisano 24 Marca 2017 Marco Polo ogólnie przeciętny jak dla mnie. Zerknij na jakość drugiego sezonu narkos.. W fullhd dla mnie wygląda super, więc w 4k powinno być tylko lepiej. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 500 Napisano 26 Marca 2017 Porównałem do Amazon Prime. Netflix wypada dużo gorzej. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dickus 13 Napisano 27 Marca 2017 Ja też jestem rozczarowany jakością Netflixa. Najgorzej z tego co oglądałem wyglądało OA - dużo "ziarna". Najlepsze co widziałem to The Siege of Jadotville i APEX. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 27 Marca 2017 21 minut temu, dickus napisał: Ja też jestem rozczarowany jakością Netflixa. Najgorzej z tego co oglądałem wyglądało OA - dużo "ziarna". Najlepsze co widziałem to The Siege of Jadotville i APEX. Powiem Ci, że na LCD LED jest to samo, The OA mi znajomy polecał, ale wysiadłem na drugim odcinku przez właśnie ziarnistość. Zresztą to samo z Jessicą Jones. Nie da się tego oglądać. Może sobie widnieć jako 4K HDR, ale wolę po stokroć dobre FHD obejrzeć niż te wersje Jessice Jones i The OA z Netflixa. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dickus 13 Napisano 27 Marca 2017 Dobrze wiedzieć, myślałem że częściowo to wina nieskalibrowanego OLEDa OA jako serial fajny, męczyła słaba jakość, ale warto dać mu szanse. Ja od Netflixa odpoczywam - niekonsekwentna jakość, ciągłe usuwanie / dodawanie treści - część wraca, część nie, dodawane są jakieś indyjskie / tureckie badziewia, które mi zabierają czas podczas przeszukiwania. Spróbuję znowu pod koniec roku - a może wtedy Amazon będzie miał lepszą ofertę, albo Showmax będzie w lepszej jakości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 27 Marca 2017 (edytowane) 57 minut temu, dickus napisał: Dobrze wiedzieć, myślałem że częściowo to wina nieskalibrowanego OLEDa OA jako serial fajny, męczyła słaba jakość, ale warto dać mu szanse. Ja od Netflixa odpoczywam - niekonsekwentna jakość, ciągłe usuwanie / dodawanie treści - część wraca, część nie, dodawane są jakieś indyjskie / tureckie badziewia, które mi zabierają czas podczas przeszukiwania. Spróbuję znowu pod koniec roku - a może wtedy Amazon będzie miał lepszą ofertę, albo Showmax będzie w lepszej jakości. 6 kwietnia mi się kończy subskrypcja płatna i po tym czasie też będę odpoczywać, ale niedługo, bo..do 30 maja. Premiera w kwietniu 3. sezonu BCS i 5. sezonu HoC 30 maja właśnie. Na to z chęcią znowu przedłużę. Ale niestety z filmów nie mam co oglądać zbytnio na Netflixie przez to, że na długo przed tym jak do Polski dotarł już większość głośnych tytułów oglądałem. Natomiast dla osób, które zaczynają przygodę filmową, to jest tam w czym wybierać. Szkoda jednak, że mało jest aktualizowane i nie opłaca się w żaden sposób stale subskrypcję opłacać, a jedynie wracać co np. 3 miesiące na miesiąc. Edytowane 27 Marca 2017 przez Fjubens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 3 Czerwca 2017 Lecicie tego Netflixa po WIFI czy macie wpięte tv w router po kablu? Bo jak przy "takich" lączach macie problem z "stałością" jakości obrazu to polecam zainwestować w router.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 500 Napisano 3 Czerwca 2017 Czy dobrze czytam w niecie, ze w Polsce nie ma dostępnego 5-ego sezonu HoC ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 3 Czerwca 2017 1 minutę temu, pmcomp napisał: Czy dobrze czytam w niecie, ze w Polsce nie ma dostępnego 5-ego sezonu HoC ??? Jest normalnie, oglądam, na dziewiątym odcinku już jestem piątego sezonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 500 Napisano 3 Czerwca 2017 OK. Bo gdzieś wyczytałem, że brak. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxkorzen 48 Napisano 3 Czerwca 2017 10 godzin temu, Fjubens napisał: Jest normalnie, oglądam, na dziewiątym odcinku już jestem piątego sezonu. Lektor czy napisy? Ktoś juz używał trybu offline? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 3 Czerwca 2017 (edytowane) 5 minut temu, maxkorzen napisał: Lektor czy napisy? Ktoś juz używał trybu offline? W oryginale, bez napisów oglądam, ale coś chcesz wiedzieć co do lektora/napisów konkretnie w HoC? Nie ma problemu żebym sprawdził. Edit: Chociaż w sumie dopiero teraz się zorientowałem, że to temat odnośnie Netflixa ale na OLEDzie E6V, także moje trzy grosze odnośnie innych kwestii mało tu warte mogą być, bo inny telewizor użytkuję. :< Edytowane 3 Czerwca 2017 przez Fjubens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
