pmcomp 1 489 Napisano 16 Listopada 2016 Już nie raz o tym pisalem. Poczytajcie: http://next.gazeta.pl/next/7,151003,20980230,ten-proceder-nabiera-na-sile-nachalnie-sprzedaja-ubezpieczenia.html#Czolka3Img Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yerzo 14 Napisano 16 Listopada 2016 Jak kupowałem ekspres do kawy, to właśnie wciskali mi na siłę rozszerzoną gwarancję. Zapytałem kolegi, który pracuje w branży RTV o co chodzi. Potwierdził dokładnie to co jest opisane w artykule. Wysoka prowizja dla sklepu i część dla sprzedawcy. Marne resztki, które pozostają ubezpieczycielowi nie wystarczają na pokrycie szkody i najczęściej są odrzucane jako niezasadne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 055 Napisano 16 Listopada 2016 Faktycznie problem nienowy. Jeśli ktoś potrzebuje takiego typu ubezpieczenia, to może je nabyć także zupełnie oddzielnie, np. u zaprzyjaźnionego agenta/brokera. Pytanie: czy to coś zmieni? Tzn czy wypłacą odszkodowanie? Może ktoś z forumowiczów podpowie, czy są na naszym rynku "rozsądne" polisy typu "przedłużona gwarancja"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 682 Napisano 16 Listopada 2016 31 minut temu, Barnaba napisał: Może ktoś z forumowiczów podpowie, czy są na naszym rynku "rozsądne" polisy typu "przedłużona gwarancja"? Tak są i działają znakomicie tak długo jak z nich nie skorzystasz A tak zupełnie serio ta zawsze przed decyzja trzeba zwyczajnie przeczytać warunki polisy aby wiedzieć czy nam pasuje i ma dobry zakres czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marsellus_w 62 Napisano 16 Listopada 2016 (edytowane) Dokładnie.To tak jak z instrukcją obsługi danego sprzętu-85% z Was jej nie czyta. Tu jest podobnie.Ludzie słuchają sprzedawcy jak świnia grzmotów i OWU nie czytają stąd późniejsze problemy z realizacją warunków takiego dodatkowego ubezpieczenia. ( pamiętajcie sprzedawcy mają prowizję od sprzedanego ubezpieczenia i co niektórzy będą to robić na siłę i opowiadać bzdury niezgodne z OWU np.,że możesz [beeep]nąć sprzętem o podłogę i dostać nowy lub kasę ) Ja korzystam z takich gwarancji (teraz to ubezpieczenia,UOKiK zakazał stosowania zwrotu "rozszerzona gwarancja" ) od kilku lat i nigdy nie odmówiono mi realizacji takiej polisy. Mojego ultrabooka np.naprawiłem w czwartym roku użytkowania 2 krotnie a za 3cim razem dostałem 100% wartości zapłaconej za niego kwoty . Można mieć nowy sprzęt co 3 lata w cenie opłaconego ubezpieczenia ale trzeba umiejętnie korzystać z zapisów w OWU. Faktem jest - o czym piszą dzisiaj media,że prowizje dla sklepów które to sprzedają są kosmiczne... Edytowane 16 Listopada 2016 przez marsellus_w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach