Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jasne, że tak. Uprawnienie konsumenta do roszczeń z tytułu rękojmi wobec sprzedawcy wynika z ustawy i każdy sklep działający na terenie RP ma bezwzględny obowiązek respektować jej uregulowania prawne.

Powiem Tobie że chyba tak zrobię, szkoda trochę czasu ale tv mało nie kosztował więc czemu nie.

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również kupowałem TV w EuroAgd i u mnie na matrycy wyszyły jakieś plamy. Pojechałem do Euro powiedziałem jaka jest sytuacja i na drugi dzień miałem nowy TV z magazynu centralnego. Oczywiście uszkodzony TV musiałem we własnym zakresie przywieźć do sklepu, ale kierownik zachował się bardzo w porządku, nie robił żadnych problemów.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Floras napisał:

Czego potrzebuje? Rachunek i?

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
 

Możesz spróbować po "dobroci" jak kolega Davidoff01. W przypadku odmowy musisz złożyć reklamację w formie pisemnej. Dowód zakupu będzie oczywiście niezbędny oraz TV zapakowany w oryginalne pudełko. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry wszystkim 

Moja przygoda z KS7000 wygląda tak, że z jakości obrazu jestem absolutnie zachwycony. Niestety, obudowa i bad pixele dały o sobie znać. Początkowo miała zostać na miejscu przeprowadzona wymiana matrycy i obudowy. Oczekiwanie na części zamienne miało trwać 5 dni roboczych. Minęły jednak ponad 2 tygodnie i dostałem telefon i tu się zaczynają moje wątpliwości. 

Moim TV ma się zająć firma zwana PROSERWIS GDAŃSK. Dzisiaj zadzwonił Pan, że przyjedzie po telewizor. Niestety, jestem uziemiony w pracy, więc postanowiłem umówić się na inny termin. W sumie nawet to i lepiej. 

Panowie z serwisu chcą mój telewizor zabrać. W zamian mam otrzymać kwit, który upoważni mnie niby do odbioru innego TV w miejscu zakupu. Z tego co wiem, to mój model, czyli 55' KS7000 jest już w zasadzie niedostępny, a z ekspozycji na pewno nie wezmę. Co w tej sytuacji? Mogą mi zwrócić gotówkę? Z tym, że ja go brałem w promocji i wyszedł mnie 4500 zł. W tej kwocie nie dostanę nic zbliżonego parametrami, a dopłacać 3 tysiące do XE90 średnio mi się widzi.... Jak to najlepiej rozwiązać? 

Pan z serwisu średnio pomocny, bo na pytanie, co w sytuacji, gdy nie będą mogli mi zaoferować mojego Samsunga odpowiedział "to już Pan musi się na miejscu dogadać". 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzień dobry wszystkim 
Moja przygoda z KS7000 wygląda tak, że z jakości obrazu jestem absolutnie zachwycony. Niestety, obudowa i bad pixele dały o sobie znać. Początkowo miała zostać na miejscu przeprowadzona wymiana matrycy i obudowy. Oczekiwanie na części zamienne miało trwać 5 dni roboczych. Minęły jednak ponad 2 tygodnie i dostałem telefon i tu się zaczynają moje wątpliwości. 
Moim TV ma się zająć firma zwana PROSERWIS GDAŃSK. Dzisiaj zadzwonił Pan, że przyjedzie po telewizor. Niestety, jestem uziemiony w pracy, więc postanowiłem umówić się na inny termin. W sumie nawet to i lepiej. 

Panowie z serwisu chcą mój telewizor zabrać. W zamian mam otrzymać kwit, który upoważni mnie niby do odbioru innego TV w miejscu zakupu. Z tego co wiem, to mój model, czyli 55' KS7000 jest już w zasadzie niedostępny, a z ekspozycji na pewno nie wezmę. Co w tej sytuacji? Mogą mi zwrócić gotówkę? Z tym, że ja go brałem w promocji i wyszedł mnie 4500 zł. W tej kwocie nie dostanę nic zbliżonego parametrami, a dopłacać 3 tysiące do XE90 średnio mi się widzi.... Jak to najlepiej rozwiązać? 

Pan z serwisu średnio pomocny, bo na pytanie, co w sytuacji, gdy nie będą mogli mi zaoferować mojego Samsunga odpowiedział "to już Pan musi się na miejscu dogadać". 


Kiedy kupowałeś tv?Komu i w jaki sposób zglaszałeś reklamację?

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Telewizor kupowałem w Media Markt na początku stycznia. Problemy zgłosiłem przez oficjalna stronę Samsunga, a dalej kontaktowałem się już bezpośrednio z ich serwisem w Gdańsku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Telewizor kupowałem w Media Markt na początku stycznia. Problemy zgłosiłem przez oficjalna stronę Samsunga, a dalej kontaktowałem się już bezpośrednio z ich serwisem w Gdańsku. 

Musisz przekazać tv w oryginalnym kartonie? Podobno karton nie jest wymagany ale słyszałem różne opinie.

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. A ja mam takie krótkie pytanko, czy można wyłączyć ten świecący napis SAMSUNG na środku dolnej obudowy TV? Wieczorem jest to strasznie wkurzające jak tak mocno świeci :/ Pozdrowionka i z góry dzięki za info.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, DexMorgan napisał:

Witam wszystkich. A ja mam takie krótkie pytanko, czy można wyłączyć ten świecący napis SAMSUNG na środku dolnej obudowy TV? Wieczorem jest to strasznie wkurzające jak tak mocno świeci :/ Pozdrowionka i z góry dzięki za info.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

Na pilocie przycisk Home -> Settings -> Zjeżdżamy na dół aż do 'System' -> w 'System' na samym dole 'Expert Settings' -> Light Effect -> Można zmienić całkiem na 'Off'.

Też tego efektu nie lubię i od drugiego dnia zakupu mam 'Off' niezmiennie. :P

Edytowane przez Fjubens
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na pilocie przycisk Home -> Settings -> Zjeżdżamy na dół aż do 'System' -> w 'System' na samym dole 'Expert Settings' -> Light Effect -> Można zmienić całkiem na 'Off'.
Też tego efektu nie lubię i od drugiego dnia zakupu mam 'Off' niezmiennie.


Wielkie dzięki! Od razu wyłączę jak tylko będę w domku Pozdrowionka

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

27 kwietnia pojawil sie nowy firmware wersja 1169.2. Ktos wie co zostalo dodane/zmienione ? Do firmwaru nie ma dolaczego changelogu a po upgradzie nie pokazuje nic nowego.

Link: http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=UNI_PL&CttFileID=6705148&CDCttType=FM&ModelType=N&ModelName=UE55KS7000S&VPath=FM/201704/20170427151026522/T-JZMDEUC_1169.2.exe

Pozdrawiam,

FoX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

U mnie nic nie zauważyłem. 

 

Powiedzcie mi, czy to jest normalna sytuacja z "degradacją" odcieni na obrazie tv. Najbardziej widać to wieczorami, ale na fotce zrobionej przed chwilą też widać. Chodzi mi o te przejścia od jasnej poświaty. Strasznie jest to irytujące.

Edit. Żródłem dla tego obrazu jest bd 4k hdr dedpool

IMG_0702.JPG

Edytowane przez wit3k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Hipke napisał:

Jaka jest różnica między KS7000 a KS7000s?

Żadna.

KS7000

KS7000s

KS7000U

KS7002

to wszystko jedno i to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie ma czasami różnicy w matrycy? 8vs10bit?

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnej różnicy, to tylko nazwy w poszczególnych krajach a nawet  sieciach handlowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kilku sklepach między innymi  w media markt jast SAMSUNG UE55MU7002 wygląda jak KS7000, nóżki trochę inne z tyłu. Czy to nadal ten sam TV czy symbol MU sugeruje tegoroczny model?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To model 2017. Trudno powiedzieć jaki jest względem KS7000. Będziemy testować ale za jakiś czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według Rtings MU8000 (u nas MU7000)  nie jest następcą KS tylko KU, jakościowo coś pomiędzy. Nie ma kwantowych kropek, ma niższą paletę kolorów i o połowę niższą jasność.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, hennepin napisał:

Według Rtings MU8000 (u nas MU7000)  nie jest następcą KS tylko KU, jakościowo coś pomiędzy. Nie ma kwantowych kropek, ma niższą paletę kolorów i o połowę niższą jasność.

Widziałem test na rtings, ale zajrzałem ponownie i co mnie strasznie zaskoczyło, to informacja na rtings, że 49" nie jest 120Hz.

Trochę dziwne biorąc pod uwagę, że KSy 49" były normalnymi TV 120Hz bez żadnych ograniczeń nałożonych też na Samsungowej lub AU Optronics matrycy VA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tylko jak się okazuje MU nie jest następcą KS a KU właśnie, podobny design ale na tym koniec, technicznie to trochę poprawione KU. Następcą KS są QLED-y.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...