christoff.w 33 Napisano 3 Czerwca 2017 A już miałem zapisać sie do Netflixa na ten darmowy miesiąc z moim nie hdrowym tivikiem, panaskiem cx700 Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka "Lepiej o content" to ja mam z ... BD. Seriale oglądam rzadko albo wcale. Tutaj WYMAGAM JAKOSCI !!! Ma być jakość, a nie jakoś. Jak na razie potwierdzają się wszystkie moje oceny dotyczące sensu kupowania sprzętu do 4K UHD. Jedynym nośnikiem pozostaje na razie BD UHD gdzie też trzeba uważać co sie kupuje.Sprzęt jest ok, gorzej z broadcastingiem chyba?Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 971 Napisano 3 Czerwca 2017 Są i napisy i język polski, jako ścieżka dźwiękowa.Tryb offline, działa świetnie na urządzeniach przenośnych, nie wiem jak na playerze z Androidem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2015 44 Napisano 3 Czerwca 2017 Napiszę ciekawostkę: Mam od lat PLUS LTE No Limit. Na wsi. Odludzie na Mazowszu. 50 Mbps śmigało mi od lat bez problemu. BTS po optowodzie w odległości 800 m od odbiorcy. Zupełnie bez przeszkód terenowych. Czekałem na HoC 5-ty sezon cały rok. 30 maja dostałem z NETFLIX dostawę strumienia w 4k. Nad ranem 31 maja po 10 h oglądania 4K dostałem w PLUS LTE FUP-a. Co innego ssanie BD ISO a co innego strumieniowanie VOD w 4K ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 500 Napisano 3 Czerwca 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Fjubens napisał: W oryginale, bez napisów oglądam, ale coś chcesz wiedzieć co do lektora/napisów konkretnie w HoC? Nie ma problemu żebym sprawdził. Edit: Chociaż w sumie dopiero teraz się zorientowałem, że to temat odnośnie Netflixa ale na OLEDzie E6V, także moje trzy grosze odnośnie innych kwestii mało tu warte mogą być, bo inny telewizor użytkuję. :< Zaraz, zaraz ... czy dobrze rozumiem że HoC jest bez polskich napisów ??? raf7705 ... jak jest rzeczywiście ??? Edytowane 3 Czerwca 2017 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2015 44 Napisano 3 Czerwca 2017 (edytowane) Na kilku forach dziś nasz PMComp rozrabia. Szkoda bo to nasz 4k polski taki góru. Tylko się dziś napił ... I to w Jego dzień dziecka. NETFLIX dał 5-ty sezon HOUSE of CARD w dniu 30-go maja w pełnych opcjach. PMCOMP nie ma relacji z internetem w opcji LTE No Limit. Edytowane 3 Czerwca 2017 przez 2015 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 4 Czerwca 2017 (edytowane) 57 minut temu, pmcomp napisał: Zaraz, zaraz ... czy dobrze rozumiem że HoC jest bez polskich napisów ??? raf7705 ... jak jest rzeczywiście ??? Spokojnie, są dostępne i lektor i napisy. Po prostu w oryginale oglądam niezależnie od tytułu bez napisów. Dlatego dodałem, że ewentualne kwestie dot. lektora/napisów mogę sprawdzić, bo tak to się nie orientuję na ile dobrze to wypada. A nie było tam ze strony 'maxkorzen' żadnego konkretnego pytania, jedynie "lektor czy napisy", więc nie wiedziałem o co konkretnie chodzi i zaoferowałem, że mogę sprawdzić jak poda w czym rzecz. Edytowane 4 Czerwca 2017 przez Fjubens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 971 Napisano 4 Czerwca 2017 Zaraz, zaraz ... czy dobrze rozumiem że HoC jest bez polskich napisów ??? raf7705 ... jak jest rzeczywiście ???Jest i lektor i napisy, do wyboru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 500 Napisano 4 Czerwca 2017 9 godzin temu, 2015 napisał: PMCOMP nie ma relacji z internetem w opcji LTE No Limit. Możesz przetlumaczyc na język polski? A pisanie po pijaku to Twoja Januszku specjalność . 37 minut temu, raf7705 napisał: Jest i lektor i napisy, do wyboru. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxkorzen 48 Napisano 4 Czerwca 2017 Dziękuje za informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 500 Napisano 18 Lipca 2017 (edytowane) Odpaliłem wczoraj Netflix aby wreszcie obejrzeć 5-y sezon House of Cards. I przeżyłem szok. A nawet dwa. Pierwszy to ... brak HDR. Ani HDR10, ani DV. Sztandarowy serial Netflixa bez HDR? Gratuluję. Drugi to ... jakośc obrazu. Jak to jest 4K to ja jestem chiński król. Max. HD i to wcale nie najwyższych lotów. Proponuje porównać do wydan poprzednich sezonów na BD. Żenada. Obejrzę ten sezon a potem pa, pa. Za 52 zł/msc za jakość HD to przesada. A potem się ludziska dziwią, że inne ludziska oglądają materiał piracki w sieci. Niech sobie mnie odejmą od tych 100-u milionów klientów na całym świecie. Będzie jednego mniej.. Edytowane 18 Lipca 2017 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
binary 742 Napisano 18 Lipca 2017 Trabie o tym od 2 lat. Jakosc Netfliksa jest z roku na rok gorsza. Po pierwsze materialu zrodlowego, po drugie realnych transerow, co akurat moze nie byc zalezne od uslugodawcy (a od ISP) ale wplywa na jakosc ogladanej audycji.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 790 Napisano 18 Lipca 2017 Ja ostatnio specjalnie wyszukałem stary pilot LG, bo na nowym brakuje przycisku info. I bardzo się zdziwiłem. Netflix pokazał następujące dane: 7.63 mbps 2160p. Ja generalnie mam słabe łącze, ale bitrate spokojnie mógłby być nawet u mnie wyższy. 4k z bitratem 7.63 mbps to trochę żenada. Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 500 Napisano 18 Lipca 2017 (edytowane) Wniosek: do UHD pozostają płyty BD-UHD. Amazon ma lepsza jakośc od Netflixa ale doopy też nie urywa. Edytowane 18 Lipca 2017 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach