Floras 1 Napisano 26 Kwietnia 2017 Jasne, że tak. Uprawnienie konsumenta do roszczeń z tytułu rękojmi wobec sprzedawcy wynika z ustawy i każdy sklep działający na terenie RP ma bezwzględny obowiązek respektować jej uregulowania prawne.Powiem Tobie że chyba tak zrobię, szkoda trochę czasu ale tv mało nie kosztował więc czemu nie. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 26 Kwietnia 2017 Dokładnie, TV nie kosztował 1500 zł, tylko znacznie więcej, więc nie ma się co cackać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 26 Kwietnia 2017 Czego potrzebuje? Rachunek i?Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Davidoff01 2 Napisano 26 Kwietnia 2017 Ja również kupowałem TV w EuroAgd i u mnie na matrycy wyszyły jakieś plamy. Pojechałem do Euro powiedziałem jaka jest sytuacja i na drugi dzień miałem nowy TV z magazynu centralnego. Oczywiście uszkodzony TV musiałem we własnym zakresie przywieźć do sklepu, ale kierownik zachował się bardzo w porządku, nie robił żadnych problemów. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 26 Kwietnia 2017 3 godziny temu, Floras napisał: Czego potrzebuje? Rachunek i? Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Możesz spróbować po "dobroci" jak kolega Davidoff01. W przypadku odmowy musisz złożyć reklamację w formie pisemnej. Dowód zakupu będzie oczywiście niezbędny oraz TV zapakowany w oryginalne pudełko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grecky 1 Napisano 28 Kwietnia 2017 Dzień dobry wszystkim Moja przygoda z KS7000 wygląda tak, że z jakości obrazu jestem absolutnie zachwycony. Niestety, obudowa i bad pixele dały o sobie znać. Początkowo miała zostać na miejscu przeprowadzona wymiana matrycy i obudowy. Oczekiwanie na części zamienne miało trwać 5 dni roboczych. Minęły jednak ponad 2 tygodnie i dostałem telefon i tu się zaczynają moje wątpliwości. Moim TV ma się zająć firma zwana PROSERWIS GDAŃSK. Dzisiaj zadzwonił Pan, że przyjedzie po telewizor. Niestety, jestem uziemiony w pracy, więc postanowiłem umówić się na inny termin. W sumie nawet to i lepiej. Panowie z serwisu chcą mój telewizor zabrać. W zamian mam otrzymać kwit, który upoważni mnie niby do odbioru innego TV w miejscu zakupu. Z tego co wiem, to mój model, czyli 55' KS7000 jest już w zasadzie niedostępny, a z ekspozycji na pewno nie wezmę. Co w tej sytuacji? Mogą mi zwrócić gotówkę? Z tym, że ja go brałem w promocji i wyszedł mnie 4500 zł. W tej kwocie nie dostanę nic zbliżonego parametrami, a dopłacać 3 tysiące do XE90 średnio mi się widzi.... Jak to najlepiej rozwiązać? Pan z serwisu średnio pomocny, bo na pytanie, co w sytuacji, gdy nie będą mogli mi zaoferować mojego Samsunga odpowiedział "to już Pan musi się na miejscu dogadać". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 28 Kwietnia 2017 Dzień dobry wszystkim Moja przygoda z KS7000 wygląda tak, że z jakości obrazu jestem absolutnie zachwycony. Niestety, obudowa i bad pixele dały o sobie znać. Początkowo miała zostać na miejscu przeprowadzona wymiana matrycy i obudowy. Oczekiwanie na części zamienne miało trwać 5 dni roboczych. Minęły jednak ponad 2 tygodnie i dostałem telefon i tu się zaczynają moje wątpliwości. Moim TV ma się zająć firma zwana PROSERWIS GDAŃSK. Dzisiaj zadzwonił Pan, że przyjedzie po telewizor. Niestety, jestem uziemiony w pracy, więc postanowiłem umówić się na inny termin. W sumie nawet to i lepiej. Panowie z serwisu chcą mój telewizor zabrać. W zamian mam otrzymać kwit, który upoważni mnie niby do odbioru innego TV w miejscu zakupu. Z tego co wiem, to mój model, czyli 55' KS7000 jest już w zasadzie niedostępny, a z ekspozycji na pewno nie wezmę. Co w tej sytuacji? Mogą mi zwrócić gotówkę? Z tym, że ja go brałem w promocji i wyszedł mnie 4500 zł. W tej kwocie nie dostanę nic zbliżonego parametrami, a dopłacać 3 tysiące do XE90 średnio mi się widzi.... Jak to najlepiej rozwiązać? Pan z serwisu średnio pomocny, bo na pytanie, co w sytuacji, gdy nie będą mogli mi zaoferować mojego Samsunga odpowiedział "to już Pan musi się na miejscu dogadać". Kiedy kupowałeś tv?Komu i w jaki sposób zglaszałeś reklamację? Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grecky 1 Napisano 28 Kwietnia 2017 Telewizor kupowałem w Media Markt na początku stycznia. Problemy zgłosiłem przez oficjalna stronę Samsunga, a dalej kontaktowałem się już bezpośrednio z ich serwisem w Gdańsku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 28 Kwietnia 2017 Telewizor kupowałem w Media Markt na początku stycznia. Problemy zgłosiłem przez oficjalna stronę Samsunga, a dalej kontaktowałem się już bezpośrednio z ich serwisem w Gdańsku. Musisz przekazać tv w oryginalnym kartonie? Podobno karton nie jest wymagany ale słyszałem różne opinie. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DexMorgan 0 Napisano 28 Kwietnia 2017 Witam wszystkich. A ja mam takie krótkie pytanko, czy można wyłączyć ten świecący napis SAMSUNG na środku dolnej obudowy TV? Wieczorem jest to strasznie wkurzające jak tak mocno świeci :/ Pozdrowionka i z góry dzięki za info. Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ferdyzorr 2 Napisano 28 Kwietnia 2017 Można. Jest gdzieś w menu. Nie pamiętam w tej chwili jak się dokładnie nazywa opcja. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, DexMorgan napisał: Witam wszystkich. A ja mam takie krótkie pytanko, czy można wyłączyć ten świecący napis SAMSUNG na środku dolnej obudowy TV? Wieczorem jest to strasznie wkurzające jak tak mocno świeci :/ Pozdrowionka i z góry dzięki za info. Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Na pilocie przycisk Home -> Settings -> Zjeżdżamy na dół aż do 'System' -> w 'System' na samym dole 'Expert Settings' -> Light Effect -> Można zmienić całkiem na 'Off'. Też tego efektu nie lubię i od drugiego dnia zakupu mam 'Off' niezmiennie. Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez Fjubens 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DexMorgan 0 Napisano 28 Kwietnia 2017 Na pilocie przycisk Home -> Settings -> Zjeżdżamy na dół aż do 'System' -> w 'System' na samym dole 'Expert Settings' -> Light Effect -> Można zmienić całkiem na 'Off'. Też tego efektu nie lubię i od drugiego dnia zakupu mam 'Off' niezmiennie. Wielkie dzięki! Od razu wyłączę jak tylko będę w domku Pozdrowionka Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FoX 0 Napisano 28 Kwietnia 2017 Witam, 27 kwietnia pojawil sie nowy firmware wersja 1169.2. Ktos wie co zostalo dodane/zmienione ? Do firmwaru nie ma dolaczego changelogu a po upgradzie nie pokazuje nic nowego. Link: http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=UNI_PL&CttFileID=6705148&CDCttType=FM&ModelType=N&ModelName=UE55KS7000S&VPath=FM/201704/20170427151026522/T-JZMDEUC_1169.2.exe Pozdrawiam, FoX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wit3k 0 Napisano 6 Maja 2017 (edytowane) U mnie nic nie zauważyłem. Powiedzcie mi, czy to jest normalna sytuacja z "degradacją" odcieni na obrazie tv. Najbardziej widać to wieczorami, ale na fotce zrobionej przed chwilą też widać. Chodzi mi o te przejścia od jasnej poświaty. Strasznie jest to irytujące. Edit. Żródłem dla tego obrazu jest bd 4k hdr dedpool Edytowane 6 Maja 2017 przez wit3k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hipke 1 Napisano 6 Maja 2017 Jaka jest różnica między KS7000 a KS7000s? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 6 Maja 2017 1 godzinę temu, Hipke napisał: Jaka jest różnica między KS7000 a KS7000s? Żadna. KS7000 KS7000s KS7000U KS7002 to wszystko jedno i to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 6 Maja 2017 A nie ma czasami różnicy w matrycy? 8vs10bit? Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hennepin 41 Napisano 7 Maja 2017 Nie ma żadnej różnicy, to tylko nazwy w poszczególnych krajach a nawet sieciach handlowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hipke 1 Napisano 7 Maja 2017 Dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WindyIndy 0 Napisano 7 Maja 2017 W kilku sklepach między innymi w media markt jast SAMSUNG UE55MU7002 wygląda jak KS7000, nóżki trochę inne z tyłu. Czy to nadal ten sam TV czy symbol MU sugeruje tegoroczny model? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gmeru 2 224 Napisano 7 Maja 2017 To model 2017. Trudno powiedzieć jaki jest względem KS7000. Będziemy testować ale za jakiś czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hennepin 41 Napisano 7 Maja 2017 Według Rtings MU8000 (u nas MU7000) nie jest następcą KS tylko KU, jakościowo coś pomiędzy. Nie ma kwantowych kropek, ma niższą paletę kolorów i o połowę niższą jasność. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 7 Maja 2017 28 minut temu, hennepin napisał: Według Rtings MU8000 (u nas MU7000) nie jest następcą KS tylko KU, jakościowo coś pomiędzy. Nie ma kwantowych kropek, ma niższą paletę kolorów i o połowę niższą jasność. Widziałem test na rtings, ale zajrzałem ponownie i co mnie strasznie zaskoczyło, to informacja na rtings, że 49" nie jest 120Hz. Trochę dziwne biorąc pod uwagę, że KSy 49" były normalnymi TV 120Hz bez żadnych ograniczeń nałożonych też na Samsungowej lub AU Optronics matrycy VA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hennepin 41 Napisano 7 Maja 2017 No właśnie tylko jak się okazuje MU nie jest następcą KS a KU właśnie, podobny design ale na tym koniec, technicznie to trochę poprawione KU. Następcą KS są QLED-y. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach